Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.619
|
čitano: 15.935.330
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
picajzla0707 kaže...

 ajde, ti znaš...

a inžinjeri koji su propisali taj srvisni interval nemaju pojma, jelda

 

 Mijenjaj ti na 30.000km pa cemo vidit koliko ces daleko, pogotovo ako uzmes ono ulje iz Kauflanda, kad se auto pocne gusit, dimit, radit nemirno i slicno onda baci pogled na letece lezaje i ostale komponente u motoru.

 

Jesu li to isti inzinjeri koji su na M550d napisali da trosi 5.3 litre po gradu? Kakvome to gradu, bez prometa, semafora i ravnice obicne kao sto je staza... Daj molim te ajde, s tobom se ne isplati ic u daljnju diskusiju jer vidim po tebi da nisi nekakvi car fanatic. Platim auto 70-80 tisuca eura pa cu sad gledati ocu li za 15.000km dati 300 eura za mali servis ili ustedit novac pa dogodine napravit.

 sam sebe si diskreditira sa ovim glupostima sta pises. Ti ocigledno ne znas niti kako se mjeri prosjecna potrosnja automobila od strane proizvodaca, i jos prozivas inzenjere zbog toga. Nakon ove recenice svaki tvoj iduci post gubi smisao.

 

p.s. "car fanatici" su jedini ljudi sa kojima se ne isplati ic u ikakvu diskusiju.

picajzla0707 kaže...
duracell kaže...

 Mijenjaj ti na 30.000km pa cemo vidit koliko ces daleko, pogotovo ako uzmes ono ulje iz Kauflanda, kad se auto pocne gusit, dimit, radit nemirno i slicno onda baci pogled na letece lezaje i ostale komponente u motoru.

 pa i mijenjam, na vw polu svakih 30k, eno ga skoro na 200k kilometara

doduše, ne čekam baš 30k, mijenjam čim prijeđe 26-27 tisuća

 

da si pratio raspravu... mijenjam tako već 30 i kusur godina, nikad mi se motor nije raspao, a auti su mi doživjeli i preko 20 godina starosti, kilometražu i preko pola milje kilometara

 normalna stvar....ljudi se ponasaju kao da motori i ulje nisu napredovali, da intervali jos uvijek moraju biti 5tkm

 

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hornet_93 kaže...

Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve

 

 Samo sam čekao prvi ovakav komentar 🤣🤣

Nema veze što nije bmw, nego što ja u tome nemam gušta. Meni bmw čak ni nije najdraži auto, nego Mustang, ali to si ne mogu priuštiti. I šta da dam 16k za auto u koji ću ući onako meh jer nemam nikakvog osobnog zadovoljstva. Ja da gledam na auto kao prijevozno sredstvo od točke a do točke b uzeo ni nešto po 2-3k jer svakako nema osmijeha i gušta.

Na ove fore da je stara krama i to ni ne trošim svoje vrijeme s nekim tko nije petrolhead

ivanoile kaže...
Hornet_93 kaže...

Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve

 

"Bolje i BMW star 15 godina, nego neki azijat star 5 godina"  - average mentalitet balkana, jos uvijek u 2023.

 Jeje, onda cijeli svijet ima taj tvoj balkanski mentalitet , ali eto prosvijetljeni pojedinci kao ti su se uzdigli od tog balkonskog mentaliteta i pokušavate ispasti pametni, smiješni, uzviseni i tako. Kao sto sam gore napisao, necu dati 16k i onda u auto uci onako meh, voziti bez nekog zadovoljstva. Znas za razliku od tebe koji si se odmah postavio uzvisen jer netko tko želi kupiti 10 godina star BMW je glup, ja postujem svakog. Za svoj novac, neka si svatko uzme sta zeli, bez da se odmah nameću tuđa mišljenja jer mislis da si bolji, pametniji od drugih. Možeš za 16k uzeti i novi auto, je preostalo je svega par modela, ali se može , ali svejedno ako me netko pita tipa za octaviu od 16k necu mu reci, nemoj uzeti 5-7 godina staru za 16k kada mozes novi auto. 

Da nisam petrolhead, nego da mi je auto tipa kao mojoj curi, mom ocu itd to samo prijevozno sredstvo od točke a do točke b, prvi bi uzeo Octavii koju inače preporučujem ljudima, pa zatim Kiu ceed koja mi se sviđa i tako.

Ali ja koji napravim 12-15 tkm godisnje i to nista za posao jer imam tu osiguran prijevoz, meni je ta kilometraža za gušt. Drugi razlog, ja sam promjenio 13 auta od 4/18, ovo će biti 14. I jubilarni 10. Bmw, i posto često mjenjam aute jer mi je zanimljivo isprobavati, treba mi auto koji se brzo i lagano proda što ovaj je. Sada sam ovog zadnjeg E60 530i 2006 330tkm, OEM M paket, šiber itd riješio za par dana za 9k.

Iako ne znam zašto uopće pišem tu čovjeku koji je toliko "ascended" naspram ostatak svijeta, tj samo balkana jer nigdje dalje se ne kupuju bmwu stari 10 godina

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nitko nije ascended, ali cinjenica je da se te krame po Njemackoj brane sve vise i daju se u Bugarsku, Rumunjsku i ovdje, jer to jedino ovdje i prolazi sa ovim mentalitetom. Pogledaj jedan slep prema balkanu i vidit ces samo takve aute, sav taj otpad sa Njemackog trzista uvijek ide nama.

 

Da nije tako, onda Tesla, MG i Toyota ne bi imali rekordne prodaju u Europi ove godine. Ali eto, zivio balkanski mentalitet i reciklaza zapadnog auto trzista. Jedva cekam vidit Svabu koji kupuje 520d star 15 godina...

Ja vozim BMW, ima trecinu godina od ovih 5ica starih 15 godina. Jedino vrijedi B48ica unutra jer je okej za tuning, ostalo je samo nas mentalitet koji misli da je to dobro.

 

 

 

 

Imas i svoje razloge i okej, fer. Ali ne duri se kada pitas za misljenje jer na kraju dana to su 15 godina stari auti i kroz 5-10 godina ako bog da zabranit ce ih u EU. (pogotovo te čađare)

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

nadam se da si još u 20-im sa takvim spikama... i ako hoćeš biti "petrolhead" onda ti fali nešto eura buđetu za auto. biti zaljubljenik u aute ne znači i bacati pare na stare i izvožene aute samo radi "osjeta vožnje".

uostalom, može se naći prava "džepna raketa" koja nije razgužena ko ovi ponuđeni bmw-i, a nudi moždai bolji doživljaj u užitak u vožnji.

Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Nitko nije ascended, ali cinjenica je da se te krame po Njemackoj brane sve vise i daju se u Bugarsku, Rumunjsku i ovdje, jer to jedino ovdje i prolazi sa ovim mentalitetom. Pogledaj jedan slep prema balkanu i vidit ces samo takve aute, sav taj otpad sa Njemackog trzista uvijek ide nama.

 

Da nije tako, onda Tesla, MG i Toyota ne bi imali rekordne prodaju u Europi ove godine. Ali eto, zivio balkanski mentalitet i reciklaza zapadnog auto trzista. Jedva cekam vidit Svabu koji kupuje 520d star 15 godina...

Ja vozim BMW, ima trecinu godina od ovih 5ica starih 15 godina. Jedino vrijedi B48ica unutra jer je okej za tuning, ostalo je samo nas mentalitet koji misli da je to dobro.

 

 

 

 

Imas i svoje razloge i okej, fer. Ali ne duri se kada pitas za misljenje jer na kraju dana to su 15 godina stari auti i kroz 5-10 godina ako bog da zabranit ce ih u EU. (pogotovo te čađare)

 

nemam nista sa bmw-om,a i sam mislim da je previse dat 15-ak k€ za auto koje je proslo 300+tkm ali dobro je momak reka, ta fora "sta ce ti to, samo glup covjek to moze uzet blablabla" to ostavite kod kuce, svak trosi za svoju lovu sta hoce. Kao kad neko napise sta ce ti apple, uzmi brate xiaomi.

 

p.s. zanima me kakva ce prodaja biti EV-a (tesle) kad se maknu sve glupe subvencije.

i nadam se da nece zabranit "čađare" jer je to debilana

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tvpronlem kaže...

 

p.s. zanima me kakva ce prodaja biti EV-a (tesle) kad se maknu sve glupe subvencije.

i nadam se da nece zabranit "čađare" jer je to debilana

 Jel pitao momak, "sta uzet?"

 

Odgovor je, nista.

 

I onda butthurt jer je dobio realan odgovor da ne kupuje drlog star 15ak godina, nego da pogleda nesto novije, pa se naduri na svih. Pahuljicasto, a zima je daleko 

Di2 & EPS FTW!
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
Tvpronlem kaže...

 

p.s. zanima me kakva ce prodaja biti EV-a (tesle) kad se maknu sve glupe subvencije.

i nadam se da nece zabranit "čađare" jer je to debilana

 Jel pitao momak, "sta uzet?"

 

Odgovor je, nista.

 

I onda butthurt jer je dobio realan odgovor da ne kupuje drlog star 15ak godina, nego da pogleda nesto novije, pa se naduri na svih. Pahuljicasto, a zima je daleko 

 nije pita sta uzet, nego je pita sta uzet između ponuđenih odgovora koji su stali u anketi.

 

tako da koliko god se ja slaga sa tobom i ostalima, vase soljenje pameti je glupo i kompleksaski

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Nitko nije ascended, ali cinjenica je da se te krame po Njemackoj brane sve vise i daju se u Bugarsku, Rumunjsku i ovdje, jer to jedino ovdje i prolazi sa ovim mentalitetom. Pogledaj jedan slep prema balkanu i vidit ces samo takve aute, sav taj otpad sa Njemackog trzista uvijek ide nama.

 

Da nije tako, onda Tesla, MG i Toyota ne bi imali rekordne prodaju u Europi ove godine. Ali eto, zivio balkanski mentalitet i reciklaza zapadnog auto trzista. Jedva cekam vidit Svabu koji kupuje 520d star 15 godina...

Ja vozim BMW, ima trecinu godina od ovih 5ica starih 15 godina. Jedino vrijedi B48ica unutra jer je okej za tuning, ostalo je samo nas mentalitet koji misli da je to dobro.

 

 

 

 

Imas i svoje razloge i okej, fer. Ali ne duri se kada pitas za misljenje jer na kraju dana to su 15 godina stari auti i kroz 5-10 godina ako bog da zabranit ce ih u EU. (pogotovo te čađare)

 svi dizelaši u F10 su Euro 6 i za njih se dobije zelena plaketa pa se po DE voze bez ikakvih ograničenja. Za 5-10 godina tko živ-tko mrtav. To što će jednog dana nešto bit zabranjeno nije nikakva prepreka konzumaciji danas.
Švabo ne kupuje 15 godina star 520d jer se u njihovim uvjetima ne isplati - novi auto na leasing dobije po cijeni gdje ratu i ne osjeti, a tog BMWa pošteno zna popravit mali broj servisa u Njemačkoj, samo znaju mijenjat dijelove dok ne pogode jer u startu nisu ispravno detektirali kvar. A to onda košta...  Nema to veze s mentalitetom već s prilikama. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tvpronlem kaže...
ivanoile kaže...

tako da koliko god se ja slaga sa tobom i ostalima, vase soljenje pameti je glupo i kompleksaski

 Ovo je forum, nitko ne soli pamet, lijepo se nasalilo. Ako ne mozes podnjet tude misljenje, odi slobodno u svoje drustvo pitat.

 

Dodete na forum, pa se nadurite jer niste dobili sto ste ocekivali.

jozef kaže...

 svi dizelaši u F10 su Euro 6 i za njih se dobije zelena plaketa pa se po DE voze bez ikakvih ograničenja. Za 5-10 godina tko živ-tko mrtav. To što će jednog dana nešto bit zabranjeno nije nikakva prepreka konzumaciji danas.
Švabo ne kupuje 15 godina star 520d jer se u njihovim uvjetima ne isplati - novi auto na leasing dobije po cijeni gdje ratu i ne osjeti, a tog BMWa pošteno zna popravit mali broj servisa u Njemačkoj, samo znaju mijenjat dijelove dok ne pogode jer u startu nisu ispravno detektirali kvar. A to onda košta...  Nema to veze s mentalitetom već s prilikama. 

 Ajmo redom. Nigdje nisam napisao da se 520d ne smije vozit u Njemackoj.

Nigdje nisam napisao da motori nisu dobri. (diskutabilno)

 

5-10 godina se odnosi na dizelase, tko ziv tko mrtav, onda kupi M3 na kredu, razmisljat ce sutra o otplati. Gluposti. 

 

Švabe ove godine ne kupuju nove aute koliko i prosle, nece ni sljedece. Bome osjete rate jer je auto trziste u Njemackoj opalo jako puno ove godine i nastavit ce (na srecu.)

Ako bas zelis brojke treba na JATO po brojke, ali cinjenica je da se srozala kupovna moć.

 

Da te vratim na poantu, Švabo ce radije potrosit 5-10k i kupit NOVIJI auto, nego drlog od 300k km. Ne jer moze, nego jer je logicnije.

 

Nema soljenja pameti, cinjenica je da auto star 10-15 godina sa 300k nije dobar odabir. Dolazite na javni forum po misljenje, pa vas boli sto drugi misle...

 

 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.9.2023 15:53 (ivanoile).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...

 svi dizelaši u F10 su Euro 6 i za njih se dobije zelena plaketa pa se po DE voze bez ikakvih ograničenja.

nisu svi F10 Euro6.

BMW je uveo Euro6 tek 2012. ako se ne varam, F10 je na trzistu od 2010.

zeleni sticker ne znaci nuzno da je motor Euro6

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
Hornet_93 kaže...

Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve

 

 Samo sam čekao prvi ovakav komentar 🤣🤣

Nema veze što nije bmw, nego što ja u tome nemam gušta. Meni bmw čak ni nije najdraži auto, nego Mustang, ali to si ne mogu priuštiti. I šta da dam 16k za auto u koji ću ući onako meh jer nemam nikakvog osobnog zadovoljstva. Ja da gledam na auto kao prijevozno sredstvo od točke a do točke b uzeo ni nešto po 2-3k jer svakako nema osmijeha i gušta.

Na ove fore da je stara krama i to ni ne trošim svoje vrijeme s nekim tko nije petrolhead

ivanoile kaže...
Hornet_93 kaže...

Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve

 

"Bolje i BMW star 15 godina, nego neki azijat star 5 godina"  - average mentalitet balkana, jos uvijek u 2023.

 Jeje, onda cijeli svijet ima taj tvoj balkanski mentalitet , ali eto prosvijetljeni pojedinci kao ti su se uzdigli od tog balkonskog mentaliteta i pokušavate ispasti pametni, smiješni, uzviseni i tako. Kao sto sam gore napisao, necu dati 16k i onda u auto uci onako meh, voziti bez nekog zadovoljstva. Znas za razliku od tebe koji si se odmah postavio uzvisen jer netko tko želi kupiti 10 godina star BMW je glup, ja postujem svakog. Za svoj novac, neka si svatko uzme sta zeli, bez da se odmah nameću tuđa mišljenja jer mislis da si bolji, pametniji od drugih. Možeš za 16k uzeti i novi auto, je preostalo je svega par modela, ali se može , ali svejedno ako me netko pita tipa za octaviu od 16k necu mu reci, nemoj uzeti 5-7 godina staru za 16k kada mozes novi auto. 

Da nisam petrolhead, nego da mi je auto tipa kao mojoj curi, mom ocu itd to samo prijevozno sredstvo od točke a do točke b, prvi bi uzeo Octavii koju inače preporučujem ljudima, pa zatim Kiu ceed koja mi se sviđa i tako.

Ali ja koji napravim 12-15 tkm godisnje i to nista za posao jer imam tu osiguran prijevoz, meni je ta kilometraža za gušt. Drugi razlog, ja sam promjenio 13 auta od 4/18, ovo će biti 14. I jubilarni 10. Bmw, i posto često mjenjam aute jer mi je zanimljivo isprobavati, treba mi auto koji se brzo i lagano proda što ovaj je. Sada sam ovog zadnjeg E60 530i 2006 330tkm, OEM M paket, šiber itd riješio za par dana za 9k.

Iako ne znam zašto uopće pišem tu čovjeku koji je toliko "ascended" naspram ostatak svijeta, tj samo balkana jer nigdje dalje se ne kupuju bmwu stari 10 godina

 petrolhead 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tvpronlem kaže...

 sam sebe si diskreditira sa ovim glupostima sta pises. Ti ocigledno ne znas niti kako se mjeri prosjecna potrosnja automobila od strane proizvodaca, i jos prozivas inzenjere zbog toga. Nakon ove recenice svaki tvoj iduci post gubi smisao.

 

p.s. "car fanatici" su jedini ljudi sa kojima se ne isplati ic u ikakvu diskusiju.

 Eto ti si bice gledao Juru Sebalja pa znas kako se mjeri prosjecna potrosnja automobila. Sve mi je jasno

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj .
U nedoumici sam šta uzeti:

1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€

3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€

4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€

 

To su mi nekako 4 picka, ima tu još hrpa sličnih 2.0 ( 520 & 525D ) , 2x 525 (3.0) i tako. STvar je što mene km ne zanimaju ako je auto održavan i dobar, imao sam i sa puno više, a i puno manje pa su bili grobovi i zato upravo od onda ni ne gledam brojku na satu jer nije mjerilo, ali sam svjestan da dosta ljudi pati na tu brojku pa sada ne znam jel bi uzeo 2.0 sa realativno malo km na satu ili 3.0 sa 300+

 Kod prvog odabira dobro provjeri kada je mijenjano ulje u reduktoru, poluosovine i kardan, al ako nije previse spusten, neces imati problema nikakvih, inace kod ovih strucnjaka povise u komentaru da se ulje mijenja svako 30.000, tako neki mijenjaju na 100.000 ulje u reduktoru pa kad otvori ''drain plug'' onda izlazi zelatina a ne ulje.

 

2. mi je mozda najbolja solucija jer su to okej kilometri, ti motori se nepoderivi al isto provjeri jel lanac mijenjan, prednji branik i eventualno ti pragovi vidi da li su atestirani jer ces imati problema na tehnickom.

 

Dosta ljudi pati na brojku i kilometrazu jer ga je kasnije teze prodat sa toliko prevaljenih km, meni je nedavno prijatelj kupio 530d za 13800 eura, 270tis km, ima isto sag+f1, nije original m paket al je slozen, okej oprema, auto se vozi odlicno i proci ce jos toliko. I naravno ako nisi nikad imao F10, budi siguran da u 90 posto modela onaj sredisnji cup holder ti se raspadne (onaj mehanizam koji kao ''automatski'' zatvara kada pritisnes), al imas na ebayu to kupit... To ti je isto kao gumirane rucke vozaca/suvozaca na E9x linijama... Svaki BMW ima manu nazalost  

 

Sretno i nabaci slike kada kupis!

8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Tvpronlem kaže...

 sam sebe si diskreditira sa ovim glupostima sta pises. Ti ocigledno ne znas niti kako se mjeri prosjecna potrosnja automobila od strane proizvodaca, i jos prozivas inzenjere zbog toga. Nakon ove recenice svaki tvoj iduci post gubi smisao.

 

p.s. "car fanatici" su jedini ljudi sa kojima se ne isplati ic u ikakvu diskusiju.

 Eto ti si bice gledao Juru Sebalja pa znas kako se mjeri prosjecna potrosnja automobila. Sve mi je jasno

 ne al sam inzenjer strojarstva koji radi u srodnoj bransi i to me cini puno strucnijom osobom od tebe

a za ne znat osnovne metode rada u autoindustriji i dijelit okolo savjete, stavise vrijeđat inzenjere koji su radili to auto ispred drugih ljudi, treba biti dosta hrabar

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.9.2023 7:40 (Tvpronlem).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja bih smao napomenuo da sma imao f30 za 90tkm i sa 230tkm. Oba su imala neke svoje probleme...
Trenutno vozim auto koji je pod garancijom i puno lakše dišem. Osim kada dođe leasing rata na naplatu 

#fsb
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Nitko nije ascended, ali cinjenica je da se te krame po Njemackoj brane sve vise i daju se u Bugarsku, Rumunjsku i ovdje, jer to jedino ovdje i prolazi sa ovim mentalitetom. Pogledaj jedan slep prema balkanu i vidit ces samo takve aute, sav taj otpad sa Njemackog trzista uvijek ide nama.

 

Da nije tako, onda Tesla, MG i Toyota ne bi imali rekordne prodaju u Europi ove godine. Ali eto, zivio balkanski mentalitet i reciklaza zapadnog auto trzista. Jedva cekam vidit Svabu koji kupuje 520d star 15 godina...

Ja vozim BMW, ima trecinu godina od ovih 5ica starih 15 godina. Jedino vrijedi B48ica unutra jer je okej za tuning, ostalo je samo nas mentalitet koji misli da je to dobro.

 

 

 

 

Imas i svoje razloge i okej, fer. Ali ne duri se kada pitas za misljenje jer na kraju dana to su 15 godina stari auti i kroz 5-10 godina ako bog da zabranit ce ih u EU. (pogotovo te čađare)

 Pa ne vozim ja po švabiji, niti planiram. B58 je vrh, ja općenito obožavam benzince, ali F10 benzinca kod nas je nemoguće pronaći, a neda mi se ići u Njemačku po auto kada svakako planiram u proljeće mjenjati auto jer to mi je gušt 🤣

 

Ne ljutim se ja, nego sam specifično pitao za 5 auta i onda dolaze spike za ostale. Kažem prvi da mi treba auto za posao, puno km ili samo za prijevoz od točke do točke b ,ja bi prvi uzeo škodu octaviu ili kiu ceed

Apachy kaže...

nadam se da si još u 20-im sa takvim spikama... i ako hoćeš biti "petrolhead" onda ti fali nešto eura buđetu za auto. biti zaljubljenik u aute ne znači i bacati pare na stare i izvožene aute samo radi "osjeta vožnje".

uostalom, može se naći prava "džepna raketa" koja nije razgužena ko ovi ponuđeni bmw-i, a nudi moždai bolji doživljaj u užitak u vožnji.

 Možeš biti petrolhead i sa autom od 2000€ ako to volis

Tvpronlem kaže...
ivanoile kaže...

Nitko nije ascended, ali cinjenica je da se te krame po Njemackoj brane sve vise i daju se u Bugarsku, Rumunjsku i ovdje, jer to jedino ovdje i prolazi sa ovim mentalitetom. Pogledaj jedan slep prema balkanu i vidit ces samo takve aute, sav taj otpad sa Njemackog trzista uvijek ide nama.

 

Da nije tako, onda Tesla, MG i Toyota ne bi imali rekordne prodaju u Europi ove godine. Ali eto, zivio balkanski mentalitet i reciklaza zapadnog auto trzista. Jedva cekam vidit Svabu koji kupuje 520d star 15 godina...

Ja vozim BMW, ima trecinu godina od ovih 5ica starih 15 godina. Jedino vrijedi B48ica unutra jer je okej za tuning, ostalo je samo nas mentalitet koji misli da je to dobro.

 

 

 

 

Imas i svoje razloge i okej, fer. Ali ne duri se kada pitas za misljenje jer na kraju dana to su 15 godina stari auti i kroz 5-10 godina ako bog da zabranit ce ih u EU. (pogotovo te čađare)

 

nemam nista sa bmw-om,a i sam mislim da je previse dat 15-ak k€ za auto koje je proslo 300+tkm ali dobro je momak reka, ta fora "sta ce ti to, samo glup covjek to moze uzet blablabla" to ostavite kod kuce, svak trosi za svoju lovu sta hoce. Kao kad neko napise sta ce ti apple, uzmi brate xiaomi.

 

p.s. zanima me kakva ce prodaja biti EV-a (tesle) kad se maknu sve glupe subvencije.

i nadam se da nece zabranit "čađare" jer je to debilana

 Samo xioami brate 

ivanoile kaže...
Tvpronlem kaže...

 

p.s. zanima me kakva ce prodaja biti EV-a (tesle) kad se maknu sve glupe subvencije.

i nadam se da nece zabranit "čađare" jer je to debilan

 Jel pitao momak, "sta uzet?"

 

Odgovor je, nista.

 

I onda butthurt jer je dobio realan odgovor da ne kupuje drlog star 15ak godina, nego da pogleda nesto novije, pa se naduri na svih. Pahuljicasto, a zima je daleko 

 Tvoj odgovor je krivi odgovor, ja sam pitao između 5 ponuđenih jer jedan sigurno uzimam, nisam nigdje naveo ne uzmi ništa.

Nisam uvrijeđen niti povrijeđen, tj butthurt kako kažeš, nego je poanta u tome da namečeš svoje mišljenje, izbor auta itd, a ja to uopće nisam tražio niti pitao. Nisam postavio pitanje koji auto do 16k uzeti, nego koji od ovih do 16k uzeti. I onda ti pišeš po svome

ivanoile kaže...
Tvpronlem kaže...
ivanoile kaže...

tako da koliko god se ja slaga sa tobom i ostalima, vase soljenje pameti je glupo i kompleksaski

 Ovo je forum, nitko ne soli pamet, lijepo se nasalilo. Ako ne mozes podnjet tude misljenje, odi slobodno u svoje drustvo pitat.

 

Dodete na forum, pa se nadurite jer niste dobili sto ste ocekivali.

jozef kaže...

 svi dizelaši u F10 su Euro 6 i za njih se dobije zelena plaketa pa se po DE voze bez ikakvih ograničenja. Za 5-10 godina tko živ-tko mrtav. To što će jednog dana nešto bit zabranjeno nije nikakva prepreka konzumaciji danas.
Švabo ne kupuje 15 godina star 520d jer se u njihovim uvjetima ne isplati - novi auto na leasing dobije po cijeni gdje ratu i ne osjeti, a tog BMWa pošteno zna popravit mali broj servisa u Njemačkoj, samo znaju mijenjat dijelove dok ne pogode jer u startu nisu ispravno detektirali kvar. A to onda košta...  Nema to veze s mentalitetom već s prilikama. 

 Ajmo redom. Nigdje nisam napisao da se 520d ne smije vozit u Njemackoj.

Nigdje nisam napisao da motori nisu dobri. (diskutabilno)

 

5-10 godina se odnosi na dizelase, tko ziv tko mrtav, onda kupi M3 na kredu, razmisljat ce sutra o otplati. Gluposti. 

 

Švabe ove godine ne kupuju nove aute koliko i prosle, nece ni sljedece. Bome osjete rate jer je auto trziste u Njemackoj opalo jako puno ove godine i nastavit ce (na srecu.)

Ako bas zelis brojke treba na JATO po brojke, ali cinjenica je da se srozala kupovna moć.

 

Da te vratim na poantu, Švabo ce radije potrosit 5-10k i kupit NOVIJI auto, nego drlog od 300k km. Ne jer moze, nego jer je logicnije.

 

Nema soljenja pameti, cinjenica je da auto star 10-15 godina sa 300k nije dobar odabir. Dolazite na javni forum po misljenje, pa vas boli sto drugi misle...

 

 

 

duracell kaže...
sstrmi kaže...

Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj .
U nedoumici sam šta uzeti:

1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€

3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€

4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€

 

To su mi nekako 4 picka, ima tu još hrpa sličnih 2.0 ( 520 & 525D ) , 2x 525 (3.0) i tako. STvar je što mene km ne zanimaju ako je auto održavan i dobar, imao sam i sa puno više, a i puno manje pa su bili grobovi i zato upravo od onda ni ne gledam brojku na satu jer nije mjerilo, ali sam svjestan da dosta ljudi pati na tu brojku pa sada ne znam jel bi uzeo 2.0 sa realativno malo km na satu ili 3.0 sa 300+

 Kod prvog odabira dobro provjeri kada je mijenjano ulje u reduktoru, poluosovine i kardan, al ako nije previse spusten, neces imati problema nikakvih, inace kod ovih strucnjaka povise u komentaru da se ulje mijenja svako 30.000, tako neki mijenjaju na 100.000 ulje u reduktoru pa kad otvori ''drain plug'' onda izlazi zelatina a ne ulje.

 

2. mi je mozda najbolja solucija jer su to okej kilometri, ti motori se nepoderivi al isto provjeri jel lanac mijenjan, prednji branik i eventualno ti pragovi vidi da li su atestirani jer ces imati problema na tehnickom.

 

Dosta ljudi pati na brojku i kilometrazu jer ga je kasnije teze prodat sa toliko prevaljenih km, meni je nedavno prijatelj kupio 530d za 13800 eura, 270tis km, ima isto sag+f1, nije original m paket al je slozen, okej oprema, auto se vozi odlicno i proci ce jos toliko. I naravno ako nisi nikad imao F10, budi siguran da u 90 posto modela onaj sredisnji cup holder ti se raspadne (onaj mehanizam koji kao ''automatski'' zatvara kada pritisnes), al imas na ebayu to kupit... To ti je isto kao gumirane rucke vozaca/suvozaca na E9x linijama... Svaki BMW ima manu nazalost  

 

Sretno i nabaci slike kada kupis!

 Ima servisnu, ali ja već BMW jebački znam, plus ide sa mnom frend isto vozi bmw, trenutno f10 535xd, koji je ujedno i mehaničar, plus launch dijagnostika 😎.

Jos se razmisljam izmedu tog 530xd ili 520d. Iskreno previše mi je to para za 520d bez na obzira na 220tkm 2012 i dobru opremu, ajde da je jos OEM M paket pa se nebi premisljao, ali nije M paket, a izvana m optik slaganac. Meni osobno nista ne znači kilometraža, uzeo E60 530d sa 386, prodao sa 406. Taj frend je sada uzeo tog F10 535xd sa 470tkm, pa u društvu ima frend E60 530d 380tkm, E90 330d 380 itd. Uglavnom ti šestaci su stvarno nepoderivi, ajde jedino je 35d osjetljiviji, kao i u F serijama gdje 35d voli zavući na letećem. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa ako uzimas auto za gust uzmi 530xd i prst u uho. Meni 6 cilindara dizelas u audi i BMW radi prelijepo. Sto se tice kilometraze istina je da su to vec dobri kilometri ali to be znaci da ce bit problema. Jako cesto vozim A6 C6 3.0 quatro sa 450tkm i auto se vozi odlicno. Nist ne nabija,motor radi ko beba.  Auto je pali-vozi. 

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tvpronlem kaže...
 ne al sam inzenjer strojarstva koji radi u srodnoj bransi i to me cini puno strucnijom osobom od tebe

a za ne znat osnovne metode rada u autoindustriji i dijelit okolo savjete, stavise vrijeđat inzenjere koji su radili to auto ispred drugih ljudi, treba biti dosta hrabar

 Cestitam ti, i ja sam isto inzenjer strojarstva koji radi vec 12 godina u inozemstvu, zadnje 2  godine u Norveskoj, tako da pusti ti ko je strucniji ovdje ko nije, tu smo samo imali razlicite komentare i misljenja, al prijatelju moj ti mene uopce ne znas kao sto ja tebe ne znam, tako da ne prdi s tim jesi li ti strucniji od mene ili nisi, ponavljam opet, svak ima svoje misljenje i to je to. 

 

''Osnovne metode rada u autoindustriji''  

Poruka je uređivana zadnji put sri 6.9.2023 2:38 (duracell).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 Ima servisnu, ali ja već BMW jebački znam, plus ide sa mnom frend isto vozi bmw, trenutno f10 535xd, koji je ujedno i mehaničar, plus launch dijagnostika 😎.

Jos se razmisljam izmedu tog 530xd ili 520d. Iskreno previše mi je to para za 520d bez na obzira na 220tkm 2012 i dobru opremu, ajde da je jos OEM M paket pa se nebi premisljao, ali nije M paket, a izvana m optik slaganac. Meni osobno nista ne znači kilometraža, uzeo E60 530d sa 386, prodao sa 406. Taj frend je sada uzeo tog F10 535xd sa 470tkm, pa u društvu ima frend E60 530d 380tkm, E90 330d 380 itd. Uglavnom ti šestaci su stvarno nepoderivi, ajde jedino je 35d osjetljiviji, kao i u F serijama gdje 35d voli zavući na letećem. 

 Sto si rekao za B58 slazem se, odlicne masine jos uz MPPSK kitom (akrapovic za nas ''sirotinju'')... Zvuci nenormalno dobro, bio mi je cilj kupit ga kad sam gledao g30 ali ih je jako tesko nac s opremom koju ja zelim, prodavao ti se bio jedan f10 m550i u Splitu za 22.000 cini mi se al nisam siguran da li je to preko tvoga budzeta ili ne.

 

Svakako vjerujem da neces pogrijesiti jer znas ciljano sto trazis tako da.... 

 

Inace cini mi se da je f10 mozda zadnji BMW koji jos drzi na ''kvalitetu'' izrade premda je ona upitna naspram E serijama, krenem li ti pricat o g30 onda cu se naljutit sam na sebe i gdje sam potrosio toliko novaca za auto koji dobija zvukove i skripanje na promjeni vremena, ako ga ostavis malo duze na suncu, zadnji difuzor mozes prstom ''udubitit'' i svasta nesto, auto ko auto se lijepo vozi i svemirski brod je iznutra ali... 

 

Najdrazi mi je bio e92 335xi od svih mojih u kolekciji.  

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...

 

Najdrazi mi je bio e92 335xi od svih mojih u kolekciji.  

 Da se pojavi na oglasu e92 sa m57 alu blokom s malo km, sutra bi išao po njega. Makar bio 20t eur.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa, imam priliku uzeti od poznanika Peugeot 307 (2004) 2.0 HDI (mislim da onaj od 107 KS) za 1500 eura, nisam još pogledao, ali brat mi kaže da je dobar mehanički i limarijski. Da li se to isplati za tu lovu?

Ima li tko iskustva sa istim? Kakvi su troškovi održavanja i boljke istog? Auto bi bio za majku koja je u mirovini i ne traži puno od vozila, samo da nije preskup za održavanje.

LP i hvala unaprijed! 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
duracell kaže...

 

Najdrazi mi je bio e92 335xi od svih mojih u kolekciji.  

 Da se pojavi na oglasu e92 sa m57 alu blokom s malo km, sutra bi išao po njega. Makar bio 20t eur.

 Da.... vec vidim tvoju namjeru, M50d senzor pritiska goriva, turbo hibridi, wagner IC, walbro 450lpfp, snow performance dodaci i tako....  Opasni su ti motori kad se tuniraju al najveci problem je u svemu tome getriba, znaci bez ugradnje ZF getribe novije generacije (Fxx) nema tu srece ako ides npr na 402. Previse Nm, ne moze povezati, proklizava, al svakako sa stage 2 mozes voziti 13s 402m. Cak i da ides na xhp flash neces puno dobiti na vremenu i odazivu saltanja. Najveci problem generalno kod BMW-a uvijek budu neke sporedne stvari, najmanje motor stvara problem nekako mi se cini, na mome e92 je auto bilo spusteno na KW gewinde, jos je xdrive bio sa 500 konja, ja bi lomio poluosovine svako 7 tisuca km, to se tolko uvijalo unutra kad bi stisnuo gas.... Mislio sam ubacit go pro da vidim kako se ponasa ispod al guess what, ne stane jer je prenizak bio. Na kraju najzahvalniji motor bio takorec... a svi su govorili za te N54 da imaju 100 mana.

 

Non stop vozim benzince i evo ovo mi je prvi dizel ovaj g30 i zadovoljan sam kako se auto ponasa, al ne volim taj zvuk, ne volim kad ne cujem iz auspuha nesto premda imam active sound al to je umjetni zvuk, anyhow ako se netko hoce mijenjati za g30 neka se javi, obavezno benzinac od 6 cilindara pa vise 

 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Unimatrix 007 kaže...

Ekipa, imam priliku uzeti od poznanika Peugeot 307 (2004) 2.0 HDI (mislim da onaj od 107 KS) za 1500 eura, nisam još pogledao, ali brat mi kaže da je dobar mehanički i limarijski. Da li se to isplati za tu lovu?

Ima li tko iskustva sa istim? Kakvi su troškovi održavanja i boljke istog? Auto bi bio za majku koja je u mirovini i ne traži puno od vozila, samo da nije preskup za održavanje.

LP i hvala unaprijed! 

 Kao i svaki stariji francuz, problemi sa strujom, greskama razno raznim, zaruljama i tako... ako je uredan isplati se uzesti za te novce, imam 206 karavana kao radno auto za po selu  , isto 2.0 hdi motor, samo su osjetljivi na gorivo to je cudo, mijenjao sam vec regulator pritiska goriva, elektricni dio brave, 5.vrata su mi zapinjala, isto je klikalo nesto (nekakav spoj) pa sam uzeo komplet nova vrata, anlaser i tako... sve vezano za struju.... To ti je normalno kad vozis pegija. Odrzavanja nisu skupa, sto ne nades u ciaka, nac ces na otpadu, neke dijelove je cak bolje skinit sa karambola nego kupiti u ciaka/tokica (primjer: elektr. dio brave, doslo me skuplje skinit sa karambola nego u ciaka kupit novo.) 

 

Moje misljenje ako je mehanicki odrzavan to su okej novci. 

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Unimatrix 007 kaže...

Ekipa, imam priliku uzeti od poznanika Peugeot 307 (2004) 2.0 HDI (mislim da onaj od 107 KS) za 1500 eura, nisam još pogledao, ali brat mi kaže da je dobar mehanički i limarijski. Da li se to isplati za tu lovu?

Ima li tko iskustva sa istim? Kakvi su troškovi održavanja i boljke istog? Auto bi bio za majku koja je u mirovini i ne traži puno od vozila, samo da nije preskup za održavanje.

LP i hvala unaprijed! 

  Imali istog ali 2007. god i nikad nikakvih problema, nikad nije bio ni kod mehaničara. Auto se lijepo vozi, težak je pa je i stabilan, snage dovoljno za bilokakvu vožnju. Skršili ga u prometnoj nažalost i otad ga nismo nikad vratili u prvobitno stanje.. Preporuka za auto!

mateo
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Unimatrix 007 kaže...

Ekipa, imam priliku uzeti od poznanika Peugeot 307 (2004) 2.0 HDI (mislim da onaj od 107 KS) za 1500 eura, nisam još pogledao, ali brat mi kaže da je dobar mehanički i limarijski. Da li se to isplati za tu lovu?

Ima li tko iskustva sa istim? Kakvi su troškovi održavanja i boljke istog? Auto bi bio za majku koja je u mirovini i ne traži puno od vozila, samo da nije preskup za održavanje.

LP i hvala unaprijed! 

 

Osobno sam imao takav i mislim da se to isplati kupiti ako je limarijski i mehanički dobro stanje. Što se tiče održavanja nije skup, a i oko električnih problema mislim da ih nema toliko koliko ih imaju neke druge serije francuza. Lako provjeriš cijene dijelova na Autokrešo i sličnim stranicama, ali realno koliko se sjećam cijene dijelova su smješne u odnosu na današnja novija vozila. Za svaku preporuku...

Pucaaaajjjj :)
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Unimatrix 007 kaže...

Ekipa, imam priliku uzeti od poznanika Peugeot 307 (2004) 2.0 HDI (mislim da onaj od 107 KS) za 1500 eura, nisam još pogledao, ali brat mi kaže da je dobar mehanički i limarijski. Da li se to isplati za tu lovu?

Ima li tko iskustva sa istim? Kakvi su troškovi održavanja i boljke istog? Auto bi bio za majku koja je u mirovini i ne traži puno od vozila, samo da nije preskup za održavanje.

LP i hvala unaprijed! 

 Sve ovisi u kakvom je stanju, ak je krameraj onda da je za đabe ti se ne isplati.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
ramzocro-HCR kaže...
duracell kaže...

 

Najdrazi mi je bio e92 335xi od svih mojih u kolekciji.  

 Da se pojavi na oglasu e92 sa m57 alu blokom s malo km, sutra bi išao po njega. Makar bio 20t eur.

 Da.... vec vidim tvoju namjeru, M50d senzor pritiska goriva, turbo hibridi, wagner IC, walbro 450lpfp, snow performance dodaci i tako....  Opasni su ti motori kad se tuniraju al najveci problem je u svemu tome getriba, znaci bez ugradnje ZF getribe novije generacije (Fxx) nema tu srece ako ides npr na 402. Previse Nm, ne moze povezati, proklizava, al svakako sa stage 2 mozes voziti 13s 402m. Cak i da ides na xhp flash neces puno dobiti na vremenu i odazivu saltanja. Najveci problem generalno kod BMW-a uvijek budu neke sporedne stvari, najmanje motor stvara problem nekako mi se cini, na mome e92 je auto bilo spusteno na KW gewinde, jos je xdrive bio sa 500 konja, ja bi lomio poluosovine svako 7 tisuca km, to se tolko uvijalo unutra kad bi stisnuo gas.... Mislio sam ubacit go pro da vidim kako se ponasa ispod al guess what, ne stane jer je prenizak bio. Na kraju najzahvalniji motor bio takorec... a svi su govorili za te N54 da imaju 100 mana.

 

Non stop vozim benzince i evo ovo mi je prvi dizel ovaj g30 i zadovoljan sam kako se auto ponasa, al ne volim taj zvuk, ne volim kad ne cujem iz auspuha nesto premda imam active sound al to je umjetni zvuk, anyhow ako se netko hoce mijenjati za g30 neka se javi, obavezno benzinac od 6 cilindara pa vise 

 

 

 Nebi išao previše dalje od 350tinjak. Za dizla je to sasvim dovoljno. I to za vrlo malo ulaganja se može dobiti, a i neke stvari imam već. Dugoročno gledajući, čekam to.

 

Gore sam lupio "malo km". Ali više gledam proć lišo, tipa da nekome gori za prodati(zna biti često u zadnje vrijeme). Manje če mi ga bit žao ak ga smotam negdje...

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav svima!

 

Kupujem manji novi auto oko 15-16 kila eura, i u finalni izbor su mi ušli Hyundai i20 i Suzuki Swift. Oba auta gledam s 1.2 motorima, oboje je točno ono što želim, jedino prema čemu sam skeptičan je blagi hibrid u Swiftu, čisto sa strane dugotrajnosti i pouzdanosti (mijenjanje baterije). Zna li itko nešto više ili da udijeli kakav savjet?

Koliko vidim oba motora (u i20 i u Swiftu) su već iskušani atmosferci koji bi trebali biti nepoderivi?

 

I kakvo je stanje sa servisima i cijenama dijelova Suzuki vs Hyundai?

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Cimet kaže...

Pozdrav svima!

 

Kupujem manji novi auto oko 15-16 kila eura, i u finalni izbor su mi ušli Hyundai i20 i Suzuki Swift. Oba auta gledam s 1.2 motorima, oboje je točno ono što želim, jedino prema čemu sam skeptičan je blagi hibrid u Swiftu, čisto sa strane dugotrajnosti i pouzdanosti (mijenjanje baterije). Zna li itko nešto više ili da udijeli kakav savjet?

Koliko vidim oba motora (u i20 i u Swiftu) su već iskušani atmosferci koji bi trebali biti nepoderivi?

 

I kakvo je stanje sa servisima i cijenama dijelova Suzuki vs Hyundai?

 službeno bi ta baterija trebala izdržati 100-150kkm, ali dečki iz EV clinic kažu da je sranje: https://evclinic.eu/category/hybrid_crap/suzuki/start-stop-mild-hybrid-12v/

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Cimet kaže...

Pozdrav svima!

 

Kupujem manji novi auto oko 15-16 kila eura, i u finalni izbor su mi ušli Hyundai i20 i Suzuki Swift. Oba auta gledam s 1.2 motorima, oboje je točno ono što želim, jedino prema čemu sam skeptičan je blagi hibrid u Swiftu, čisto sa strane dugotrajnosti i pouzdanosti (mijenjanje baterije). Zna li itko nešto više ili da udijeli kakav savjet?

Koliko vidim oba motora (u i20 i u Swiftu) su već iskušani atmosferci koji bi trebali biti nepoderivi?

 

I kakvo je stanje sa servisima i cijenama dijelova Suzuki vs Hyundai?

 

Preskoci hibrid u Swiftu, nikakve prednosti ne donosi, samo potencijalni problemi. 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice