- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja sam u nabavi trenutno Renault Megane 2018 RS trophy, can't wait!
sretno ti bilo sa DESS
Nikako da napišem, a vozim ga već mjesec dana...
Kupio sam Clio 1.5 DCi (70ks) 2018. s 120k km, ima onaj "veliki" ekran, parking senzore i bijele je boje, a plaćen je 9600.
Odmah sam ga dao majstoru na mali servis koji me zvao nakon sat vremena i rekao da dugo nije vidio ovako održavan polovni auto, što iznutra što izvana i da sam super prošao. Auto je uvoz iz FR, a gdje je zaradio te kilometre ne znam.
Koliko je on zapravo dobar će pokazati samo vrijeme, a ja tražim odgovore na neka pitanja.
Naime, nitko u (široj) obitelji nema dizelaša pa me zanima na što trebam pripaziti s obzirom da je ovo dizel?
Čitam da dizele moram malo "propuhati" tj. voziti u nižoj brzini (3/4) na visokim obrtajima ako imam puno gradske vožnje, pa me zanima koliko često to moram raditi s obzirom da imam 5 km do posla?
Što je (s) AdBlue?
Smijem li izbacivati iz brzine i ostaviti auto da se kreće u leru npr. 10ak metara ako se približavam crvenom na semaforu?
Edit:
Gledao sam Megana koji je koštao 11 800 eura i lik kaže da uz auto ide jamstvo od 12 mjeseci, ali ako ga ne želim, spustit će ga na 11 300 i ni eura manje. Evo, mjesec dana kasnije, prodaje ga za 11k + jamstvo.
Čitam da dizele moram malo "propuhati" tj. voziti u nižoj brzini (3/4) na visokim obrtajima ako imam puno gradske vožnje, pa me zanima koliko često to moram raditi s obzirom da imam 5 km do posla?
Što je (s) AdBlue?
Ako ga zelis zadrzat duze vrijeme onda bi ga trebao ponekad propuhat da (ne moras radit launch nego normalno se vozis ali na tipa ono 2500 obrtaja u 3-4, normalno kad je motor na radnoj temp), i ak je u gradu zagrijan nemoj ga vozit na 1200-1500 okretaja nag se vozi 2000-2500, ulje gledat po specki i mjenjat svakih 10k km posto je gradska voznja, za adblue ak ima nisam cul bas probleme kod renola ali nemoj da ti padne na nizak nivo jer neces moc upalit auto
Jel ljude u Zagrebu ili općenito jednostavno boli k za aute i svoje i tuđe. Mjesec dana imam auto i jbg stoji mi na parkingu ispred zgrade i već imam na vratima trag kak je netko otvarao i ovako iza na braniku kak je netko fino parkirao.
Pretpostavljam da takve stvari samo kasko pokriva. Dao sam 10k za auto, al više od tog je stvarno jako hrabro ako nemaš garažu, ajde kasko ako imaš pa pokrije, ali opet zajebancija.
Jel ljude u Zagrebu ili općenito jednostavno boli k za aute i svoje i tuđe. Mjesec dana imam auto i jbg stoji mi na parkingu ispred zgrade i već imam na vratima trag kak je netko otvarao i ovako iza na braniku kak je netko fino parkirao.
Pretpostavljam da takve stvari samo kasko pokriva. Dao sam 10k za auto, al više od tog je stvarno jako hrabro ako nemaš garažu, ajde kasko ako imaš pa pokrije, ali opet zajebancija.
nažalost ti ne vrijedi ni garaža.. moraš negdje parkirati kad odeš u trgovinu i eto ga opet
Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.

Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.
Al šta najbolje napravit u takvog situaciji. Kao napravio sam ti štetu, ups hehe, još ti se nasmije. Treba inzistirat na 50 eura za poliranje pa će idući put pazit. Ovak nikom ništ i boli ju kifla bude to za dva dana nekom drugom napravila.
Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.
Al šta najbolje napravit u takvog situaciji. Kao napravio sam ti štetu, ups hehe, još ti se nasmije. Treba inzistirat na 50 eura za poliranje pa će idući put pazit. Ovak nikom ništ i boli ju kifla bude to za dva dana nekom drugom napravila.
Pa uzmi joj ako možeš ...
takve priče sam slušao i prije
opel rekord 2.0 od starog, mijenjanje ulja na 15k kilometara po preporuci proizvođača - priče su bile, otiće ti lanac, motor će krepat, mijenjaj na 5k ako si pametan
20 godina ga je vozio, pola milje kilometara prešao, lanac nikad nije bio problem i motor je na kraju uzeo sebi neki lik koji se vozio još ohoho u drugom opelu
kažem, možda je danas drukčije, ali tih sam se priča naslušao ohoho
i btw., kolega mi ima bemburu peticu sa 450k kilometara, 2.0 dizel
pogodi kad mijenja ulje... bit će da ima neki izdržljivi lanac
Pa naslušaš će se ih još ohoho od pametnih ljudi. Od budala možeš ćut samo ono kaj tebi paše.
Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.
Al šta najbolje napravit u takvog situaciji. Kao napravio sam ti štetu, ups hehe, još ti se nasmije. Treba inzistirat na 50 eura za poliranje pa će idući put pazit. Ovak nikom ništ i boli ju kifla bude to za dva dana nekom drugom napravila.
Ja sam prije par godina imao situaciju gdje je kraj mene parkirao deda od valjda 100 godina i pošto su parkirna mjesta bila uska majstor dok je svom snagom pokušavao izići iz auta van je valjda 15 puta zabio svoja vrata u moj auto. Ja cijelo to vrijeme bio u autu ali pošto je bio sumrak i auto imao zatamnjena stakla deda me nije ni primjetio. Sva sreća pa se radilo o starom autu koji je ionako išao u rashod tako da se nisam previše zamaral, ali da je auto bio noviji ne znam kak bi reagiral pošto ga je lijepo udubil i izgrebal!
Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.
Al šta najbolje napravit u takvog situaciji. Kao napravio sam ti štetu, ups hehe, još ti se nasmije. Treba inzistirat na 50 eura za poliranje pa će idući put pazit. Ovak nikom ništ i boli ju kifla bude to za dva dana nekom drugom napravila.
Ja sam prije par godina imao situaciju gdje je kraj mene parkirao deda od valjda 100 godina i pošto su parkirna mjesta bila uska majstor dok je svom snagom pokušavao izići iz auta van je valjda 15 puta zabio svoja vrata u moj auto. Ja cijelo to vrijeme bio u autu ali pošto je bio sumrak i auto imao zatamnjena stakla deda me nije ni primjetio. Sva sreća pa se radilo o starom autu koji je ionako išao u rashod tako da se nisam previše zamaral, ali da je auto bio noviji ne znam kak bi reagiral pošto ga je lijepo udubil i izgrebal!
Ja vi onda jos namjerno istom mjerom vratio pa da vidim sta bude rekao, bez obzira dal imas i 500 godina i da su parkirna mjesta knap.
Općenito ljude boli k,ja sam nedavno uzeo 308 i prva vožnja natrag doma stanem na parkingu da popijem kavu i neki žnj auto bubne mi vratima i skuži da sam još unutra i nasmije se ženska.Kažem joj "evo danas sam ga uzeo i vozim ga pola sata",ona kaže "lijep auto" i štaš.Malo polir pastom i ošlo.
Al šta najbolje napravit u takvog situaciji. Kao napravio sam ti štetu, ups hehe, još ti se nasmije. Treba inzistirat na 50 eura za poliranje pa će idući put pazit. Ovak nikom ništ i boli ju kifla bude to za dva dana nekom drugom napravila.
Ja sam prije par godina imao situaciju gdje je kraj mene parkirao deda od valjda 100 godina i pošto su parkirna mjesta bila uska majstor dok je svom snagom pokušavao izići iz auta van je valjda 15 puta zabio svoja vrata u moj auto. Ja cijelo to vrijeme bio u autu ali pošto je bio sumrak i auto imao zatamnjena stakla deda me nije ni primjetio. Sva sreća pa se radilo o starom autu koji je ionako išao u rashod tako da se nisam previše zamaral, ali da je auto bio noviji ne znam kak bi reagiral pošto ga je lijepo udubil i izgrebal!
Ja vi onda jos namjerno istom mjerom vratio pa da vidim sta bude rekao, bez obzira dal imas i 500 godina i da su parkirna mjesta knap.
Ja bez obzira što imam dva krša stara 30god se trudim ne zavlačiti među aute. Iako ni moji nisu savršeni, ni blizu, ali neda mi se dodatna oštećenja gledati i krpati.
Mrzim kad odem u trgovački centar, parkiram se bogu iza nogu da izbjegnem takve situacije, vraćam se i nađe se neki pajser parkiran baš pokraj mene još na milimetre se nagura a cijeli parking prazan.

Moroni ne znaju parkirati bez da se ravnaju po drugom vozilu.
takve priče sam slušao i prije
opel rekord 2.0 od starog, mijenjanje ulja na 15k kilometara po preporuci proizvođača - priče su bile, otiće ti lanac, motor će krepat, mijenjaj na 5k ako si pametan
20 godina ga je vozio, pola milje kilometara prešao, lanac nikad nije bio problem i motor je na kraju uzeo sebi neki lik koji se vozio još ohoho u drugom opelu
kažem, možda je danas drukčije, ali tih sam se priča naslušao ohoho
i btw., kolega mi ima bemburu peticu sa 450k kilometara, 2.0 dizel
pogodi kad mijenja ulje... bit će da ima neki izdržljivi lanac
Sto se tice BMW-a treba uzesti u obzir i seriju motora, jel serija koja je imala problema sa lancem ili ne, imam i ja BMW-a pa se ne drzim onih servisnih intervala sto mi pise, na 10.000 sam uvijek radio mali servis, na svako auto koje sam imao, bio to dizel ili benzin, i nikad nikakvih problema nisam imao. Pojedini koji mijenjaju vec na 5000 su neki hardcore trkaci vozaci Al kad vidim ''Oil change in 30.000km''
I najbitnije kod kupovine BMW-a je : jeftini bmw je skupi bmw
na 5k se mijenjalo ulje prije 30 i više godina, ljudi bili navikli na lade i stojadine, pa im 10k ili 15k bilo kao i nekima danas 30k - big no no
pa jbga, moji auti su doživjeli i preko 20 godina s 10 ili 15k na istom ulju usprkos svima koji su govorili da će krepat ako ne mijenjam na 5k
greška u seriji motora je greška, ti motori su napravljeni da voze stotine i stotine tisuća kilometara upravo sa servisnim intervalom koji je propisan
skraćivanje servisnog intervala vjerojatno pomaže, ali opet, 30k km servisni interval nije radi toga jer bmw hoće da se motor raspadne nakon 150k km, nego je jednostavno bila greška u dizajnu lanca
na koncu kako su nekad ljudi mijenjali na 5k 'za svaki slučaj', tako danas mijenjaju na 10k, ja sam uvijek mijenjao prema propisanom, zadnji auto - corolla je doživjela 23 godine prije nego je lik otfurao za dijelove, svaki put je dobila ulje na 15k po propisu, motor kao urica... vw polo 1.6 tdi mi je već na 190k i ulje se mijenja svakih 30k - nikad problema
svakom svoje
na 5k se mijenjalo ulje prije 30 i više godina, ljudi bili navikli na lade i stojadine, pa im 10k ili 15k bilo kao i nekima danas 30k - big no no
pa jbga, moji auti su doživjeli i preko 20 godina s 10 ili 15k na istom ulju usprkos svima koji su govorili da će krepat ako ne mijenjam na 5k
greška u seriji motora je greška, ti motori su napravljeni da voze stotine i stotine tisuća kilometara upravo sa servisnim intervalom koji je propisan
skraćivanje servisnog intervala vjerojatno pomaže, ali opet, 30k km servisni interval nije radi toga jer bmw hoće da se motor raspadne nakon 150k km, nego je jednostavno bila greška u dizajnu lanca
na koncu kako su nekad ljudi mijenjali na 5k 'za svaki slučaj', tako danas mijenjaju na 10k, ja sam uvijek mijenjao prema propisanom, zadnji auto - corolla je doživjela 23 godine prije nego je lik otfurao za dijelove, svaki put je dobila ulje na 15k po propisu, motor kao urica... vw polo 1.6 tdi mi je već na 190k i ulje se mijenja svakih 30k - nikad problema
svakom svoje
Ako vratis par stranica u nazad mene su neki ovde napali i objasnjavali mi da oni znaju bolje od inzenjera jer sam ja ludak koji se drzi propisanih intervala i pazi najlude od svega "ja sam debil jer mijenjam ulje svakih 30km i boli me k za auto nakon sta ga prodam"...njihova logika je da ja trebam radit servis svako 15tkm, placat servis duplo skuplje da bi netko nakon mene tko vozi bia zadovoljan
na 5k se mijenjalo ulje prije 30 i više godina, ljudi bili navikli na lade i stojadine, pa im 10k ili 15k bilo kao i nekima danas 30k - big no no
pa jbga, moji auti su doživjeli i preko 20 godina s 10 ili 15k na istom ulju usprkos svima koji su govorili da će krepat ako ne mijenjam na 5k
greška u seriji motora je greška, ti motori su napravljeni da voze stotine i stotine tisuća kilometara upravo sa servisnim intervalom koji je propisan
skraćivanje servisnog intervala vjerojatno pomaže, ali opet, 30k km servisni interval nije radi toga jer bmw hoće da se motor raspadne nakon 150k km, nego je jednostavno bila greška u dizajnu lanca
na koncu kako su nekad ljudi mijenjali na 5k 'za svaki slučaj', tako danas mijenjaju na 10k, ja sam uvijek mijenjao prema propisanom, zadnji auto - corolla je doživjela 23 godine prije nego je lik otfurao za dijelove, svaki put je dobila ulje na 15k po propisu, motor kao urica... vw polo 1.6 tdi mi je već na 190k i ulje se mijenja svakih 30k - nikad problema
svakom svoje
Ako vratis par stranica u nazad mene su neki ovde napali i objasnjavali mi da oni znaju bolje od inzenjera jer sam ja ludak koji se drzi propisanih intervala i pazi najlude od svega "ja sam debil jer mijenjam ulje svakih 30km i boli me k za auto nakon sta ga prodam"...njihova logika je da ja trebam radit servis svako 15tkm, placat servis duplo skuplje da bi netko nakon mene tko vozi bia zadovoljan
Meni u knjizi od auta piše da je servisni interval svakih 2. godine ili 30 000 km osim u "težim uvjetima rada" kada se servisni interval skraćuje upola tj. 1. godina ili 15 000 km. Termin "teži uvjeti rada" se po njihovom koliko se sjećam odnosi na stalnu gradsku vožnju, stalna vožnja sa prikolicom, loši uvjeti rada (pijesak u zraku i sl.)...
Ja svake godine pred tehnički volim otpeljat auto kod kolege mehaničara da lijepo sve pregledamo i usput napravimo "mali" servis (izmjena filtera i ulja i dodatno ako je potrebno) bez obzira što godišnje ne napravim niti 10 000 km. Jedino me zanima, što nisam uspio naći u knjizi od vozila, koliki je neki normalni servisni period za klimu? Ja sam dosada obavljao servis klime svakih 3-4 godine, mada klimu skoro pa i ne palim.
na 5k se mijenjalo ulje prije 30 i više godina, ljudi bili navikli na lade i stojadine, pa im 10k ili 15k bilo kao i nekima danas 30k - big no no
pa jbga, moji auti su doživjeli i preko 20 godina s 10 ili 15k na istom ulju usprkos svima koji su govorili da će krepat ako ne mijenjam na 5k
greška u seriji motora je greška, ti motori su napravljeni da voze stotine i stotine tisuća kilometara upravo sa servisnim intervalom koji je propisan
skraćivanje servisnog intervala vjerojatno pomaže, ali opet, 30k km servisni interval nije radi toga jer bmw hoće da se motor raspadne nakon 150k km, nego je jednostavno bila greška u dizajnu lanca
na koncu kako su nekad ljudi mijenjali na 5k 'za svaki slučaj', tako danas mijenjaju na 10k, ja sam uvijek mijenjao prema propisanom, zadnji auto - corolla je doživjela 23 godine prije nego je lik otfurao za dijelove, svaki put je dobila ulje na 15k po propisu, motor kao urica... vw polo 1.6 tdi mi je već na 190k i ulje se mijenja svakih 30k - nikad problema
svakom svoje
Ako vratis par stranica u nazad mene su neki ovde napali i objasnjavali mi da oni znaju bolje od inzenjera jer sam ja ludak koji se drzi propisanih intervala i pazi najlude od svega "ja sam debil jer mijenjam ulje svakih 30km i boli me k za auto nakon sta ga prodam"...njihova logika je da ja trebam radit servis svako 15tkm, placat servis duplo skuplje da bi netko nakon mene tko vozi bia zadovoljan
Dosta ti je pogledati filter zraka i kabine nakon 15.000km i sve ce ti bit jasno, na filteru od ulja ne mozes vidit koliko je ''sporko'' ... Ali opet, zbog zdravlja svoga i djeteta filter kabine svakve godine novi, filter zraka zbog zdravlja auta i ulje kao svjeza transfuzija . Isto sto je kolega rekao, par dana prije tehnickog odvedem auto, napravim mali servis i provjeri mi auto od glave do pete jer se zna desit da strucnjaci na tehnickom kazu da mi je staro ulje za kocnice, a to sto oni onu sondu ne obrisu i ne kalibriraju kad treba to nista... Bolje sprijeciti nego lijeciti, al to ce uvijek bit razlicitih misljenja, kao i gume, imaju ripne, imaju 6mm sare, jos to moze, a to sto je guma DOT 18 i postala je potpuno plasticna.... ahh
Dosta ti je pogledati filter zraka i kabine nakon 15.000km i sve ce ti bit jasno...
usporedba ti je malo falična, razmisli zbog čega
Dosta ti je pogledati filter zraka i kabine nakon 15.000km i sve ce ti bit jasno...
usporedba ti je malo falična, razmisli zbog čega
Po cemu? Pricamo o cinjenicama samo, imas ljude koji paze na svoja auta, a imas ljude koji im ''mestar'' sa zrakom propuse filter zraka i kabine, to sto ti imas drugacije misljenje prema odrzavanju auta to je tvoja stvar. Vjerojatno bi me proglasio ludakom kad bi ti rekao da bi svaku izmjenu ulja staro ulje slao na analizu da vidim jel ima metala/postotka vode i ostalih cestica... Al to sam samo ja i to je samo moje auto. Sad se toliko ne zamaram s tim jer nisam vise petrolhead nego vozim dizela, al znam da je 30.000km PREVISE za radit mali servis koji kosta 300 eura za moje auto, za neke druge cak i manje.
Po cemu? Pricamo o cinjenicama samo...
probaj razmislit... jedan filter čisti sve što dođe izvana, pa tako filteru zraka nije isto jel radi u saudiskoj arabiji ili u irskoj, dok je drugi u zatvorenom sustav
sve je jasno, jel
...al znam da je 30.000km PREVISE
ajde, ti znaš...
a inžinjeri koji su propisali taj srvisni interval nemaju pojma, jelda
Po cemu? Pricamo o cinjenicama samo...
probaj razmislit... jedan filter čisti sve što dođe izvana, pa tako filteru zraka nije isto jel radi u saudiskoj arabiji ili u irskoj, dok je drugi u zatvorenom sustav
sve je jasno, jel
Zasto onda mijenjas ovoga ako je u zatvorenom sustavu? Gdje on uzima zrak reci mi? u 80 posto slucajeva filter kabine je vise zacepljen od filtera zraka zbog lisca i svakakvih gluposti koje se nakupe. Malo ti razmisli prije nego sto pises gluposti, a isto tako ne vidim zasto usporedujes SaudiJsku arabiju i Irsku kad vrlo vjerojatno nisi bio na ta mjesta.
na 5k se mijenjalo ulje prije 30 i više godina, ljudi bili navikli na lade i stojadine, pa im 10k ili 15k bilo kao i nekima danas 30k - big no no
pa jbga, moji auti su doživjeli i preko 20 godina s 10 ili 15k na istom ulju usprkos svima koji su govorili da će krepat ako ne mijenjam na 5k
greška u seriji motora je greška, ti motori su napravljeni da voze stotine i stotine tisuća kilometara upravo sa servisnim intervalom koji je propisan
skraćivanje servisnog intervala vjerojatno pomaže, ali opet, 30k km servisni interval nije radi toga jer bmw hoće da se motor raspadne nakon 150k km, nego je jednostavno bila greška u dizajnu lanca
na koncu kako su nekad ljudi mijenjali na 5k 'za svaki slučaj', tako danas mijenjaju na 10k, ja sam uvijek mijenjao prema propisanom, zadnji auto - corolla je doživjela 23 godine prije nego je lik otfurao za dijelove, svaki put je dobila ulje na 15k po propisu, motor kao urica... vw polo 1.6 tdi mi je već na 190k i ulje se mijenja svakih 30k - nikad problema
svakom svoje
Ti nikako da shvatiš da trajnost motora se ne mjeri u godinama već u prevaljenim KM. Možeš imat auto 50 godina ako on ima na satu 150k. To nije nikakav znak trajnosti a ti cijelo vrijeme mlatiš jedno te isto ovoliko godina onoliko godina. Zato ne čudi što mlatiš i što su ti svi kaj nešto o tome znaju glupi.
Zasto onda mijenjas ovoga ako je u zatvorenom sustavu? Gdje on uzima zrak reci mi? u 80 posto slucajeva filter kabine je vise zacepljen od filtera zraka zbog lisca i svakakvih gluposti koje se nakupe. Malo ti razmisli prije nego sto pises gluposti, a isto tako ne vidim zasto usporedujes SaudiJsku arabiju i Irsku kad vrlo vjerojatno nisi bio na ta mjesta.
govorim o promjeni ulja u odnosu na promjene filtera zraka s kojima si to usporedio
ajde, ti znaš...
a inžinjeri koji su propisali taj srvisni interval nemaju pojma, jelda
Mijenjaj ti na 30.000km pa cemo vidit koliko ces daleko, pogotovo ako uzmes ono ulje iz Kauflanda, kad se auto pocne gusit, dimit, radit nemirno i slicno onda baci pogled na letece lezaje i ostale komponente u motoru.
Jesu li to isti inzinjeri koji su na M550d napisali da trosi 5.3 litre po gradu? Kakvome to gradu, bez prometa, semafora i ravnice obicne kao sto je staza... Daj molim te ajde, s tobom se ne isplati ic u daljnju diskusiju jer vidim po tebi da nisi nekakvi car fanatic. Platim auto 70-80 tisuca eura pa cu sad gledati ocu li za 15.000km dati 300 eura za mali servis ili ustedit novac pa dogodine napravit.
Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj
.
U nedoumici sam šta uzeti:
1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€
3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€
4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€
To su mi nekako 4 picka, ima tu još hrpa sličnih 2.0 ( 520 & 525D ) , 2x 525 (3.0) i tako. STvar je što mene km ne zanimaju ako je auto održavan i dobar, imao sam i sa puno više, a i puno manje pa su bili grobovi i zato upravo od onda ni ne gledam brojku na satu jer nije mjerilo, ali sam svjestan da dosta ljudi pati na tu brojku pa sada ne znam jel bi uzeo 2.0 sa realativno malo km na satu ili 3.0 sa 300+
3 | 1. |
---|---|
6 | 2. |
1 | 3. |
0 | 4. |
0 | 5. E60 po 5. put haha |
Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve
Mijenjaj ti na 30.000km pa cemo vidit koliko ces daleko, pogotovo ako uzmes ono ulje iz Kauflanda, kad se auto pocne gusit, dimit, radit nemirno i slicno onda baci pogled na letece lezaje i ostale komponente u motoru.
pa i mijenjam, na vw polu svakih 30k, eno ga skoro na 200k kilometara
doduše, ne čekam baš 30k, mijenjam čim prijeđe 26-27 tisuća
da si pratio raspravu... mijenjam tako već 30 i kusur godina, nikad mi se motor nije raspao, a auti su mi doživjeli i preko 20 godina starosti, kilometražu i preko pola milje kilometara
Ili jednostvano, osim te krame stare 15 god i sa x stotina tisuca kilometara kupiš normalan auto za tih cca 15k eura do 5 god starosti i nekih 70-80k km... al onda nije benve
"Bolje i BMW star 15 godina, nego neki azijat star 5 godina" - average mentalitet balkana, jos uvijek u 2023.