Ja cu valjda sad 8-9mj promijeniti ulje, jednostavno me muci to :D. 60-80eur 6l ulja, i 15eur jedan filter.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Itekako moze
svako servis moram zbog garancije radit u ovlastenom servisu tako da redovni servis mi je oko 200€
ja nista ne ujebem namjerno, koristim auto po propisanim intervalima i sve ti je receno prilikom kupovine, sve servise imas dokumentirane
Nijedan moj Auto apsolutno nije govno, rade kao urica, vecina kilometraze je autoput, opreme brdo...
al da boli k sta je sa njim nakon...nije moja briga, videno-kupljeno bez ikakvih skrivenih informacija
btw zasto da ja brinem sto neko moze/ne moze kupit auto iz salona???
Možda ako vidim dvovljnu kvotu za održavanje predavanja.
Naravno da ti nedostaje jer si nepismen. Trebaš imat neko znanje da bi shvatio. Seljaku ili običnom useru moš prodat svašta njemu tak svejedno, entuzijastu baš i ne. Ne radi se o nikakvom "crkavanju" niti lošem glasu već trendovima auto industrije. Kod tih novih maratosnki servisnih intervala marketing igra veliku ulogu. A sve zato da te potakne da što prije promijeniš tj. kupiš novi auto kao što sad delaš i sa bijelom tehnikom.
očekivao sam više od takvog 'znalca'
kad ono klasičan teoretičar zavjera
podsjećaš me na nekadašnje znalce, koji su se zgražali na 15k kilometara promjene ulja, kad je svaki mujo, pardon, memphis, znao da se ulje mijenja na 5k kilometara
za neko čudo, pored svih muja, odnosno memphisa, moja toyota je doživjela 24 godine s promjenom ulja upravo prema preporukama proizvođača - svakih 15k km dobila bi friško ulje i radila je kao urica do zadnjeg dana
i to ne full sintetičko s kojim si opsjednut, nego obični castrol total quartz 7000
prije toyote, prastari taunus s v6 motorom dobivao je ulje svakih 10k kilometara, također po preporuci proizvođača
ne bi vjerovao, doživio je i više godina od toyote, usprkos znalcima poput tebe koji su tvrdili da se to mora mijenjat na 5k km, jer inače neće potrajat duže od par godina
možda sam u krivu, nisam nit inžinjer, niti neki znalac, iako sam vozač preko 30 godina, a bogme i više sam popravaka na svojim autima odradio sam nego što su to odradili serviseri, ali za tvrdnje poput tvojih ipak bi trebali nekakvi dokazi ili barem solidni argumenti
ti nemaš nit jedno nit drugo, samo laprdaš bezveze
Pa nisam ti ni odogvorio već si počeo srat. Rekao sam da ću ti možda odogovorit. A vidim o uljima nemaš pojma pa ni ne čudi. Jer to kaj ti šarafiš doma ne znači da je ulje zato bolje.
Upalila mi se lampica za dpf pred par dana kad sam još na moru bio. Kad se upalila sam ga stiso pun gas u nižoj i ugasila se i od onda nije palila. U međuvremenu sam išao i doma sa mora i napravio mu prisilnu regeneraciju (400km brže vožnje u višim okretajima). To mi se sad prvi puta upalila ta lampica, iako je već na prošlom tehničkom dpf bio malo onečišćen. Da li ima potrebe za otvaranjem i i pranjem dpf-a sad kad još nije tolko loše ili je moguće to pročistiti nekim aditivima i slično?
Skidanje i gašenje dpf-a me trenutno baš ne zanima pošto je stariji već auto pa da nebi bilo problema na tehničkom. Ostaje kao zadnja opcija.
Radi se o Seat Leonu fr 2014. god 135 kw 2.0 TDI
koliko km im auto ?
190xxx km
Upalila mi se lampica za dpf pred par dana kad sam još na moru bio. Kad se upalila sam ga stiso pun gas u nižoj i ugasila se i od onda nije palila. U međuvremenu sam išao i doma sa mora i napravio mu prisilnu regeneraciju (400km brže vožnje u višim okretajima). To mi se sad prvi puta upalila ta lampica, iako je već na prošlom tehničkom dpf bio malo onečišćen. Da li ima potrebe za otvaranjem i i pranjem dpf-a sad kad još nije tolko loše ili je moguće to pročistiti nekim aditivima i slično?
Skidanje i gašenje dpf-a me trenutno baš ne zanima pošto je stariji već auto pa da nebi bilo problema na tehničkom. Ostaje kao zadnja opcija.
Radi se o Seat Leonu fr 2014. god 135 kw 2.0 TDI
Imas obican OBD2 pri ruci ? Ako da, mozes provjerit stanje dpfa preko dpf vag pro aplikacije, tam mozes saznat i kolki ti be soot tak da znas dal je filter za bacit ili ne.. ali dok se upalila lampica znaci da mu je zivotni vijek kratak
1.4 automatik.
Trenutno nam je auto dizelas i slabo se vozimo pa shemiram da ga prodam. Zao mi je auta jer se vozimo na kratke relacije i jako malo pa auto "propada". Drugi auto kaj imamo je sluzbeni i vise nema potrebe za velikim dizelasom.
Imao hyundaia 1.4, motor je napravio 300k, jedini kvar je bio senzor radilice. Još uvijek je na njemu originalni kumplug. Doduše manualni mjenjač
Nemam to, al mogu odvest mehi da pogleda
Što se tiče tehničkog tu nemas problema kada je sve dobro napravljeno, a auto ima dobru smjesu i izgaranje
Imao hyundaia 1.4, motor je napravio 300k, jedini kvar je bio senzor radilice. Još uvijek je na njemu originalni kumplug. Doduše manualni mjenjač
Imao hyundaia 1.4, motor je napravio 300k, jedini kvar je bio senzor radilice. Još uvijek je na njemu originalni kumplug. Doduše manualni mjenjač
Ispričavam se - spojka, kvačilo kako oćeš :)
Uglavnom, meni je Hyundai zakon, a pošto je Kia sestrinska firma, vjerujem da ćeš bit zadovoljan.
Jedino šta je na njemu redovito trebalo mijenjat su faking stabilizatori koje san zbilja često minja (svako 60-ak tisuća) - nemam pojma razlog, al nije bija neki trošak.
Koje auto bi preporučili do 8000 eura za obitelj od četvero.
Dvoje male djece, jedan bebač, jedan ima 5 godina.
Vozač ima 195cm i 90kg.
Ne voze se neke prevelike relacije, ne rade se veliki kilometri, uglavnom po Splitu i okolici. Poželjno da je što prostraniji. Polovno naravno. Igra opciju i iz njemačke ako mislite da se to isplati.
meni i dalje izvana izgleda katastrofa, živi užas i ona starija serija mi izgleda deset puta bolje
ali da je makina u odnosu na novije modele, to jest
ima ga kolega već godinama i to je toliko pouzdan i dobar auto da je to čudo
Ne znam jel mi gore izgleda sad ili kao nov
Al ispao je dosta pozuzdan, osim navodno M modela koji je katastrofa, srica nema ih puno u hrv 😅
Znači kada pričam ovako sa fanovima bmw-a, obicno vole E60 ali kažu upravo obrnuto da su utukli para. Iako naravno da ces utuci para kada 90% njih kupi dizela sa 250-280tkm na satu po 5-6k i onda se čude kada se utuče par tisuca eura. Evo ja svog prodajem, sutra bi trebao prodati za 9k, ali kod mene nema ulaganja pa je zato ta cijena. Uostalom onaj tko je imao bmw-a, zna da je najskuplji bmw onaj najjeftiniji
Mislim svatko ima svoje mišljenje, tako neka hejta tko hoće E60 jel, jer evo ja osobno nisam fan E39, ne sviđa mi se izgled i nisam ga nikada imao niti cu imati. Pregazile su ga godine za mene i to je to, a sva sreća ima ljudi koji ga vole i top, isto kao i E60. Štoviše tržište za E60 je ogromno, grupa E60 RH ima 10500 članova na fejsu, a BMW fan klub gdje su fanovi komplet marke ima 26k tako da to dovoljno govori. Prodam E60 bez problema
imao dva komada e39 jedna bila 528i druga 530d sa m branicima,meni se sviđa kako vani tako unutra imale su hrpu opreme i putovao sam relacija sb-njemacka,nova auta se mogu posramit kraj nje,
zna li teko da li trebam lijecnicku potvrdu za produljenje vozacke (nemam nikakve dioptrije niti ogranicenja) ??
Sve bi to bilo okej da su vlasnici istih normalni, evo jedan od mnogih primjera tulipana (oglas E60 klik)
Taj e60 može brat bratu vrijediti 6tis eur kao i večina, to je stara izvozana raga koja će tražiti hrpu novca.
Benzince priznajem doduše
Sve bi to bilo okej da su vlasnici istih normalni, evo jedan od mnogih primjera tulipana (oglas E60 klik)
Taj e60 može brat bratu vrijediti 6tis eur kao i večina, to je stara izvozana raga koja će tražiti hrpu novca.
Benzince priznajem doduše
meni su custom felge red flag za rabljeni auto (zovite me snobom kolko hocete).
da ne pricam o svemu ostalom.
Ma nisu red flag ako je nešta prikladno. Ali u ovom slučaju, kao i većini, nije haha
Sve bi to bilo okej da su vlasnici istih normalni, evo jedan od mnogih primjera tulipana (oglas E60 klik)
Taj e60 može brat bratu vrijediti 6tis eur kao i večina, to je stara izvozana raga koja će tražiti hrpu novca.
Benzince priznajem doduše
meni su custom felge red flag za rabljeni auto (zovite me snobom kolko hocete).
da ne pricam o svemu ostalom.
Ma felge su još najprihvatljivije jer je samo zamjena bez modifikacija, no kad nestručno mjenjaju pola auta i to se improvizira, od farbanja do struje, kineskih radija i čega sve ne, nije vrijedno ni gledanja.
ali taj e60 je opet bolji od novog forda kie i ostalih auta i trajat ce 3x vise od njih
Hoće, hoće...
Sumnjas da neće? Nisu ljudi ni svjesni koliko E60, pogotovo dizela ima daleko preko 500tkm haha. Moj 530D je kupljen sa 386, ja ga prodao sa 406tkm u siječnju prosle godine i ne znam s koliko ga je sada ovaj prodao prosli mjesec, ali s obzirom da je lik radio u Austriji, vrlo vjerojatno je sada na 425tkm+. Eno jučer je osvanuo 530D 2006 sa 550tkm mislim za 5k.
M57 odvrti to bez problema, samo da je malo održavan 800tkm može preći, isto kao i N52.