Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.230.634
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

 Uljni(sintetički) nitro. S time mi to čistimo

 Zanimljivo, svakako cu probat.

Truth in engineering.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
čmrljo kaže...

Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.

Pa uzimao bih auto sa nekom garancijom ipak su malo veći novci u pitanju. Rađe bih tkaninu imao sam auto sa kožom jedni prednost lako održavanje,  ljeti prevuće a zimi hladno.

 

Nije mi žurba za auto planiram ga uzeti tamo oko 10 mjeseca ako mi nešto prije ne izleti. Sada se samo raspitivam. Bio sam se odlučio za Audia jer sam ga probao. A onda sam vozio Škodu (bila je dizel) pozitivno me iznenadila. 

 Gdje se veliki servis može napraviti za 300€? 

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...
čmrljo kaže...

Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.

 Gdje se veliki servis može napraviti za 300€? 

 Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
Genoxxx kaže...
čmrljo kaže...

Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.

 Gdje se veliki servis može napraviti za 300€? 

 Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).

 Lako moguće, taman bi to bio iznos za takav servis... Za veliki servis barem 150€ ode na dijelove, ajd za tu cijenu koju je napisao se možda da napraviti u Bosni kod lokalnog mehe prije nego su dijelovi poskupili

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.7.2022 14:32 (Genoxxx).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...
jozef kaže...
Genoxxx kaže...
čmrljo kaže...

Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.

 Gdje se veliki servis može napraviti za 300€? 

 Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).

 Lako moguće, taman bi to bio iznos za takav servis... Za veliki servis barem 150€ ode na dijelove, ajd za tu cijenu koju je napisao se možda da napraviti u Bosni kod lokalnog mehe prije nego su dijelovi poskupili

 Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

 Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.

 Ja sam veliki servis za Passata 2.0 B7 platio 4k kn, sa dijelovima i rukama, mijenjalo se sve što se može promijeniti, prije cca god dana... F31 veliki 1k €, samo lanac i natezači.

 

Gdje ih radite tako jeftino da i ja odem? Taman je sad insignia na redu i najjeftinije što sam dobio ponudu je 3k kn

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

ako je ozbiljniji motor samo zupčasti, španeri i vodena te dođu 500€, a onda još često treba dosta toga raskopat ili podizat motor da bi se posao napravio. S druge strane s ovim novim downsizeanim mlincima nema problema, jedino kad otvoriš haubu moraš tražit gdje je motor. :-)

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za 2.0tdi u a4 b9 ti je veliki servis cca 5500kn. Nisam ga jos radio jer sam daleko od te kilometraze ali sam se raspitao.

Mali servis ulje i svi filteri cca 1200-1300kn.

PSN:Tomislav025
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...
hahhaajaads kaže...

 Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.

 Ja sam veliki servis za Passata 2.0 B7 platio 4k kn, sa dijelovima i rukama, mijenjalo se sve što se može promijeniti, prije cca god dana... F31 veliki 1k €, samo lanac i natezači.

 

Gdje ih radite tako jeftino da i ja odem? Taman je sad insignia na redu i najjeftinije što sam dobio ponudu je 3k kn

Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?

 

Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)

 

Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.7.2022 18:05 (hahhaajaads).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Očekivao sam dvoboj na semafu, a zapravo su oboje pristojno krenuli kao gospoda 

 

Moj glas ide za Forda, nisam ljubitelj električnih vozila 

25 Ford Mustang Mach 1
3 Tesla Model X 100D
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Koja dilema.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad već pričamo o velikom servisu, odrađen prije 2 mjeseca na Mazdi 3, 2012.g, 1.6d: remenje (zupčasti, klinasti) i sve što ide uz njih, vodena pumpa, ulje u mjenjaču. Usput odrađen i mali servis (ulje, filteri ulja, zraka, kabine, goriva) -> 3k kn.

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako netko može kratko šibnut neku preporuku za očistiti smolu sa auta.

 

Probao sam sad Nigrin čistač smole - kurac, više je jučer obična voda skinula.

 

Puno hvala.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wyks kaže...

Ako netko može kratko šibnut neku preporuku za očistiti smolu sa auta.

 

Probao sam sad Nigrin čistač smole - kurac, više je jučer obična voda skinula.

 

Puno hvala.

 https://www.ekupi.hr/hr/Auto-i-moto-oprema/Auto-oprema/Auto-kozmetika/Vanjsko-pranje-i-njega-auta/MAFRA-OTAPALO-ZA-SMOLU-PULIRESINA-250-ML-309/p/EK000307158

 

Ja sam taj koristio godinama.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?

 

Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)

 

Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja 

 

Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno

 

Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima

 

Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ja imam ovaj sto je jopis dao, bas ga koristio prosli tjedan. Super zadovoljan, skida odlicno. A isto ga imam nekoliko godina vec.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Hvala momci, naručeno.

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...
hahhaajaads kaže...

Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?

 

Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)

 

Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja 

 

Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno

 

Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima

 

Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam 

 Pa ak si u tih 935€ dobio ovo sa vucnom, zamjenskim autom i lancem meni je to fer cijena, ionako je poznato da vecina koji ne zele bit oprani kod nas idu u SLO radit jer ugradjuju iste dijelove a naplate 500€ manje... Od tomica bolje da nit nisi dobio odgovor, zadnje sto sam cuo je da su prije par godina mjenjali lance (i ostalo sta ide jel) za malo manje od 12000kn, Palic pretpostavljam da bi trebao bit na nekih 8-9tkn

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Genoxxx kaže...
hahhaajaads kaže...

Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?

 

Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)

 

Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja 

 

Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno

 

Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima

 

Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam 

 Pa ak si u tih 935€ dobio ovo sa vucnom, zamjenskim autom i lancem meni je to fer cijena, ionako je poznato da vecina koji ne zele bit oprani kod nas idu u SLO radit jer ugradjuju iste dijelove a naplate 500€ manje... Od tomica bolje da nit nisi dobio odgovor, zadnje sto sam cuo je da su prije par godina mjenjali lance (i ostalo sta ide jel) za malo manje od 12000kn, Palic pretpostavljam da bi trebao bit na nekih 8-9tkn

 Vučna je bila u cijeni Passata i zupčastog, račun na 935€ je bio za f31 gdje sam preventivno mijenjao lanac i zbog činjenice da je bivši vlasnik mijenjao na 30k km ulje... Nije mi bilo problem platiti i više samo nek se napravi kako treba i bilo mi je bitno da dobijem zamjenski auto pošto sam cca 150km od Zagreba. A Palića sam par puta kontaktirao i za neke druge stvari pa ili nisam dobio odgovor ili mi je odgovorio preko one stvari a ekipa sa fejsa svršava na njegov servis, možda je dobar mehaničar ali PR mu je za krc

Za Tomića sam već par puta čuo da je skup i loš majstor a nekada je glasio za najboljeg 

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Evo vako imao sam Passata b7 benzinac mali servis me je koštao oko 750kn ja to smatram promjena ulja ,filter ulja ,goriva i filter kabine.
To mi je sve radio automehaničar kod kojeg idem vec 4 godine. Veliki servisi ja smatram zamjena remenja i ostalih ti komponenti to me je koštalo oko 500eura. S njim sam razgovarao o vezi Škode onmi ne rekao cca cijene koje se kreću.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...
ivanoile kaže...

Megane 2019 1.5Dci, stalno se pali "Check anti-pollution system", pa se ugasi nakon nekog vremena. Jel to DPF zacepljen?

 Jel ima adblue?

 Ima

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav ekipa. Molim neku preporuku za karavane. Imam dvoje male djece i treba nam veći prtljažnik i prostor. Išao bi do nekih 15k eura. Godišnje prolazim nekih 40 000 km, većinom otvorena cesta. Nije mi bitno dal' je dizel ili benzinac. Hvala.
8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Moj glas ide za Škodu Octaviu
Prešao sam sa Hyunadia i30 na Škodu  i preporodio sam se

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
pinc123 kaže...

Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.

da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Prte kaže...
pinc123 kaže...

Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.

da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)

 Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit? 

To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

On treba auto sa manjom km, a ak zeli kupit skodu sa manje km onda to i košta... Sigurno nece bit lud i davat za skodu 1.6 tdi 15000e, i da je neka novija ta ima 150tkm, znaci za par godina taj auto nebude nist vrijedio jer bu vec na 250tkm+..  Inace uopće nije ja nebi nit gledao auto sa 5 brzina jer to je veće sramota... Znaci Škoda, 2017god i 5 brzina ? Đizus

Poruka je uređivana zadnji put sub 30.7.2022 11:03 (hahhaajaads).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Prte kaže...
pinc123 kaže...

Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.

da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)

 Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit? 

To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji

 Kažem da je šogor kupio novu 2017.sa 5 brzina. Ja nebi polovnu sigurno uzeo sa 5 brzina

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A šta vam znači kada kažete da fali 6. brzina?

 

Meni je bitno da auto štedi i da je motor tih na autocesti, na 140 da je ispod 2500 okretaja, vjerovali ili ne, od auta koje vozim 140kmh

Seat Ibiza 2004 1.9tdi 2500okr 5. brzina, troši 6L

 

Renault Laguna 2015 1.5dci 3200okr 6. brzina, troši 7.5L

 

Peugeot 407 2008 1.6hdi na 2600okr 5. brzina troši 6.2L

 

Renault Express 2022 1.5dci na 2300okr 6.brzina troši 5.5L

 

I svaki ima dovoljno daha da ubrza do 160 po potrebi

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit? 

To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji

 

Teoretski, 6. brzinski mjenjac bi trebao imati bolji raspored brzina pa shodno tome i bolje ubrzanje uz jednaki finalni prijenos.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice