Uljni(sintetički) nitro. S time mi to čistimo
Zanimljivo, svakako cu probat.
Uljni(sintetički) nitro. S time mi to čistimo
Zanimljivo, svakako cu probat.
Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.
Pa uzimao bih auto sa nekom garancijom ipak su malo veći novci u pitanju. Rađe bih tkaninu imao sam auto sa kožom jedni prednost lako održavanje, ljeti prevuće a zimi hladno.
Nije mi žurba za auto planiram ga uzeti tamo oko 10 mjeseca ako mi nešto prije ne izleti. Sada se samo raspitivam. Bio sam se odlučio za Audia jer sam ga probao. A onda sam vozio Škodu (bila je dizel) pozitivno me iznenadila.
Gdje se veliki servis može napraviti za 300€?
Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.
Gdje se veliki servis može napraviti za 300€?
Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).
Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.
Gdje se veliki servis može napraviti za 300€?
Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).
Lako moguće, taman bi to bio iznos za takav servis... Za veliki servis barem 150€ ode na dijelove, ajd za tu cijenu koju je napisao se možda da napraviti u Bosni kod lokalnog mehe prije nego su dijelovi poskupili
Uglavnom želio bih limuzinu. Za Škodu se kreće servis mali oko 100 do 150 eura, veliki oko 300 eura . Za Audi ne znam.
Gdje se veliki servis može napraviti za 300€?
Prvo treba definirati što je njemu "veliki servis". Možda misli na mali B servis (A servis + filter kabine, svjećice i filter goriva).
Lako moguće, taman bi to bio iznos za takav servis... Za veliki servis barem 150€ ode na dijelove, ajd za tu cijenu koju je napisao se možda da napraviti u Bosni kod lokalnog mehe prije nego su dijelovi poskupili
Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.
Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.
Ja sam veliki servis za Passata 2.0 B7 platio 4k kn, sa dijelovima i rukama, mijenjalo se sve što se može promijeniti, prije cca god dana... F31 veliki 1k €, samo lanac i natezači.
Gdje ih radite tako jeftino da i ja odem? Taman je sad insignia na redu i najjeftinije što sam dobio ponudu je 3k kn
ako je ozbiljniji motor samo zupčasti, španeri i vodena te dođu 500€, a onda još često treba dosta toga raskopat ili podizat motor da bi se posao napravio. S druge strane s ovim novim downsizeanim mlincima nema problema, jedino kad otvoriš haubu moraš tražit gdje je motor. :-)
Za 2.0tdi u a4 b9 ti je veliki servis cca 5500kn. Nisam ga jos radio jer sam daleko od te kilometraze ali sam se raspitao.
Mali servis ulje i svi filteri cca 1200-1300kn.
Ovisi i sta ljudi svrstavaju pod veliki servis, meni je veliki servis kad mjenjam remenje/lanac i vodenu, ne mora bit zamjena filtera/ulja u igri. Inace sam prije neke 2.5god napravio veliki servis (bez filtera i ulja, to sam sam napravio) za 200€ (conti dijelovi) sa rukama.
Ja sam veliki servis za Passata 2.0 B7 platio 4k kn, sa dijelovima i rukama, mijenjalo se sve što se može promijeniti, prije cca god dana... F31 veliki 1k €, samo lanac i natezači.
Gdje ih radite tako jeftino da i ja odem? Taman je sad insignia na redu i najjeftinije što sam dobio ponudu je 3k kn
Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?
Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)
Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja
Koja dilema.
Kad već pričamo o velikom servisu, odrađen prije 2 mjeseca na Mazdi 3, 2012.g, 1.6d: remenje (zupčasti, klinasti) i sve što ide uz njih, vodena pumpa, ulje u mjenjaču. Usput odrađen i mali servis (ulje, filteri ulja, zraka, kabine, goriva) -> 3k kn.
Ako netko može kratko šibnut neku preporuku za očistiti smolu sa auta.
Probao sam sad Nigrin čistač smole - kurac, više je jučer obična voda skinula.
Puno hvala.
Ako netko može kratko šibnut neku preporuku za očistiti smolu sa auta.
Probao sam sad Nigrin čistač smole - kurac, više je jučer obična voda skinula.
Puno hvala.
Ja sam taj koristio godinama.
Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?
Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)
Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja
Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno
Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima
Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam
Hvala momci, naručeno.
Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?
Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)
Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja
Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno
Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima
Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam
Pa ak si u tih 935€ dobio ovo sa vucnom, zamjenskim autom i lancem meni je to fer cijena, ionako je poznato da vecina koji ne zele bit oprani kod nas idu u SLO radit jer ugradjuju iste dijelove a naplate 500€ manje... Od tomica bolje da nit nisi dobio odgovor, zadnje sto sam cuo je da su prije par godina mjenjali lance (i ostalo sta ide jel) za malo manje od 12000kn, Palic pretpostavljam da bi trebao bit na nekih 8-9tkn
Imam neke poznanike pa imam i rabata, ali i bez rabata ovo je daleko previse, jel to ovlasteni da tolko naplacuje ?
Evo ti dole link kad kupujes solo i kad malo istrazujes, ovaj jedan sa kojim sam prije derao PUBG kupio je 120d N47 sa 280tkm (inace voli bmw...) i prakticki odma je radio, "ogroman" servis ? oem dijelovi, sa rabatom ga je ispalo ovo sve sa slike 3500kn, ruke nije placao jer si je sam mjenjao (nema servis)
Inace za servise se trebas malo raspitat, nisam pitao gdje je uzeo, ali moguce da je auto oresic iz nove gradiske (jer ovaj je iz Slavonskog Broda pa si nisu daleko)... on je prije (ne znam jel sad ima..) za 650€ imao OEM sva tri lanca, lanac uljne pumpe, razvode, spaneri, vodilice, semering radilice, brtva dekla, ulje i filter ulja
Specijalizirani ali nije ovlašteni, čak je i to bila povoljna cijena jer je auto išao na vučnoj k njima jer je pumpa doslovno pišala a auto imao "samo" 136tis km (interval je na 210tis)... ali da, slažem se da je previše naplaćeno
Evo račun za lanac, rađeno u slo... Na cifru ide ddv, sveukupno 935€, ruke 460€ dijelovi 473€ plus zamjenski auto besplatno. Znači isplativije nego kod nas, prije nego sam išao u Sloveniju slao sam mail za ponudu Tomiću, Vuko, Paliću i još par njih, Slovenac jedini odgovorio i iznimno ugodna komunikacija sa njima
Iskreno nebi sam uzimao dijelove za veliki servis jer će onda rijetko koji servis dat garanciju, eventualno možda garanciju na ruke iako i to čisto sumnjam
Pa ak si u tih 935€ dobio ovo sa vucnom, zamjenskim autom i lancem meni je to fer cijena, ionako je poznato da vecina koji ne zele bit oprani kod nas idu u SLO radit jer ugradjuju iste dijelove a naplate 500€ manje... Od tomica bolje da nit nisi dobio odgovor, zadnje sto sam cuo je da su prije par godina mjenjali lance (i ostalo sta ide jel) za malo manje od 12000kn, Palic pretpostavljam da bi trebao bit na nekih 8-9tkn
Vučna je bila u cijeni Passata i zupčastog, račun na 935€ je bio za f31 gdje sam preventivno mijenjao lanac i zbog činjenice da je bivši vlasnik mijenjao na 30k km ulje... Nije mi bilo problem platiti i više samo nek se napravi kako treba i bilo mi je bitno da dobijem zamjenski auto pošto sam cca 150km od Zagreba. A Palića sam par puta kontaktirao i za neke druge stvari pa ili nisam dobio odgovor ili mi je odgovorio preko one stvari a ekipa sa fejsa svršava na njegov servis, možda je dobar mehaničar ali PR mu je za krc
Za Tomića sam već par puta čuo da je skup i loš majstor a nekada je glasio za najboljeg
Megane 2019 1.5Dci, stalno se pali "Check anti-pollution system", pa se ugasi nakon nekog vremena. Jel to DPF zacepljen?
Jel ima adblue?
Ima
Moj glas ide za Škodu Octaviu
Prešao sam sa Hyunadia i30 na Škodu i preporodio sam se
Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.
Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.
da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)
Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.
da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)
Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit?
To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji
On treba auto sa manjom km, a ak zeli kupit skodu sa manje km onda to i košta... Sigurno nece bit lud i davat za skodu 1.6 tdi 15000e, i da je neka novija ta ima 150tkm, znaci za par godina taj auto nebude nist vrijedio jer bu vec na 250tkm+.. Inace uopće nije ja nebi nit gledao auto sa 5 brzina jer to je veće sramota... Znaci Škoda, 2017god i 5 brzina ? Đizus
Šogor uzeo 2017. novu iz salona, ali nije karavan verzija. Makar nije 2.0 motor unutra ide solidno za obiteljske potrebe jedino mu fali 6. brzina. Nije do sad imao nikakvih problema sa autom. Ne znam ni sam, ulozeno dobiveno vjerovatno bi bilo oke.
da, točno fali 6. brzina. Moja je 2016. godište 1.6 stage 1 mapa. Za moje obiteljske potrebe i više nego dovoljno :)
Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit?
To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji
Kažem da je šogor kupio novu 2017.sa 5 brzina. Ja nebi polovnu sigurno uzeo sa 5 brzina
A šta vam znači kada kažete da fali 6. brzina?
Meni je bitno da auto štedi i da je motor tih na autocesti, na 140 da je ispod 2500 okretaja, vjerovali ili ne, od auta koje vozim 140kmh
Seat Ibiza 2004 1.9tdi 2500okr 5. brzina, troši 6L
Renault Laguna 2015 1.5dci 3200okr 6. brzina, troši 7.5L
Peugeot 407 2008 1.6hdi na 2600okr 5. brzina troši 6.2L
Renault Express 2022 1.5dci na 2300okr 6.brzina troši 5.5L
I svaki ima dovoljno daha da ubrza do 160 po potrebi
Kak fali 6 brzina? Pa taj usrani mjenjac od 5 brzina ubija 1.6 motor dodatno.. Omjeri te getribe su produzeni, npr u 5.brzini na 90 on radi malo ispod 1500 okretaja, tocno na takvim obrtajima radi i 2.0 tdi u 6.brzini na 90.. Kak onda 6. brzina na sve to moze falit?
To je dobro za potrosnju na 130 u 5. ali lose za ubrzavanje, pogotovo u gradu je muka za vozit kad ides preko lezecih jako tesko izvlaci iz druge a ako vratis u prvu onda cukne jer je prekratka.. Treba zakonom zabranit ugradnju takvog mjenjaca koliko degradira ubrzanja da bi se ustedilo malo novaca u proizvodnji
Teoretski, 6. brzinski mjenjac bi trebao imati bolji raspored brzina pa shodno tome i bolje ubrzanje uz jednaki finalni prijenos.