Uz Toyotinu Čitatelj daje svoju garanciju.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.053
- |
- čitano: 13.199.244
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav ekipa. Kupujem neki rabljeni auto i nasao sam Renault Megane koji mi se svidja. Imam broj sasije pa sam mislio provjeriti na CarVertical povijest auta. Jeste koristili tu stranicu, se moze vjerovati tom izvjescu? Razmisljam jos uvijek izmedju benzinca/dizelasa. Je li servis benzinaca zbilja toliko skuplji jeftiniji od dizelasa da ih se vise isplati uzeti? Koji su neki najskuplji troskovi koji mi mogu doci kod dizelasa?
Uz Toyotinu Čitatelj daje svoju garanciju.
Čeka se da Čitatelj otvori svoju temu o Toyoti, di će pričati sam sa sobom i vrijeđati svakog ko ju ne hvali, kak je napravio za Cyberpunk
@emerik kolko km godišnje, i koje duljine relacija? nekih 20-25 tkm godišnje je granica na kojoj dizelaš počinje bit isplativ što se tiče potrošnje u usporedbi sa troškovima, da ne govorimo da je benzinca uvijek ljepše voziti
Pozdrav ekipa. Kupujem neki rabljeni auto i nasao sam Renault Megane koji mi se svidja. Imam broj sasije pa sam mislio provjeriti na CarVertical povijest auta. Jeste koristili tu stranicu, se moze vjerovati tom izvjescu? Razmisljam jos uvijek izmedju benzinca/dizelasa. Je li servis benzinaca zbilja toliko skuplji od dizelasa da ih se vise isplati uzeti? Koji su neki najskuplji troskovi koji mi mogu doci kod dizelasa?
Pobogu nemoj bit Rvatina i uzimat dizelo kad možešŠkodu Octaviju Ambition 1.5TSI
Pozdrav ekipa. Kupujem neki rabljeni auto i nasao sam Renault Megane koji mi se svidja. Imam broj sasije pa sam mislio provjeriti na CarVertical povijest auta. Jeste koristili tu stranicu, se moze vjerovati tom izvjescu? Razmisljam jos uvijek izmedju benzinca/dizelasa. Je li servis benzinaca zbilja toliko skuplji od dizelasa da ih se vise isplati uzeti? Koji su neki najskuplji troskovi koji mi mogu doci kod dizelasa?
Servis benzinca je generalno jeftiniji od dizelasa.
@emerik kolko km godišnje, i koje duljine relacija? nekih 20-25 tkm godišnje je granica na kojoj dizelaš počinje bit isplativ što se tiče potrošnje u usporedbi sa troškovima, da ne govorimo da je benzinca uvijek ljepše voziti
Radio bih vjerojatno nekih 10-15 tkm godisnje. Relacije bi bile kroz tjedan neke krace unutar zupanijske, a recimo dva puta mjesecno neki malo dulji izleti. Pratio sam malo oglase na Njuskalu i Index oglasi i svi auti su mi se cinili dosta skupi. Onda sam malo isao istraziti slovenske stranice i vidio da se cak i s uvozom puno vise usplati od njih uvesti auto. Gledao sam malo Skode, Seate i Renaulte i nekako mi se cinilo da Renault ima najbolji omjer cijene i toga kaj se dobije. Onda sam usporedjivao dizel i benzin Meganea i jednostavno dizelasi su jeftiniji, a imaju jos bolju opremu od benzinaca. Takodjer, prijatelj vozi takvog Meganea dizelasa i nikad nije imao problema. Jako je zadovoljan s autom. Inace kolko cujem ljudi kazu da je bas taj dizel motor od 110KS jako kvalitetan i pouzdan jer Renault takve slicne motore ugradjuje i u Mercedese. I benzinski motori imaju manju zapremninu motora, to je isto jedna stvar koja mi se bas ne svidja.
A sad za osjecaj voznje, zasto je bolji osjecaj voziti benzinca? Imam osjecaj kao da dizel moze jace potegnuti. Vozio sam jedan jedini benzinac u zivotu, Toyotu Auris(2010. doduse) i nije mi bio neki predobar osjecaj. I smetalo mi je kaj radi na puno visim okretajima, dosta bucan auto.
Pozdrav ekipa. Kupujem neki rabljeni auto i nasao sam Renault Megane koji mi se svidja. Imam broj sasije pa sam mislio provjeriti na CarVertical povijest auta. Jeste koristili tu stranicu, se moze vjerovati tom izvjescu? Razmisljam jos uvijek izmedju benzinca/dizelasa. Je li servis benzinaca zbilja toliko skuplji od dizelasa da ih se vise isplati uzeti? Koji su neki najskuplji troskovi koji mi mogu doci kod dizelasa?
Pobogu nemoj bit Rvatina i uzimat dizelo kad možešŠkodu Octaviju Ambition 1.5TSI
Heheh. Gledao sam Skode, ali sad dok jos nemam obitelj mi se Megane vise svidja.
Pozdrav ekipa. Kupujem neki rabljeni auto i nasao sam Renault Megane koji mi se svidja. Imam broj sasije pa sam mislio provjeriti na CarVertical povijest auta. Jeste koristili tu stranicu, se moze vjerovati tom izvjescu? Razmisljam jos uvijek izmedju benzinca/dizelasa. Je li servis benzinaca zbilja toliko skuplji od dizelasa da ih se vise isplati uzeti? Koji su neki najskuplji troskovi koji mi mogu doci kod dizelasa?
Servis benzinca je generalno jeftiniji od dizelasa.
Slucajno sam pogrijesio, lapsus. Mislio sam napisati jeftiniji.
Ta pouzdanost nema nikakve veze s Mercedesom.
Uz Toyotinu Čitatelj daje svoju garanciju.
Čeka se da Čitatelj otvori svoju temu o Toyoti, di će pričati sam sa sobom i vrijeđati svakog ko ju ne hvali, kak je napravio za Cyberpunk
@emerik kolko km godišnje, i koje duljine relacija? nekih 20-25 tkm godišnje je granica na kojoj dizelaš počinje bit isplativ što se tiče potrošnje u usporedbi sa troškovima, da ne govorimo da je benzinca uvijek ljepše voziti
Neznam tko je čiji ljubitelj ja sam igrom slucaja uzeo 2 vw, golf4 benzinac sad ima 360k km 2000g, jedini dio kaj nije original na njemu je klapna gasa, zadnji lonac otisao tek prošle godine, hrdu sam prvi put vidio ove godine na pragovima, kablovi, jedna sajla od rucne, zadnja ljeva klješta, vw passat 2.0 tdi b6 2008, otišao alternator,,el. kocnica 200k km auto izgleda kao da je jucer izasao iz salona nema u i na njemu točkice nadam se da ce još barem toliko jer mi se za ova govna od novih auta nedaje 20k €. Rade bi uzeo 3 dačije.
Ta pouzdanost nema nikakve veze s Mercedesom.
Pa da, to sam i zelio reci da je taj motor dobar i kvalitetan i zato ga je i Mercedes odlucio ugradjivati u svoje automobile.
Ima tko ovdje peugeot 308 2016/7. Gledam malo aute za zenu i jako su povoljni. Jesu se popravili sta sa kvalitetom? Kakvi su ti 1.6 dizeli u njima?
Kao što ti je već jedan forumaš napisao: serijska greška je na čepu Adbluea, neispravan odušak pa se pokvari pumpa uslijed kristalizacije tekućine.
Pumpa se mijenja skupa s cijelim rezervoarom AdBluea = jako skup popravak
+
obavezno obratiti pozornost boje antifriza u posudi, na slici je redizajn 308ice (plavi) a ima manje od 50.000km i ima tamnu boju rashladne tekućine, a to znači:
otišao dihtung hladnjaka ulja > ako nije dihtung hladnjaka ulja i ako nisu zabunom miješali dvije vrste antifriza > otišao je dihtung glave
drugi ima oko 120.000km i isti problem ima
ispravili su sve probleme s strujom i crkavanjem žarulja, još uvijek ih jebe zadnji most (zadnjih 20 jebenih godina nisu uspjelu to popraviti)
Moj je repairan u jamstvu kad je auto imao oko 60.000km
auto je udoban, malo troši, jeftini servisi
ako možeš uzeti uzmi auto s 6ero brzinskom getribom = neusporedivo bolje šaltanje od 5ero brzinske
Hvala ti na odgovoru. Odustao sam od 308. Odlucio sam da necu opet uzeti peugeota. Imamo u obitelji vec 10+ godina 206 i i nije bas neka sreca. Dobra stvar je sto nije tako skup za popravavljati. Takoder sam mjenjao zadnji most.
Zanimljiv mi je megane 4. Pretpostavljam da je provjereni 1.5 110ks bolji od 1.6dci 130ks ili se varam? Moram pohvatati te pakete opreme kod renaulta. Steta sto je tak lose napravljen unutra inace bi mi bio no brainer.
Hvala ti na odgovoru. Odustao sam od 308. Odlucio sam da necu opet uzeti peugeota. Imamo u obitelji vec 10+ godina 206 i i nije bas neka sreca. Dobra stvar je sto nije tako skup za popravavljati. Takoder sam mjenjao zadnji most.
Zanimljiv mi je megane 4. Pretpostavljam da je provjereni 1.5 110ks bolji od 1.6dci 130ks ili se varam? Moram pohvatati te pakete opreme kod renaulta. Steta sto je tak lose napravljen unutra inace bi mi bio no brainer.
Nema na čemu, ja sam ti u Peugeot gami vozila (osobno/službeno) već preko 10 godina, član sam i Peugeot kluba
prošao, vozio i vidio kvarove 307/308/308ph2/308T9/3008/novi 3008/508/508 redizajn, Boxer kombi... tako da znam kako je
ja sam kupio nov novcat auto s 6km na satu, ni da ti spomenem koliko sam puta bio na reklamaciji u jamstvu...sram me napisati da me tu na grupi ne razvuku na stup srama
nema ni kvalitetnih majstora za Francuze, jedva na prste jedne ruke ih možeš nabrojati
ovo je moj zadnji Peugeot i kad ga prodam prelazim na nešto drugo a da nije Francuz
Kad ste već kod francuza... Zna možda netko gdje se točno na Peugeotu 307 2.0 hdi nalazi odušak za ispuštanje vode iz filtera goriva?
Zna li se išta o ovogodišnjem wrc-u u hrv, kada se održava (datumi), gdje se održava (mjesta/lokacije)?
Zbog epi. mjera predpostavljam da publika nije pozvana, ali će je biti sigurno...
Sljeme će se vozit možda?
Kad ste već kod francuza... Zna možda netko gdje se točno na Peugeotu 307 2.0 hdi nalazi odušak za ispuštanje vode iz filtera goriva?
pa zar ne visi usko crno crijevo dugačko pola metra iz fitra goriva prema dnu motornog prostora koliko se sjećam (bar je tako na 1.6Hdi 2007 godina)?
Što može uzrokovati čudan zvuk u vožnji koji se čuje iz kotača(mislim). Više iritantan, nekakvi škriputav, visočiji ton.
Čujem samo kad stišam radio skroz. Diskovi i pločice nisu prešli puno km, tako da ne vjerujem da je to, ležaj, koliko vidim na YT ima malo drugačiji zvuk. Što još može biti?
Kao što ti je već jedan forumaš napisao: serijska greška je na čepu Adbluea, neispravan odušak pa se pokvari pumpa uslijed kristalizacije tekućine.
Pumpa se mijenja skupa s cijelim rezervoarom AdBluea = jako skup popravak
+
obavezno obratiti pozornost boje antifriza u posudi, na slici je redizajn 308ice (plavi) a ima manje od 50.000km i ima tamnu boju rashladne tekućine, a to znači:
otišao dihtung hladnjaka ulja > ako nije dihtung hladnjaka ulja i ako nisu zabunom miješali dvije vrste antifriza > otišao je dihtung glave
drugi ima oko 120.000km i isti problem ima
ispravili su sve probleme s strujom i crkavanjem žarulja, još uvijek ih jebe zadnji most (zadnjih 20 jebenih godina nisu uspjelu to popraviti)
Moj je repairan u jamstvu kad je auto imao oko 60.000km
auto je udoban, malo troši, jeftini servisi
ako možeš uzeti uzmi auto s 6ero brzinskom getribom = neusporedivo bolje šaltanje od 5ero brzinske
O kojem se motoru radi kad je u pitanju taj problem s antifrizom?
I kakvih si tocno problema imao sa zadnjim mostom? Ja sam cuo da voli "zvonit", to jest proizvodit zvukove pa su ga filali nekom pjenom, ali nisam jos cuo da je potrebna reparacija.
Inace meni je ta novi 308ica super, i zapravo nemam dojam da je problematican auto jer tu su realno nabrojane 2-3 vece greske i to je to, sto je po meni u danasnje vrijeme dobra situacija. Jedino nisi naveo sto te jos mucilo da si morao garanciju aktivirat.
Hvala ti na odgovoru. Odustao sam od 308. Odlucio sam da necu opet uzeti peugeota. Imamo u obitelji vec 10+ godina 206 i i nije bas neka sreca. Dobra stvar je sto nije tako skup za popravavljati. Takoder sam mjenjao zadnji most.
Zanimljiv mi je megane 4. Pretpostavljam da je provjereni 1.5 110ks bolji od 1.6dci 130ks ili se varam? Moram pohvatati te pakete opreme kod renaulta. Steta sto je tak lose napravljen unutra inace bi mi bio no brainer.
Pratim RKH forum i nemam bas dojam da je Meg4 neka prevelika sreca, ima i on dosta svojih musica. Mozda bi ti najbolje bilo opet gledat Golfa kad znam da si s njim bio izuzetno zadovoljan pa zasto mijenjat konja koji pobjeduje trke?
Pa i o njemu sam razmisljao. Samo malo je cudno dva puta kupiti totalno isti auto. 😀
Iako neki 1.6 od 110ks bi joj bio super.
Što može uzrokovati čudan zvuk u vožnji koji se čuje iz kotača(mislim). Više iritantan, nekakvi škriputav, visočiji ton.
Čujem samo kad stišam radio skroz. Diskovi i pločice nisu prešli puno km, tako da ne vjerujem da je to, ležaj, koliko vidim na YT ima malo drugačiji zvuk. Što još može biti?
svasta moze biti.
Od kamencica izmedu diskova i plocica, klijesta ne vracaju kako treba pa cvili a mozda i lezaj otisao.
Ako skripi dok se vozis i cim stisnes kocnicu i prestane mozda je nesto s kocnicama. Digni auto i zavrti kotac.
Meni je lezaj dosta "strugao" kad je otisao.
Što se preporuča za auto oko 10 000 - 11 0000 eura? Cilj je da bude mlađi, s što manje kilometara ali ne sad Up i ta klasa nego kompakti ili ovi neki "veći" gradski. Golf, Focus, Megane i slični 2017. ili nešto kao Polo, Hunday i20 2018.??
Što se preporuča za auto oko 10 000 - 11 0000 eura? Cilj je da bude mlađi, s što manje kilometara ali ne sad Up i ta klasa nego kompakti ili ovi neki "veći" gradski. Golf, Focus, Megane i slični 2017. ili nešto kao Polo, Hunday i20 2018.??
Za te novce sam nabrzinu našao:
- Škoda Rapid 1.0 TSI
- Peugeot 308 1.6 HDi
- Renault Megane 1.5 dCi
- Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
- VW Polo 1.0
- Ford Focus 1.5 TDCi
sve 2018. ili novije.
Zna li se išta o ovogodišnjem wrc-u u hrv, kada se održava (datumi), gdje se održava (mjesta/lokacije)?
Zbog epi. mjera predpostavljam da publika nije pozvana, ali će je biti sigurno...
Sljeme će se vozit možda?
Ovo bi i mene zanimalo prije nego kaj si uzmem godišnji za to
Što se preporuča za auto oko 10 000 - 11 0000 eura? Cilj je da bude mlađi, s što manje kilometara ali ne sad Up i ta klasa nego kompakti ili ovi neki "veći" gradski. Golf, Focus, Megane i slični 2017. ili nešto kao Polo, Hunday i20 2018.??
Što se preporuča za auto oko 10 000 - 11 0000 eura? Cilj je da bude mlađi, s što manje kilometara ali ne sad Up i ta klasa nego kompakti ili ovi neki "veći" gradski. Golf, Focus, Megane i slični 2017. ili nešto kao Polo, Hunday i20 2018.??
Suzuki S-Cross (SX4)?
Što se preporuča za auto oko 10 000 - 11 0000 eura? Cilj je da bude mlađi, s što manje kilometara ali ne sad Up i ta klasa nego kompakti ili ovi neki "veći" gradski. Golf, Focus, Megane i slični 2017. ili nešto kao Polo, Hunday i20 2018.??
Zna li se išta o ovogodišnjem wrc-u u hrv, kada se održava (datumi), gdje se održava (mjesta/lokacije)?
Zbog epi. mjera predpostavljam da publika nije pozvana, ali će je biti sigurno...
Sljeme će se vozit možda?
Ovo bi i mene zanimalo prije nego kaj si uzmem godišnji za to
Zar ne stoji jos uvijek 22-25.4?
Zna li se išta o ovogodišnjem wrc-u u hrv, kada se održava (datumi), gdje se održava (mjesta/lokacije)?
Zbog epi. mjera predpostavljam da publika nije pozvana, ali će je biti sigurno...
Sljeme će se vozit možda?
Ovo bi i mene zanimalo prije nego kaj si uzmem godišnji za to
Zar ne stoji jos uvijek 22-25.4?
Koliko znam da, ali mislim da nisu naveli nikakve točne lokacije gdje će se održavat?
Zanimljiv mi je megane 4. Pretpostavljam da je provjereni 1.5 110ks bolji od 1.6dci 130ks ili se varam? Moram pohvatati te pakete opreme kod renaulta. Steta sto je tak lose napravljen unutra inace bi mi bio no brainer.
Ja vozim takav, a i 70 - 80% flote nam je takvo, nema nekih problema.
Solidnija izvedba od trojke, dobar price / performance. Naši su 1.5, star, ali provjeren dizelaš.
Jedino mi je getriba malo prekratka, duža je bila u trojci, malo je glasan iznad 150.
Ovo bi i mene zanimalo prije nego kaj si uzmem godišnji za to
Zar ne stoji jos uvijek 22-25.4?
Koliko znam da, ali mislim da nisu naveli nikakve točne lokacije gdje će se održavat?
Pa vjerujem da je oko Zagreba, tj Sljeme i ceste u Zagorju ako se ne varam. Zar nisu vec objavili kompletnu duzinu etapi? Doduse nije nigdje objavljeno koje su etape i tocne duzine po danu koliko znam.
Slabo ce se taj auto voziti 150 km/h. Zivimo u zagrebu a za vikend idemo u zagorje i to idemo mojim autom. Vidjet ce autoput mozda jednom mjesecno. 80% voznje ce biti u zagrebu.
Pronasao sam jedan zanimljiv megane GT line plavi. 1.2 TCE na njuskalu. Nama bi sigurno bio bolji izbor benzinac ali kod nas je slaba ponuda megana/golfa sa benzincima. Vecina su 1.5dci i 1.6 tdi.
Kakav je taj 1.2 TCE u renaultu?