Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.596
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Michael11 kaže...

Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..

 Jesi to kod muhe radio mapu? I jel imas jednomaseni ili dvomaseni zamasnjak? 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Radio sam kod THP, imam dvomaseni zamasnjak zamijenjen je odmah nakon remapa, jer je vec ionako bio za zamjenu, a kad je mapa napravljena ga je to dokrajcilo.. zamijenio sam ga na 175000km..
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Michael11 kaže...

Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..

 Mape su zakon. S tim da pravi maperi nece staviti mapu ako auto ne valja. MOj ima 390tkm trenutno,prijašnji vlasnik na cca 275tkm stavio sedox performans mapu. Uglavnom sa 160KW = 218 ks na 200kw = 272ks. Ali sedox mapa je 500€,auto nenormalno ide. S time da se može do 300ks ici jer imam downpipe custom raden kod veska, protočne i dpf i ta sranja off ali nema potrebe. Jedino cu si ja staviti mapu mjenjača od xhp jer vidi se da su ti stariji mjenjači sporiji. Mislim dobri su ti ZF 6HP26,drze do 850-900nm,iako sam ja daleko od toga. ALi potrebna im je mapa koja ih preporodi, xhp mapa preko njihove aplikacije je cca 180€ bez kabla,kabal je još 30€ ako nemaš ili nemaš od koga posuditi

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Michael11 kaže...
Radio sam kod THP, imam dvomaseni zamasnjak zamijenjen je odmah nakon remapa, jer je vec ionako bio za zamjenu, a kad je mapa napravljena ga je to dokrajcilo.. zamijenio sam ga na 175000km..

 Kod mene je tvornicki jednomaseni zamasnjak i kvacilo sa 225 tisuca na grbaci.. Zato se neckam oko mapiranja a vele ljudi da moze izdrzati stage 1 mapu cak i sa jednomasenim.. 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

Bnet: mNik987#2148
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Aha, e super si pomogao, taman i gledam auto do 200K s PDV-om, pa me zanimalo kako i šta. Imam trenutno auto, plan je kada ga prodam tek onda uzeti novi, pa ću vidjeti što mi je povoljnije, i koliko ti je okvirna rata na tih 60 mjeseci?

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ParaNO1d kaže...
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Aha, e super si pomogao, taman i gledam auto do 200K s PDV-om, pa me zanimalo kako i šta. Imam trenutno auto, plan je kada ga prodam tek onda uzeti novi, pa ću vidjeti što mi je povoljnije, i koliko ti je okvirna rata na tih 60 mjeseci?

 cca 3000 kn kako sam gore i naveo s uvecenom zadnjom ratom te cu tada refinancirati na jos 2 godine ja mislim osim ako u meduvremenu ne skupim te eurice

ja imam plan auto imati 10 godina pa mi je ovo ok..

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hrčak kaže...
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo

 Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?

ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate

sto se tice otplate na mjesecne rate svi davatelji leasinga imaju kamatu.... kako mislis da bi davali auto 1/1.. to ne visi samo o auto saloni vec o pruzatelju leasinga

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.12.2020 11:33 (toxic).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
hrčak kaže...
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo

 Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?

ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate

 

 Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.12.2020 11:35 (hrčak).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hrčak kaže...
toxic kaže...
hrčak kaže...
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo

 Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?

ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate

 

 Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje

 Pa za to znam... 3/3 jednako 0%

s time da ste prvu ratu morali dati odmah ak se ne varam pa te zapravo ispadne 2 rate zar ne ?

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.12.2020 11:43 (toxic).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hrčak kaže...
toxic kaže...
hrčak kaže...
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo

 Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?

ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate

 

 Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje

 Realno nije ni to loše, sam si mjesečno odvajaš za rate, koje platiš jednom godišnje, a kamate nema, to je isto ok stvar. Sad jedino jesu li uvjeti stroži za takav dogovor ili je isto? I s tim da je to ako se odvaja mjesečno jako puno, s obzirom da se plaća samo 3 puta.

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.12.2020 13:02 (ParaNO1d).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozz ekipa. Kupujem rabljeni auto do max 15.kEUR, nasao sam jedan Hyundai ix35 1.7 CRDI Blue, ful oprema + panoramski, izvana i iznutra izgleda besprijekorno, 100 000 km, cijena je 15k EUR ravno. Kako vam se cini ta cijena? Predlazete mozda neke druge aute u tom cjenovnom rangu? Godisnje ne radim veliku kilometrazu, max 10k. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
emerik kaže...

Pozz ekipa. Kupujem rabljeni auto do max 15.kEUR, nasao sam jedan Hyundai ix35 1.7 CRDI Blue, ful oprema + panoramski, izvana i iznutra izgleda besprijekorno, 100 000 km, cijena je 15k EUR ravno. Kako vam se cini ta cijena? Predlazete mozda neke druge aute u tom cjenovnom rangu? Godisnje ne radim veliku kilometrazu, max 10k. 

 Renault Captur / Kadjar? Polovnima se cijene krecu ~15k.

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ParaNO1d kaže...

Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?

Eto upravo ja uzimam

Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..

Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)

 

E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.

Jako puno dokumentacije.

Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)

Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.

+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume

 

Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...

Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako

 

 

 Ja sam uzeo u Raiffeisen leasingu financijski leasing za rabljeni auto. 200000 kn. 30000 kn učešća. Rata mi je oko 3150 kn. Dakle 30000+3150x60= cca 220000 kn. Samo 10% kamata ukupno.

Ford Focus sam kupio novi 2006. Koštao je 150000 kn. Na kraju sam ga zbog rasta švicarca i rasta kamate (koja je u startu bila veća od ove danas) platio blizu 220000.

Tako da je danas ipak povoljnije.

Osiguranja i ostale troškove ne računam jer to je i danas i prije 15 godina bilo obavezno.

Obvezno + kasko me košta oko 9000 godišnje.

PSN - darklydexter
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vrh. 1.4tsi

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Vrh. 1.4tsi

 Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
ramzocro-HCR kaže...

Vrh. 1.4tsi

 Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.

 

 Slagana generalka s fuš klipovima. Vidi šta piše na čelu klipa.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
online
Auti - ultimativna tema

Kolko je kilometra imao ?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Fake_Alert kaže...
ramzocro-HCR kaže...

Vrh. 1.4tsi

 Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.

 

 Slagana generalka s fuš klipovima. Vidi šta piše na čelu klipa.

 Pretpostaviti cu da se nekome desila havarija, brze bolje sklepaj i prodaja.

A ime je genijalno NE...valja

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

Kolko je kilometra imao ?

 Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...

Kolko je kilometra imao ?

 Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.

 Krv te nedo  150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...

Kolko je kilometra imao ?

 Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.

 Krv te nedo  150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno 

 Bit će tu tužbe, svačeg, krivoj osobi su uvalili auto. Gle šta smo u karteru našli prije skidanja poklopca od lanca.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...
ramzocro-HCR kaže...
hahhaajaads kaže...

Kolko je kilometra imao ?

 Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.

 Krv te nedo  150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno 

 Bit će tu tužbe, svačeg, krivoj osobi su uvalili auto. Gle šta smo u karteru našli prije skidanja poklopca od lanca.

 Auf ovo je gadno... znaci ovdje se stvanro radi o nekom fuseraju i da sto brze prodaju auto... ako saznas od kog je kupljen slobodno stavi tu link (ako ima autokucu da znamo)

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Jel ima itko iskustva sa AutoVazovim 1.6l benzincima od 106KS?

Navodno su isti kao i Renaultovi 1.6l, sa nesto malo manje snage.

 

Ugradjuju se u Vestu/Vestu SW/Vestu Cross, negdje su sa AutoVazovim mjenjacima,

negdje sa Renault mjenjacima - razlika je jedino ta, da modeli sa Renaultovim mjenjacima

imaju bolje ubrzanje i vecu potrosnju - al meni se cini da su to sve masine iz Renault grupe.

 

Zasto pitam? Pa, trenutno se ti automobili novi prodaju za 12.000€, a u sijecnju

ce vjerovatno ici jos nesto ispod (salonski primjerci), znaju biti i za 9.000€,

i ako je unutra stvarno OK masina, zasto ne. Iznutra su kao Dacia, nista posebno,

al za te novce su bagatela.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima svakakvih smeca od ljudi, bivsi susjed je prodao 1.2 Pola nekoj sirotinji kada mu je otisao motor. Ubacio drugi polovni koji je bio u jednako losem stanju, nabrzinu smlatio popravak i napumpao aditivima samo da drzi par dana. Prodao nekoj zeni koja je skupila zadnje novce, napravio mezu i sve fino pocastio. Nakon 2 tjedna zove zena i place da je otisao motor te trazi da bar plati pola popravka. Ovaj je samo ignorirao i hvalio se okolo kako je uvalio svoga krampa za 6000E. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.12.2020 20:16 (ivanzu).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ima svakakvih smeca od ljudi, bivsi susjed je prodao 1.2 Pola nekoj sirotinji kada mu je otisao motor. Ubacio drugi polovni koji je bio u jednako losem stanju, nabrzinu smlatio popravak i napumpao aditivima samo da drzi par dana. Prodao nekoj zeni koja je skupila zadnje novce, napravio mezu i sve fino pocastio. Nakon 2 tjedna zove zena i place da je otisao motor te trazi da bar plati pola popravka. Ovaj je samo ignorirao i hvalio se okolo kako je uvalio svoga krampa za 6000E. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece. 

 Ekipa koja nema blage veze o tome šta kupuje, kupuje u salonima di možeš nekoga pravno ganjat ili voziš auto na neki servis na pregled

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece. 

 Kupujes nesto sa zadnjim parama i onda to ne provjeris do zadnje crtice? Kriva je koliko i on, nazalost.

Di2 & EPS FTW!
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice