Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..
Jesi to kod muhe radio mapu? I jel imas jednomaseni ili dvomaseni zamasnjak?
Ja imam Audi A3 1.6TDI 105 KS mapa na 150 KS bez dpf-a i egr-a mapiran na 170000 sad ima 255000 niti jedan problem, a auto leti prema originalu, ide dosta bolje nego original 2.0 sa 140ks, ulje mijenjano svakih 10000km..
Mape su zakon. S tim da pravi maperi nece staviti mapu ako auto ne valja. MOj ima 390tkm trenutno,prijašnji vlasnik na cca 275tkm stavio sedox performans mapu. Uglavnom sa 160KW = 218 ks na 200kw = 272ks. Ali sedox mapa je 500€,auto nenormalno ide. S time da se može do 300ks ici jer imam downpipe custom raden kod veska, protočne i dpf i ta sranja off ali nema potrebe. Jedino cu si ja staviti mapu mjenjača od xhp jer vidi se da su ti stariji mjenjači sporiji. Mislim dobri su ti ZF 6HP26,drze do 850-900nm,iako sam ja daleko od toga. ALi potrebna im je mapa koja ih preporodi, xhp mapa preko njihove aplikacije je cca 180€ bez kabla,kabal je još 30€ ako nemaš ili nemaš od koga posuditi
Kod mene je tvornicki jednomaseni zamasnjak i kvacilo sa 225 tisuca na grbaci.. Zato se neckam oko mapiranja a vele ljudi da moze izdrzati stage 1 mapu cak i sa jednomasenim..
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Aha, e super si pomogao, taman i gledam auto do 200K s PDV-om, pa me zanimalo kako i šta. Imam trenutno auto, plan je kada ga prodam tek onda uzeti novi, pa ću vidjeti što mi je povoljnije, i koliko ti je okvirna rata na tih 60 mjeseci?
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Aha, e super si pomogao, taman i gledam auto do 200K s PDV-om, pa me zanimalo kako i šta. Imam trenutno auto, plan je kada ga prodam tek onda uzeti novi, pa ću vidjeti što mi je povoljnije, i koliko ti je okvirna rata na tih 60 mjeseci?
cca 3000 kn kako sam gore i naveo s uvecenom zadnjom ratom te cu tada refinancirati na jos 2 godine ja mislim osim ako u meduvremenu ne skupim te eurice
ja imam plan auto imati 10 godina pa mi je ovo ok..
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo
Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?
ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate
sto se tice otplate na mjesecne rate svi davatelji leasinga imaju kamatu.... kako mislis da bi davali auto 1/1.. to ne visi samo o auto saloni vec o pruzatelju leasinga
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo
Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?
ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate
Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo
Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?
ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate
Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje
Pa za to znam... 3/3 jednako 0%
s time da ste prvu ratu morali dati odmah ak se ne varam pa te zapravo ispadne 2 rate zar ne ?
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Kolega, ja bih iskreno da ste se malo zaletjeli i da niste dobro ispregovarali za auto, s obzirom na kamate i sve troškove, mi dok smo ove godine uzimali novi Audi Q2 isto smo uzeli na financijski leasning i nemamo nikakvu kamatu, nikakve troškove obrade kredita, već plaćamo koliko je auto koštao podijeljeno na broj mjeseci, i jedini dodatni trošak koji smo imali je javni bilježnik 500 kn, ništa drugo
Moguce, koji leasing ste uzeli? koliko obroka?
ako uzimas 3/3 je 0% kamata, jeste li imali ucesca to su sve neke stvari koje mogu omoguciti bolje uvjete otplate
Mi smo uzeli financisjki leasning u Porsche Inter Auto, na 3 godine, tj. na 3 jednake godišnje rate, bez učešća, bez troškova obrade, jedino taj bilježnik je bio 500 kn, dok su nam u Zubaku nudili isti auto sa kamatama i s troškovima obrade i to bi sve skupa iznosilo cca 20000 kn kroz cijelo trajanje leasninga, a dok smo otišli pitati u Porsche odmah su nam rekli da može bez kamata i ostalih troškova. Ispričavam se, krivo sam napisao, nemamo mjesečne rate, već godišnje
Realno nije ni to loše, sam si mjesečno odvajaš za rate, koje platiš jednom godišnje, a kamate nema, to je isto ok stvar. Sad jedino jesu li uvjeti stroži za takav dogovor ili je isto? I s tim da je to ako se odvaja mjesečno jako puno, s obzirom da se plaća samo 3 puta.
Pozz ekipa. Kupujem rabljeni auto do max 15.kEUR, nasao sam jedan Hyundai ix35 1.7 CRDI Blue, ful oprema + panoramski, izvana i iznutra izgleda besprijekorno, 100 000 km, cijena je 15k EUR ravno. Kako vam se cini ta cijena? Predlazete mozda neke druge aute u tom cjenovnom rangu? Godisnje ne radim veliku kilometrazu, max 10k.
Pozz ekipa. Kupujem rabljeni auto do max 15.kEUR, nasao sam jedan Hyundai ix35 1.7 CRDI Blue, ful oprema + panoramski, izvana i iznutra izgleda besprijekorno, 100 000 km, cijena je 15k EUR ravno. Kako vam se cini ta cijena? Predlazete mozda neke druge aute u tom cjenovnom rangu? Godisnje ne radim veliku kilometrazu, max 10k.
Renault Captur / Kadjar? Polovnima se cijene krecu ~15k.
Jel netko skoro uzimao auto putem lizinga, financijski ili operativni? Što se bolje isplati?
Eto upravo ja uzimam
Financijski leasing sam ja uzeo jer nemam ucesca mozes uzeti na 60 mjeseci (5 godina) bez ostatka ili s ostatkom vrijednosti da ti se smanji rata..
Npr ako hoces auto od 200.000 kn a da ti rada npr ne ide iznad 3000kn mjesecno tada zadnja rata se uveca na npr 10.000 eur jednokratne isplate, no fora je u tome sto ti tih 10.000 eura mogu refinancirati na jos npr 2 godine jer zakonski ne mogu odmah ponuditi na 72 mjeseca otplatu... pa te ispadne da kroz 7 (ili vise godina ovisi o tome koliko ces drugi puta izabrati) placas tih 3000 kn + preptostavljam da ce opet traziti razno razne ovjere...(sto je dodatni trosak)
E sad ima tu fora, kamate nisu bas niske npr za auto od 200.000kn na kraju platis cak nekih 40-50 tisuca kuna vise.
Jako puno dokumentacije.
Samo ovjere kod javnog biljeznika su mi kostale 800kn (3x bjanko zaduznice + izjava o zapljeni)
Zatim prvu ratu + troskove obrade leasinga placas unaprijed to si lako izracunas.
+ na to ti idu osiguranja, registracija + auto ti dolazi s ljetnim gumama pa si odmah pripremi i troskove da si uzmes i zimske gume
Za operativni ti je rata niza no moras imati obvezno ucesce + nemas mogucnosti otkupiti vozilo na kraju vec nakon isteka vracas vozilo i uzimas drugo...
Sad vidi, ovo je gore moj primjer pa vjerujem da ces si moci okvirno vidjeti sto i kako
Ja sam uzeo u Raiffeisen leasingu financijski leasing za rabljeni auto. 200000 kn. 30000 kn učešća. Rata mi je oko 3150 kn. Dakle 30000+3150x60= cca 220000 kn. Samo 10% kamata ukupno.
Ford Focus sam kupio novi 2006. Koštao je 150000 kn. Na kraju sam ga zbog rasta švicarca i rasta kamate (koja je u startu bila veća od ove danas) platio blizu 220000.
Tako da je danas ipak povoljnije.
Osiguranja i ostale troškove ne računam jer to je i danas i prije 15 godina bilo obavezno.
Obvezno + kasko me košta oko 9000 godišnje.
Vrh. 1.4tsi
Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.
Vrh. 1.4tsi
Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.
Slagana generalka s fuš klipovima. Vidi šta piše na čelu klipa.

Kolko je kilometra imao ?
Vrh. 1.4tsi
Vjerojatno ona prva generacija, ništa čudno.
Slagana generalka s fuš klipovima. Vidi šta piše na čelu klipa.
Pretpostaviti cu da se nekome desila havarija, brze bolje sklepaj i prodaja.
A ime je genijalno NE...valja
Kolko je kilometra imao ?
Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.

Kolko je kilometra imao ?
Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.
Krv te nedo 150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno
Kolko je kilometra imao ?
Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.
Krv te nedo 150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno
Bit će tu tužbe, svačeg, krivoj osobi su uvalili auto. Gle šta smo u karteru našli prije skidanja poklopca od lanca.

Kolko je kilometra imao ?
Nešto tipa 150-ak. Ak su pravi. Iskreno nemam pojma, cilj je bio što prije viditi šta se desilo s motorom jer su to preprodavačka sr@nja bila.
Krv te nedo 150k km a vec drugi klipovi otisli u smece, ali i da ima 300tkm opet jako cudno
Bit će tu tužbe, svačeg, krivoj osobi su uvalili auto. Gle šta smo u karteru našli prije skidanja poklopca od lanca.
Auf ovo je gadno... znaci ovdje se stvanro radi o nekom fuseraju i da sto brze prodaju auto... ako saznas od kog je kupljen slobodno stavi tu link (ako ima autokucu da znamo)
Jel ima itko iskustva sa AutoVazovim 1.6l benzincima od 106KS?
Navodno su isti kao i Renaultovi 1.6l, sa nesto malo manje snage.
Ugradjuju se u Vestu/Vestu SW/Vestu Cross, negdje su sa AutoVazovim mjenjacima,
negdje sa Renault mjenjacima - razlika je jedino ta, da modeli sa Renaultovim mjenjacima
imaju bolje ubrzanje i vecu potrosnju - al meni se cini da su to sve masine iz Renault grupe.
Zasto pitam? Pa, trenutno se ti automobili novi prodaju za 12.000€, a u sijecnju
ce vjerovatno ici jos nesto ispod (salonski primjerci), znaju biti i za 9.000€,
i ako je unutra stvarno OK masina, zasto ne. Iznutra su kao Dacia, nista posebno,
al za te novce su bagatela.
Ima svakakvih smeca od ljudi, bivsi susjed je prodao 1.2 Pola nekoj sirotinji kada mu je otisao motor. Ubacio drugi polovni koji je bio u jednako losem stanju, nabrzinu smlatio popravak i napumpao aditivima samo da drzi par dana. Prodao nekoj zeni koja je skupila zadnje novce, napravio mezu i sve fino pocastio. Nakon 2 tjedna zove zena i place da je otisao motor te trazi da bar plati pola popravka. Ovaj je samo ignorirao i hvalio se okolo kako je uvalio svoga krampa za 6000E. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece.
Ima svakakvih smeca od ljudi, bivsi susjed je prodao 1.2 Pola nekoj sirotinji kada mu je otisao motor. Ubacio drugi polovni koji je bio u jednako losem stanju, nabrzinu smlatio popravak i napumpao aditivima samo da drzi par dana. Prodao nekoj zeni koja je skupila zadnje novce, napravio mezu i sve fino pocastio. Nakon 2 tjedna zove zena i place da je otisao motor te trazi da bar plati pola popravka. Ovaj je samo ignorirao i hvalio se okolo kako je uvalio svoga krampa za 6000E. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece.
Ekipa koja nema blage veze o tome šta kupuje, kupuje u salonima di možeš nekoga pravno ganjat ili voziš auto na neki servis na pregled
. Tu je i ta zena kriva sto je nasjela ali smece je smece.
Kupujes nesto sa zadnjim parama i onda to ne provjeris do zadnje crtice? Kriva je koliko i on, nazalost.