Kad ne pazis kod izmjene amortizera, gdje ide gumeni kocioni lajtung... pa ti zadnjih par dana padne na poluosovinu i polako ga jede..... I onda ti usred voznje pukne i nema kocnice nikako...... ou jea.....Imao srece pa sam jako sporo isao i uspio rucnom, a 10 min prije AC 160kmh....... bravo...
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.761
- |
- čitano: 16.176.811
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vw vento iz 95.
Vw vento iz 95.
I kod mene na touranu iz 2013 je pocelo cvjetat, sva sreca da sam rijesio dok se nije prosirilo jos gore... Frend tek nedavno skuzio da on istu stvar ima na golfu 6 gtd i to tek kad sam mu rekao gdje je moj poceo cvjetat... Inace mu je auto clean asf i opcenito je car freak ali kad je vidio to uff...
Kad ne pazis kod izmjene amortizera, gdje ide gumeni kocioni lajtung... pa ti zadnjih par dana padne na poluosovinu i polako ga jede..... I onda ti usred voznje pukne i nema kocnice nikako...... ou jea.....Imao srece pa sam jako sporo isao i uspio rucnom, a 10 min prije AC 160kmh....... bravo...
Kad ostaneš bez kočnica, potegneš ručnu koliko ide (osim ako si na autoputu pri velikoj brzini, a ručna grize, pa ne potegnut da baš blokira kotače...) i šaltaš brzine konstantno u nižu prateći okretaje naravno, prije ćeš stat ako iskoristiš i kočenje motora nego samo sa podignutom ručnom, da znaš ako se opet dogodi, al meni se čini da niste fiksirali lajtung za amortizer, da je bio fiksiran, nebio visio slobodno okolo
Ili ste možda čak i dobro namjestili lajtung, ali slabo fiksirali na amortizer, pa je popustio, ispao i brusio se na poluosovinu, lajtung mora biti fixan na amortizeru, ali ne napnut, jer se amortizer rotira zajedno sa kotačem kada okrećemo volan, tako da lajtung mora biti malo duži nego je potrebno baš zbog tog maneavrskog prostora
Ručna, kočenje motorom, otpor zraka, otpor guma na asfaltu, otpor rotirajućih djelova cijelog vozila and you are safe and sound
Problemi sa hrdanjem su poceli tamo sa modelima poslje 2003-4 po onome sto mi je rekao autolimar ali ajde danas auta bar ne hrdaju toliko da ih mozes samo na CIOS ostavit. Kakav je ovaj nosac auta iz Lidla, uzeo sam par i ovako na prvu ne cini mi se kao teski jeftijaner koji je lose dizajniran sa pola mozga, malo se klima noseca sipka na visljim pozicijama ali tezina auta ga valjda stabilizira.
milju milja na civicu, čuka ne broji dalje od 999999
Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom .
Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve .
uploader ne radi nesto .
Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom .
Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve .
uploader ne radi nesto .
čisto sumnjam da je problem u svjećicama.. daj poslikaj malo bolje dio od kud izlazi iskra, baš si highlitao stranu koja nije bitna
Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom .
Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve .
uploader ne radi nesto .
čisto sumnjam da je problem u svjećicama.. daj poslikaj malo bolje dio od kud izlazi iskra, baš si highlitao stranu koja nije bitna
Mislim da cu one zato sto su kabeli i bobina novi , sve od Beru stavljeno . Bacio sam ih a neda mi se iskreno po smecu kopat , ali vrh je bio ovakav , sto oznacava dobro stanje .
Ma ne valjaju bosch svjecice, bile jednom kod mene na puntu i nikad vise, a par postova unatrag imate kolegu sa također puntom i bosch svjecicama, isto problem...
Ngk no1
Denso No2
Brisk, Champion, Beru, Super bosna, Bosch...itd No3
Ja osobno uzimam Ngk ili Denso, ostalo me ne zanima.
Mada čuo sam da je Golden lodge imao vrhunske svjecice, al ne proizvode ih vise navodno...
Samo NGK sa razlogom su prva ugradnja na dosta auta.
A ja nedavno,prije cca 3-4 tjedna uzeo Bosch 16 komada za pilu

.
Lol :D
Sad si me sjetio s ovim točkicama po staklu :) . Ima kakav friški test zimskih guma? ili je još prerano?

imao na poslu danas 2 pitanja za ovaj forum, ali sad se mogu sjetiti samo 1 :D
ugl, kad kupujes auto iz uvoza, kako znati dal su spustani km? postoji li kakva povijest u drugoj drzavi, a da je pristupacna nama u hr? i da li carina kad pregleda vozilo zapisuje km? u slucaju da netko uvede auto sa npr 250tkm i na carini toliko ima, pa nakon 2-3 dana spusti km i onda tek ode na regu, pretpostavljam da na regi zapisu tu "novu" km, a podatak od stare, original, ima li nasa carina? ili u jos goroj situaciji, da soderas ode sa kompom van, spoji, skine km, dode na carinu sa spustenom km, pa onda u hr ne bi trebalo biti podatka o original km? postoji li zapisnik iz drugih drzava a da se moze vidjet pomocu br.sasije?
Meni je fora kako za svaku inovaciju kaže to increase horse power, a na koncu priče novi motor ima samo 10Ks više od prethodnika koji je btw 26 godina stariji, vrhusnke su te inovacije
Nisam baš ljubitelj plastike na motoru, al weight reduction ftw, a vidim da sve više proizvođaća koristi plastiku na motorima, interesantan je ovaj intercoler implementiran u plastičan usis zraka, samo kako ta plastika podnosi tlakove turbine, sa godinama će bit porozna, pogotovo zbog izloženosti konstantne razlike toplo/hladno te shrinkanja i expandanja...
Fora mi je ispušna grana, 6 2 1 sustav haha, to je honda prva napravila integriranu ispušnu granu u glavi motora ak se ne varam...
VV-T sustav je fora, isti rezulat se postiže na malo drugačijem principu rada, samo one opruge na klackalicama su pain in ass, još ktome poseban alat trebaš, a šteta samo usis ima varijabilnu bregastu, ispuh je fiksni...
U odnosu na prethdnika, novi motor je zaokrenut za 180°što je fail, i sam lik u videu je to rekao, da bi došao do lanca i španera lanca, moraš getribu skidat što je mind blown dok je motor ugrađen...
Sviđa mi se olakšana bregasta, koljena su full tanka/uska, da bi rotacijska sila/masa bila čim manja (tako je i kod mene na swiftu) te zubčanici obje bregaste rupičasto šuplji, također tvornički olakšani
eee i skoro sam zaboravio, ovaj izmjenjivač topline je vrhunska stvar, alu extendani blok di kroz jednu polovicu teće rashladna tekućina, a kroz drugu ulje, tako da rashladna tekućina čim prije ugrije ulje na radnu temperaturu, genijalo
Ne moraš čekati 15-ak min da ti se ugrije ulje nakon šta ti rashladna tekućina dođe na radnu temperaturu
Uljni filter je isto fail, kod izmjene zasereš pol motora sa uljem
Električni termostat neću ništa komentirat...
Jedino mi nije jasno, nisam nigdje primjetio pcv ventil, niti iberlauf sa poklopca bregaste koji inaće ide na usis prije klapne gasa, toga kao da nema kod supre, vjerojatno bi smetalo ulje u usisu sa intergriranim intercoolerom...
Ali kako su onda riješili neželjeno stvaranje pritiska u karteru ulja koji inaće pcv ventil eliminira?
BTW: @nine, pitam cijeli forum ak netko zna, a tebe sam quote-ao samo da se nadovežem na video, pitanje nije konkretno samo za tebe
EDIT:
Malo sam search-ao i ispada da i ja na swiftu imam izmjenjivač topline, nisam opće znao, a nisam ni vidio, od ispod se ne vidi od filtera, a odozgora se ne vidi od ispušne grane, al postoji
Znači brže mi se ulje zagrije nego kod običnih motora
S brojom sasije mozes provjeriti u ovlastenom servisu kada su bili servisi i da li je bila kakva steta na autu, takoder mozes otici u ovlasteni servis pa ti ocituju kilometrezu iz kljuca ili na nekom drugom mjestu gdje auto sprema te podatke, ovisi koji je auto u pitanju. Na carini moras prijaviti kilometrazu auta.
Tako da ako je auto servisiran u ovlastenom servisu morala bi biti stvarna kilometraza, a i ako nije lako se provjeri koja je stvarna.
Momci imam dilemu,poznanik mi prodaje audi a5 2013 godiste,s line iznutra i izvana,mehanicki mjenjac,90tkm 1.8 tfsi.
Auto je u besprijekornom stanju,znaci kao iz salona, iznutra i izvana.Redovno odrzavan,sve tip top. Imam cca 10 dana da se odlucim uzet ili ne.
Trazi 20 iljada eura pa me zanima vase misljenje o toj masini,kakva su odrzavanja i opcenito pouudanost tih masina.
Uzimaj
Sto mislite o ovom punjacu za akumulator iz lidla?
Što sam sve vidio po drugim dućanima, ovo izgleda čisto pristojno.
Iskustva s njima na žalost nemam.
Jedino mi nije jasno, nisam nigdje primjetio pcv ventil, niti iberlauf sa poklopca bregaste koji inaće ide na usis prije klapne gasa, toga kao da nema kod supre, vjerojatno bi smetalo ulje u usisu sa intergriranim intercoolerom...
Ali kako su onda riješili neželjeno stvaranje pritiska u karteru ulja koji inaće pcv ventil eliminira?
crijeva nisu detaljno pojasnili, a možda su samo preskočili skidanje PCV-a u videu.. ipak je to stara tehnologija.
doduše možda cilindar toliko jako dihta da se ne stvara uopće blow-by.. malo teško za povjerovati, ali who knows
Fora mi je ispušna grana, 6 2 1 sustav haha, to je honda prva napravila integriranu ispušnu granu u glavi motora ak se ne varam...
ne znam tko je bio prvi, ali mi je taj potez čudan, jer je to sigurno limitirajući faktor za tunere..
U odnosu na prethdnika, novi motor je zaokrenut za 180°što je fail, i sam lik u videu je to rekao, da bi došao do lanca i španera lanca, moraš getribu skidat što je mind blown dok je motor ugrađen...
da, ali kada sa druge strane vidiš kako je sve modularno i lako za rastaviti, možda i nije toliko fail, pogotovo ako lanac ne bude radio probleme..
ali da je čudno, to definiitvno..
VV-T sustav je fora, isti rezulat se postiže na malo drugačijem principu rada, samo one opruge na klackalicama su pain in ass, još ktome poseban alat trebaš, a šteta samo usis ima varijabilnu bregastu, ispuh je fiksni...
puno auta ima VV-T samo na usisu.
Ne znam nisam nesto impresioniran, nema tu ni T od Toyote. Cilindri ne koriste kosuljice nego elektrolucno naneseno zeljezo. Blok lezaja radilice se ne smije skidati jer dolazi do ostecenja motora zato sto kada je jednom stavljen u tvornici svaki blok lezaja ostavi unikatni utisak na bloku motora. Simplex lanac dugacak metar taman za oko vrata kada se rastegne. Plastike vise nego u china shopu. Trebam jos vidjet kako je rijesen PCV sustav.
Danas na Toyota Oktoberfest Daysima - tuzno da Supru nitko nije zelio voziti.
Najvise se vozila nova Corolla 2.0 Hybrid,
C-HR sa tim istim motorom (M20A-FXS 2.0 hibrid sa 180KS, za sada se ne zna kad ce u prodaju).
te neocekivano - GT86.
A kraj Supre ko kraj turskog groblja.
(specifikacije novog C-HRa vjerovatno na NL, nisam nasao na DE/AT/HR)
Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to? Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi

Nista cudno, imao je to i Fiat na bregastim. 5.0TDI je koristio zupcanike.
Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to? Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi
Ako je istina onda je stvarno znak dugorocnosti. :)
Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to? Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi
Da, da, ja mislim da sam spomenuo to prije jedno dvije/tri godine tu na forumu, uglavnom pogledaj sliku, ko da švicarski sat gledaš
EDIT:
@unknown
Dugotrajnost takvog sustava ovisi o kvaliteti ležajeva koji su ugrađeni u zupčanike, ali da, zupčanici sigurno dugo izdrže ako se ulje redovno mijenja, tj ako je adekvatno podmazivanje

EDIT2:
Ako sam sve dobro pohvatao, svrha svakog zupčanika bi trebala biti ova: