Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.761
|
čitano: 16.176.811
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad ne pazis kod izmjene amortizera, gdje ide gumeni kocioni lajtung... pa ti zadnjih par dana padne na poluosovinu i polako ga jede..... I onda ti usred voznje pukne i nema kocnice nikako...... ou jea.....Imao srece pa sam jako sporo isao i uspio rucnom, a 10 min prije AC 160kmh....... bravo...

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Potvrđujem. Na gepeku iznad tablice.
Vw vento iz 95.
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...
Potvrđujem. Na gepeku iznad tablice.
Vw vento iz 95.

 I kod mene na touranu iz 2013 je pocelo cvjetat, sva sreca da sam rijesio dok se nije prosirilo jos gore... Frend tek nedavno skuzio da on istu stvar ima na golfu 6 gtd i to tek kad sam mu rekao gdje je moj poceo cvjetat... Inace mu je auto clean asf i opcenito je car freak ali kad je vidio to uff... 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Kad ne pazis kod izmjene amortizera, gdje ide gumeni kocioni lajtung... pa ti zadnjih par dana padne na poluosovinu i polako ga jede..... I onda ti usred voznje pukne i nema kocnice nikako...... ou jea.....Imao srece pa sam jako sporo isao i uspio rucnom, a 10 min prije AC 160kmh....... bravo...

 Kad ostaneš bez kočnica, potegneš ručnu koliko ide (osim ako si na autoputu pri velikoj brzini, a ručna grize, pa ne potegnut da baš blokira kotače...) i šaltaš brzine konstantno u nižu prateći okretaje naravno, prije ćeš stat ako iskoristiš i kočenje motora nego samo sa podignutom ručnom, da znaš ako se opet dogodi, al meni se čini da niste fiksirali lajtung za amortizer, da je bio fiksiran, nebio visio slobodno okolo
Ili ste možda čak i dobro namjestili lajtung, ali slabo fiksirali na amortizer, pa je popustio, ispao i brusio se na poluosovinu, lajtung mora biti fixan na amortizeru, ali ne napnut, jer se amortizer rotira zajedno sa kotačem kada okrećemo volan, tako da lajtung mora biti malo duži nego je potrebno baš zbog tog maneavrskog prostora

Ručna, kočenje motorom, otpor zraka, otpor guma na asfaltu, otpor rotirajućih djelova cijelog vozila and you are safe and sound

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Problemi sa hrdanjem su poceli tamo sa modelima poslje 2003-4 po onome sto mi je rekao autolimar ali ajde danas auta bar ne hrdaju toliko da ih mozes samo na CIOS ostavit. Kakav je ovaj nosac auta iz Lidla, uzeo sam par i ovako na prvu ne cini mi se kao teski jeftijaner koji je lose dizajniran sa pola mozga, malo se klima noseca sipka na visljim pozicijama ali tezina auta ga valjda stabilizira. 

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema
the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom . 

Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve . 

 

https://postimg.cc/8skPHxdF

uploader ne radi nesto . 

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2019 0:11 (Rucipe).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom . 

Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve . 

 

https://postimg.cc/8skPHxdF

uploader ne radi nesto . 

 

čisto sumnjam da je problem u svjećicama.. daj poslikaj malo bolje dio od kud izlazi iskra, baš si highlitao stranu koja nije bitna

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Rucipe kaže...

Ovaj Bosch je stvarno pao s kvalitetom . 

Ovo su svjecice stare 3000 km ... Na 2 od 4 cilindra su mrtve . 

 

https://postimg.cc/8skPHxdF

uploader ne radi nesto . 

 

čisto sumnjam da je problem u svjećicama.. daj poslikaj malo bolje dio od kud izlazi iskra, baš si highlitao stranu koja nije bitna

 Mislim da cu one zato sto su kabeli i bobina novi , sve od Beru stavljeno .  Bacio sam ih a neda mi se iskreno po smecu kopat , ali vrh je bio ovakav , sto oznacava dobro stanje . 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ma ne valjaju bosch svjecice, bile jednom kod mene na puntu i nikad vise, a par postova unatrag imate kolegu sa također puntom i bosch svjecicama, isto problem...

Ngk no1
Denso No2

Brisk, Champion, Beru, Super bosna, Bosch...itd No3
Ja osobno uzimam Ngk ili Denso, ostalo me ne zanima.

Mada čuo sam da je Golden lodge imao vrhunske svjecice, al ne proizvode ih vise navodno...

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2019 17:14 (1BIT).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Samo NGK sa razlogom su prva ugradnja na dosta auta. 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A ja nedavno,prije cca 3-4 tjedna uzeo Bosch 16 komada za pilu

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fanu kaže...

.

 Lol :D

 

Sad si me sjetio s ovim točkicama po staklu :) . Ima kakav friški test zimskih guma?  ili je još prerano?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2019 9:51 (CyberDemonVZ).
8 godina
protjeran
offline
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

imao na poslu danas 2 pitanja za ovaj forum, ali sad se mogu sjetiti samo 1 :D

 

ugl, kad kupujes auto iz uvoza, kako znati dal su spustani km? postoji li kakva povijest u drugoj drzavi, a da je pristupacna nama u hr? i da li carina kad pregleda vozilo zapisuje km? u slucaju da netko uvede auto sa npr 250tkm i na carini toliko ima, pa nakon 2-3 dana spusti km i onda tek ode na regu, pretpostavljam da na regi zapisu tu "novu" km, a podatak od stare, original, ima li nasa carina? ili u jos goroj situaciji, da soderas ode sa kompom van, spoji, skine km, dode na carinu sa spustenom km, pa onda u hr ne bi trebalo biti podatka o original km? postoji li zapisnik iz drugih drzava a da se moze vidjet pomocu br.sasije?

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

2020 Supra B58 Engine Teardown

fora vidjeti kako rastave novi motor koji je tek izašao do zadnjeg šarafa 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

2020 Supra B58 Engine Teardown

fora vidjeti kako rastave novi motor koji je tek izašao do zadnjeg šarafa 

 Meni je fora kako za svaku inovaciju kaže to increase horse power, a na koncu priče novi motor ima samo 10Ks više od prethodnika koji je btw 26 godina stariji, vrhusnke su te inovacije

Nisam baš ljubitelj plastike na motoru, al weight reduction ftw, a vidim da sve više proizvođaća koristi plastiku na motorima, interesantan je ovaj intercoler implementiran u plastičan usis zraka, samo kako ta plastika podnosi tlakove turbine, sa godinama će bit porozna, pogotovo zbog izloženosti konstantne razlike toplo/hladno te shrinkanja i expandanja...

Fora mi je ispušna grana, 6 2 1 sustav haha, to je honda prva napravila integriranu ispušnu granu u glavi motora ak se ne varam...

VV-T sustav je fora, isti rezulat se postiže na malo drugačijem principu rada, samo one opruge na klackalicama su pain in ass, još ktome poseban alat trebaš, a šteta samo usis ima varijabilnu bregastu, ispuh je fiksni...

U odnosu na prethdnika, novi motor je zaokrenut za 180°što je fail, i sam lik u videu je to rekao, da bi došao do lanca i španera lanca, moraš getribu skidat što je mind blown dok je motor ugrađen...

Sviđa mi se olakšana bregasta, koljena su full tanka/uska, da bi rotacijska sila/masa bila čim manja (tako je i kod mene na swiftu) te zubčanici obje bregaste rupičasto šuplji, također tvornički olakšani

eee i skoro sam zaboravio, ovaj izmjenjivač topline je vrhunska stvar, alu extendani blok di kroz jednu polovicu teće rashladna tekućina, a kroz drugu ulje, tako da rashladna tekućina čim prije ugrije ulje na radnu temperaturu, genijalo
Ne moraš čekati 15-ak min da ti se ugrije ulje nakon šta ti rashladna tekućina dođe na radnu temperaturu
Uljni filter je isto fail, kod izmjene zasereš pol motora sa uljem

Električni termostat neću ništa komentirat...

 

 

Jedino mi nije jasno, nisam nigdje primjetio pcv ventil, niti iberlauf sa poklopca bregaste koji inaće ide na usis prije klapne gasa, toga kao da nema kod supre, vjerojatno bi smetalo ulje u usisu sa intergriranim intercoolerom...
Ali kako su onda riješili neželjeno stvaranje pritiska u karteru ulja koji inaće pcv ventil eliminira?

BTW: @nine, pitam cijeli forum ak netko zna, a tebe sam quote-ao samo da se nadovežem na video, pitanje nije konkretno samo za tebe



EDIT:
Malo sam search-ao i ispada da i ja na swiftu imam izmjenjivač topline, nisam opće znao, a nisam ni vidio, od ispod se ne vidi od filtera, a odozgora se ne vidi od ispušne grane, al postoji
Znači brže mi se ulje zagrije nego kod običnih motora

 
 
 

Poruka je uređivana zadnji put čet 26.9.2019 22:14 (1BIT).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

S brojom sasije mozes provjeriti u ovlastenom servisu kada su bili servisi i da li je bila kakva steta na autu, takoder mozes otici u ovlasteni servis pa ti ocituju kilometrezu iz kljuca ili na nekom drugom mjestu gdje auto sprema te podatke, ovisi koji je auto u pitanju. Na carini moras prijaviti kilometrazu auta.

Tako da ako je auto servisiran u ovlastenom servisu morala bi biti stvarna kilometraza, a i ako nije lako se provjeri koja je stvarna.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sto mislite o ovom punjacu za akumulator iz lidla? 

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2019 10:45 (domac5).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Momci imam dilemu,poznanik mi prodaje audi a5 2013 godiste,s line iznutra i izvana,mehanicki mjenjac,90tkm 1.8 tfsi.

Auto je u besprijekornom stanju,znaci kao iz salona, iznutra i izvana.Redovno odrzavan,sve tip top. Imam cca 10 dana da se odlucim uzet ili ne.

Trazi 20 iljada eura pa me zanima vase misljenje o toj masini,kakva su odrzavanja i opcenito pouudanost tih masina.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Uzimaj 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Sto mislite o ovom punjacu za akumulator iz lidla? 

 Što sam sve vidio po drugim dućanima, ovo izgleda čisto pristojno.

Iskustva s njima na žalost nemam.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Jedino mi nije jasno, nisam nigdje primjetio pcv ventil, niti iberlauf sa poklopca bregaste koji inaće ide na usis prije klapne gasa, toga kao da nema kod supre, vjerojatno bi smetalo ulje u usisu sa intergriranim intercoolerom...

Ali kako su onda riješili neželjeno stvaranje pritiska u karteru ulja koji inaće pcv ventil eliminira?

 

crijeva nisu detaljno pojasnili, a možda su samo preskočili skidanje PCV-a u videu.. ipak je to stara tehnologija.

doduše možda cilindar toliko jako dihta da se ne stvara uopće blow-by.. malo teško za povjerovati, ali who knows 

 

1BIT kaže...

Fora mi je ispušna grana, 6 2 1 sustav haha, to je honda prva napravila integriranu ispušnu granu u glavi motora ak se ne varam...

 

 

ne znam tko je bio prvi, ali mi je taj potez čudan, jer je to sigurno limitirajući faktor za tunere..

 

1BIT kaže...

U odnosu na prethdnika, novi motor je zaokrenut za 180°što je fail, i sam lik u videu je to rekao, da bi došao do lanca i španera lanca, moraš getribu skidat što je mind blown dok je motor ugrađen...

 

da, ali kada sa druge strane vidiš kako je sve modularno i lako za rastaviti, možda i nije toliko fail, pogotovo ako lanac ne bude radio probleme..

ali da je čudno, to definiitvno..

 

1BIT kaže...

VV-T sustav je fora, isti rezulat se postiže na malo drugačijem principu rada, samo one opruge na klackalicama su pain in ass, još ktome poseban alat trebaš, a šteta samo usis ima varijabilnu bregastu, ispuh je fiksni...

 

puno auta ima VV-T samo na usisu.

 

 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne znam nisam nesto impresioniran, nema tu ni T od Toyote. Cilindri ne koriste kosuljice nego elektrolucno naneseno zeljezo. Blok lezaja radilice se ne smije skidati jer dolazi do ostecenja motora zato sto kada je jednom stavljen u tvornici svaki blok lezaja ostavi unikatni utisak na bloku motora. Simplex lanac dugacak metar taman za oko vrata kada se rastegne. Plastike vise nego u china shopu. Trebam jos vidjet kako je rijesen PCV sustav.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2019 20:07 (ivanzu).
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Danas na Toyota Oktoberfest Daysima - tuzno da Supru nitko nije zelio voziti.

 
 
 

 

Najvise se vozila nova Corolla 2.0 Hybrid,

C-HR sa tim istim motorom (M20A-FXS 2.0 hibrid sa 180KS, za sada se ne zna kad ce u prodaju).

te neocekivano - GT86.

 

A kraj Supre ko kraj turskog groblja.

 

(specifikacije novog C-HRa vjerovatno na NL, nisam nasao na DE/AT/HR)

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2019 21:27 (Čitatelj).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to?  Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nista cudno, imao je to i Fiat na bregastim. 5.0TDI je koristio zupcanike.

Poruka je uređivana zadnji put sub 28.9.2019 0:46 (ivanzu).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to?  Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi

Ako je istina onda je stvarno znak dugorocnosti. :)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Zna li netko dali je istina da ferrari ima zupcanike umjesto zupcastog ili lanca? Dali je tko istrazivao to?  Prvi put cujem pa me bas zanima o cemu se radi

 Da, da, ja mislim da sam spomenuo to prije jedno dvije/tri godine tu na forumu, uglavnom pogledaj sliku, ko da švicarski sat gledaš

 

EDIT:
@unknown
Dugotrajnost takvog sustava ovisi o kvaliteti ležajeva koji su ugrađeni u zupčanike, ali da, zupčanici sigurno dugo izdrže ako se ulje redovno mijenja, tj ako je adekvatno podmazivanje


EDIT2:
Ako sam sve dobro pohvatao, svrha svakog zupčanika bi trebala biti ova:
 

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2019 23:30 (1BIT).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice