Ova druga mi djeluje bolje al skupa je dosta. Što nakon isteka roka? Opet platit ili?
Da
Ova druga mi djeluje bolje al skupa je dosta. Što nakon isteka roka? Opet platit ili?
Da
Ako hoćeš tipa ZG - 007 - SS - 270kn,vrijede 10 godina i mogu se premještati s auta na auto
A recimo da piše samo STRMI - 2000kn,5 godina vrijede i ne mogu se premještati na drugi auto
Dobro si me nasmijao sa primjerom hhahaha
Ako hoćeš tipa ZG - 007 - SS - 270kn,vrijede 10 godina i mogu se premještati s auta na auto
A recimo da piše samo STRMI - 2000kn,5 godina vrijede i ne mogu se premještati na drugi auto
Dobro si me nasmijao sa primjerom hhahaha
Čekam kad ću ugledati Golfa STRMI na cesti.
Sam da ti javim da sam vidio ludaču i da ti je fend mazi i pazi, sva se sjaji kak nova
Samo šteta šta je felge skinuo i prodaje, na oem felgama je trenutno
Nisam slikao, vidio je u prolazu dok sam se vozio, al danas u 1:20 je tu bila sparkana (ja tuda često idem na zaobilaznicu, zaobiđem cijeli grad i gužve)
prodao je felge, njemu se najviše sviđa na OEM i jednostavno nije želio stavljati 17-ice.. a tu je naravno i faktor udobnosti i prelaženja preko ležećih
malo je već začohao prednji branik, tako da nije u stanju u kakvom sam ju predao
prodao je felge, njemu se najviše sviđa na OEM i jednostavno nije želio stavljati 17-ice.. a tu je naravno i faktor udobnosti i prelaženja preko ležećih
malo je već začohao prednji branik, tako da nije u stanju u kakvom sam ju predao
Bit ce tebi zao sto si ju prodao vidjeti ces. Bolje da si ju u kakvoj supi drzao te kasnije osposobio za voznju a i jos malo pa ce bit old timer...atrakcija samo takva...
ma šuti već mi je žao, ali ne bi mi bilo drago ni da trune u dvorištu..
Samo znaj da GOLF sa STRMI tablicama nikad neće biti moj.Golf je vjerojatno jedini model koji znam da nikad neću imati u životu,vjerojatno WV općenito
Znaci cijela VAG grupa otpada:
Audi
Bentley
Bugatti
Lamborghini
MAN AG
Porsche
Scania
SEAT (+CUPRA)
Škoda Auto
VW
Znaci cijela VAG grupa otpada:
Audi
Bentley
Bugatti
Lamborghini
MAN AG
Porsche
Scania
SEAT (+CUPRA)
Škoda Auto
VW
Što se mene tiče bez grča na licu
Nece ni mene nikad vidjeti, plus na toj listi je i Opel. Njemac kojeg nitko vise ne zeli,
pa eto kupili francuzi da mu daju jos malo svoje divne elektronike.
Za mene samo japanci i Ford. Sve drugo sto sam imao sam bio izuzetno tuzan i frustriran.
Od japanaca samo Honda sve ostalo bez veze.
Pozdrav, isprike ako nije prava tema ali nisam baš našao odgovor na ovo ovdje na forumu ili na internetu općenito..
Kod kupovine registriranog rabljenog automobila, uzevši u obzir ove promjene donesene početkom 2018. u Hrvatskoj, što mi sve treba:
ako tablice dobivam s autom,
odnosno ako ih ne dobivam?
Koji dokumenti, ugovori, što mi sve bivši vlasnik treba dati i sl.?
Nisam prije kupovao auto pa bih molio što precizniji odgovor, puno hvala :)
Ako hoćeš tipa ZG - 007 - SS - 270kn,vrijede 10 godina i mogu se premještati s auta na auto
A recimo da piše samo STRMI - 2000kn,5 godina vrijede i ne mogu se premještati na drugi auto
A što recimo u slučaju ako kupac ostavi meni svoje tablice na autu, ali ja hoću svoju kombinaciju?
Na stanici za tehnički pregled njegove poništiti i napraviti zahtjev za svoje ili?
Od japanaca samo Honda sve ostalo bez veze.
Za mene samo cisti, dakle Honda (Acura), Toyota (Lexus), Nissan (Infiniti) i Subaru naravno.
Suzuki, Mitsubishi i Mazda mi nisu omiljeni, ali uzeo bi njih prije bilo kojeg svabu (jedino sto je boljka japanaca tanak lak, al to je danas svud tako).
Francuzi mi imaju super interijer i dizajn, al elektronika ko da je dijete slagalo. Al ne hrdjaju barem brzo. Jedino im se malo osovina povine, pa dere rub gume.
Talijani isto tako, vanjski i unutarnji dizajn vrhunski. Dizel motori cak i dobri, al trajnost i elektronika upitna.
Njemci fusaju sve vise. Boljke sa glupim konektorima, koji oksidiraju, rasire se itd., i onda ispadne da je elektronika losa, a zapravo su te sitnice koje izvlace pare od vlasnika.
Japanci su perfekcionisti - to sto naprave - to radi. Al dizajn unutrasnjosti nikad nije bio nesto posobno, cak ni kod Lexusa nije nista "WAU".
Ford je nekako najskladiniji, iznutra veoma prakticak, motori, osobito EcoBoost 3 cilindra super izdrzljivi. Al izvana svi lice jedan na drugog. Prednja maska je na svima ista. Sa 30km vidis da je to Ford.
I zato mi je postao dosadan. nakon C-Maxa i B-Maxa sam jednostavno zelio nesto svjeze, manje i poletno za po gradu. Zato novi Yaris, naspram novog B-Maxa.
Honda Jazz i Nissan Micra (nova) je isto bila opcija. Al Honda mi je nekako u zadnjem faceliftu izgubila simpaticnost. 2. generacija mi je bila mnogo simpaticnija.
Dok Micra je prekrasan autic, ali skup i neudoban. Sicevi su mi kicmu u 15min voznje izmorili. Samo da je to rijesiti, bio bi savrsen auto za mene.
Uz VAG jedino meni interesantno je Lexus od vozila dostupnih u RH/EU. Ok, GT-R je uvijek zanimljiv, ali nije standardni auto. Od nedostupnih preko official kanala i bez official podrške, Charger, minimum SRT, optimalno Hellcat.
Zašto VAG? Zato jer imaju u ponudi apsolutno sve. Pa što god da tražim mogu kupit. Oću hatcha? Golf(R). Oću entry-level limuzinu? Octavia(RS). Oću gradski auto? Ibiza(FR). Oću skuplji i dobar coupe? RS5. Oću super karavan? RS4. Oću veći karavan lookalike? Panamera Turbo Sport Turismo. Oću super limuzinu? S8. Oću neki super performace auto? Tu je 911 GT3, Huracan.
Kažu ljudi, očajan dizajn, dosadno i kojekakve druge priče. Meni je baš taj dizajn odličan, nema pretjerivanja i nekakve vizualne agresivnosti koja tu ne paše. Interijer je odličan. Novi A8/A7/A6 su apsolutni vrh. Sljedećih godina će to i do A5/A4. Panamera unutrašnjost isto vrh. Golf, Octavia i Ibiza također dobro odrađena unutrašnjost kako kvalitetom tako i dizajnom. Nema retardirano stršećih tableta, nema 4523052 bespotrebnih tipki.
Motorizacija je raznovrsnošću najbolja. Kvalitetom je također ok. Hrpa drugih proizvođača nema apsolutno nikakvu ponudu motora, pa da se kunu u apsolutno vječnost istih, šta će mi ako nemogu odabrat ono što mi odgovara.
Sad kako sam napisao da mi je uz VAG interesantan Lexus, reći će ljudi, ovaj je lud. VAG teža dosada, Lexus teži vanzemaljac. Činjenica je da je Lexus sad već nekoliko godina drži i evoluira taj vizualni identitet, i da je skladno uklopljen u cijeli auto. Interijer je u ovom VAG stilu. "Dosadan". Zapravo nije, nego je odlično dizajniran i sve djeluje super skladno. Zato nema potrebe za tabletima od 20" i sličnim glupostima. Također, kvaliteta istog je vrh. Apsolutni premium. Naravno, interesantni auti su GS(koji se nažalost prestaje proizvoditi), LS i LC. LFA je van svake rasprave, ali je baš pokazatelj tog Lexusovog perfekcionizma. Uz Lexus, čekam da vidim kak će ispast Toyota Supra. Uz GT86 zanimljiv autić. Šteta što nema Camryja u EU.
Charger je priča za sebe, tipični američki sedan, s V8icom i hrpom konja. Kak bi se reklo sleeper.
Svi ostali proizvođači su mi nit vrit ni mimo. Naravno mislim na mass market i nova vozila. I popis ovih gore vozila 95% sadrži sljedeće vozilo na dvorištu(5% šanse ostavljam da to bude neki "old-timer").
Nece ni mene nikad vidjeti, plus na toj listi je i Opel. Njemac kojeg nitko vise ne zeli,
pa eto kupili francuzi da mu daju jos malo svoje divne elektronike.
Za mene samo japanci i Ford. Sve drugo sto sam imao sam bio izuzetno tuzan i frustriran.
Nitko Opel ne zeli u Njemackoj a prihodi im rastu... prosle godine za pola milijarde eura. :P
Eto prodaja opada pa im se kolicina novca povecala. Makes sense.
Jedino se Insignia facelift 2017 prodaje - ali s njom nitko nema puno iskustva i ne zna se kakva ce biti na duge staze.
Je, lijep je auto, ali, toliko frke s tim Opelom, nadam se da Francuzi mogu iz Opela nauciti nesto, i da zajednickim snagama rijese tu elektroniku sto ih muci godinama.
Jedino se Insignia facelift 2017 prodaje - ali s njom nitko nema puno iskustva i ne zna se kakva ce biti na duge staze.
Je, lijep je auto, ali, toliko frke s tim Opelom, nadam se da Francuzi mogu iz Opela nauciti nesto, i da zajednickim snagama rijese tu elektroniku sto ih muci godinama.
Sumnjam... mislimda ce tek sada Opel propasti... Nemam namjeru za drugi auto kupiti opel... Vec Ford ili VW, mislim poceli su ugradjivati citroen mijenjace, samo zato jer su dio koncerna.
Pa nisu im ni stari FIAT/GM mjenjaci bili nista bolji. A o tome koliko je tesko odrzavati Opela od hrdje ne moramo ni pricati - osobito u alpama gdje zima traje 6 mjeseci,
a sol se baca u kilotonama, kao da nema sutra.
Meni inace svaka kombinacija Ford + Japan pase. Nije ni Ford bez greske, ali ih iz generacije u generaciju rijesava. Najbolja stvar koju su napravili je ta,
da su makli ono smece od filtra za cestice, zbog koje se moralo rastaviti pol motora da se napuni tekucina (koncetrat, veoma otrovan, jednom mjenjao na C-Maxu, 2600€).
No danas nebi na Dizela bas zbog sve vecih poreza. Jednostavno je Dizel u Austriji skup. Da nema NoVA dodatnog poreza - ajde jos nekako, ali NoVA te opljacka do kosti.
Jedino se Insignia facelift 2017 prodaje - ali s njom nitko nema puno iskustva i ne zna se kakva ce biti na duge staze.
Je, lijep je auto, ali, toliko frke s tim Opelom, nadam se da Francuzi mogu iz Opela nauciti nesto, i da zajednickim snagama rijese tu elektroniku sto ih muci godinama.
Jel ti imas informacije iz prve ruke da se na PSA vozilima iz 2010+ kvari elektronika? Koliko vidim opelu prodaja je Ok, 4. po redu medu prvih 5. Opel je davno rijesio probleme sa hrdom, prije ce ti ta toyota zahrdati nego bilo koji opel ili neki drugi svabo u to se mozemo kladiti.
Svi auti hrdjaju u Alpama, to ne brini. Ali koliko Opel hrdja, to svi znamo. I ne, problem nije rijesen. Problem je samo usporen.
A PSA kao PSA - auto radi, senzor kaze suprotno. Na servis, provjera, reset, sve OK, ode 60€. Ne kvari se elektronika,
ali je nepouzdana - ili bar tempirana da par puta godisnje budes namagarcen. Predjes sa 15km/h preko lezeceg, pocne mi cvilit da su otkazali pojasi.
Divno - u servis, prechekiraju sve, sve OK, reset - 60€. Fala, nikad vise PSA. 3 godine takvih gluposti na dva sluzbena automobila.
Nije kvar elektronike problem...problem je mušičava elektronika i vrhunski majstori ovlaštenog servisa koji kažu "to je normalno"
i što je najgore 2-3 ovlaštena servisa kažu da je to normalno i tek četvrti servis potvrdi da je problem..
i moj PSA 2014 nije bez mušica, toliko ih je bilo da sam se ovlaštenom servisu "na*ebao majke"
Onda me razumijes zasto vise nikad ne zelim francuza. Zbog takvih gluposti koje te ne kostaju nista (placa firma), ali gubis vrijeme,
a vrijeme je novac. Iskreno, ne postoji savrsen automobil niti savrsen agregat, niti savrsen mjenjac - svakom nesto fali.
No bez obzira na to, sve vise vidim DS-ova na cesti. Premda su to premium automobili, i za te novce se kupi Acura ili Lexus, ljudi uzimaju DS-ove.
A sto je najgore, Peugeot i Citroen imaju mnogo lijepse dizajnirane automobile od tih DS-ova. Jedino sto su veliki izvana - iznutra su mi onako, mali s obzirom na obujam izvana.
https://www.dsautomobiles.at/startseite.html#
Wikipedija kaze da im prodaja ide sve manje, no ja sam uvjeren u suprotno, da ih prodaju ko banane. Bar u AT.
Znaci cijela VAG grupa otpada:
Audi
Bentley
Bugatti
Lamborghini
MAN AG
Porsche
Scania
SEAT (+CUPRA)
Škoda Auto
VW
LoL,pola ih otpada jer ne momoguće priuštiti.
Dva kamiona,Vw sam po sebi
Ostane audi,škoda i seat
Audi - uzeo bih,ali to samo A4 limuzinu ili A5 coupe i to tfsi.
Mene više živcira TDI,jer je kod nas svetinja nego Vw sam po sebi
Ako hoćeš tipa ZG - 007 - SS - 270kn,vrijede 10 godina i mogu se premještati s auta na auto
A recimo da piše samo STRMI - 2000kn,5 godina vrijede i ne mogu se premještati na drugi auto
A što recimo u slučaju ako kupac ostavi meni svoje tablice na autu, ali ja hoću svoju kombinaciju?
Na stanici za tehnički pregled njegove poništiti i napraviti zahtjev za svoje ili?
Vraćaš stare tablice,plaćaš nove
Ne kuzim koja je razlika izmedu VW, Skode i Seata? Jedno te isti k*rac. Jedan ide na percipiranu kvalitetu, drugi na prostor, treci na voznju. Seljacina nema u sedmicama jos skupljaju za sesticu.
Mene samo zanima dal cijeli VAG ima tvrdi kuplung ili samo VW.(dizelasi 1.6 i 2.0)
Kad iz tog sjednem u svoj auto, propada mi noga kroz pedalu.
1.6 TDI iz Mk7 nema tvrdu spojku.