Nisam nikad bio u doticaju sa tim 1.4 TSI ali znam da sam gledao Scirocco prije godinu dana, i po Italiji ih prodaju sa 50/60 tisuća kilometara. Riješavaju ih se praktički za nikakve pare.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Raja, dva pocetnika kupuju svoje prvo auto. U 95% slucajeva ce biti gradska voznja. Imamo dvije nedoumice:
1. Kupiti nesto jeftinije za pocetak i steliti se na njemu pa kasnije uraditi neku zamjenu uz doplatu ili odma kupiti auto kako treba i biti miran ?
2. Jedan komsija nam prodaje Cordobu link ( pali i vozi ) i sve je u fullu. Jedina mana mu je potrosnja, oko 9l trosi u gradskoj voznji. Drugi komsija ima auto kucu i prodaje Fiant Grande Punto link. Ova auta svi hvale, njemu je mana sto je auto uvezeno i ne znam u kakvom je stanju, po slikama izgleda dobro. Molio bih par savjeta strucnjaka. Uzeti auto koje trosi puno, ali u top stanju ili se skrpiti nekako dodati jos para i uzeti mladje auto ?
Ima netko za Ford program za provjeru broja sasije? Zena kupuje Fiestu 1.4 TDCI pa...
sinoc imali na grobniku meet mjerenja kg/ks/nm :)
rezultati:
1315kg prazan bez tekucina, 0-100 5,7s sa ljetnim gumama (225 35 19), a vani 5 stupnjeva i vlazan asfalt, 402 - 13,6s @ 179kmh, 320ks, 400nm, JAKO sam zadovoljan kako grafovi izgledaju, krivulja momenta je predobra, od 3300 do 6200 imam 90% momenta, a snaga se penje linearno do tih 6200
Type of car: Normal, ja bi se žalio da to promijene i da napišu race car...krivi je podatak
Inaće dobri grafovi
Zna netko nekog elektricara za Fiate u blizini ZG?
Kaj je bilo, krepao ecu na pandi?
Pitaj Bertola, dost dobar meho
Vlasnik je relijaš inaće
Crknuo servo. Najvjerojatnije je senzor položaja volana(torque position sensor), to im je boljka koliko vidim.
Bertolu ne bih, prije puno godina je naplatio mami novi termostat, a nije ga ugradio.
Crknuo servo. Najvjerojatnije je senzor položaja volana(torque position sensor), to im je boljka koliko vidim.
Bertolu ne bih, prije puno godina je naplatio mami novi termostat, a nije ga ugradio.
aaa hoće i to otić, sad ti je težak na volanu ko kamion, servo je i mojoj mami na puntu krepao, prelemili smo kontakte prije jedno 5-6 godina i od onda radi bez problema, čak i ne treba mijenjati ništa...
mali info
Jel ti baš skroz krepao ili radi onako povremeno, ako radi povremeno, to je hladan lem i samo se preleme kontakti i vozi dalje
Imaš toga na jubitou kolko hoćeš,
ovaj mijenja releje npr, al možeš vidjet kako se skida, čak mislim da i ne trebaš skidat plastiku ispod volana, već samo ovaj poklopac sa lijeve strane šta skriva osiguraće, jer ti je sa te lijeve strane servo motor, ima tri šrafa šta drže motor, to se odšrafa, odspoji se konektor i servo je vani, 10min posla da ga se izvadi...
EDIT: kako znaš za Bertola da je naplatio termostat a nije ga ugradio, šta ste poslje servisa išli skidat i gledat termostat?
Lampica se svako toliko palila i sad je ostala upaljena, ali ovo je prvi put da je servo prestao raditi.
Ima kod mene jedan lik kojeg je moj mehaničar preporučio, mogu skinuti motor i odnijeti mu. Senzor položaja je u motoru?
EDIT: Bertol... Ne sjećam se točno što je bilo, mislim da se auto grijao, pa je odvežen Bertolu jer je tamo kupljen i on je "zamijenio" termostat. Onda nekada se nije mogao ugrijati ili tako nešto i odvežen je kod drugog mehaničara i on je rekao da termostata niti nema.

Ta 145 je od Damira Krvar. Tip je direktor tvrtke InTime i vlasnik jedne 156 GTA limo srebrne sa BBS CH 18. Jedna od boljih GTA kod nas. Bertol samo šarafa.
Crknuo servo. Najvjerojatnije je senzor položaja volana(torque position sensor), to im je boljka koliko vidim.
Bertolu ne bih, prije puno godina je naplatio mami novi termostat, a nije ga ugradio.
To je bilo i bivšoj na MiTou. Senzor kuta volana je bio nekih 1500kn ali nije uspjela naći nikoga tko bi samo taj senzor zamijenio, pa je na kraju morala dati na izmjenu cijelu stup volana i platila cca 5000kn ako se dobro sjećam. Samo što se je njoj znao servo isključiti u vožnji ali bilo je dovoljno ugasiti i ponovo upaliti auto da i servo proradi. Kod Bertola nisam nikada pustio auto. Bio sam jednom kod njega sa JTSom, pitati ga koliko bi tražio da napravi generalku na motoru i tako riješi tvornički problem potrošnje ulja. Odgovorio mi je bezvoljno da ne zna točno i da mi se to ne isplati. Dakle, totalno neprofesionalno. Izgubio je status ovlaštenog. Bertol firma je sagradila imidž kad je njegov stari bio glavni. Seb je živio na staroj slavi neko vrijeme ali ubrzo je izgubio dosta klijenata. Svejedno znam hrpu ljudi koji kod njega servisiraju Alfe i zadovoljni su. Meni on nije nikad auto sređivao pa ne znam što točno misliti.
Koje su neke pouzdane EU stranice/trgovine za auto dijelove/tuning da dostavljaju kod nas?
itko
I to je oke, snašli ste se jako dobro, ja radim gotovo istu stvar ali nekad volim si uzeti nešto full novo s neta
ljudi, koji je prijevoz jeftiniji od hp-a? prosli put su me oderali za 2 gume, a sad isto imam 2 gume za prevest iz virovitice u ri...ako idem hp-om izac ce me kao gume same -.- savjeti? ide li itko ovaj sad tjedan tom relacijom?
To je bilo i bivšoj na MiTou. Senzor kuta volana je bio nekih 1500kn ali nije uspjela naći nikoga tko bi samo taj senzor zamijenio, pa je na kraju morala dati na izmjenu cijelu stup volana i platila cca 5000kn ako se dobro sjećam. Samo što se je njoj znao servo isključiti u vožnji ali bilo je dovoljno ugasiti i ponovo upaliti auto da i servo proradi. Kod Bertola nisam nikada pustio auto. Bio sam jednom kod njega sa JTSom, pitati ga koliko bi tražio da napravi generalku na motoru i tako riješi tvornički problem potrošnje ulja. Odgovorio mi je bezvoljno da ne zna točno i da mi se to ne isplati. Dakle, totalno neprofesionalno. Izgubio je status ovlaštenog. Bertol firma je sagradila imidž kad je njegov stari bio glavni. Seb je živio na staroj slavi neko vrijeme ali ubrzo je izgubio dosta klijenata. Svejedno znam hrpu ljudi koji kod njega servisiraju Alfe i zadovoljni su. Meni on nije nikad auto sređivao pa ne znam što točno misliti.
Sutra vozim nekom liku za kojeg sam čuo da je dobar, vidjet ćemo što kaže.
cops mistake a honda for an ak47..
https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-1.6-oglas-23596744 https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-cooper-oglas-24039262 https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-mini-one-oglas-22011867
zapela je za ovog prvog zbog staklenog krova i koze..85kw/115ks
i ovaj zadnji ima 85kw ali u oglasu stoji da je 90ks..greska ili?
Pripaziti na motor, chutac ce znati vise.
Ps
Zajeb to nije THP, nego stari 1.6 prve generacije.
ali ipak cekam provjerenu informaciju i preporuku kojeg uzeti
Taj ja mislim nema dodirnih točaka sa VTi/THP. Za ovaj motor je BMW rekao da previše troši i da je prespor i krenuo u razvoj VTi-a, koliko ja znam.
E to ti ne znam.
Ja ne bih rekao da je svejedno, pretpostavljam da je razilka u motorima osjetna. VTi ima ValveTronic(sve generacije) i VANOS(od 2010., ja mislim). Od 2006. kada su predstavljeni, do 2010. motori su bili relativno problematični, a od 2010. kvarovi su svedeni na tvorničku grešku ili neispravno rukovanje.
Tritec motor je klasični SOHC bez modernih dodataka izuzev električnog leptira gasa.
https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-1.6-oglas-23596744https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-cooper-oglas-24039262https://www.njuskalo.hr/auti/mini-cooper-mini-one-oglas-22011867
zapela je za ovog prvog zbog staklenog krova i koze..85kw/115ks
i ovaj zadnji ima 85kw ali u oglasu stoji da je 90ks..greska ili?
Prije nekih pet godina sam uzel Cooper S u rentacaru i napravil nekih 1000 kilometara, sluzbeni put. Vece smece od auta nisam u zivotu vozil. Taj auto treba pol sata do sto a ako pazis kak vozis onda potrosnja nejde prek 13 litara, prosjecna potrosnja 12,5l!!!
Ti 1.6 motori u miniu su ne poderivi

koji su ne poderivi? ovi iz prve serije 2001. ili na 2003. mislis?
koji su ne poderivi? ovi iz prve serije 2001. ili na 2003. mislis?
Mislim da 2003... Susjed meho ima 2 komada... Raspao se iznutra interijer cijeli ali motor i dalje pici. Uglavnom meni kanta od auta nikako mi ne pase.
Kakav je Volvo s cijenama djelova i odrzavanja? Radi se o modelu s40 d2 2013 godiste. Da li je recimo puno skuplji za odrzavanje i popravljanje od Skode Oktavije istog godista? Gledam između ta 2 auta..razlika je 2000eura ali me zanima i razlika u troskovima nakon kupnje.
Danas rješavao za auto, u salonu Ceed star 22 mjeseca. Dođem tamo i onda saznam da je bio službeno vozilo od firme. Čudno mi je da se nakon godine i 10 mjeseci "rotira" auto, nakon niti 35 000km. Znam kako smo mi vozili službene. Hladan motor? Briga te, stisni za gušt i sl. Pitanje i kako se vozio prvih 1000km.
Motor je inače 1.6 crdi, servisiran u ovlaštenom, nije lupan, to bi potvrdili, ali ima puno ogrebotina za tako novi auto. Meni je osobno malo fishy ta priča zašto se auto već mijenja ako je u savršenom stanju.
Što bi vi, riskirali ili ne? Radi se o solidnim novcima. Inače mi se dopada i bio sam siguran u auto dok nisam danas fizički bio u salonu. E da, i bio je samo 1x na servisu. Znam da taj model ide svake 2 godine ili 30 000, al s našom naftom i puno kratkih relacija... S druge strane ima tvorničko jamstvo još dobrih 5 godina.
Nikad ne bih uzeo službeni auto. 35000 km službene vožnje može biti ili normalnih 35000 km ili ekvivalent milijun kilometara, četiri sudara i vožnji po minskom polju.
Po sebi prvome znam da je službeni auto auto manje vrijednosti. Dobiješ ga za jedan, dva dana puta i deri, živo ti se jebe, voziš ga kako paše tebi, a ne kako paše njemu.