To ti kažem, nije preopterećeno ništa ako je dizajnirano za takav oblik rada.
To ti kažem, nije preopterećeno ništa ako je dizajnirano za takav oblik rada.
To ti kažem, nije preopterećeno ništa ako je dizajnirano za takav oblik rada.
Pa da imaš 1.0 motor koji daje iljadu konja, vratila će moći izdržati.
Ne govorim tu o opterećenosti dijelova, dijelovi će uvijek moći izdržati, nego o opterećenosti agregata.
Ta mašina je 100% opterećena time što joj veći dio snage daje turbina, a ne termodinamički proces koji bi trebao dati.
Šta trkeljaš ti?
Kakav agregat? Termodinamički proces se mijenja jer imaš turbinu(EDIT: ne mijenja se proces nego izgled dijagrama). Umjesto da imaš atmosferski tlak, imaš tlak koji stvara turbina i to utječe na adijabatu. Proces je i dalje Otto, 2 adijabate i 2 izohore sa identičnim koracima, samo što su vrijednosti drugačije.
I kakav agregat, ozbiljno? Jel voziš il ti treba svjetlo za pecanje?
Znači dizeli bih se trebali raspadati na 50k km?
Znači dizeli bih se trebali raspadati na 50k km?
Zbog čega to?
Pročitaj svoj post gore.
Po tvojim postovima smo dosli do tog zakljucka
Ja se iskreno nadam da je on jako dobar troll. Druga opcija je jako loša za njega.
Razmisli sam koliko bi motor koji je 1.2 realno mogo dati konja? 120 sigurno ne.
To je opterećeno, 50-100tkm je maksimalno prije nego što krene raspad sistema.
Daj ne pricaj gluposti, sve tvoje tvrdnje padaju u vodu samo kad se navede Hondin F20C motor.
Ima 240 konja iz 2 litre, a pouzdanost i izdrzljivost i vise nego zadovoljavajuci.
Zasad sam u toj nedoumici oko motora, da li ici na TCe90 ili TCe120 s obzirom na moje potrebe (vecinom gradska voznja po malom gradu, dnevno oko 3-4km, 3-4 puta godisnje neki duzi put - cca 500-600km)?
Evo slike Teh. karakteristika motora:
Taj TCe90 je mali motor sa 3 cilindra i nisam siguran ako je auto s njim onako tromiji ili je to cisto OK za po gradu i do trgovine?
Da li je mozda bolje ici na taj jaci TCe120, sta se dobiva u odnosu na slabiji motor (cijena ide 10 000kn gore, da li je teh. pregled skuplji)?
ako biras izmedju ta dva motora u tom autu, onda 120ks, 4 cilindra...
medjutim, ako biras novo auto, a da nije nuzno renault, onda se otvara hrpa opcija iz C segmenta. ali, s obzirom na ovo sto si napisa:
mislim da apsolutno nista po pitanju prostora neces dobit s Capturom u odnosu na Clio 3. umjesto auta, radje biraj kolica koja ti stanu u auto, poput Maclaren quest koja su kompaktna i u nekim varijatnama idu od nultog polozaja do krajnjih granica potreba.
S toliko malo km koje si prisa s tim Cliom bia bi lud prodavat ga i minjat, jer realno nemas za tim potrebe.
e sad, ako zelis novi jer imas love, onda ti je opet bolji izbor nesto tipa megane-a, i30, i slicnih, nego captur.
kod mene su dvi autosidalice straga i vise mista nema izmedju. straga jer praktican, ali relativno malen portapak ako ces u njega stavljat kolica. dok sam ima kolica, vozia sam hyundai elantru i tu mos birat oces ih stavit uzduz ili popriko, a za poput portapak moras se iznimno dobro izshoppingirat i to velikim stvarima.
tako da dobro razmisli imas li potrebu ili samo zelju za novim...
Ma kakve neodumice oko motora.
Ja sam se napokon odlučio, i ovakav sa duplo manje km ako bog da u siječnju stiže.
Nažalost morat ću se oprostiti s Alfom, postala je premala za prinovu i njenu hrpu stvari di god se ide.
https://www.njuskalo.hr/auti/lancia-delta-1.9-twin-turbo-oglas-23714776
Ma kakve neodumice oko motora.
Ja sam se napokon odlučio, i ovakav sa duplo manje km ako bog da u siječnju stiže.
Nažalost morat ću se oprostiti s Alfom, postala je premala za prinovu i njenu hrpu stvari di god se ide.
https://www.njuskalo.hr/auti/lancia-delta-1.9-twin-turbo-oglas-23714776
Odličan auto ali pripazi na skydome da ne zvizdi pri većim brzinama (+170)
Kakva su iskustva sa tim 1.9 twin turbo?
tko kenja po tce90, neka pita pulica sta je radio ostalim predvozacima na poreckom rallyu u serijskom sanderu tce90 edc
tko kenja po tce90, neka pita pulica sta je radio ostalim predvozacima na poreckom rallyu u serijskom sanderu tce90 edc
Ma to je do auta, nije sigurno do njega.. pa taj bi pola ekipe na temi izvrnuo sa sepetom npr. jugićem od tih 90ks, i nije neka paralela hehe..
Kakva su iskustva sa tim 1.9 twin turbo?
U suštini ti je to 1.9 16v samo dodan još jedan turbo da pokreće većega. Trebao bi bit jako elastičan. I ja sam pikirao tu deltu ali odustao
Trebam pomoc što se tiče goriva. Kupio sam auto i prethodni vlasnik je tocio ECTO Eurosuper 95 na Lukoilu. Zanima me sad koje gorivo mogu ja nastavit tocit ukoliko ne zelim nastavit sa istim? Hoce li biti nekih posljedica zbog promjene goriva? Znam da moze doci do pjenjenja goriva al ne znam jel to nešto sto ce nastetiti.
Nastaviti tociti to isto gorivo al samo na Petrolu.
Ako već hoćeš malo očistiti od toga što je on točio, vozio na rezervi cca 50ak km, to će dovoljno isprazniti rezervar. Onda toči dalje po želji, slažem se sa gornjim postom za Petrol.
tko kenja po tce90, neka pita pulica sta je radio ostalim predvozacima na poreckom rallyu u serijskom sanderu tce90 edc
ne mislis da je to uvelike stvar pulica, a ne auta kojeg vozi?
s druge strane, TKO vozi svoje auto konstantno u podrucju najvece snage?
s druge strane, TKO vozi svoje auto konstantno u podrucju najvece snage?
Pizza dostavaljači
(ja ne znam ni jednog ko se penzionerski vozi...)
dakle penzioneri nisu raznosaci pizza... :(
ne mislis da je to uvelike stvar pulica, a ne auta kojeg vozi?
s druge strane, TKO vozi svoje auto konstantno u podrucju najvece snage?
Ja jer inace neide
vidim da imas puno cinka u prehrani :D
tko kenja po tce90, neka pita pulica sta je radio ostalim predvozacima na poreckom rallyu u serijskom sanderu tce90 edc
Samo američka formula - 90-110 ks V8 5.0
Nek troši haha
Al šta nije da je onda agregat sa previše lufta pa da će se rasklimati?
Al šta nije da je onda agregat sa previše lufta pa da će se rasklimati?
Nemoj luftat ti previše haha
Prije koji tjedan lik iz Bih došo pred školu s nekim Cadillacom, V8 mislim da je 5.0+ motor unutra.
Znači zvuk za izvadit ga, i repetirat dok ga ne obijeliš skroz ko kolega iznad haha
Al vozač kad je izašo, visi mu Adisad trenerka ko da ima muda od 2 tone(ko fol neki gangsteri, garant im rasklapali interijer na granici).
Razmisli sam koliko bi motor koji je 1.2 realno mogo dati konja? 120 sigurno ne.
To je opterećeno, 50-100tkm je maksimalno prije nego što krene raspad sistema.
Najbolje mi djeluje četvrti motor, 90 konja na 1.4, to je već realnije od prva tri.
Moj 1.4 daje 200ks i to vec 60ak tis kilometara, bez vecih problema :)