Pozdrav svima... Ispricavam se sto upadam kao padobranka, samo me zanima vase misljenje o ovom autu: https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-2.0-tdi-line-oglas-24072820 ? Unaprijed zahvaljujem...
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.035
- |
- čitano: 14.000.235
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A zaš ne gledaš benzince?
Vidim ima na oglasniku benzinskih alfi sa ne puno km.
Znaš koliko troši 2.5 V6 u 156-tici? Ili 3.0 busso u supericama 166? Pa ubio bi se od muke čovječe.. Zvuk je perv.., ali ne možeš to nalit, to je masakr za ZG npr., 100+kn dnevno benge bi pržio..
Rezerviran je
Pozdrav svima... Ispricavam se sto upadam kao padobranka, samo me zanima vase misljenje o ovom autu: https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-2.0-tdi-line-oglas-24072820 ? Unaprijed zahvaljujem...
cekaj sad da se jave dezurni kriticari VAG grupacije pa ces sve saznat
Znam da je rezerviran i znam tko ga je rezervirao ( nisam ja ), nego pitam zbog mogucih muljaza i slicnog, da li vam je mozda nesto sumnjivo? Ne kupujem ga ja...
cekaj sad da se jave dezurni kriticari VAG grupacije pa ces sve saznat
VAG je smece, dizel smece, zivio benzin i japanci
cekaj sad da se jave dezurni kriticari VAG grupacije pa ces sve saznat
VAG je smece, dizel smece, zivio benzin i japanci
Nemoj da ti postam Civica 08 i hrđu ispod, nisam mogao vjerovati svojim očima.., mislio neka zajebancija kad mi je kolega poslao..
EDIT: Passat ima 550tkm , ali poziv upomoć se ne odbija..
Pozdrav svima... Ispricavam se sto upadam kao padobranka, samo me zanima vase misljenje o ovom autu: https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-2.0-tdi-line-oglas-24072820 ? Unaprijed zahvaljujem...
Mislim da ima 200 tisuća kilometara.
Jedno 130 previše ako ga se uzima kao jedini auto jer će biti potrebna ulaganja najvjerojatnije. A ako se odvaja lova za ulaganje, bolje odmah uzeti skuplji - manje vožen.
Znaš koliko troši 2.5 V6 u 156-tici? Ili 3.0 busso u supericama 166? Pa ubio bi se od muke čovječe.. Zvuk je perv.., ali ne možeš to nalit, to je masakr za ZG npr., 100+kn dnevno benge bi pržio..
Da, ali GT-ijici odgovara samo vrišteći benzinac
Nemoj da ti postam Civica 08 i hrđu ispod, nisam mogao vjerovati svojim očima.., mislio neka zajebancija kad mi je kolega poslao..
Ja sam bio kod mehaničara i imao je na jednoj dizalici Mazdu 3, oko 10 godina staru. Ona je odozdo sva trula bila, izgledalo je kao da je bila parkirana u plićaku godinu dana.
GT Q2 i Busso V6 je perverzija.
Bar po pričama, dosta kvalitetni i izdržljivi motori. Samo to grada popije 15l+ bez pardona.
Ma za u grad uzmeš nekog polovnjaka za 500€ i dosta, a zna se da GT nije gradski auto
Pozdrav svima... Ispricavam se sto upadam kao padobranka, samo me zanima vase misljenje o ovom autu: https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-2.0-tdi-line-oglas-24072820 ? Unaprijed zahvaljujem...
Mislim da ima 200 tisuća kilometara.
Jedno 130 previše ako ga se uzima kao jedini auto jer će biti potrebna ulaganja najvjerojatnije. A ako se odvaja lova za ulaganje, bolje odmah uzeti skuplji - manje vožen.
Hvala na odgovoru... A ono sto pise godina proizvodnje 2008., a godina modela 2009.?
To je standardno za japance, pogotovo za Mazdu do negdje 2010 godine.
Ja niti jedan auto ne bih uzimao od soderasa jer se moze uvesti jeftinije sam sebi u boljem stanju i znas na cemu si. Dosta auta je bilo lupano/pokvareno pa budu jeftini za kupiti u DE, ponekad i za 50% pa im samo polakiraju branike ili sta je vec bilo sjebano rijese.
Znam da je rezerviran i znam tko ga je rezervirao ( nisam ja ), nego pitam zbog mogucih muljaza i slicnog, da li vam je mozda nesto sumnjivo? Ne kupujem ga ja...
Vrlo vjerojatno je auto iz uvoza. Zatražit broj šasije i provjerit kako je servisiran, bar bi ja otud krenuo. Ako ima servisnu dao bi mu priliku, bez nje je previše upitnika u igri.
Znam da je rezerviran i znam tko ga je rezervirao ( nisam ja ), nego pitam zbog mogucih muljaza i slicnog, da li vam je mozda nesto sumnjivo? Ne kupujem ga ja...
Vrlo vjerojatno je auto iz uvoza. Zatražit broj šasije i provjerit kako je servisiran, bar bi ja otud krenuo. Ako ima servisnu dao bi mu priliku, bez nje je previše upitnika u igri.
Auto jest iz uvoza ( iz Italije ) i provjeren je preko broja sasije po mojoj preporuci i ispada da je u 7. mjesecu auto imao oko 250 tisuca kilometara... Uglavnom, zanimalo me vase misljenje i zahvaljujem svima na odgovorima i savjetima...
Hvala na odgovoru... A ono sto pise godina proizvodnje 2008., a godina modela 2009.?
Možda je njuškalo samo povuklo podatke. Jer neki motori su se počeli ugrađivati 2009. iako je model pušten u prodaju 2008.
Znam da je rezerviran i znam tko ga je rezervirao ( nisam ja ), nego pitam zbog mogucih muljaza i slicnog, da li vam je mozda nesto sumnjivo? Ne kupujem ga ja...
Vrlo vjerojatno je auto iz uvoza. Zatražit broj šasije i provjerit kako je servisiran, bar bi ja otud krenuo. Ako ima servisnu dao bi mu priliku, bez nje je previše upitnika u igri.
Ma to ništa ne znači, servisnu ti popečatiraju za 50 kuna. Ja na c4 nemam pojma di je servisna, nemam nikakve dokaze o održavanju, a auto je održavan na 15 tisuća sa najboljim dijelovima i u mint stanju je. A ja dokaza nemam nikakvog.
Ja bih ga odvezao mehaničaru koji zna i u kojeg imam povjerenja da ga pregleda i dobro bih ga provozao, drugačije ne možeš.
A vidi ovu krmaču.
Auu, treba francuzima talijanski cimer u garaži
Nemoj da ti postam Civica 08 i hrđu ispod, nisam mogao vjerovati svojim očima.., mislio neka zajebancija kad mi je kolega poslao..
EDIT: Passat ima 550tkm , ali poziv upomoć se ne odbija..
Kolko km ima civic?
Auto ispod 10 godina bi smio imati max par tockica di su kamencici skinuli zastitu, za ovo nemam rijeci...
Te kilometre provjeriš na dijagnostici. Od nekada se prikazana kilometraža i stvarna zapisuju na drugačija mjesta. Prikazanu promijeniš u 30 sekundi, a ovu ne možeš mijenjati. Tako je kod Mečke, PSA, BMW-a, vjerojatno i VAG-a.
Oglas prijaviti njuskalu i nastaviti dalje. Sjedne se na bus za njemacku i kupi se auto u 4 oka od SVABE.
Te kilometre provjeriš na dijagnostici. Od nekada se prikazana kilometraža i stvarna zapisuju na drugačija mjesta. Prikazanu promijeniš u 30 sekundi, a ovu ne možeš mijenjati. Tako je kod Mečke, PSA, BMW-a, vjerojatno i VAG-a.
Puno ti hvala na savjetima...
Znam da je rezerviran i znam tko ga je rezervirao ( nisam ja ), nego pitam zbog mogucih muljaza i slicnog, da li vam je mozda nesto sumnjivo? Ne kupujem ga ja...
Vrlo vjerojatno je auto iz uvoza. Zatražit broj šasije i provjerit kako je servisiran, bar bi ja otud krenuo. Ako ima servisnu dao bi mu priliku, bez nje je previše upitnika u igri.
Ma to ništa ne znači, servisnu ti popečatiraju za 50 kuna. Ja na c4 nemam pojma di je servisna, nemam nikakve dokaze o održavanju, a auto je održavan na 15 tisuća sa najboljim dijelovima i u mint stanju je. A ja dokaza nemam nikakvog.
Ja bih ga odvezao mehaničaru koji zna i u kojeg imam povjerenja da ga pregleda i dobro bih ga provozao, drugačije ne možeš.
Servisnu papirnatu, u svakom VW ovlaštenom servisu možeš vidjet povjest radova na autu u elektronskom obliku za sve rađeno u ovlaštenom servisu.
Pošaljem broj šasije i dobijem SS svakog unosa u e servisnu, sa datumom i računom/iznosom servisa.
Puno ti hvala na savjetima...
Da ne ispadne da samo hvalim Citroene u temi
Servisnu papirnatu, u svakom VW ovlaštenom servisu možeš vidjet povjest radova na autu u elektronskom obliku za sve rađeno u ovlaštenom servisu.
Pošaljem broj šasije i dobijem SS svakog unosa u e servisnu, sa datumom i računom/iznosom servisa.
Pa to kažem, nije to neki pokazatelj.
VTS je bio servisiran u ovlaštenom i doslovno sve što se radilo su mi našli u "mom" ovlaštenom.
I otkada je došao k meni, servis se obavlja kod mog mehaničara. C4 sam servisirao u ovlaštenom prve 3 godine(garancija), a zatim kod mog mehaničara. I nakon toga im se gubi svaki trag. Servisne ne ispunjavam, kartice na motoru gubim(iako bi mi moj mehaničar opet napisao za svaki servis), a u mreži ovlaštenoga nema ništa kada nisam kod njih.
Kod mene na datum isteka garancije prestaju sve veze sa ovlaštenim. Dijelove imam kod frenda, imam svog mehaničara i električara i vjerujem da je tako kod mnogih.
Kad kupuješ auto zanemari sve papire, ono što otkriješ, otkriješ, a što ne, otkrit će se samo.
Kada kupuješ od privatne osobe puno su manje vjerojatnost da će ti kasnije isplivati 16 kvarova.
A gle i vlastiti mehanicar je opet prica za sebe, neki idu kod vlastitog mehanicara zato jer je jeftin, a neki zato jer znaju sto i kako radi i da nece gledati samo na svoj profit, ako nesto nezna popraviti, posto je u tom biznisu, moze preporuciti kvalitetne ljude...
Chutac, sve je to istina, i da prodaješ auto nekom na ovom forumu znamo kako "picajzliš"(u pozitivnom smislu) oko automobila i sve 5. Ali kad to auto završi na njuškalu bit ćeš samo još jedan u nizu čije je auto "savršeno održavano", a u stvarnosti dijelovi iz kauflanda ili spara. I takvi odlično održavani kao tvoj se utope u toj gomili laži.
@MatijaZG je napisao kako je na 156ici dobio original vodenu pumpu nakon koliko kilometara i godina? A ne vjerujem da nije dobro pogledao i testirao auto prije kupnje pa je isto promaklo.
Zato mislim da ipak vrijedi kad imam servisnu i račune sa svih servisa sa upisanim brojem šasije na računu, već se skupila poštena fascikla.
Oglas prijaviti njuskalu i nastaviti dalje. Sjedne se na bus za njemacku i kupi se auto u 4 oka od SVABE.
Tako je i moj stari, tražio B klasu nekoliko mjeseci i nagledao se svega i svačega ovdje i pokušaja prodavanja magle od raznoraznih švercera. Pukao mu film na kraju i rekao kolegi idemo za Stuttgart, našao sam jednog tamo. Za 2 dana ga dovezao od jednog starijeg čovjeka koji ga pazio i mazio i zaista auto je u mint stanju.
A gle i vlastiti mehanicar je opet prica za sebe, neki idu kod vlastitog mehanicara zato jer je jeftin, a neki zato jer znaju sto i kako radi i da nece gledati samo na svoj profit, ako nesto nezna popraviti, posto je u tom biznisu, moze preporuciti kvalitetne ljude...
Dobro, to je istina, treba uspjeti naći dobrog mehaničara.
Chutac, sve je to istina, i da prodaješ auto nekom na ovom forumu znamo kako "picajzliš"(u pozitivnom smislu) oko automobila i sve 5. Ali kad to auto završi na njuškalu bit ćeš samo još jedan u nizu čije je auto "savršeno održavano", a u stvarnosti dijelovi iz kauflanda ili spara. I takvi odlično održavani kao tvoj se utope u toj gomili laži.
@MatijaZG je napisao kako je na 156ici dobio original vodenu pumpu nakon koliko kilometara i godina? A ne vjerujem da nije dobro pogledao i testirao auto prije kupnje pa je isto promaklo.
Zato mislim da ipak vrijedi kad imam servisnu i račune sa svih servisa sa upisanim brojem šasije na računu, već se skupila poštena fascikla.
Zato moj neće na njuškalo
Dobro, ja imam fotke, ako to ikome išta znači Kad god nešto radim fotkam nove dijelove i stare(ako ih ima). Folder "c4" ima 12 GB, folder "VTS" ima 1
ti mater. pa ti onda vozi francuza hahahha sry al moral sam hahaha
Ja nemam ni folder
Ma to je sve vezano za auto, fotke, videi, manuali...
Jedino od dijelova sam za sada mijenjao prednje kočnice jednom, semering desne poluosovine(sad bih mogao i lijevu stranu), brtvu poklopca ventila i to je to.
Ostalo su tekućine i filtri.
A na VTS-u, kvačilo, treću brzinu, podizače gepeka, semering desne poluosovine i ne mogu vjerovati da je to to. Još preostaje oko grane što treba i reprogramiranje BSI-ja.
Ma to je sve vezano za auto, fotke, videi, manuali...
Jedino od dijelova sam za sada mijenjao prednje kočnice jednom, semering desne poluosovine(sad bih mogao i lijevu stranu), brtvu poklopca ventila i to je to.
Ostalo su tekućine i filtri.
A na VTS-u, kvačilo, treću brzinu, podizače gepeka, semering desne poluosovine i ne mogu vjerovati da je to to. Još preostaje oko grane što treba i reprogramiranje BSI-ja.
Kolko uopce vts ima km?
EDIT:
Da vozis alfu, sad bi kupovao novi disk