Kako mi se bliži veliki servis na Passatu malo sam pogleda cijene u BiH. Set zupčastog remena+vodena pumpa i ugradnja 450 maraka~1800kn u ovlaštenom servisu. U nas oko 3000 kuna. Ko je tu lud?
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.035
- |
- čitano: 14.000.235
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kako mi se bliži veliki servis na Passatu malo sam pogleda cijene u BiH. Set zupčastog remena+vodena pumpa i ugradnja 450 maraka~1800kn u ovlaštenom servisu. U nas oko 3000 kuna. Ko je tu lud?
Manji PDV i državni nameti nego što su u Hrvatskoj.
Ja sam radio slično. Znači veliki servis + kanalni remen + natezači + ruke oko 500km, dok je Hrvatskoj preko 4k u ovlaštenom servisu.
Pogotovo što sam ja još mijenjao prednje diskove, antifriz, filter + ulje i svejedno me sve to ispalo oko 3200 kuna. Moram napomenuti da to nisu žnj marke
već Continental, ATA diskovi, MAHLE filteri etc..
I još dobijem povrat PDV-a na dijelove :D
Nije loše,recimo moj bratić ima mazdu 9 godina,nagodinu 10 i ima tek 54 000 km
Nije loše,recimo moj bratić ima mazdu 9 godina,nagodinu 10 i ima tek 54 000 km
Tvoj bratic treba bicikl jer auto se kupuje da se vozi a ne da skuplja prasinu. :)
Ako pogledate cijene automobila i recimo vreme koje provedete u njima onda su to najlosije potroseni novci ever. Npr. auto sam platil 300k kn i u njemu sam recimo prosjecno ako zbrojimo sve kilometre/vrijeme na cesti/godisnje te pretvorimo u vrijeme na dnevnoj razini ispada manje od sat vremena na dan. Kuzite kaj ocu reci? Dnevno sam u autu u prosjeku zaokruzimo sat vremena. Za tih sat vremena sam platil 300k kn. Doma u dnevnoj sobi sam dnevno u prosjeku ako zaokruzimo sest sati. Znaci doma u dnevnoj provedem "6x" vise vremena a sve kaj imam u dnevnoj ne vrijedi niti 40k kn. Auti su takvo bacanje novaca da je to cudo jedno i redovno kupujemo nove lol
Zato auto treba vozit i exploatirat a ne da skuplja prasinu.
Nije loše,recimo moj bratić ima mazdu 9 godina,nagodinu 10 i ima tek 54 000 km
moja teta vozi astru classic 2005. godiste (1.4 benz), ima nesto malo preko 30k :D
auto je drugi u familiju i vozi se svega par puta tjedno, do ducana/posla i natrag jer je sve blizu.
da gume ne gube svojstva vremenom jos bi original gore bile..
i naravnom tipicna bapska voznja, auto na autocesti ne potegne preko 110 jer ne moze od zacepljenja :D
@MatijaZG jesi imao GT? Iskustva? Hebeno me vuče taj auto.
Ali sam se naslušao svakakvih priča. Jedni govore da je stalno kod mehaničara, drugi govore da je zaoravo dobar auto, više manje isti qrac po dijelovima kao i 147/156 jedino drugačija limarija.
159 mi je isto heben, ali ne ipak mi ne treba toliki auto tj. htio bi nekakav coupe stil.
A čuj,od kuće do posla ima 2-3km i to je u biti di auto provede 90% vremena.Zato i ima tako malo km
Jučer / sinoć..., Marić na RTL..
... Spomenuto je da se mijenja da za polovne automobile neće biti trošarina nego pristojba. Inače kad se nešto mijena nije šija nego vrat, bud skuplje.
Marić:
Ukupno 50 posto manje, to se može iščitati iz prijedloga samog zakona gdje smo rekli da u odnosu na prošlogodišnji prihod na iduću godinu očekujemo 50 posto manji prihod. Upravne pristojbe ćemo najaviti na slijedećoj sjednici Vlade idući četvrtak, a tada ćemo nešto reći i o još jednom segmentu koji nas čeka početkom iduće godine kada novi zakon stupi na snagu. Uredbom Vlade ići ćemo naravno i u smanjivanje trošarina na automobile.
Za nove automobile?
Marić
Tako je. Kao što sam prije najavio jednim sveobuhvatnim paketom želimo učiniti zanavljanje voznog parka u RH ne samo iz proračunske perspektive, nego iz perspektive sigurnosti, zaštite okoliša i svega onoga što je važno.
Koliko bi smanjenje trošarina moglo biti?
Marić
To ćete sve detalje još čuti jer radimo konačne obračune.
Hoće li to biti 10 posto ili 20 manje?
Marić
Ako ste predložili neke prijedloge ugodno ćete se iznenaditi.
@MatijaZG jesi imao GT? Iskustva? Hebeno me vuče taj auto.
Ali sam se naslušao svakakvih priča. Jedni govore da je stalno kod mehaničara, drugi govore da je zaoravo dobar auto, više manje isti qrac po dijelovima kao i 147/156 jedino drugačija limarija.
159 mi je isto heben, ali ne ipak mi ne treba toliki auto tj. htio bi nekakav coupe stil.
Ja bi ti savjetovao da si ne kupuješ auto izvan svojih mogučnosti, nebitno koji brand...
Ne govorim samo tebi, već općenito, dosta Hrvata ima veće želje nego vlastite mogučnosti, pa se gledaju čim jeftiniji servisi (koji u fušu naprave više štete nego koristi), kupuju se zamjenski dijelovi i na kraju se kante voze, samo izvana lijepo izgledaju, a dijelovi no-name...ja gotovo svaki dan vidim ili na sred ceste ili sa strane jedan auto u kvaru jer je ljudima bitnije šta misli susjed, nego da voze ispravan i kvalitetan auto...
Stavimo sa strane priče o servisima i glasine o kvarovima na alfama, dijelovi za alfe su skupi, skuplji od konkurencije, raspitaj se kolko koštaju potrošni dijelovi i dijelovi koji često odlaze (možeš ih čak usporedit sa trenutnim autom), te ako su ti cijene prihvatljive, kupi alfu, ako nisu, rađe nemoj kupovat, neću sad pretjerivati, al ja bi rekao da je održavat alfu ko da održavaš bmw-a/mercedesa...
Kod mene susjed nezaposlen, samo žena radi i kupili su jako jeftino polovnog šefovog audia a4 allroad 2.0TDI 2007.g, uz njega imaju i toyotu yaris, em je skupo održavanje tog audia, em je taj 2.0TDI problematičan motor (barem kolko čitam po netu da se ljudi žale) i naravno susjed nema pojma kolko će ga stajati servisi, nema pojma o motoru, al bitno da je a4 ispred kuće
Ja ne kažem da nećeš moći održavati alfu, al ti savjetujem da si pogledaš kolko košta održavanje i jel ti to prihvatljivo, ne samo za alfu, već za bilo koje vozilo koje namjeravaš kupit
OT:
Danas na poslu naletim na stari katalog munja akumulatora, zanimljivo za pogledat
Jasno mi je sve, niti se volim zaletiti pa kupiti nešto bez puno informiranja. A iskreno, hebe me se što će susjedi reći, kupujem auto za svoj gušt i po svojoj želji. Da mi je do mišljenja susjeda, bilo bi nešto visoke klase iz svetog trojstva, a ne Alfa ili Peugeot kojeg sad vozim..
Eto, znam njih par koji voze auto tipa E60 530i, sa plaćom od 3-3.5k kn. Kako? Ne znam. Znam samo da je auto vjerojatno mehanički krš, gume nikakve, a vani ulickan kompletno.
Kod mene susjed nezaposlen, samo žena radi i kupili su jako jeftino polovnog šefovog audia a4 allroad 2.0TDI 2007.g, uz njega imaju i toyotu yaris, em je skupo održavanje tog audia, em je taj 2.0TDI problematičan motor (barem kolko čitam po netu da se ljudi žale) i naravno susjed nema pojma kolko će ga stajati servisi, nema pojma o motoru, al bitno da je a4 ispred kuće
Jedan od mojih best kompića ga ima 5g u A4, 200k okrenuo prije par mj., uvoz DE od privata, prvi vlasnik, kupio ga je sa 110tkm, sve još uvijek original, samo mali servis svake godine, 105kW CR 2.0tdi, 2008. Pun kufer tiši od PD-a, vuče kao sivonja a troši 7L po gradu, osobno, mislim da je optimalan izbor, zato ih i ima ko salate po oglasnicima kad tražiš taj auto iz 2008-2009, rijetko tko je uzimao išta drugo od motora, pogođen je 100%.
Definitivno ovisi o kilometraži i održavanju, veća šansa ako je iznad 200-250k da će krenuti šou, a nešto se pita i prošlog vlasnika. Ekipa često misli da takve aute ne treba ili treba minimalno održavati što je potpuno pogrešno, ako pogledaš naše oglasnike u pravilu su sepeti, grobovi sa upitnim servisima, od trećeg, četvrtog vlasnika, skinuti km kao od šale itd.
Tako da bi ja sa dozom rezerve uzeo kritiku na sam motor. Znam da su imali neku šemu sa uljnim pumpama i bregastima (2), ne znam da li se baš na taj 105kw CR motor odnosio i na koje točno godište..
@MatijaZG jesi imao GT? Iskustva? Hebeno me vuče taj auto.
Ali sam se naslušao svakakvih priča. Jedni govore da je stalno kod mehaničara, drugi govore da je zaoravo dobar auto, više manje isti qrac po dijelovima kao i 147/156 jedino drugačija limarija.
159 mi je isto heben, ali ne ipak mi ne treba toliki auto tj. htio bi nekakav coupe stil.
Napisat ću ti mali osvrt o GTjki i Alfama opčenito. Imao sam po redosljedu 156 2.0 JTS limo, 156 2.4 JTD 10v SW, GT 1.9 JTDm i 156 2.4 JTDm 20v.
GT mi je sveukupno bila najdraža Alfa. Kao što si i napisao, 156/147/GT dijele hrpu dijelova i u održavanju nema skoro pa nikakvih razlika. GT sam nabavio od staroga od tadašnje cure koji je stvarno pazio na auto, redovito odžavao ga i čistio. Jedini "problemi" koje sam ja imao na tom autu su bile gumene brtve iznad prozora. Kao i velika večina coupe vozila, prozori se malo spute pri otvaranju varata i jednostavno su počeli škripati. To sam promjenio jer silikonski sprej nije baš pomagao. Drugi problem je bila koža u vratima koja se je lagano odljepila. Vizualno se i nije nešto primječivalo ali mene je to hebalo jer sam znao da se je lagano odvojila. Treči problem je bio jedan parking senzor koji sam dao zamjeniti. Sve ostalo je radilo besprijekorno. Auto se kroz zavoje naspram 156 i 147 bolje vozi. Sjedala odlično drže. U 156icama sam morao upirati sa koljenima i rukama na volanu kad bih uletio u par brzih zavoja, dok na GT nema tih problema. Linija mi je još uvijek dosta moderna i lijepa GT napucana opremom sa dobrim felgama meni izgleda odlično. Uz 3.2 V6 motor samo fali zadnji pogon. To najviše zamjeram tom autu.
2.0 JTS je od ostalih 3 koje sam vozio najbolje držao zavoje jer je bio na gewindama Bilstein B14, sa strut barom ispod haube i sa novim Ricambi Originali vilicama. Na autu sam imao GY Eagle F1 Assy 2 i to je bilo nevjerojatno kako bih mogao uletiti u krivinu. Ostale tri su bile na stock amortizerima i Eibach Pro Kit oprugama. 2.4 10v je imao najbolji zvuk. Otvoreni auspuh, down pipe i 5 cyl ispod haube. Problem kod te 156 je bio što SW ima mekšu karoseriju pa se je osjetno pigala u zavojima. 2.4 20v je bio osjetno najbrži. Taj motor u 156 je stvarno mala zvjerka. Bez problema može parirati E46ici 330d 150kW.
GTjki sam jedino zamjerao taj 4 cyl diesel motor koji bi lijepo potegnuo iznad 2000 okr, ali kao svaki diesel četvrtak je radio u leru kao traktor. Prosječna potrošnja se je kretala između 6,5/7 litara, ali ako malo paziš, ide bez problema na 6.
Što se tiče kupovine, to je sve jedna velika lutrija. Te Alfe ako su održavane su stvarno dobri auti. Pate vilice i plastična unutrašnjost zna škripiti. Ja sam u svim 156icama rastavljao konzolu i sve dobro izolirao i vratio precizno nazad. 2.4 10v me je najviše sveukupno koštala. Pri kupovini za vrijeme probne vožnje, auto se je stvarno odlično ponašao. Nakon par mj sam utrpao 2000€. Kvačilo je bilo reparirano bakrenim nitnama, variabilna turbina nije otvarala pravilno krilca i jos sto stvarcica. Prodavac mi je napricao svašta i ja mu povjerovao na riječ. Na kraju sam morao kompletnu distribuciju sa svim rolicama, natezacima, španerima rijesiti. Pumpa vode je bila original 2003. Vilice kineske. Ne mogu se ni sjetiti svega. Znam da sam u 2 mj skoro 2000€ kesirao.
Dakle, GT može biti super auto ako naletiš na dobar primjerak, a može ti isprazniti džepove (kao i svaki auto te kategorije). Održavanje nije nista jeftinije naspram nekog civilnog BMWa. Sve ovisi koliki ti je budget.
EDIT: 159 nisam nikad posjedovao ali sam ih vozio nekoliko. Sasvim druga filozofija naspram 156ice. Auto je čvrst i dobro složen. Sada se nađu već primjerci sa 1.9 motorom za 5/6 soma eura. Toliko ćeš platiti dobru GT. 159 unutra nije ništa veća od 156ice. Izvana malo je glomaznija ali to i dalje ostaje D segment. Razmisli i o MiTu. Bivša cura si je uzela 1.3 Mjet iz 2011 za 6000€ sa dosta opreme. Ispred ima mjesta i za mene koji sam 190cm i 95kg. Taj 1.3 je trom ali 1.6 je sasvim ok za taj autić.
Jasno mi je sve, niti se volim zaletiti pa kupiti nešto bez puno informiranja. A iskreno, hebe me se što će susjedi reći, kupujem auto za svoj gušt i po svojoj želji. Da mi je do mišljenja susjeda, bilo bi nešto visoke klase iz svetog trojstva, a ne Alfa ili Peugeot kojeg sad vozim..
Eto, znam njih par koji voze auto tipa E60 530i, sa plaćom od 3-3.5k kn. Kako? Ne znam. Znam samo da je auto vjerojatno mehanički krš, gume nikakve, a vani ulickan kompletno.
Taj auto imaš za 50k kuna sa plinom..Ima nas svakakvih ali začudio bi se kako ekipa održava takve aute, ništa drugačije nego ja svoju kršinu - otpad, njuškalo, zamjenski dijelovi itd. Ako ima riješeno stambeno pitanje, izvedivo je što se tiče posjedovanja, pogotovo ako ima plin, a kako je došao do 50k kn za njega ionako nije na nama da istražujemo..
Dijelovi i kvarovi te ne moraju brinuti, E60 je auto star 14g., krcati su ih otpadi i oglasnici.
Matija, lijep autić
Ali nikako ne mogu zamisliti dizela u njemu. Takav oblik auta, a da nema motor koji vrišti u okretajima, nekako mi ne ide
Ako misliš na grijač koji ti se ujutro pali, i zbog kojeg kasniš na posao, on ti se pali da razbije nastali parafin koji se stvara kod dizela na niskim temperaturama(osim ako dizel nije aditiviran na određenu temperaturu).
Dizel se može zapalit s temperaturom koja se stvori kod kompesije zraka(u drugom taktu)
Što nisu uveli pojeftinjenja ranije kada sam ja kupovao.
Ja ove godine ću vjerojatno napraviti samo nekih 3000km što za deset godina 30k km, auto bezveze vozikam okolo, da se ne vozikam imao bih možda 1500km.
Definitivno ovisi o kilometraži i održavanju, veća šansa ako je iznad 200-250k da će krenuti šou, a nešto se pita i prošlog vlasnika. Ekipa često misli da takve aute ne treba ili treba minimalno održavati što je potpuno pogrešno, ako pogledaš naše oglasnike u pravilu su sepeti, grobovi sa upitnim servisima, od trećeg, četvrtog vlasnika, skinuti km kao od šale itd.
Tako da bi ja sa dozom rezerve uzeo kritiku na sam motor. Znam da su imali neku šemu sa uljnim pumpama i bregastima (2), ne znam da li se baš na taj 105kw CR motor odnosio i na koje točno godište..
A da uvelike ovisi koliko vlasnik održava svoje vozilo, al navodno su čak i uz redovno održavanje imali problema, e sad moguće da imaju više verzija 2.0TDI (ko šta 1.9TDI ima tri četiri verzije kolko već), ne znam osobno, jer ne pratim dizele, ne zanimaju me baš, al veli mi djed da se švabi žale po njemačkim forumima isto na taj motor, djed mi je živio i radio u njemačkoj za vrijeme juge, pa zna odlično njemački, zanimljivo mu je čitati novitete po internetu i kako se prepucavaju švabi oko marki automobila i ostalih gluposti, a reko tako je na svakom forumu
jedna zanimljiva stvar kada se upiše audi 2.0 TDI u google, pa google ponudi rezultate, jedan od rezultata je i audi 2.0 TDI problemi, znači da je često googlana ta rečenica
No nebitno...
Evo jedan kanal na you tube-u koji mi je djed preporučio LINK
ja baš ne znam njemački, al ima you tube ovaj cc prijevod, uglavnom dosta zanimljivog sadržaja ima švabo, vozi mercedesa i na njemu radi testiranja...
Evo npr jedan video, di je uspoređivao 18" i 19" kotače, ispostavilo se da se auto bolje ponaša na 18" i brži je na 18" a i sam švabo je u nekom drugom videu izjavio da nebi nikada išao na veće kotače...
A kolko tek vremena i truda ulaže u pranje auta
Šta švabo misli o downsize-ingu
DSG vs automatik, koji je bolji
Šta švabo misli o eco start-stop sustavu
itd...
Opet krece prica o problemima sa 2.0 TDi motorima ,evo da ponovim,problemi su najvise bili sa Siemens brizgaljkama u odredenim kodovima motora 2.0 TDi,tipa Golf 5 2.0 TDi 103 kW nema boljki dok Passat 2.0 TDi ima problema sa uljnom pumpom i diznama koji je rijesen opozivom kao i Golf 5 2.0 TDi 125 kW,tipa Sharan 2.0 TDi 103 kw i ostatak ergele nije imao problema dok Passat je crna ovca kao i pocetna *ranja sa e-rucnom i keyless paljenjem.
Ostatak je tipican kao za vecinu dizela,zamajac,egr ventil itd.
Ja imam 2.0 TDi i evo 25.000 km auto ide kao sumanut,turbina fijuce,ali nikakvih problema :D
Bosch dizne su skoro pa neunistive,400.000 km i jos vuku ako se sipa kvalitetno gorivo i redovno odrzava...
Opet krece prica o problemima sa 2.0 TDi motorima ,evo da ponovim,problemi su najvise bili sa Siemens brizgaljkama u odredenim kodovima motora 2.0 TDi,tipa Golf 5 2.0 TDi 103 kW nema boljki dok Passat 2.0 TDi ima problema sa uljnom pumpom i diznama koji je rijesen opozivom kao i Golf 5 2.0 TDi 125 kW,tipa Sharan 2.0 TDi 103 kw i ostatak ergele nije imao problema dok Passat je crna ovca kao i pocetna *ranja sa e-rucnom i keyless paljenjem.
Ostatak je tipican kao za vecinu dizela,zamajac,egr ventil itd.
Ja imam 2.0 TDi i evo 25.000 km auto ide kao sumanut,turbina fijuce,ali nikakvih problema :D
Bosch dizne su skoro pa neunistive,400.000 km i jos vuku ako se sipa kvalitetno gorivo i redovno odrzava...
hm, ja se ne sjećam da sam čitao tu na forumu o 2.0 dizlu, al nema veze, ma preklomplicirano je to, previše stvari može poći po zlu
To sam si i mislio, ima verzija 2.0TDI koje su vrhunske i ima verzija 2.0TDI od kojih boli glava.
EDIT:
@Lord_Marko kolko kubika ima stroj?
Opet krece prica o problemima sa 2.0 TDi motorima ,evo da ponovim,problemi su najvise bili sa Siemens brizgaljkama u odredenim kodovima motora 2.0 TDi,tipa Golf 5 2.0 TDi 103 kW nema boljki dok Passat 2.0 TDi ima problema sa uljnom pumpom i diznama koji je rijesen opozivom kao i Golf 5 2.0 TDi 125 kW,tipa Sharan 2.0 TDi 103 kw i ostatak ergele nije imao problema dok Passat je crna ovca kao i pocetna *ranja sa e-rucnom i keyless paljenjem.
Ostatak je tipican kao za vecinu dizela,zamajac,egr ventil itd.
Ja imam 2.0 TDi i evo 25.000 km auto ide kao sumanut,turbina fijuce,ali nikakvih problema :D
Bosch dizne su skoro pa neunistive,400.000 km i jos vuku ako se sipa kvalitetno gorivo i redovno odrzava...
Jako je puno različitih 2.0 tdi motora,na slici niže su samo motori u passatu b6, i kad se spomene odmah svi znaju da su problematični, a zapravo su 2 verzije loše, ostale više manje OK.
A ta e-ručna me je jednom izdala nakon 250 000km, na parkingu ispred trgovine idem doma, upalim auto kad tamo light show na instrument tabli. 10-ak puta kreni naprijed nazad, pa lupanje po elektro motoru i napokon nekako otpustila.Problem je što je gumica na kočionom cilindru malo popustila i par kapi ulja završilu u elektro motoru. 1100 kn novi, ali je taj oklopljen pa se takav scenarij više ne može ponovit.
Meni jako dobra stvar koja dolazi u passatu od B6 modela je auto hold funkcija, stvarno olakšanje u svakodnevnom prometu sa milijun kretanja uzbrdo, ali i nizbrdo.
Pitanje prije nego krenem cackat po autu.
Vec par puta mi se dogodilo da auto u nekom trenutku skroz potone na par sekundi, izgubi snagu i onda se vrati. Po meni, a i po nekim savjetima, wastegate (posto ima par slucajeva di iz tvornice nisu bili nastimani dobro) ga zeza.
Nazalost nisam stigao igrat se s time, ali ovi koji imaju turbo, ako su ikad imali slican problem i sto je bio uzrok? Posto je relativno random kad se dogodi, nebitno o brzini i okretajima, jedino sto je zajednicko je da se dogodi na vecem opterecenju turba.
Matija, lijep autić
Ali nikako ne mogu zamisliti dizela u njemu. Takav oblik auta, a da nema motor koji vrišti u okretajima, nekako mi ne ide
Hvala ti :D
GT je bila bas taman ono sto mi treba ali kao sto kazes, taj auto je pun pogodak sa 3.2 V6 Busso motorom. To je onda to. Ima jedan tip u Zg, OEM freak koji vozi jednu 3.2. Crna i beige koža sa drvenim volanom i ručicom mjenjaca. Jos je i restyling. Predivan auto. Da je zadnji pogon, bila bi cista petica, bar meni.
Start/Stop sistem se ugraduje u auta samo da bih se snizio flotni CO2 jer EU konstantno smanjuje granice CO2, kod mene je uvijek ugasen i ako sumnjam da znacajno smanjuje zivot motoru jer S/S verzije imaju ojacane lezaje.
Matija, lijep autić
Ali nikako ne mogu zamisliti dizela u njemu. Takav oblik auta, a da nema motor koji vrišti u okretajima, nekako mi ne ide
Hvala ti :D
GT je bila bas taman ono sto mi treba ali kao sto kazes, taj auto je pun pogodak sa 3.2 V6 Busso motorom. To je onda to. Ima jedan tip u Zg, OEM freak koji vozi jednu 3.2. Crna i beige koža sa drvenim volanom i ručicom mjenjaca. Jos je i restyling. Predivan auto. Da je zadnji pogon, bila bi cista petica, bar meni.
Ima kod mene jedna lijepa GT, vidim ju cesto. Ali kad cujem dizel, kao da cujem krivi auto :D
Alfe dugo nisu imale zadnji pogon. Zadnja je bila 75, zar ne? Tek sad su sa Giuliom vratili zadnji pogon, jel?
Ima kod mene jedna lijepa GT, vidim ju cesto. Ali kad cujem dizel, kao da cujem krivi auto :D
Alfe dugo nisu imale zadnji pogon. Zadnja je bila 75, zar ne? Tek sad su sa Giuliom vratili zadnji pogon, jel?
A da. 75 je bila zadnja sa zadnjim
Giulia je prva nakon dugo godina koja je dobila opet rwd. 159 je imala Q4 verziju sa Torsen diferencijalom. Raspodjela je bila 40 ispred i 60 iza. Taj diff se montira na razne aute i između ostalog i na Audije sa Quattro pogonom (isključeni su oni sa Haldex pogonom). Vozio sam jednu prošlo ljeto i stvarno je išla dobro sa 2.4 JTDm 210ks motorom. Da sam tada prodao crvenu 156, vjerojatno bih tu 159 nabavio. 156 je isto imala Q4 i Crosswagon verziju ali bile su promašaj. Služile su kao test za 159ku.
BMWa budem sigurno odmah prodavao ćim ga poprave u Tomiću i svašta mi se vrti po glavi. Ova GT 1.9 Q2 mi je jako zanimljiva ali cijena je napuhana do bola. Taj auto je koštao novi 30.000€. On očekuje dobiti trečinu nakon 10 godina. Ja bih mu dao 7000/7500. Najveca zelja mi je E92 330d u M paketu, ali nema se još para za tako nešto.
A zaš ne gledaš benzince?
Vidim ima na oglasniku benzinskih alfi sa ne puno km.