Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.327
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

A ti si svjestan da je to i dalje civilna verzija auta, a i na to da trkaći auti inače imaju puno puno češće servisne intervale? Kako znaš da se netko toga pridržava?

Kako znaš da auto nije gažen hladan, da vozač nije znao šaltati, da je jednostavno bio loš vozač?
Onaj Leon(ne Ruskeov) ima, šta, 40 tisuća km? Recimo da od toga, 30 tisuća je bilo na stazi + nemaran/loš vozač. Želiš takav auto?

Isto kao što imaš Ruskea koji pazi na auto i licka ga, imaš i nekog 18-ogodišnjaka kojemu je stari kupio hot hatcha, koji ne zna voziti i koji je prvih 10 tisuća km svako šaltanje u drugu drobio sinkroni i koji, prvo što bi napravio na hladni zimski dan, bi turirao u garaži jer hladan motor ima "jači" zvuk.

 


Ja ne govorim da se auto raspada, već da je puno, puno veća vjerojatnost da taj samo na satu ima 40 tisuća, a na komponentama 350.

 

NHF ali ne znaš što pričaš, samo predrasude iz tebe... Trkaći auto su sasvim nešto drugo od "sportskih" izvedbi civilnih autiju. Auti se ne rade od papira, pogotovo ne takvi i neće se strgati. Koliko si imao takvih auta u svom vlasništu? Ja sve pričam iz osobnog iskustva.

 

Kod kupovine rabljenog me vlasnik/vozač ne zanima, gledam auto, sve se može vidjeti i provjeriti, pogotovo kod takvih autiju jer ih je relatino malo i sve se zna/sazna, nikakav bauk.

 

40k km je 40k km, nikakvih 350 na komponentama.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ja kužim šta ti pričaš, ali ti ne kužiš da ja ne govorim da auto ne može izdržati, već da ga se nije tretiralo kako spada, ...

 

Uglavnom

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.8.2017 18:28 (chutac).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Svaki auto je smeće ako se ne tretira pravilno, nema razlike "obični" ili sportski.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.8.2017 18:33 (Syke).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, ali na stazi su daleko veći napori i kad na to nadodaš nepravilno tretiranje, rezultat je gori nego nepravilo tretiran daily driver.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kaj sam ja sve radil astri h 1.7 dok sam bil mulac od 18-22g. cipiranje,startevi,do crvenog, brzo saltanje iz 1. u 2. da zaskripe gume u drugoj brzini. Dunlop fastresponse mi je trajao od 3-11 mjeseca i na prednjim gumama su se zice vidle samo da ti docaram, teranje na max brzini na autoputu di se god stiglo. Al nikad ganjan hladan i stvarno redovito servisiran.

 

motor,turbina,dizne su izdrzale prek 350tkm bez da ih se taknulo,getriba isto. kuplung set mjenjan na cca 200tkm. ovo sam napisao samo zato da vidis da obicni auto poput opel astre moze izdrzati torturu nadobudnog balavca i dogurati do ozbijne kilometraze. a sad si zamisli kolko vise sranja mogu izdrzati auti poput GTI,OPC,RS,Cupra i ostali hot hatchevi.

 

A o astri gsi sa c20xe motorom da ti ne pricam. motor je imao preko 300tkm na satu a doslovno je radio kao svicarski sat.

PSN:Tomislav025
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Meni je smijesno na fejsu kad vidim likove koji ispituju po oglasima za GTi 2.0 145 kw motore i 3.0 TFSi koliko trose  

 

Meni to zapravo i nije ništa čudno. Ko da su to auti od 200k eura, a ne od 10k eura. 

Samo se kod nas čovjeka krene sprdati kad pita za potrošnju i održavanje malo jačeg motora. Koliko vidim po stranim forumima, to njima nije ništa čudno. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Kaj sam ja sve radil astri h 1.7 dok sam bil mulac od 18-22g. cipiranje,startevi,do crvenog, brzo saltanje iz 1. u 2. da zaskripe gume u drugoj brzini. Dunlop fastresponse mi je trajao od 3-11 mjeseca i na prednjim gumama su se zice vidle samo da ti docaram, teranje na max brzini na autoputu di se god stiglo. Al nikad ganjan hladan i stvarno redovito servisiran.

 

motor,turbina,dizne su izdrzale prek 350tkm bez da ih se taknulo,getriba isto. kuplung set mjenjan na cca 200tkm. ovo sam napisao samo zato da vidis da obicni auto poput opel astre moze izdrzati torturu nadobudnog balavca i dogurati do ozbijne kilometraze. a sad si zamisli kolko vise sranja mogu izdrzati auti poput GTI,OPC,RS,Cupra i ostali hot hatchevi.

 

A o astri gsi sa c20xe motorom da ti ne pricam. motor je imao preko 300tkm na satu a doslovno je radio kao svicarski sat.

 Veliš toliko si brzo vozio tu astru da nije stigla ni prohrđat

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bome bila je 2004 i prodana 2014 kad sam kupio drugi auto. Nije imala ni malo hrde ali je bila garazirana konstantno. :)

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Opel i nema nekih problema sa hrdom od izlaska Astre G kao prije, mislim da za sada jedino mazda i ford imaju povremenih sranja sa hrdom.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

i mercedes. :)

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da, mislim da do negdje 2006 godine.

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dali je tko sam updateo Media Nav na Renaultu?

Dvoumim se dali da probam...

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.8.2017 21:40 (doktor1).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Realno ako ti se posreci i odes u dobru profesiju(konkretno elektronika i programiranje) mozes vec nakon srednje uz faks zaradis za novi auto.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

A ti si svjestan da je to i dalje civilna verzija auta, a i na to da trkaći auti inače imaju puno puno češće servisne intervale? Kako znaš da se netko toga pridržava?

Kako znaš da auto nije gažen hladan, da vozač nije znao šaltati, da je jednostavno bio loš vozač?
Onaj Leon(ne Ruskeov) ima, šta, 40 tisuća km? Recimo da od toga, 30 tisuća je bilo na stazi + nemaran/loš vozač. Želiš takav auto?

Isto kao što imaš Ruskea koji pazi na auto i licka ga, imaš i nekog 18-ogodišnjaka kojemu je stari kupio hot hatcha, koji ne zna voziti i koji je prvih 10 tisuća km svako šaltanje u drugu drobio sinkroni i koji, prvo što bi napravio na hladni zimski dan, bi turirao u garaži jer hladan motor ima "jači" zvuk.

 


Ja ne govorim da se auto raspada, već da je puno, puno veća vjerojatnost da taj samo na satu ima 40 tisuća, a na komponentama 350.

 Prva stvar, tko ima love za 30k km po stazi guma i samog placanja staze? Svaka cast ako je placao 235/19" za stazu i za cestu ili je vozio nes tipa AD08R ili 888 Jel pricamo o nekakvom profi vozacu, koji opet ne bi sa nekakvim daily autom vozio ga po stazi. Ima ljudi po RI koji imaju M4 ili M2, a stazu nisu vidjeli.

Druga stvar, bolje po stazi nego po nasim cestama, barem znam da se auto vozio po manje vise ravnoj cesti, a ne iz 18.st infrastrukturi za koju je i Lada Niva preskupa, sa onih 19" mogu mislit kakva je voznja po centru grada.

 

Trece, los vozac nece radit 30k km po stazi (iako to 30k po stazi je smjeh za sebe).

Cetvrto, zaboravljas da je auto pod leasingom, tesko da je neki 18godisnjak ili da je pak auto na prodaju jer se netko izvozio tj. unistio ga. Covjek ima servisnu knjizicu i sve se vidi, a auto je pod garancijom, kao sto rekoh ne zelim ga branit jer ga ne znam osobno, ali covjek nudi sav pregled u auto. I kako je pod leasingom, ima obvezan kasko tako da sumnjam da ima kakva steta na autu da je nepokrivena do sad.

 

*ako je los vozac, vidi se odmah cim sjednete u auto i pitas da odvede negdje da probas auto. A mjenjac sa nekakvom ultra losom voznjom tesko da bi izdrzao 40-50k km bez da se ne osjeti da nesto ne stima. 

 

Sve u svemu, jako puno predrasuda na temelju modela auta. 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.8.2017 21:59 (ivanoile).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Realno ako ti se posreci i odes u dobru profesiju(konkretno elektronika i programiranje) mozes vec nakon srednje uz faks zaradis za novi auto.

 Potpuno se slazem. 

Novi auto je jako široki pojam. Realno, trenutno nemam potrebe za autom vecim od D segmenta, dakle serija 3, A4, C klasa...

Tu klasu automobila ne mogi vidjeti sa socijalnom opremom. Tada cifra uz neki respektabilni motor raste na 50 soma €. Ne znam tko moze tu lovu keširati a da nije nogometas ili slicno. 

Kupovati nove Fieste, Clie i ostale autice mene osobno ne zanima. Za tu klasu dajem max 3000€ za nesto polovno.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Da, kvačilo najviše pati ali uz to i sve ostalo samo ne u omjeru kao kvačilo. Osim toga Honda i nema okretnog momenta da nesto pokida tijekom lansiranja, jk

 O čemu ti pričaš,kakav moment? Pa honde se ispucavaju u visoke okretaje i stvara se jednako opterecenje ako ne i veće od kakvog turbaka jer se auto ispucava doslovce u redline-u,a tu pričamo od ispucavanju na 6000rpm uz lupanje u blokadu na 8/9k okretaja.

 

isti drek

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

napisal je jk na kraju ako nisi skužio 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
RuskeGTT kaže...
chutac kaže...

Ti, ali postoje ljudi koji kad nešto krene budu stavili auto na oglas.

A prije je za očekivati da će tako biti sa sportskim autom nego sa nekim običnim.

 takvi ljudi nemaju sta kupovat takve aute sa 300ks, neka si kupe lijepo punta 1,2 pa ih veliki servis u lidlu kosta 1000kn...

jedan potencijalni kupac C4ke se prestrasio koliko kosta odrzavanje VTS-a, a sam mi rekao da ne zeli auto sa 60ks...neznam sta rec

 500Kn ako se neide u lidaru, tj ako se doma servisira

(hebi ga, skuplje ruke od dijelova...)

 Eto mene servis za R-a dođe 500kn od toga ulje 400kn :))

 

Jučer krenuo u 5 ujutro s svojim mehanicarom u novo mesto slozit auto do kraja...trebalo je postelat varijabilnu remenicu na usisnoj bregasti,sada konacno auto ide na remap.Od 5 ujutro do 17h popodne

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

A ti si svjestan da je to i dalje civilna verzija auta, a i na to da trkaći auti inače imaju puno puno češće servisne intervale? Kako znaš da se netko toga pridržava?

Kako znaš da auto nije gažen hladan, da vozač nije znao šaltati, da je jednostavno bio loš vozač?
Onaj Leon(ne Ruskeov) ima, šta, 40 tisuća km? Recimo da od toga, 30 tisuća je bilo na stazi + nemaran/loš vozač. Želiš takav auto?

Isto kao što imaš Ruskea koji pazi na auto i licka ga, imaš i nekog 18-ogodišnjaka kojemu je stari kupio hot hatcha, koji ne zna voziti i koji je prvih 10 tisuća km svako šaltanje u drugu drobio sinkroni i koji, prvo što bi napravio na hladni zimski dan, bi turirao u garaži jer hladan motor ima "jači" zvuk.

 


Ja ne govorim da se auto raspada, već da je puno, puno veća vjerojatnost da taj samo na satu ima 40 tisuća, a na komponentama 350.

 Tako je,ja svoj auto ne launcham niti mislim,samo za grobnik vikend car ili navak u srbiji.Dakle iako jos staze nije vidio,servis sam napravio na 6000km...činjenica koja potvrđuje tvoju tvrdnju je da gotovo svaki CTR koji je u oglasu zreo je za zamjenu sinhrona 2. i 3. brzine jer se ekipa iživljavala bez ikakvog prijašnjeg iskustva s takvom vrstom mjenjača.

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Thoroughbred kaže...

Od 5 ujutro do 17h popodne

 

3. slika bijela luda bez motora?

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Thoroughbred kaže...
 Eto mene servis za R-a dođe 500kn od toga ulje 400kn :))

 

Jučer krenuo u 5 ujutro s svojim mehanicarom u novo mesto slozit auto do kraja...trebalo je postelat varijabilnu remenicu na usisnoj bregasti,sada konacno auto ide na remap.Od 5 ujutro do 17h popodne

Zašto u Sloveniju ideš?

Šta kvalitetnije odrade posao ili su jeftiniji od naših?

Koliko vidim ima svega u radioni, tvoj ctr, weight reducted clio, pug 206, preludica, a šta je ono pod ceradom, mitsubishi 3000gt možda?

 

BTW: 12 sati traje remap

Bome svaka čast Janezu ako si toliko truda da i sve fino poštela, ma ti Slovenci su korak ispred Hrvatske, već sam pisao, rađe odem u Brežice zamijenit gume, nego kod naših, Slovenac pazi na felge ko na vlastita muda, a felgu steže moment ključem, dok naši sa pneumatskim pištoljem stegnu, samo da te se čim prije riješe i strojevi su im oštećeni, osobno sam u vulkalu vidio zavareni krak na stroju za skidanje felge i prilikom skidanja je u kontaktu metal-metal pa ti ogrebe felgu, dok Slovenci imaju gumirane vrhove na tim krakovima, pa ne ošteti felgu...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
Thoroughbred kaže...
 Eto mene servis za R-a dođe 500kn od toga ulje 400kn :))

 

Jučer krenuo u 5 ujutro s svojim mehanicarom u novo mesto slozit auto do kraja...trebalo je postelat varijabilnu remenicu na usisnoj bregasti,sada konacno auto ide na remap.Od 5 ujutro do 17h popodne

Zašto u Sloveniju ideš?

Šta kvalitetnije odrade posao ili su jeftiniji od naših?

Koliko vidim ima svega u radioni, tvoj ctr, weight reducted clio, pug 206, preludica, a šta je ono pod ceradom, mitsubishi 3000gt možda?

 

BTW: 12 sati traje remap

Bome svaka čast Janezu ako si toliko truda da i sve fino poštela, ma ti Slovenci su korak ispred Hrvatske, već sam pisao, rađe odem u Brežice zamijenit gume, nego kod naših, Slovenac pazi na felge ko na vlastita muda, a felgu steže moment ključem, dok naši sa pneumatskim pištoljem stegnu, samo da te se čim prije riješe i strojevi su im oštećeni, osobno sam u vulkalu vidio zavareni krak na stroju za skidanje felge i prilikom skidanja je u kontaktu metal-metal pa ti ogrebe felgu, dok Slovenci imaju gumirane vrhove na tim krakovima, pa ne ošteti felgu...

 Dakle jedini čovjek koji zna izmapirat kako treba K20 ili bilo koju atmo hondu je Ervin Ivančić a.k.a tunerc u novom mestu...on je bog kada je u pitanju mapiranje hondi,skraćeno i odradio ih je pun klinac...pogotovo ekipi za utrke poput varljena.

 

Remap 3 dana na valjcima i pun tank goriva...mapira se u realnom vremenu nikakva genericka sranja,doslovno u detalj.700 eura je mapiranje...

 

Pod ceradom je nsx...

 

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Thoroughbred kaže...

Od 5 ujutro do 17h popodne

 

3. slika bijela luda bez motora?

 yep...slaže se novi h22...

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav forumaši. Počeo sam se zanimati za detailing auta pa sam malo istraživao i evo sada polako pokušavam najbolje metode pranja i sve ostalo, ali za jednu stvar ne mogu naći rješenje. Kad perem auto doma prilikom ispiranja tj. sušenja na autu ostanu bijele fleke zato što u vodi ima dosta minerala. Znam da se to rješava osmozom koja postoji u samouslužnim praonicama ali kako taj problem riješiti u kućnim uvjetima. Svaki puta nakon pranja doma doslovno idem u praonicu na ponovno ispiranje auta i to je tako zamarajuće a i ljudi mi se smiju što perem čist auto :D

Pro audio equipment
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ugradio Nexe Specijal gewinde u duju...hehe

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put pet 4.8.2017 11:36 (Fake_Alert).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Ugradio Nexe Specijal gewinde u duju...hehe

 

samo šteta što imaju jedno 400-500 kg 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nikacc kaže...

Pozdrav forumaši. Počeo sam se zanimati za detailing auta pa sam malo istraživao i evo sada polako pokušavam najbolje metode pranja i sve ostalo, ali za jednu stvar ne mogu naći rješenje. Kad perem auto doma prilikom ispiranja tj. sušenja na autu ostanu bijele fleke zato što u vodi ima dosta minerala. Znam da se to rješava osmozom koja postoji u samouslužnim praonicama ali kako taj problem riješiti u kućnim uvjetima. Svaki puta nakon pranja doma doslovno idem u praonicu na ponovno ispiranje auta i to je tako zamarajuće a i ljudi mi se smiju što perem čist auto :D

 Jednostavno prilikom susenja koristi neki detailer tipa: last touch, auto finess finale detailer ili sonaxov brilliant shine ako ne zelis davati puno novaca, a sonaxov svakako ima jako dobru zastitu u sebi.

Ako susis pmocu detailera lakse ces i osusit, pogotovo ako imas neki vosak na autu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 4.8.2017 12:54 (gelon).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nikacc kaže...

Pozdrav forumaši. Počeo sam se zanimati za detailing auta pa sam malo istraživao i evo sada polako pokušavam najbolje metode pranja i sve ostalo, ali za jednu stvar ne mogu naći rješenje. Kad perem auto doma prilikom ispiranja tj. sušenja na autu ostanu bijele fleke zato što u vodi ima dosta minerala. Znam da se to rješava osmozom koja postoji u samouslužnim praonicama ali kako taj problem riješiti u kućnim uvjetima. Svaki puta nakon pranja doma doslovno idem u praonicu na ponovno ispiranje auta i to je tako zamarajuće a i ljudi mi se smiju što perem čist auto :D

 Isključivo bi trebao brisat sa nekim od mikrofibra ručnikom. Nikakvi flekovi ne ostaju, a sa takvim ručnikom je auto obrisan za 2 minute...

 

Tipa ovaj ručnik 1  

ili

ručnik 2

 

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vozački bih trebao položiti kroz nekih 2mj max e sad me zanima imamo doma citroena c2 vtr koji nije vožen nekih 4 god i akumulator mu je riknuo, uglavnom frendovi su mi rekli da je moguće da se pokvarilo i više od akumulatora te da bi me popravci mogli poprilično koštati.

zanima me da li je to istina, znate li koliko košta otprilike registracija za navedeni auto, te koji servis bi mi preporučili za prvi servis(ZG) nakon toliko vremena da znate da će stvarno odraditi normalan posao.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

daj više detalja o autu.. godina, koliko km ima, dali poznaješ vlasnika, dali je auto barem povremeno upaljen u tih 4 godine.. u svakom slučaju bi svakako trebalo odmah ulje i filtere zamijeniti.

ako se ne varam VTR je 1.6 atmo, pa po pitanju motora ne bi smjelo biti puno problema.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pet 4.8.2017 15:13 (nine).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice