Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.228
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 Vidim netko se dobro zabavlja, kad zna sve te lokacije

 

hahah, ma nisam se išao zabavljat, nego velim, tebalo je potrošit onaj početni sloj na paknama, jer dok su nove, koče 50% slabije...

Inaće nisam se mogao sjetit tako neke ravne ceste di nema nikoga, pa mi je na pamet pao video ok kolege sa drugog foruma

 Ajme sto je lik naporan sa tom Mareom. Ima ga i u raznim Alfa grupama. Sleeper ovo ono, Mara zvjer, petak majka. Nisam ga mogao vise citati kao ni vecinu alfista pa sam se izbrisao sa svih tih grupa i foruma povezanih sa talijanskim vozilima. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 "Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne.", a ti putuješ na 180.

"Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca." I onda se navikneš na njihovu vožnju i donosiš probleme na uređenje promentice. Isto kao i Talijani kod nas, Česi pogotovo..

Još jedna stvar "Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj.". Koji je tebi to problem, i ovako si dasa na 180 

 

Odi se voziti 180 tamo gdje možeš i gdje ljudi očekuju takvu vožnju. To se kod nas očekuje kad se u retrovizoru vidi nešto "bijesno", a ne prastaru Alfu. Spusti se na zemlju.


I ako očekuješ da se "budale" tebi miču, očekuj da nemaju namjeru bježati budali koja iza njih sjedi na trubi.

 Kako donosim probleme na uređene prometnice? Ako vozim cesto po talijanskim cestama ne znaci da vozim kao oni. 

Uspoređivati prekoracenje brzine od 20ak km/h iznad tolerancije i prestizanje sa desne moze samo pomalo ograniceni mozak.

Sto se tice spustanja na zemlju, kakve veze ima sto vozim? Zar je 180 rezervirano iskljucivo za BMW 530d F10? 530d E60 koliko po tebi smije voziti? 

Prastaru Alfu kazes...koju tocno Alfu? Ne sjecam se vise ni tablice a kamoli da ju jos vozim majstore. 

Bas me zanima sto si ti sa 23/24 godine vozio. Da li je to bilo placeno kes lovom iz tvog novcanika, da li si od 21. zivio i placao vlastiti stan, curi kupio auto od 5 soma € (Alfu GT), kesirao ubrzo skoro 2 soma eura na popravak one crvene alfe koju spominjes i onda si jos mogao priustiti putovanje sa djevojkom od skoro 2000km spavajuci po hotelima 3/4 zvj. Naravno, u Hrv nemam nikakav radni odnos tako da su meni rate nepoznanica. Nemoj si umisljati da mozes prosuditi nekoga i spominjati neke prastare aute. Ukoliko si kupio auto na kredu, bolje da se ne javljas. Kredu mogu razumjeti kad se radi o nekretnini. Placati auto, osiguranje, odjecu na rate znaci samo da zivis iznad svojih mogucnosti. Ja sam vozio "prastare" Alfe ali nisam bio duzan nikome. Uglavnom, sve te prastare Alfe su prodane. Cura je dobila Lanciu Ypsilon, i trenutno nismo zajedno jer smo si uzeli period odmora. Ja sam si nabavio jedan dobar i uscuvan BMW E46 320d Touring za 5000€. Nije ono sto sam trazio ali promjenili su se planovi, usao u posao sa dva prijatelja i ostatak love sam odlucio iskoristiti na posao. Doci ce brzo 530d F10 

Ako te zanima kvalitetan aparat za espresso kavu, znas kome se javiti.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sada vec malo ulazimo u kur*enje, a ne u pravdanje.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Sada vec malo ulazimo u kur*enje, a ne u pravdanje.

 Nisam ni sumnjao da ce izostati ovakvi komentari.

Kakvo kur*enje? Ne poznajem nikoga osobno u ovoj temi. Nista mi ne znaci sto nekoliko profila na internetu misli o meni, koji sam također vama samo profil na ovom forumu. Lik si je umislio da moze nekome spustati na racun automobila. Nadam se da ce iduci put njegova poruka biti pristojnija.

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dok ti sa druge strane pametuješ o životnim školama...

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
chutac kaže...

 Kod Lekenika imaš nekakvu zonu, parkinzi i ceste, dosta dugo, a nema ništa već dvije godine. Tamo se možeš ići zabavljati isto. :)

 Vidim netko se dobro zabavlja, kad zna sve te lokacije

 To kad dobijem A5 pa idem uživati u launchanju dizela 
Tamo se mogu mjeriti ubrzanja. Recimo kad napraviš par modifikacija da imaš okvirnu usporedbu :)

MatijaZG kaže...

 Kako donosim probleme na uređene prometnice? Ako vozim cesto po talijanskim cestama ne znaci da vozim kao oni. 

Uspoređivati prekoracenje brzine od 20ak km/h iznad tolerancije i prestizanje sa desne moze samo pomalo ograniceni mozak.

Sto se tice spustanja na zemlju, kakve veze ima sto vozim? Zar je 180 rezervirano iskljucivo za BMW 530d F10? 530d E60 koliko po tebi smije voziti? 

Prastaru Alfu kazes...koju tocno Alfu? Ne sjecam se vise ni tablice a kamoli da ju jos vozim majstore. 

Bas me zanima sto si ti sa 23/24 godine vozio. Da li je to bilo placeno kes lovom iz tvog novcanika, da li si od 21. zivio i placao vlastiti stan, curi kupio auto od 5 soma € (Alfu GT), kesirao ubrzo skoro 2 soma eura na popravak one crvene alfe koju spominjes i onda si jos mogao priustiti putovanje sa djevojkom od skoro 2000km spavajuci po hotelima 3/4 zvj. Naravno, u Hrv nemam nikakav radni odnos tako da su meni rate nepoznanica. Nemoj si umisljati da mozes prosuditi nekoga i spominjati neke prastare aute. Ukoliko si kupio auto na kredu, bolje da se ne javljas. Kredu mogu razumjeti kad se radi o nekretnini. Placati auto, osiguranje, odjecu na rate znaci samo da zivis iznad svojih mogucnosti. Ja sam vozio "prastare" Alfe ali nisam bio duzan nikome. Uglavnom, sve te prastare Alfe su prodane. Cura je dobila Lanciu Ypsilon, i trenutno nismo zajedno jer smo si uzeli period odmora. Ja sam si nabavio jedan dobar i uscuvan BMW E46 320d Touring za 5000€. Nije ono sto sam trazio ali promjenili su se planovi, usao u posao sa dva prijatelja i ostatak love sam odlucio iskoristiti na posao. Doci ce brzo 530d F10 

Ako te zanima kvalitetan aparat za espresso kavu, znas kome se javiti.

 Pa možeš i dvicu naterat na 180, ali vjeruj mi da je ljepše voziti 180 u nečem novijem.

20 preko tolerancije može tolerirati samo ograničeni mozak, kad ćemo se već ograničavati. Da se još doograničimo, imaš OGRANIČENJE na 130, šerife.

Ja sam dužan jer sam spomenuo tvoju Alfu? Pa odi traži svoje postove, u nekoliko njih ćeš naći da se hvališ kako ju voziš 180-200. F10 ćeš voziti 240 onda?

Kad ti cesta i promet dozvoljavaju, vozi koliko hoćeš. Kod nas, pogotovo preko ljeta, ne možeš voziti preko 150 da ga jebeš. Možeš ako si čeh i ako sjediš okolo po guzicama normalnih ljudi koji u autima sa dvoje djece voze 120 ili 130. Voziti 250 možeš tamo gdje možeš, a to kod nas nije.
Ja sam kroz Njemačku vozio malo brže nego što ti kod nas voziš, a tamo su uvjeti daleko bolji.


Pitaš za E60 koliko brzo? 130, ali u većoj tišini no što bi E36 išao.

 

 

EDIT: 1BIT , baci ovo u Google Maps 45.568962, 16.226800

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 18:58 (chutac).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
 Ajme sto je lik naporan sa tom Mareom. Ima ga i u raznim Alfa grupama. Sleeper ovo ono, Mara zvjer, petak majka. Nisam ga mogao vise citati kao ni vecinu alfista pa sam se izbrisao sa svih tih grupa i foruma povezanih sa talijanskim vozilima. 

 Pa ne znam, ja ubiti sam friški tamo, koliko sam vidio, lik je promijenio hrpu vozila i dosta se kuži, netko pita na forumu sa nekim problemom, veli on šta bi moglo bit i šta može očekivat čovjek, drugi dan čovjek ode kod mehaničara i stvarno je taj kvar koji mu je ovaj rekao, mada ne znam šta je bilo, nešto se isto posvađao na drugom forumu, zajebavaju ga da se marea čuje a neide, uspoređuju ga sa hondama, čuješ ju u daljini kako dolazi a nikako doć

Koliko sam vidio, kad se kupuje polovan talijan, njega se zove u pratnju, jer zna većinu mušica na talijanskim vozilima, pa ako on odobri, kupuje se vozilo

 

Inaće ima respekatabilan motor u mareji, 5cly 20V e sad ne znam jel jača (154Ks) verzija ili slabija (147Ks), to je motor iz coupe-a, al je marea teška ko pola hž-ovog vlaka, pa ne ubrzava nešto sjajno, oko 9.5sec do 100Km/h, a troši 15L po gradu, nisam ga nikada još vidio/čuo po gradu, al vele ljudi da se odlično ćuje, gledaš okolo koja sad to pila ide, ne vidiš ništa posebno, nitko ne gleda kantu od mareje, uglavnom nitko ne očekuje takav zvuk petaka iz tako jedne kante

Navodno ima sastrane još jedan 2.0 20v koji slaže, al nisam skužio hoće bit turbo il ne, a najvjerojatnije hoće, sa turbom je najlakše i najefikasnije izvuć nešto iz motora...

chutac kaže...
 To kad dobijem A5 pa idem uživati u launchanju dizela 

Tamo se mogu mjeriti ubrzanja. Recimo kad napraviš par modifikacija da imaš okvirnu usporedbu :)

EDIT: 1BIT , baci ovo u Google Maps 45.568962, 16.226800

 Ma šta ću ja modificirat na autu od 60Ks, mogu jedino pobacat sve stvari iz njega, odrezat krov (weight reduction ftw) i to ako sam sreće, bit će lakši za par kila, taman da skinem sekundu na ubrzanju

Ima na drugom forumu kolega koji je isti taj motor od 60Ks turbirao, al navodno još nije gotov, pa se ne zna koliko je jači 1.2 8V sa turbinom, navodno fila 0.5 bara( ili 0.2, već sam zaboravio, uglavnom za početak sitno, pa će kasnije povećavati pritisak) sa potpuno stock motorom, uglavnom motor opće nije otvarao, čak su i šrafi glave motora stock, to su mu rekli ostali forumaši da zamijeni jer su mekani ko od plastike, e sad dal ih je zamijenio, ne znam, al koliko sam vidio 60% toga je sam napravio, i ima jakooo puno kemije, usisna grana na mk2 je plastična, pa je pripasivana mk1 metalna usisna grana (kako bi izdržala veći tlak) na koju pak ne paše leptir gasa, pa je i on pripasivan, pa custom ispušna grana, pa treba bušit rupu i varit navoj na karteru za ulje za turbinu, pa hladnjak ulja... sad kad se to sve složi i radi, stock ecu očitava krive vrijednosti, pa i njega treba uštimavati, uglavnom za tako nešto bi trebao uložit još jednu vrijednost samog auta, puno živaca i vremena...

Inaće turbinu je uzeo sa alfe 147 1.9jtd, kako auto vozi, ali nije još gotov, ne zna se koliki rast performansi ima, al sa stock 60Ks, mogao bi doć do nekih 100-120Ks, a tu već konkurira i hgt sa 1.8 16V motorom koji stock ima 130Ks, pa je samo turbiraje neisplativo...

Uglavnom svaka čast kolegi sa drugog foruma, više se divim takvim ljudima koji nešto stvore, nego kakvim stock bmw-ima i sličnim po cesti...

 
 
  

 

A što se tiće google mapsa, il je pokvaren il sam ja završio u kuruzi nekoj

Uglavnom sa D30 ima neki šumski putić, ravan ko puška i asfaltiran u dužini od kakvih 300-400m, dalje je makadam, piše tabla lov na divljač u tjeku

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.8.2017 0:30 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

E, tamo di je na street viewu kuruza, sad je parking.

 

Pod modificiranje sam mislio na sitne stvari. Recimo short shift, izoliranje usisa i izvođenje van(što sam ja napravio i oborio temperaturu usisa sa 85(filter bio tik na motoru) na ~35 na ~30°C ambijentalne), lakše felge, nove gume, vađenje interijera i bilo što.

Odeš, malo se igraš i ideš doma :)


Ili preko zime odeš kad je snijeg i pokušavaš postići što bolji start. Snijeg je, nema štete za gume, prijenos, samo se zabavljaš :)

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

hm, a dobro aj to su sitnice koje su već isplative...

Bolje gume imam, lakše felge imam, usis mi je stock, mada moram priznati da sad po ljeti baš osjetim pad snage kada je motor vrući, tj auto mi bolje ubrzava kada je hladan, nego kada se ugrije, jer je stock filter baš iznad motora, a filter mi je veći od motora i kako po prirodi topli zrak se diže, a hladan pada, topli zrak od motora mi taman ugrije cijeli stock filter zraka i kad dođem doma, stavim ruku na filter sa prednje strane, dosta je topli, a stražnja strana sa motora je još toplija, razmišljao sam ga izolirati nekako, ali nisam našao ništa korisno od materijala, sjetio sam se one srebrno-zlatne folije iz prve pomoći, al prvo šta sam išao testirati je jeli zapaljivo i sa upaljaćem sam zapalio jedan mali odrezani komadić, gori ko slama, tako da nisam ni pomišljao sa time omotati filter, tj iskoristiti kao izolaciju... još gledam, na kraju kako mi je mali motor, imam hrpu praznog prostora oko njega, isplatila bi mi se gljiva, a usis, tj leptir gasa mi je na vrhu motora sa stražnje strane iznad usisne grane, tako da gljivu mogu doslovno sprovest za 360° u bilo koju stranu, ali gledam trebalo bi ići što dalje od ispušne grane i samog motora, te što dalje od tla, tj bilo bi idealno da je na vrhu gljiva, da ne usisava vodu ako pošprica lokva...

 

Uglavnom imaš kakav prijedlog čime omotati filter da se zaštiti od topline, za gljivu se nisam odlučio, a i kad bi išao slagati, složio bi rađe od aluminijskih cijevi nego od silikonskih, jer aluminij bolje rezonira zvuk, pa bi ujedno i bolje zvučao motor u višim okretajima, ja sam valjda jedini koji razmišlja o gljivi jer sa njom nebi izgubio na snazi, dok većina razmišlja o gljivi da će dobit na snazi

Uglavnom ako stock filter uspijem kako izolirati da usisava približno jednaku temperaturu trenutnoj vajskoj temperaturi, onda mi gljiva ne treba...

Znam da ima po ebayu raznih folija za obljepit koje štite od topline, al mi se neda naručivati i čekati da stigne nisam gledao, al predpostavljam da nisu ni jeftine te folije, tj da za cijenu tih folija nabavim gljivu koja mi isto tako riješava stvar...

 
 

EDIT: zaboravio sam, trebao bi si nabavit onaj OBD II bluetooth uređaj, tako da si mogu spojit mob i očitavat vrijednosti, sa njim bi mogao po prvi put očitavati broj okretaja kojeg nemam na autu

Jel prodaje netko tu na forumu slučajno te male spravice?

Vidim da ih je puno njuškalo

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.8.2017 1:09 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Tako je meni filter bio, kućište odmah na motoru.
Ja sam omotao u ovo. Nije zapaljivo, ne odljepljuje se, super stvar.

A OBDII imam ovaj. To i TorquePro i imam sve što mi treba :)

 

Ja osobno ne bih stavljao gljivu jer sa njom vučeš topli zrak iz motornog prostora.

 

Ja bih, da radim remake usisa, stavio sve cijevi inox, od grane. Putem bih stavio kućište za filter i onda iz kućišta izveo cijev van(kroz branik, maglenku, rešetku) i stavio neku mrežu da kukci i slično ne ulijeće. I sve to u ovu zlatnu foliju.
Onda imaš hladan zrak izvana, folija spriječava da se u cijevima grije, a filter filtrira :)

 

Ja tvornički imam usis spojen van(kroz chevrone uvlači zrak ), puno bolje nego oni koji uvlače iz motornog prostora.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 To sam već rekao, nema veze sa servisom. Jer ti sigurno nakon drag raceova po Grobniku i Zagrebu nisi mijenjao mjenjač. A sigurno mu je našetilo više tih 100 launcheva nego što bi 500 normalnih starteva.

 imas pravo...tih 25, max 30 launcheva je skratilo zivotni vijek mjenjacu za cak 5000km...nije to francuz da se raspadne (nazalost kad moram tako rec) nakon par jacih koristenja...a i ako ode sta, nije problem preslagat sta treba...ne bi bilo prvi put da se radi (francuzi, jel)

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

najviše pati kvačilo,zapravo to jedino pati ali samo u slučaju da su sinhroni i kopčalice 100% u redu...

 

organsko stage 2 kvačilo i sinhroni od karbona i to je to

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Lansiranje šteti cijelom pogonskom sklopu, a ne samo kvačilu, pogotovo na gumama koje imaju dosta gripa.

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.8.2017 11:28 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Thoroughbred kaže...

 

 organsko stage 2 kvačilo i sinhroni od karbona i to je to

 weight reduction ftw

carbon rulez

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Lansiranje šteti cijelom pogonskom sklopu, a ne samo kvačilu, pogotovo na gumama koje imaju dosta gripa.

 Je na Fiat Puntu 1.2...jesi ti kad vidio obične stabilizatore na type r-u i civicu 1.4? eto,od sitnice možemo krenut.Tako je i što se tiče amortizera,opruga,poluosovina,nosači motora itd.Svakako da se sve brže troši,ali najviše pati kvačilo ako nije barem stage 2.

 

 

SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da, kvačilo najviše pati ali uz to i sve ostalo samo ne u omjeru kao kvačilo. Osim toga Honda i nema okretnog momenta da nesto pokida tijekom lansiranja, jk

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

dakle gume definitivno nisu problem...gripa nemaju haha, imaju ful malo

a sto se tice kvacila, odavno je moglo prdnut da je htjelo, od kad sam remapirao klizi mi u 5. i 6. kod poklapanja gasa sa 2000 okr. da je htjelo - moglo je. da je - rekao sam nema beda, novo slozim gore i dovidenja

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ti, ali postoje ljudi koji kad nešto krene budu stavili auto na oglas.

A prije je za očekivati da će tako biti sa sportskim autom nego sa nekim običnim.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Tko ovdje ima dash cam?

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Tko ovdje ima dash cam?

 Taj sam 

Kuponi s popustima na Banggood: https://www.facebook.com/banggood.coupons.discounts/
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Bolja ideja, glasanje

 

Nego, još uvijek vrijedi da se kamera ne prizna na sudu?

5 Imam kameru
13 Planiram ju nabaviti
1 Ne želim ju
Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Ti, ali postoje ljudi koji kad nešto krene budu stavili auto na oglas.

A prije je za očekivati da će tako biti sa sportskim autom nego sa nekim običnim.

 takvi ljudi nemaju sta kupovat takve aute sa 300ks, neka si kupe lijepo punta 1,2 pa ih veliki servis u lidlu kosta 1000kn...

jedan potencijalni kupac C4ke se prestrasio koliko kosta odrzavanje VTS-a, a sam mi rekao da ne zeli auto sa 60ks...neznam sta rec

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
chutac kaže...

Ti, ali postoje ljudi koji kad nešto krene budu stavili auto na oglas.

A prije je za očekivati da će tako biti sa sportskim autom nego sa nekim običnim.

 takvi ljudi nemaju sta kupovat takve aute sa 300ks, neka si kupe lijepo punta 1,2 pa ih veliki servis u lidlu kosta 1000kn...

jedan potencijalni kupac C4ke se prestrasio koliko kosta odrzavanje VTS-a, a sam mi rekao da ne zeli auto sa 60ks...neznam sta rec

 500Kn ako se neide u lidaru, tj ako se doma servisira

(hebi ga, skuplje ruke od dijelova...)

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Meni je smijesno na fejsu kad vidim likove koji ispituju po oglasima za GTi 2.0 145 kw motore i 3.0 TFSi koliko trose  

17 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 

 

Nego, još uvijek vrijedi da se kamera ne prizna na sudu?

Sud je može priznati kao dokazni materijal.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Cudan problem, ujutro kd idem na posel "cajgeri" temperature i goriva ne rade, a kad idem s posla rade normalno, u cemu j problem.

Probal sam ugasit /upalit kontakt ali ne
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 takvi ljudi nemaju sta kupovat takve aute sa 300ks, neka si kupe lijepo punta 1,2 pa ih veliki servis u lidlu kosta 1000kn...

jedan potencijalni kupac C4ke se prestrasio koliko kosta odrzavanje VTS-a, a sam mi rekao da ne zeli auto sa 60ks...neznam sta rec

 Da, znam, ali činjenica je da postoje oni koji kupe, guštaju i kad stisne, prodaju.

Isto kao što postoje oni koji razvlače servise, stavljaju rabljene dijelove, bilo što.

Old Iggy kaže...

Sud je može priznati kao dokazni materijal.

 Odlično, hvala 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
Syke kaže...

U čemu je problem ako je auto jače vožen i uredno održavan?

 U tome što nije isto voziti normalno ili ga ganjati stazom i launchati.

 

Opet pitam, gdje je problem ako je propisno održavan? Raspast će se od jednog kruga na grobniku? 

 

Svjestan si da pročamo o sportskim autima koji su prilagođeni za veće napore, brzine, itd?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A ti si svjestan da je to i dalje civilna verzija auta, a i na to da trkaći auti inače imaju puno puno češće servisne intervale? Kako znaš da se netko toga pridržava?

Kako znaš da auto nije gažen hladan, da vozač nije znao šaltati, da je jednostavno bio loš vozač?
Onaj Leon(ne Ruskeov) ima, šta, 40 tisuća km? Recimo da od toga, 30 tisuća je bilo na stazi + nemaran/loš vozač. Želiš takav auto?

Isto kao što imaš Ruskea koji pazi na auto i licka ga, imaš i nekog 18-ogodišnjaka kojemu je stari kupio hot hatcha, koji ne zna voziti i koji je prvih 10 tisuća km svako šaltanje u drugu drobio sinkroni i koji, prvo što bi napravio na hladni zimski dan, bi turirao u garaži jer hladan motor ima "jači" zvuk.

 


Ja ne govorim da se auto raspada, već da je puno, puno veća vjerojatnost da taj samo na satu ima 40 tisuća, a na komponentama 350.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.8.2017 17:56 (chutac).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nece mu biti nista nije od putra. slozen je da trpi konstantna gazenja.  pricamo o autu sa kolko ono 30-40tkm? to nije apsolutno nista za njega. pa gle golf 5 gti kolko ih ima sa preko 200tkm 3 i vise vlasnika pa se jos koturljaju po cesti . jasno treba ponekad u njega nesto uoziti, ali treba u svakoga.

PSN:Tomislav025
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice