Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.412
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pod kvalitetom nisam mislio da su losi tipa dacia ili da ce izdrzati manje kilometara( mehaniku kod novijih auta ne komentiram jer vise manje je sve na istoj razini i ovisi jako od auta do auta) ali iz mog iskustva su losiji materijali i nisu pametno upotrijebljeni naspram vag-a ali kazem s razlogom je i takva cijena.
Ok ako ti ne vidis razliku ali ima ljudi koji vide, ima primjetne razlike izmedju skode, vw i audia isto kao sto je i primjetna cijena izmedju njih, nisu velike drasticne razlike ali ja detalje primjecujem i meni su bitni te vidim da cijena nije tu bezveze kao naplata znacke.
Opet njemu to nije bitno jer vozi 206 koji nema kvalitete nista u sebi, mislim sta vise da kazem kad mu se i suzuki vitara cini kao dobar auto i normalno da nece cijenit bolju kozu na audievom volanu, ili pametnije izvedeni prekidaci i slicne stvari.
Tako da u takve price oko naplate znacki ne vjerujem jer sam imao suprotna iskustva.
Na kraju krajeva cijena i trziste sve govori i cinjenice su tu, recimo alfe su uzas( dizajn i kvaliteta interijera) ali s novom giuliom podigli su se na razinu nijemaca kao sto se i cijena
podigla na njihovu razinu.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 Zapravo, što nekome znači kvalitetan auto?

 onaj koji se manje kvari

primjer - vozio sam fiat 3-4 godine i vjerojatno nema dijela koji nisam promijenio, na kraju i cijeli motor

sad vozim toyotu kojoj u zadnje 4 godine nisam mijenjao apsolutno ništa, osim jedne žaruljice žmigavca

 

dakle, po mojim kriterijima toyota je kvalitetniji automobil

i ne radi se o slučajnom uzorku, nekoliko ljudi koje znam sa fiatima i toyotama imaju slična iskustva (šogi mi je mehaničar, pa imam kontakta s autima i kvarovima)

 

tako i za taj pug 207 - mehaničari ti mogu reći da bježiš od tog auta

prethodnik 206 je bio ok, ovaj je daleko lošiji i vrlo često su na servisima

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...

 

tako i za taj pug 207 - mehaničari ti mogu reći da bježiš od tog auta

prethodnik 206 je bio ok, ovaj je daleko lošiji i vrlo često su na servisima

 

Ovo znas iz iskustva ili po pricama? Imam trenutno 206 i stvarno problema s njim nisam imao, a sad gledam da predem na 207 pa nebi bas s konja na magarca sto se pouzdanosti tice.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Da, samo sto ce taj golf 7 biti nov dok ovaj auto polovan.

 GOLF VII 1.6TDI - 26000€

 

Vidim kolega, niste upuceni u stanje naseg trzista.

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
monsieur kaže...

Preporuka autica za zensku osobu do 6000€? Vecinom bi sluzio za gradsku voznju i ponekad dulje relacije.

 Yaris i nepoderiv 1.33 motor. Vjerovatno neces pronaci ovaj zadnji model Yarisa, a prije toga su dosta plasticni i "posebni" iznutra, ali ako bi se rastegao malo mozda uleti i noviji model.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 9:57 (ivanoile).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
ivanzu kaže...

Da, samo sto ce taj golf 7 biti nov dok ovaj auto polovan.

 GOLF VII 1.6TDI - 26000€

 

Vidim kolega, niste upuceni u stanje naseg trzista.

 Upućen sam jer sam gledao cijene NOVIH automobila prije par mjeseci dok sam kupovao auto. Osobno nikada ne bih uzeo DSG jer je pouzdanost sa njim ovisna o sreći.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Onda bi volio znati cijenu novog Golfa, u rangu one Cupre. Tj. koji novi Golf moze kostati kao onaj auto, a da je nov? 1.2TSI?

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

 

Ovo znas iz iskustva ili po pricama? Imam trenutno 206 i stvarno problema s njim nisam imao, a sad gledam da predem na 207 pa nebi bas s konja na magarca sto se pouzdanosti tice.

 čujem iz priča, konkretno sam pitao šogija za savjet za kupnju polovnog 207 za kolegicu s posla i rekao mi je upravo to - bježi od tog auta jer ima puno problema i kvarova

 

osobno ti mogu reći da ćeš biti razočaran voznim karakteristikama u prelasku sa 206 na 207 - dobio sam u isto vrijeme oba na test (207 kao novitet i 206 kao model koji su još prodavali po sniženoj cijeni)

uglavnom, 206 s nekim 1.4 benzinskim motorom od 75ks (ako se dobro sjećam) je daleko agilniji nego 207 s dizel motorom od 110ks (isto nisam siguran za točnu snagu, no tu su negdje)

možda je 206 207 imao bolje ubrzanje, možda je čak i bolje išao u zavojima, no po osjećaju vožnje mi je bio daleko tromiji, pa ako misliš uzeti motor slične snage kao na sadašnjem 206, mogao bi se gadno razočarati 

 

također zanimljiva anegdota - taman kad sam testirao tog 207 naletio sam na lika koji je kupio istog takvog, a vozio 206 koji su mu dali za zamjenu, jer mu je 207 visio u servisu mjesec dana i nisu mogli skužiti kvar, mislim da se gasio iz čistog mira, ali nisam siguran jer je to bilo davno

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 12:10 (picajzla0707).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

posto ne stignem visiti ovdje da odgovaram jednom po jednom, pa cu skupno:

 

autoceste u italiji su smrt, radi razloga sta je kolega koji je vozio do rima napisao...ja cu dodati: kamioni kroz GUSTU maglu prestizu sa 100+ u desnoj traci, dok ja probijam maglu sa 80 i jos trube kao zasto sporo vozis, a u lijevoj traci svako toliko neki mercedes/audi/bmw prode sa 150+...a ne vidis ni 25m ispred...to je jedno od mnogo iskustava sta imam...neda mi se pisat ostala

 

a tko je pricao da 30tkm u cupri nije isto kao u drugom autu...drugi auto u 30tkm napravi 1 servis, AKO, a ja ih napravim 4...i necu dalje, jer mislim da sam s ovime sve rekao...btw. ne vozim ja na noz 0-24, jer da je tako ne bi trosio samo 2000kn na benzin mjesecno, nego barem 1000 eur, a toliku placu nemam...

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 11:07 (RuskeGTT).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Onda bi volio znati cijenu novog Golfa, u rangu one Cupre. Tj. koji novi Golf moze kostati kao onaj auto, a da je nov? 1.2TSI?

 Golfa novoga iz salona sa performansama te cupre nećeš pronaći za istu cijenu ali ćeš voziti novo auto sa garancijom i nećeš razmišljati tko je šta radio sa autom prije tebe. Za te novce možeš kupiti TSI od 150hp.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gelon kaže...
Pod kvalitetom nisam mislio da su losi tipa dacia ili da ce izdrzati manje kilometara( mehaniku kod novijih auta ne komentiram jer vise manje je sve na istoj razini i ovisi jako od auta do auta) ali iz mog iskustva su losiji materijali i nisu pametno upotrijebljeni naspram vag-a ali kazem s razlogom je i takva cijena.
Ok ako ti ne vidis razliku ali ima ljudi koji vide, ima primjetne razlike izmedju skode, vw i audia isto kao sto je i primjetna cijena izmedju njih, nisu velike drasticne razlike ali ja detalje primjecujem i meni su bitni te vidim da cijena nije tu bezveze kao naplata znacke.
Opet njemu to nije bitno jer vozi 206 koji nema kvalitete nista u sebi, mislim sta vise da kazem kad mu se i suzuki vitara cini kao dobar auto i normalno da nece cijenit bolju kozu na audievom volanu, ili pametnije izvedeni prekidaci i slicne stvari.
Tako da u takve price oko naplate znacki ne vjerujem jer sam imao suprotna iskustva.
Na kraju krajeva cijena i trziste sve govori i cinjenice su tu, recimo alfe su uzas( dizajn i kvaliteta interijera) ali s novom giuliom podigli su se na razinu nijemaca kao sto se i cijena
podigla na njihovu razinu.

 Ja sam pričao o razlici u "kvaliteti" hoće li doći od A do B. Naravno da je Audi premium, a Škoda budget, ali u osnovi, isti auti po klasama.

Imam doma A3 i c4, A3 svakako ima kvalitetnije materijale, ali ne svuda, nego na više mjesta. C4 na tunelu mjenjača ima hrapavu crnu plastiku, A3 nekakvu polumekanu bež. Na A3 kotačići klime klikću, na c4 se osjete samo prigušeni zupci. A3 ima bolju izolaciju, ali lošija sjedala i ovjes.
Radije putujem u c4, ali kada sjedneš iz njega u A3, naravno da se vidi da košta duplo više(a c4 nije osnovna oprema!), ali po meni nije kvalitetniji iz jednostavnog razloga - neudobniji je. Džaba mu svjetla u kvakama i izvrstan infotainment, kad ja ne mogu sjediti u njemu više od 300 km.

picajzla0707 kaže...

 onaj koji se manje kvari

primjer - vozio sam fiat 3-4 godine i vjerojatno nema dijela koji nisam promijenio, na kraju i cijeli motor

sad vozim toyotu kojoj u zadnje 4 godine nisam mijenjao apsolutno ništa, osim jedne žaruljice žmigavca

 

dakle, po mojim kriterijima toyota je kvalitetniji automobil

i ne radi se o slučajnom uzorku, nekoliko ljudi koje znam sa fiatima i toyotama imaju slična iskustva (šogi mi je mehaničar, pa imam kontakta s autima i kvarovima)

 

tako i za taj pug 207 - mehaničari ti mogu reći da bježiš od tog auta

prethodnik 206 je bio ok, ovaj je daleko lošiji i vrlo često su na servisima

 Mi smo u obitelji imali Fiate, Citroene, Peugeote, Mazde, Mercedese, Opele, Fordove sve nove iz salona i jedine razlike su bile u vrsti auta.
Fiat je bio jeftin, jeftinih materijala, ali dugotrajan, Citro i Pug udobni, Mazda vječna, Mečka također, samo puno udobnija, Opel ne tako udoban ali izdržljiv...

I niti jedan nije imao neočekivani kvar, tj. da je crklo nešto što nije potrošni dio.

Ne znam jel sreća, dobra vožnja ili pažnja koju su dobivali, ali iz tog razloga što su "sranje marke" kod nas bile bez problema, zato za mene ne postoji "sranje marka". I zato, kad mi netko sa polovnim autom kaže da ne valja, njegovo mi mišljenje ništa ne predstavlja, jer polovno je polovno.

Nećeš kupiti polovne cipele jer ako ih je nosio netko od 150 kila, budu bile iskrivljene i đonovi ti budu otpali.

RuskeGTT kaže...

a tko je pricao da 30tkm u cupri nije isto kao u drugom autu...drugi auto u 30tkm napravi 1 servis, AKO, a ja ih napravim 4...i necu dalje, jer mislim da sam s ovime sve rekao...btw. ne vozim ja na noz 0-24, jer da je tako ne bi trosio samo 2000kn na benzin mjesecno, nego barem 1000 eur, a toliku placu nemam...

 To sam već rekao, nema veze sa servisom. Jer ti sigurno nakon drag raceova po Grobniku i Zagrebu nisi mijenjao mjenjač. A sigurno mu je našetilo više tih 100 launcheva nego što bi 500 normalnih starteva.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ja imam neka iskustva, uglavnom bjezi od 207.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 Mi smo u obitelji imali Fiate, Citroene, Peugeote, Mazde, Mercedese, Opele, Fordove sve nove iz salona i jedine razlike su bile u vrsti auta.
Fiat je bio jeftin, jeftinih materijala, ali dugotrajan, Citro i Pug udobni, Mazda vječna, Mečka također, samo puno udobnija, Opel ne tako udoban ali izdržljiv...

I niti jedan nije imao neočekivani kvar, tj. da je crklo nešto što nije potrošni dio.

Ne znam jel sreća, dobra vožnja ili pažnja koju su dobivali, ali iz tog razloga što su "sranje marke" kod nas bile bez problema, zato za mene ne postoji "sranje marka". I zato, kad mi netko sa polovnim autom kaže da ne valja, njegovo mi mišljenje ništa ne predstavlja, jer polovno je polovno.

Nećeš kupiti polovne cipele jer ako ih je nosio netko od 150 kila, budu bile iskrivljene i đonovi ti budu otpali.

polovni automobili su kod nas realnost, to što ti s njima nemaš posla niti iskustva treba značiti što točno u ovoj raspravi?

...i kakva ti je ovo glupasta usporedba o polovnim cipelama 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Isto tako, to što netko drugi nema iskustva sa novim autima ne znači da može komentirati što je kvalitetno, a što nije.

 

Cipele, nisi skužio? U tome što ako kupiš auto od osobe koja razvlači servise, ganja ga hladnog, puši unutra, nemaš isti dojam kakav bi imao da si ga kupio novog i kakav bi imao da si ga kupio od osobe koja ga je garažirala, lickala, servisirala po kraćem intervalu.
Želim reći da se po rabljenom ne može suditi o "kvaliteti" tog auta.

 

Evo, informatički forum, nije isto jel kupiš miša novog, ili polovnog. Kad ga kupiš novog onakav je kakav treba biti, kad ga kupiš polovnog, možda ga je koristio neki agresivni gejmer koji je mlavio tipke i sam miš o stol. Zato ti ne možeš reći jel miš kvalitetan ili nije kad ne znaš kako je korišten.

 

 

Kolega ima Xsaru, 2.0 dizel, auto pažen mažen, oko 150 tisuća, kad si unutra, sve je normalno.
Meni trebao beater za jedan dan i rentao Xsaru za 150 kuna. 2.0 dizel, kvačilo ima centimetar hoda, ne radi podizač vozačevog stakla, kad stisneš jače gas, pali lampicu motora, ručna ne drži, auto smrdi, sjedala su zgnječena, ...


I zato ne možeš uzeti rabljeni auto i reći jel kvalitetan. Uzmeš novi, koristiš kako namjeravaš i ako je sve u redu, onda je za tebe kvalitetan. Sa rabljenim ili imaš sreće ili nemaš, tu kvaliteta ne igra ulogu.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Isto tako, to što netko drugi nema iskustva sa novim autima ne znači da može komentirati što je kvalitetno, a što nije.

 

Cipele, nisi skužio? U tome što ako kupiš auto od osobe koja razvlači servise, ganja ga hladnog, puši unutra, nemaš isti dojam kakav bi imao da si ga kupio novog i kakav bi imao da si ga kupio od osobe koja ga je garažirala, lickala, servisirala po kraćem intervalu.
Želim reći da se po rabljenom ne može suditi o "kvaliteti" tog auta.

 

I zato ne možeš uzeti rabljeni auto i reći jel kvalitetan. Uzmeš novi, koristiš kako namjeravaš i ako je sve u redu, onda je za tebe kvalitetan. Sa rabljenim ili imaš sreće ili nemaš, tu kvaliteta ne igra ulogu.

 možda sam te krivo skužio za cipele, no zvučalo mi je kao "ja kupujem nove automobile jer i cipele kupujem samo nove"

jbga, cipele nisu isto što i automobili, 99% hrvata kupuje nove cipele jer su relativno jeftine, dok auto ipak moraju uzeti polovni jer za novi nemaju love

 

itekako imam iskustva s novim automobilima, par godina sam ih testirao i vozio skoro sve marke i puno modela

iz tog iskustva baš ne mogu pričati o kvaliteti u smislu u kojem pričamo - mogu reći da mercedes ima kvalitetnije presvlake i slično

međutim, mi smo raspravljali o kvaliteti polovnih automobila u globalu, ovisno o kvarovima, ne o kvaliteti tapecirunga

 

naravno da možeš raspravljati o kvaliteti polovnih, jer ako ja s corollom nemam nikakvih problema i isto tako 99% vlasnika corolla, onda je to kvalitetan auto

ako pak imam stalno neke pisdarije s fiatom i isto tako veliki broj vlasnika istog automobila, onda je to nekvalitetni auto - nisu svi vozači fiata divljaci, niti su svi vozači toyote cvijeće

 

i kakve veze imaju žaruljice s načinom vožnje, pa sam ih na toyoti promijenio cijelu jednu u 4 godine, a na fiatu po jednu svakog mjeseca

kakve veze s vožnjom ima klima koju sam u fiatu popravljao triput, a u toyoti niti jednom, kakve veze s vožnjom imaju amortizeri na gepeku koji samo otkažu na fiatu, alternator itd. itd i hrpa drugih dijelova koji na nekim autima crkavaju, na drugima ne

kako baš određeni automobili tako često dolaze u servis s raznim kvarovima, a drugi manje ili s nekim kvarovima skoro i nemaju problema - eto, razlika je u kvaliteti izrade i materijala

 

naravno da se to u prvih par godina teško vidi, zato ti i misliš da je "sve to isti kujac", a nije, itekako nije

 

 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
ivanoile kaže...

Onda bi volio znati cijenu novog Golfa, u rangu one Cupre. Tj. koji novi Golf moze kostati kao onaj auto, a da je nov? 1.2TSI?

 Golfa novoga iz salona sa performansama te cupre nećeš pronaći za istu cijenu ali ćeš voziti novo auto sa garancijom i nećeš razmišljati tko je šta radio sa autom prije tebe. Za te novce možeš kupiti TSI od 150hp.

 Ne kuzim sto je mogao radit s tim autom. Da ga je vozio ne znam kako, manje vise se vidi i osjeti u autu, stovise na 45k km ne bi trebalo biti nikakvih problema. Mjenjac je rucni, u servisu se vidi jel se sto diralo jer sumnjam da ce netko na svoj trosak rjesavat veliki problem vezan uz auto. To jedino da sam totalan tudum za aute, ali ovaj seat bi trebao imat 5 godina garancije, sto znaci jos 2 godine je u tome.

 

*auto je pod leasingom, znaci obvezni kasko. I nemogucnost nekakvog mapiranja i dodatnog opterecivanja motora (iako sve je moguce). Znaci auto je klasicni polovnjak, koji ima urednu kilometrazu za svoje godine

 

 

I nekakav 1.4 TSI nije nikakav konkurent 2.0 motoru, jedino 1.4 trosi manje, ali tko hoce Cupru ni ne gleda taj podatak previse.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 15:26 (ivanoile).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, nemaš problema(ali opet, Japanci su mehanički neupitni, pa tvoja Toyota ne pomaže mojim argumentima :) ), ali recimo si mogao ne imati sreće i naletjeti na "ružno" vožen auto i imati probleme.

 

Ovo sa žaruljicama je problem ako mjesečno rikavaju. 

 

Sad ti nemam što napisati na zadnju četvrtinu teksta. Mogu početi filozofirati da nemaš sreće, bla bla, ali nemam zašto.

Znam ženu koja vozi samo Fiate(Uno, Punto, Grande, Evo), mijenja ih svakih 5-6 godina i nema kvarova.

Ali mi aute nismo imali par godina, malo vozili i prodali. Mazda je otišla sa 230 tisuća, Mečka završila život sa 750, jedna Astra preselila 3 kuće sa 15 godina starosti i 300 tisuća km, svi auti su sa oko 10-ak godina starosti i 200-tinjak tisuća km otišli. Iznimke su gradski, oni su jako malo voženi.

Evo, Panda, 2006. godina, 40 tisuća km, automatik, auto klima, tempomat(znači svašta može otići), niti jedan problem nikada. Nikad vidjela otvorenu cestu, samo gradska vožnja i niš joj nije :)

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Novo je novo, ja nikada necu kupiti polovan auto tipa kao ta Cupra jer se zna kako su vozeni i koliko su moderni auti osjetljivi na svakakva sranja.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 15:29 (ivanzu).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Sad ti nemam što napisati na zadnju četvrtinu teksta. Mogu početi filozofirati da nemaš sreće, bla bla, ali nemam zašto

 hoću ti reći da se itekako može govoriti o kvaliteti polovnih automobila kad se promatra veći broj primjeraka 

 

automobili tvoje obitelji su očito bili redovito servisirani, dobro održavani i imali ste vjerojatno i malo sreće

a isto tako vjerujem da se ti baš i ne sjećaš svih kvarova, isto kao što se niti ja ne sjećam što je sve moj stari mijenjao na obiteljskim autima

to pamćenje obično je bolje kad imaš svoj auto i sam plaćaš kvarove

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Dobro, da, vidi se statistika. Ali bi tu trebalo ubaciti i broj vlasnika i kilometražu. Zanima me kako "kvarljivost" stoji kad se po tome rangira.

 

Je, auti su uvijek bili čuvani i propisno korišteni.

Slažem se s ovim za plaćanje kvarova. Za c4 znam točno što je dirano, zašto, koliko je što koštalo. Jedino što ja akumulator, spone, kugle, ležajeve ne računam kao kvarove, to je normalno da odlazi. Na c4 još ništa, ali u biti jedino što je nas mučilo s autima su bila lupanja, kad bi neka komponenta ovjesa dobila lufta. Ne sjećam se da smo ikada imali kvar da nismo imali auto.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Problem tih statistika je sto se i gluposti broje kao sto je kociona prasina po felgama.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Problem tih statistika je sto se i gluposti broje kao sto je kociona prasina po felgama.

 ne govorim izričito o službenim karakteristikama statistikama, više o community iskustvima, savjetima mehaničara, auto-električara, forumima itd.

 

kad ti netko kaže da fiati imaju nekvalitetnu boju i pitaš se zašto, dođi u dalmaciju i vidjet ćeš da 90% starijih fiata ima kompletne krovove izblijedile i lak koji se guli u mjehurima

ima i drugih auta s tim problemima, no kod drugih se uglavnom radi o pojedinim modelima i godištima, a fiati se svi ljušte k'o švapski turisti u srpnju

 

isto tako pojedine marke ili modeli su poznati po kvarovima, neki samo do određenog godišta - kasnije neke stvari isprave, neki po specifičnim falingama, ali zato se raspituje po forumima, kod mehaničara i slično

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.8.2017 16:31 (picajzla0707).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Problem foruma je sto prikazuje ne realnu sliku o kolicini kvarova. Najcesce imas troje ljudi sa problemom na forumu koji o tome raspravljaju pa ispada da ce svaki takav auto imati problem, uz to imas trollove i fanatike raznih marki koji dolaze provocirati, to se odnosi na forume tipa bug i forum.hr.  Prica je malo drugacija na oficijalnom forumu marke auta ali i dalje daje ne realan prikaz u kolicinu kvarova, pogotovo zato sto ljudi vole kukati po netu vise nego pohvaliti, najbolje je pitati mehanicara ali dzabe i to kada to nista ne vrijedi kada kupujes nov auto za koji se nista ne zna.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 

 

Ovo sa žaruljicama je problem ako mjesečno rikavaju.

 Kao npr. na pugu 207 :)

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Otišao sam malo testirati autić, a ujedno i potrošiti početni sloj pakni, tj zagrijati ih, jer nove koče sa 50% snage i nakon par zaustavljanja sa 120Km/h, puno bolje grizu, to je sad to

(inaće sam primjetio kada se na ac-u zaustavljam pred naplatnim, nakon konstantnog kočenja, kočnice puno bolje grizu, ista stvar i nakon spusta sa Sljemena kada se pregriju, nakon šta se ohlade, isto puno bolje grizu...)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Sve se slažem, ali džaba i mehaničara pitati kad njemu ne dolaze ljudi  da se pohvale da im auto radi, nego sa problemom.

Moj mehaničar radi na novijim i skupljim autima(znači ne krpi stare aute nego radi na novima) i kaže da je BMW među gorima. Nije strano da nešto ode, a kad ode košta basnoslovno.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Otišao sam malo testirati autić, a ujedno i potrošiti početni sloj pakni, tj zagrijati ih, jer nove koče sa 50% snage i nakon par zaustavljanja sa 120Km/h, puno bolje grizu, to je sad to

(inaće sam primjetio kada se na ac-u zaustavljam pred naplatnim, nakon konstantnog kočenja, kočnice puno bolje grizu, ista stvar i nakon spusta sa Sljemena kada se pregriju, nakon šta se ohlade, isto puno bolje grizu...)

 Kod Lekenika imaš nekakvu zonu, parkinzi i ceste, dosta dugo, a nema ništa već dvije godine. Tamo se možeš ići zabavljati isto. :)

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mehanicar moze reci cesce kvarove na odredenom modelu auta i to je to. 

Kod novih diskova/plocica moras paziti kako ih razradujes jer ako sjebes kod toga mogu popucati ili se uvrnuti.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 Kod Lekenika imaš nekakvu zonu, parkinzi i ceste, dosta dugo, a nema ništa već dvije godine. Tamo se možeš ići zabavljati isto. :)

 Vidim netko se dobro zabavlja, kad zna sve te lokacije

 

hahah, ma nisam se išao zabavljat, nego velim, tebalo je potrošit onaj početni sloj na paknama, jer dok su nove, koče 50% slabije...

Inaće nisam se mogao sjetit tako neke ravne ceste di nema nikoga, pa mi je na pamet pao video ok kolege sa drugog foruma

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Kod novih diskova/plocica moras paziti kako ih razradujes jer ako sjebes kod toga mogu popucati ili se uvrnuti.

 Znam, najgore je kipuće kočnice vodom poljevat, a može se svakome dogodit da na cesti usred jačeg kočenja se ugriju kočnice i naleti se na lokvu koja ih pošprica i popiga se disk, može se potokarit, al je takvoga najbolje zamijenit

(bez brige, dok sam došao do west gate-a stao sam na barem 30 semafora u Zagrebu, do west gate-a su se taman razradile, sad odlično koče)

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice