Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.981
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.5dci i 1.7cdti su ti pouzdani motori, 1.7 uzimati od 130ks jer je to unaprijedena verzija naspram slabijih verzija i ici ce dobro. Megane će trositi 1L manje jer laksi auto i imati ce bolje ubrzanje i meduubrzanje od 1.7cdti 110ks. Interijer i izolacija su bolji u Astri, kolicina prostora je podjednaka. Megane je upravljiviji zbog manje tezine. Najbolje je testirati oba auta i onda odlučiti, kod polovnog auta odluku treba odredivati njegovo stanje vise nego prednosti/mane 

Poruka je uređivana zadnji put ned 30.7.2017 21:54 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Smretko kaže...

Pitanje , planiram kupit auto u skorije vrime do cca 10 tisuca eura....ono sta je meni zapelo za oko ili Megana novijeg facelift 2014 godina 1.5dci , ili npr. Astra 2013 godina 1.7 cdti......ono sta san ja gleda nisu mi velike razlike u cijenama a za tu razliku koliko je Astra skuplja dolazi sa puno vise opreme led svitla. dupli senzori, navigacija itd... i cini mi se ovako dosta cvrsca iznutra i sve......i sad kome god ovako u prici spomenem opela pola njih kaze bizi od njega iako ga nikad nisu ni vozili....koje su cake, prednosti-mane, odrazavanje itd cisto da dobijen malo siru sliku na sta triban pazit....

 Da odmah napišem ivanzu-u. Megane nije upravljiviji nego je govno.

1.5 dCi, ne znam koja oprema(navi, BT, USB, valjda sve osim kože), jedan od gorih auta koje sam vozio(u odnosu na ono što treba biti, naravno da nije gori od Golfa 2..).
"Govno" je u odnosu na rivale. Glasan je, relativno neudobnog ovjesa, ali ima dobra sjedala, klima je slaba(automatska), tempomat ima najretardiranije upravljanje, gore od A3(valjda cijele VAG game, ona ručica sakrivena iza volana), srednji naslon za ruku je beskoristan(ne kliže se, niti diže), mjenjač dosta zapinje.
Ali, ima svjetla u vratima i lijepo izgleda(karavan).

 

Moj savjet je da ga izbaciš iz usporedbe.

 

P.S.
Nije neki grob, redovno održavan i nije maltretiran, valjda je samo nikakav).

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

1.5dci i 1.7cdti su ti pouzdani motori, 1.7 uzimati od 130ks jer je to unaprijedena verzija naspram slabijih verzija i ici ce dobro. Megane će trositi 1L manje jer laksi auto i imati ce bolje ubrzanje i meduubrzanje od 1.7cdti 110ks. Interijer i izolacija su bolji u Astri, kolicina prostora je podjednaka. Megane je upravljiviji zbog manje tezine. Najbolje je testirati oba auta i onda odlučiti, kod polovnog auta odluku treba odredivati njegovo stanje vise nego prednosti/mane 

 Astru san gleda varijantu sa 110ks, vise mi i netriba s obzirom na potrebe a to je vecinom dnevno voznja do posla i nazad cca 30-40km , a Megane je bija varijanta od 70kW tj 95ks....vozija san i jedan i drugi i mozda na astru malo vise naginjem zbog sveukupnog dojma kad sidnen u auto jer mi se cini sta si i napisa da su interijer i izolacija dosta bolji dok megane mi se cini ka komad plastike i kad sidnen u njega ka da mi nesto fali oko mene...cisto me eto zanima oko motora da su ok koliko toliko pouzdani iako to niko nemoze garantirat....gleda san cak i noviju varijantu astre sa 1.6 cdti motorom pa sad koje su usporedbe u odnosu na 1.7 cdti zasto su prisli na njega....

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sada sam na PC-u pa mogu detaljnije napisati.

 

Vozio sam Megane 3  tjedan dana tako da imam nesto malo iskustva sa tim autom. (2012 1.5dci 90ks 80k km)

Prva zamjerka su mi sjedala od kojih me bolila kicma nakon 30min voznje sto nisam ocekivao od francuskoga auta, u mojem slucaju mjenjac nije zapinjao ali je ispadao iz brzine na najmanji dodir sto bih dovelo do krcanja mjenjaca i ponekada nije htio uhvatiti rikverc pa moras par puta ubacivati ispocetka. Digitalni brzinometar preskace brojke umjesto da "linearno" prikazuje sto me je zivciralo jer jedan trenutak je na 15, a drugi 30kmh. Materijali su nista posebno i zavrsna obrada je losija (centralni greben se mrdao po 3cm, na kraju sam pronasao maticu koja ga drzi da je ispala). Upravljac na vecim brzinama mi se cinio "nervozan", izolacija nije neka na vecim brzinama. Drzanje ceste je osrednje, auto se ljulja u zavojima na sto sam navikao da je normalno za Reno, voli podupravljati ali da se bacati okolo. Motor je tih i ugladen, nisam ga nesto tjerao ali mislim da se malo osjeti turbo rupa na 2000okr., osjecaj u pedali kocnice je dobar i auto je dobro kocio. Opcenito auto me nije nesto dojmio posto se mogu sjetiti vise negativnih stvari nego pozitivnih.

 

Astru J obicnu nisam vozio tako da tu ne mogu nesta komentirati osim da mi se cinio kvalitetnije sastavljen, tisi u voznji, stabilniji iz perspektive suvozaca i udobnost ovjesa je na slicnoj razini po osjecaju moje guzice. Od Astre J 1.7cdti uzimati samo 110 ili 130ks verziju iz 2012+ jer to su poboljsani motori sto se tice performansi, trebali bih prijeci 500k km bez vecih problema, 1.6CDTI je bolji motor u svakom pogledu od 1.5dci/1.7cdti tako da ako se nade 1.6cdti u dobrom stanju onda njega uzeti prije 1.7cdti ili 1.5dci.

Gledati da je Astra sastavljena u Njemackoj ili Belgiji ako je moguce.

 

Za chutaca, pod upravljiviji mislim na to da ga je lakse bacati okolo jer astra je dosta teza od meganea.

Poruka je uređivana zadnji put ned 30.7.2017 23:09 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Nego, kad si već gledao Francuze, zašto nisi Peugeot i Citroen?
Također imaju super dizele, a ako ti ne smeta ljuljanje u zavojima i komentari poput "Hah, francuz, sranje, ja sam inače vrsni poznavatelj", jako puno nude za ne-jako-puno novca.

 

EDIT: ivanzu, samo sam htio reći da je jedino što se može reći za tog meganea je da je govno, da se ne troše riječi 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put ned 30.7.2017 23:11 (chutac).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nego, što mislite o vozačkoj kulturi po autocesti kod nas?

 

Evo moj primjer od neki dan. Vozim po desnoj traci i između dva kamiona je razmak 1km i jedno 10ak auta se uredno voze po lijevoj strani jer, logično, prestižu ta dva kamiona i samo 3 auta su po desnoj. I onda se svi čude zašto se stvaraju gužve.

Sve zbog debila koji ne znaju voziti. Mislim da sam taj dan prestigao više auta po desnoj strani iako sam uredno vozio na tempomatu, ne mislim usporavati samo zato što su svi debili na lijevoj strani odlučili prestići kamion koji je 1km udaljen od njih i koji se voze sporije od mene.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

Nego, što mislite o vozačkoj kulturi po autocesti kod nas?

 

Evo moj primjer od neki dan. Vozim po desnoj traci i između dva kamiona je razmak 1km i jedno 10ak auta se uredno voze po lijevoj strani jer, logično, prestižu ta dva kamiona i samo 3 auta su po desnoj. I onda se svi čude zašto se stvaraju gužve.

Sve zbog debila koji ne znaju voziti. Mislim da sam taj dan prestigao više auta po desnoj strani iako sam uredno vozio na tempomatu, ne mislim usporavati samo zato što su svi debili na lijevoj strani odlučili prestići kamion koji je 1km udaljen od njih i koji se voze sporije od mene.

 A općenito je ok, možda u sezoni kada ima više vozila na autocesti se stvaraju gužve i nerviraju ljudi, al kad nije sezona je ok...

A to da se ljudi voze po lijevoj traci je malo problem, općenito je to stvar do vozaća, neki ljudi jednostavno ili nisu dobri vozači ili se boje, pa su previše fokusirani ispred sebe i ne gledaju iza sebe, općenito barem koliko sam ja primjetio to su većinom žene i penzioneri, muških ima isto, al jako malo, ne znam kako bi to opisao, al neki ljudi ko da baš nisu stvoreni za vožnju, ko da su ograničeni...

 

Taj tip ljudi se lako prepozna u gradovima kad stoje na semoforu i čvrsto sa obje ruke drže volan, a nema ga potrebe čvrsto držati dok auto stoji, al jednostavno ili se ljudi boje ili imaju fobiju od vožnje, tako da kad takvi krenu na autoput i nađu se u sitluaciji da pretiću šleper/kampicu bilo šta... ne ubrzaju dovoljno, grčevito drže volan i gledaju samo naprijed, tj toliko su zaokupljeni sa time ispred sebe da ne kuže da iza sebe već imaju kolonu auta...

 

Ja sam osobno imao sitluaciju da sam sa 150Km/h morao usporiti jer je čovjek ispred mene vozio 110Km/h po lijevoj traci i nije se micao, kad sam mu se približio, vidim ga u srednjem retrovizoru, čovjek opće ne gleda iza sebe, nakon možda 2min vožnje za njim tako sam mu počeo blendati jer sam već u daljini vidio da iza mene dolaze vozila sa većom brzinom, ali ništa od toga, kad čovjek ne gleda iza sebe, badava ja blendam i ništa maknuo sam se u desnu traku i prošao ga, gledao sam iza, nije se ni drugim autima micao, mada velim, možda je čovjek toliko preplašen vožnje, da mu promijena trake predstavlja izazov...

 

Ja osobno inaće koliko gledam ispred sebe, toliko i iza sebe i otprilike znam di se koje vozilo nalazi oko mene, to sam već pisao, tako i uočim motoriste koji dolaze i prije nego ih čujem pa im se stisnem u jednu stranu trake i oslobodim im mjesta da me obiđu...

15 godina
offline
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@hrčak

Mislim da u Croatia-i možeš dobiti odmah 50% na svoje ime po ocu. Provjeri.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 9:59 (plavi08).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj. Po AC vozim pretezno 160-180. Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne. Stvarno se ne sjecam jesam li ikada prestigao sa desne. Za izbjeci nesrecu je potrebno predviđati sto bi ostali sudionici u prometu mogli uciniti. Naše AC su smjesne sto se tice prometa. Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

Nego, što mislite o vozačkoj kulturi po autocesti kod nas?

 

Evo moj primjer od neki dan. Vozim po desnoj traci i između dva kamiona je razmak 1km i jedno 10ak auta se uredno voze po lijevoj strani jer, logično, prestižu ta dva kamiona i samo 3 auta su po desnoj. I onda se svi čude zašto se stvaraju gužve.

Sve zbog debila koji ne znaju voziti. Mislim da sam taj dan prestigao više auta po desnoj strani iako sam uredno vozio na tempomatu, ne mislim usporavati samo zato što su svi debili na lijevoj strani odlučili prestići kamion koji je 1km udaljen od njih i koji se voze sporije od mene.

 Zapikneš se na max. toleriranih 145-155 km/h u lijevo i doviđenja. Tak ja radim, kad već MORAM koristiti AC. Inače kad god je moguće izbjegavam jer mi je veći gušta voziti starom 90-100, nek ovde 150.

 

Manja potrošnja mi je uz gušt, samo dodatan bonus.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 10:50 (Karlek_19).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

 Zapikneš se na max. toleriranih 145-155 km/h u lijevo i doviđenja. Tak ja radim, kad već MORAM koristiti AC. Inače kad god je moguće izbjegavam jer mi je veći gušta voziti starom 90-100, nek ovde 150.

 

Manja potrošnja mi je uz gušt, samo dodatan bonus.

 Isprezvakana tema. Kad putujem za gust sa curom onda idemo pretezno po staroj. Kad idem obaviti nesto u jednom danu onda AC.

Sto se tice potrosnje, tvoja tvrdnja važi za male motore koji na 150 urlaju. V6 Mercedes sa 7G Tronik je dovoljan za voziti se u miru na 150 uz nikakvu potrosnju. BMW F10 sa ZFom 8 brzina necu niti spominjati.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 11:11 (MatijaZG).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...

Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj. Po AC vozim pretezno 160-180. Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne. Stvarno se ne sjecam jesam li ikada prestigao sa desne. Za izbjeci nesrecu je potrebno predviđati sto bi ostali sudionici u prometu mogli uciniti. Naše AC su smjesne sto se tice prometa. Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca.

 Pa neću ja usporiti na 80km/h samo zato što me lik prestigao i odmah naletio na gužvu jer su svi, ali baš svi, na lijevoj strani. Po tome bi morao usporiti na brzinu kamiona koji je nekoliko km udaljen. I da, ne miče se nitko, tek rijetko tko nakon blicanja.

 

P.S. i blicanje/truba je prekršaj isto.

Karlek_19 kaže...

 Zapikneš se na max. toleriranih 145-155 km/h u lijevo i doviđenja. Tak ja radim, kad već MORAM koristiti AC. Inače kad god je moguće izbjegavam jer mi je veći gušta voziti starom 90-100, nek ovde 150.

 

Manja potrošnja mi je uz gušt, samo dodatan bonus.

 A šta se onda sa 150 ne mičeš nikome ili? Jer idu ljudi i brže. Možeš ti ići i 300 km/h, ali šta ti to vrijedi kada budale idu po lijevoj strani čim u horizontu vide kamion i ne miču se nikome.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

MatijaZG  Je jbg, takvog imam haha nemam niti M3 niti merđu. Tak da :)

Pero Dinamit Maknem se ak ide brži, logično, non stop gledam iza ak ide kakva "pila" . Nisam debil, ali Vž-Zg se pojave 2-3 takova, ostalo se ekipa ispod 150 vozi. Barem kaj sam ja doživil.

 

Ali kad mi se nabija ekipa s dostavnim vozilima i na 160 ide blicati, ne maknem se, jer smatram da taj jbn kombi na 160+ nije siguran.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...

Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj. Po AC vozim pretezno 160-180. Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne. Stvarno se ne sjecam jesam li ikada prestigao sa desne. Za izbjeci nesrecu je potrebno predviđati sto bi ostali sudionici u prometu mogli uciniti. Naše AC su smjesne sto se tice prometa. Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca.

(Bold) Čini mi se da ti predviđanje nije jača strana

 

Po zakonu on nebi smio stvarat gužvu u lijevoj traci, isto tako po zakonu zabranjeno je blicanje i trubljenje na ac-u, ja osobno nikada na ac-u nebi trubio, jer nikada ne znam kako će reagirati ovaj ispred mene, ako ga preplašim, može izletit sa ceste...

A ako mu blicam ili će me vidjet ili neće, al se nebi trebao preplašit...

 

Talijane neću komentirat, bio sam jednom u Italiji, tamo je svaki treći auto na cesti udaren, to je normalno

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 

A to da se ljudi voze po lijevoj traci je malo problem, općenito je to stvar do vozaća, neki ljudi jednostavno ili nisu dobri vozači ili se boje, pa su previše fokusirani ispred sebe i ne gledaju iza sebe, općenito barem koliko sam ja primjetio to su većinom žene i penzioneri, muških ima isto, al jako malo, ne znam kako bi to opisao, al neki ljudi ko da baš nisu stvoreni za vožnju, ko da su ograničeni...

 

 Takvi ne trebaju voziti. Ako ne možeš nešto raditi, nemoj.

MatijaZG kaže...

Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj. Po AC vozim pretezno 160-180. Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne. Stvarno se ne sjecam jesam li ikada prestigao sa desne. Za izbjeci nesrecu je potrebno predviđati sto bi ostali sudionici u prometu mogli uciniti. Naše AC su smjesne sto se tice prometa. Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca.

 "Naravno da naletim na budalu koja hebe sa 120 i nakon par blicanja slijedi truba bez prestanka do kad se ne makne.", a ti putuješ na 180.

"Za ispraksirati to predviđanje je potrebno steci iskustva na talijanskim AC. Digici su jedni od gorih vozaca." I onda se navikneš na njihovu vožnju i donosiš probleme na uređenje promentice. Isto kao i Talijani kod nas, Česi pogotovo..

Još jedna stvar "Prestizanjem sa desne strane se automatski ulazi u prekrsaj.". Koji je tebi to problem, i ovako si dasa na 180 

 

Odi se voziti 180 tamo gdje možeš i gdje ljudi očekuju takvu vožnju. To se kod nas očekuje kad se u retrovizoru vidi nešto "bijesno", a ne prastaru Alfu. Spusti se na zemlju.


I ako očekuješ da se "budale" tebi miču, očekuj da nemaju namjeru bježati budali koja iza njih sjedi na trubi.

Karlek_19 kaže...

 Zapikneš se na max. toleriranih 145-155 km/h u lijevo i doviđenja. Tak ja radim, kad već MORAM koristiti AC. Inače kad god je moguće izbjegavam jer mi je veći gušta voziti starom 90-100, nek ovde 150.

 

Manja potrošnja mi je uz gušt, samo dodatan bonus.

 U lijevu se nikada ne "zapikneš" jer je lijeva preticajna. Kad voziš 150, uvijek možeš biti u desnoj sa izletima u lijevu, osim ako je u desnoj kolona, ali onda ne voziš 150.

I nemoj misliti da si kralj lijeve trake ako voziš 150, nisi :)

 

 

Ja osobno stavim tempomat na 120-130 i uživam u tišini i štednji. Kad mi netko smeta, ne blicam jednog razloga. Čovjek pretiče, ne može brže, strah ga je, nebitno. Meni tih 25 sekundi ništa ne znači, a ako mu se naguzim i blicam, mogu samo gore napraviti.

A ako je on u lijevoj na 110, a ja u desnoj(u kojoj trebam biti) na 130, pičim svojim putem.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Daleko da mislim da sam sa 150 kralj, ali sam bar u nekim dzvoljenim granicama.

 

I da maknem se, kad iza mene dolazi brži, zato i više gledam retrovizor, nego ispred, ali ako 10 min nitko ne dolazi, zašto da idem u desnu, koja je većinom izraubana i poslije bubrežni kamenac pišam?

 

Mislim da sam već napisal, mene brzina po ravnome ne dira previše u životu. A spominješ tišinu, na 150 slušam radio na 6, po Vž s otvorenim prozorima (sad kad je vruće) moram staviti barem na 7-8 da nešto ćujem. Čisto ilustracije radi.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 12:03 (Karlek_19).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

 

Ali kad mi se nabija ekipa s dostavnim vozilima i na 160 ide blicati, ne maknem se, jer smatram da taj jbn kombi na 160+ nije siguran.

 Ček, ne kužim.

Ti u Fiesti sjediš u lijevoj na 155, a nećeš se maknuti kombiju koji ide 160 jer smatraš da je nesiguran?
Znači sigurniji je na 155 na tvojoj guzici?

 

Ovo zaista ne kužim, što pokušavaš time postići, osim nasekirati vozača kombija?

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa zato jer se debili voze ko Lauda. Po meni nije siguran. Nek me netko iskusniji ispravi, ali taj kombi prek 110-120 km/h nema kaj tražiti.

 

P čovjeće koliki mu je zaustavni na 160? 200m?

 

 

EDIT: Frend mi vozi takav kombi, jbt na 130 ja sam se osjećal nesigurnije nek u Fiesti na 180. I zato s pravom smatram da nema kaj prek 120 s tim voziti. Pa to se sve njiše, da ne pričam kad prek onih poprečnih neravnina prelazi. Pa to sve poskakuje, užasan osjećaj.

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.7.2017 12:07 (Karlek_19).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

Daleko da mislim da sam sa 150 kralj, ali sam bar u nekim dzvoljenim granicama.

 

I da maknem se, kad iza mene dolazi brži, zato i više gledam retrovizor, nego ispred, ali ako 10 min nitko ne dolazi, zašto da idem u desnu, koja je većinom izraubana i poslije bubrežni kamenac pišam?

 

Mislim da sam već napisal, mene brzina po ravnome ne dira previše u životu. A spominješ tišinu, na 150 slušam radio na 6, po Vž s otvorenim prozorima (sad kad je vruće) moram staviti barem na 7-8 da nešto ćujem. Čisto ilustracije radi.

 U dozvoljenim granicama u nedozvoljenoj traci...

 

Vidim da se makneš, čim kombija zadržavaš  A i ne znam kakve su tvoje AC, ZG-ZD je asfalt tiši u desnoj traci.

 

Tišina? Ti si onda tolerantan jer Fiesta nije auto kojeg se sjetiš kad tražiš tišinu. Valjda ne radiš puno kilometara pa ti ne smeta, ali i na "tihim" autima na 150-160 se nakon 600 km počne osjećati utjecaj buke.

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

Pa zato jer se debili voze ko Lauda. Po meni nije siguran. Nek me netko iskusniji ispravi, ali taj kombi prek 110-120 km/h nema kaj tražiti.

 

P čovjeće koliki mu je zaustavni na 160? 200m?

 

 

EDIT: Frend mi vozi takav kombi, jbt na 130 ja sam se osjećal nesigurnije nek u Fiesti na 180. I zato s pravom smatram da nema kaj prek 120 s tim voziti. Pa to se sve njiše, da ne pričam kad prek onih poprečnih neravnina prelazi. Pa to sve poskakuje, užasan osjećaj.

 Onda ga pusti(što i moraš) da se skrkljači negdje drugdje, a ne na tebe kad te krene s desna obilaziti...


On kad ti je na guzici ne vidi nekoga tko se brine za njega i ostale sudionike, vidi čmara koji je sjeo u lijevu traku i neće se maknuti. Ništa osobno.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

chutac  Ja osobno stavim tempomat na 120-130 i uživam u tišini i štednji. Kad mi netko smeta, ne blicam jednog razloga. Čovjek pretiče, ne može brže, strah ga je, nebitno. Meni tih 25 sekundi ništa ne znači, a ako mu se naguzim i blicam, mogu samo gore napraviti.

 

Ne shvacam ovu izjavu,znaci ja bi trebao cekati 25 sekundi jer netko pretice izvan svojih mogucnosti i svjesno usporava promet ? Ne shvacam kako netko moze odobravati ovo,ako nemas snage nemoj pretjecati i tocka,kakvo cekanje 25 sekundi da on pretekne napokon ?
Naravno da cu blicati jer se debil iza mene moze zakucati sa 180 dok skuzi da cekam vozilo ispred mene da napokon obiđe.

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

On da je mislio ubrzati, ubrzao bi. Ako je netko splasen, kao sto je 1BIT rekao, moje blicanje moze uzrokovati da taj netko ucini gresku i napravi sranje. 

Pod tim ne mislim da netko obilazi kamion sa 102 nego da ne vozi 130 nego 110. Onda nije ni 25 sekundi, malo sam fulao :) 

 

Ali bit svega je da ne blicam jer riskiram uzrokovanje stete. Valjda jer sam stalno na AC pa sam od jurenja dosao do 120 i zjakanja okolo. 

A jednom sam iz RI u ZG hitno morao stici i vozio sam 180-190 cijelim putem. Nikad vise. Ljudi to ne ocekuju i prijetnja si na cesti. 

 

Autobahn je druga prica. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vidi se da niste nikad vozili po autocestama u italiji...samo cu rec jedno: SMRT

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

kakvih sve idiota ima na staroj cesti za more... trkanja, kocenja, driftanja, pa malo preticanja u zavoju, onda motociklista u plitvicama.. sva sreca pa su diskovi promijenjeni prije par tjedana 

Battleog - 191silvinjo
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

Ali kad mi se nabija ekipa s dostavnim vozilima i na 160 ide blicati, ne maknem se, jer smatram da taj jbn kombi na 160+ nije siguran.

 Glupost. Vozio sam vitu iz 2012. 2.2, 160+ konja i oko 140k km. Garantiram da je sigurniji od svih "gradskih" autića na tim brzinama.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Evo kočnice gotove, naruđba iz molydona stiže tek u četvrtak, nisam se mogao strpit, pa sam skočio do inter-carsa (zaboravio već na njih, valjda sam sve trgovine obišao osim njih večina ih nema gumice) i u inter carsu imaju komplet gumica za moju čeljust, pa sam to danas sredio, uglacnom nove su gumice na čeljustima, nove i lijeve i desne prednje pakne, kako sam skidao čeljust trebalo je odzraćiti, pa je i novo kočiono ulje, te sam zamijenio i filter zraka odma, sad još čekam na ulje u motoru, moram napraviti 1500Km da zaokružim 140 000Km i ide zamijena ulja i filtera ulja, mijenjam shell hx7 za motul 6100sad bi najradije po staroj cesti za Rijeku i nazad otišao, samo da natučem kilometre al strpit ću se još nek sve bude po ps-u...

A gumice iz molydona koje stižu u četvrtak ću pričekati i zamijeniti na lijevoj čeljusti koja je ubiti dobra, ne šteka, al kad zamijenim, znam da su nove...

Proizvedeno u Španjolskoj Proizvedeno u Španjolskoj
 
 
 
nove gumice na klizaću gotove nove gumice na klizaću gotove
 
 
Odzračivanje preko kompresora koji preko regulatora stvara pritisak od 1.5 bara Odzračivanje preko kompresora koji preko regulatora stvara pritisak od 1.5 bara
 
Novi i stari Novi i stari
 
 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

sad bi najradije po staroj cesti za Rijeku i nazad otišao

 Ta cesta je katastrofa. Rupa na rupi.  
Rađe se odvezi do Udbine i nazad 

 

Ta cesta je meni najdraži dio ljetovanja, pogotovo ona trotračna nizbrdica prije Gornje Ploče

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Predator003 kaže...
Karlek_19 kaže...

Ali kad mi se nabija ekipa s dostavnim vozilima i na 160 ide blicati, ne maknem se, jer smatram da taj jbn kombi na 160+ nije siguran.

 Glupost. Vozio sam vitu iz 2012. 2.2, 160+ konja i oko 140k km. Garantiram da je sigurniji od svih "gradskih" autića na tim brzinama.

Probaj se voziti u Jumperu ili sl. Ja za ta sranja pričam, ekipa se s tim voze ko debilnčine. Velim na 130 sve skače i mrda se, ovaj je 2014. bio. Užas jedan.

 

To iznad 120 je opasnost za sve!! EOD.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A također je opasnost onaj koji vozi lijevom trakom i ne miče se drugoj opasnosti.

 

Odi budi presretač pa onda ganjaj ljude po autocesti, ovako samo možeš sranje napraviti.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice