Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.720
- |
- čitano: 13.867.408
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa logicno, jer realno u modernim autima ti imas zapravo 2 ili vise auta (danas je sve varijabilno, cak infiniti radi motor s varijabilnom kubikazom), eco mode na niskim okretajima i dok se turbina nije jos zavrtila auto trosi malo i malo zagaduje i tako su oni sputali emisije, a kad se popnu okretaji i pritisak to uvlaci kisik brze nego sto opel hrda . A dogada se tocno kako je i autor napisao, ide se u ekstreme sa kubikazom i turbinom tako da se u svakodnevnoj voznji ne voze onako na niskim okretajima kao u testovima jer to nebi pokrenulo kosilicu a kamoli auto
Pa logicno, jer realno u modernim autima ti imas zapravo 2 ili vise auta (danas je sve varijabilno, cak infiniti radi motor s varijabilnom kubikazom), eco mode na niskim okretajima i dok se turbina nije jos zavrtila auto trosi malo i malo zagaduje i tako su oni sputali emisije, a kad se popnu okretaji i pritisak to uvlaci kisik brze nego sto opel hrda . A dogada se tocno kako je i autor napisao, ide se u ekstreme sa kubikazom i turbinom tako da se u svakodnevnoj voznji ne voze onako na niskim okretajima kao u testovima jer to nebi pokrenulo kosilicu a kamoli auto
neka.
challenger kojeg trenutno vozim u "normal" modu na otvorenoj cesti trosi ~7 litara, sto je jebeno za 3.6L benzinca.
vec na 90ak kmh baca i 7. brzinu i zapravo se stalno vozis na ne vise od 1500rpm.
semafori i grad je druga prica (dupla potrosnja) :D
nije ni losa stvar automatsko gasenje cilindara ako nema potrebe za snagom.
Planirao uzet 1.4T sa 150bhp, po novome znaci ako ga uzmem najebat cu zbog novih regulacija.
Jel to znaci samo da je downsizingu kraj ili i da se vracaju N/A motori?
Downsizing nije ubiti "mrtav", nego se neće ići u daljnje smanjivanje obujma i broja cilindara jer nema šanse napravit motor sa 2 cilindra, 700 kubika i neznam 120 konja koji troši 4l i izbacuje 70 grama CO2.
I dalje će ostat turbine al će se obujam malo povećat, tipa 1.0 bude išao na 1.2l, 1.4 na 1.6 recimo i uvest će GPF filtere na benzince. Al ne vjerujem da će to biti tako brzo kak novinari pišu, proizvođači su uložili milijarde eura u postojeće motore i da bi sad išli nakon 2 godine opet ulagat toliko love, nema šanse, a i motor nemožeš baš preko noći napravit da nekaj valja, trebaju bar 2, 3 godine razvoja.
Pa ako po sadašnjem nekom testu 1.6 izbacuje više od npr. 1.2, kakav bi test morali zmisliti da bude suprotno. Novinari pretjeruju po običaju.
Može se vjerojatno namjestiti, lai sumnjam da je glavnina vožnje u takvim uvjetima, da bi 1.6 imal manje CO2 od 1.2.
Usput, namontirane su zimske na Fiestu, izgledaju ko za tačke, i balonke su. Ali nvm
Sad tražim neke "turbo, mega, ultra rejsing" 14" ratkape, jer ove čelične me za oči peku
Čitao sam negdje o tome, šta nije nissan to započeo, mislim da nema to veze sa varijabilnom turbinom, već se hod klipa mijenja, ak se ne varam, tj varijabilna je radilica, pa na niskim okretajima ima malu kompresiju, a na visokim veliku, al nisam ziher, baš ću malo prosurfat netom...
v-tec i vvt-i bregaste bi mogli nazvat variabilnim.
BTW: ako netko treba, od 20.10 do 2.11 u novom katalogu metroa ima jeftina dizalica i nosači (tronožac) za auto
EDIT:
@Karlek_19 kad kažeš ultra/mega-turbo_racing ratkape, prvo mi pada na pamet one sparco iz interšpara
(Imaš ih i u crvenoj boji, da se slažu sa bojom auta)
Infiniti je predstavio 2.0 turbo benzinca sa varijabilnom kompresijom.
Infiniti je predstavio 2.0 turbo benzinca sa varijabilnom kompresijom.
Ma moguće da je autor članka pobrkao imena kada sam čitao, infiniti je u vlasništvu nissana, baš ću sad malo proučit to...
Edit: dupla poruka
Ma da, pročitao sam malo sad o tome (INFO), ispada da je sve varijabilno na tom motoru
Varijabilna bregasta koja ovisi o broju okretaja, varijabilna turbina koja slabo filla na niskim okretajima i varijabilna radilica koja na niskim okretajima stvara veću kompresiju (14.0:1), na visokim okretajima radilica stvara manju kompresiju (8.0:1), a snagu nadoknađuje turbina koja jače filla u tom trenutku...
Znači u teoriji dok kruzaš imaš N/A motor, a kad juriš imaš motor sa turbinom
Sve to super zvuči, ali realno dijeluje kompleksno, vjerujem da je održavanje skupo, a vidjet ćemo koliko je dugotrajno, navodno to drugi pokušavaju već desetljećima, ali je infinitiju to prvom pošlo za rukom da to upogoni bez problema, masovna proizvodnja kako pišu se očekuje tek 2018...
EDIT: izgleda da je i proizvodnja poprilično skupa, kada su ispušnu granu integrirali sa glavom motora, tj od jednog je komada i tvrde da su tako prišparali u proizvodnji...
Ovo lagano povećanje obujma vam je pravi dokaz da su prije svi varali na ovaj ili onaj način. Norme ostaju iste osim što je sad testna "ruta"(WLTP) poprilično zahtjevnija, puno manje podložna "fine tuningu" zaslužnom za dosadašnja prolaženje testa u knap. Ovo se više odnosi na emisiju CO, HC, NOx i čađu nego na CO2, pa će za zadovoljit euro 6 po novom testu trebat dosta promjena, zbog čega je recimo renault rekao da će možda odustat od dizelaša u manjim autićima jer će postat preskupa(za tu jeftinu klasu auta) zbog sve dodatne opreme(SCR) koja će bit potrebna da bi dizelaš zadovoljio normu po pitanju emisije NOx plinova.
A od turbina se naravno ne odustaje, npr. novi 1.5 TSI od 150ks ima varijabilnu turbinu(kao skoro svaki dizelaš) i kompresiju 12.5.
Te s linka čak i nisu loše
Ma samo da nisu jako "pune" ili s puno krakova. To mi je ogavno za vidjeti.
Na kraju sve ispada skuplje za kupca, pocevsi od odrzavanja vozila. Jbt koliko ima tih filtera na autu, kat,egr,dpf, ovo, ono... Sve radi takozvane ekologije i onda mi nakraju placamo sva ta sranja.
Usput, namontirane su zimske na Fiestu, izgledaju ko za tačke, i balonke su. Ali nvm
I koje gume si nakraju uzel? i kak to da si vec zmontiral zimske? ja budem valjda to maksimalno prolongiral da mi auto ima cim duze alu felge
Jel ima ovoga di kod nas za uzeti?
Zel sam UG9, dva dečka kaj tam rade su se klela u njih pa reko nek im bude
A ono sad su mi felge naručili pa sam odma sve riješil (dok je još "kapitala" bilo..). Ai bolje da "trošim" ove za 400kn, nek ove za 100€
Moram samo neke ratkape jer ovak s čeličanama + balonke, Fiesta ko neke tačke zgleda
Meni to super izgleda na snijegu, kombinacija čeličnih i zimskih.
Zel sam UG9, dva dečka kaj tam rade su se klela u njih pa reko nek im bude
A ono sad su mi felge naručili pa sam odma sve riješil (dok je još "kapitala" bilo..). Ai bolje da "trošim" ove za 400kn, nek ove za 100€
Moram samo neke ratkape jer ovak s čeličanama + balonke, Fiesta ko neke tačke zgleda
AUUUUU, ipak si uzeo goodyear... a nis javi dojmove, ja sve mislim da cu ih prodat cim prije :D i uzet wintersport 4d. Cak sam tatu nagovoril da za tucsona naruci wintersport 4d i mislim da me je posluhnuo
ajde okini sliku da vidimo kak to uzivo izgleda
BTW barem ti se sad na zadnjoj osovini ne vide bubnjevi hahaha
A ono kaj sam na brzaka sprobal, poklopiti u prvoj i čak nije vrtelo.. Zavoje previše nisam isprobaval, osim da kad pod 90 skreneš prokliže malo.. Al to vjerujem da bi svaka proklizala. Nisam neki stručnjak.. kaj da ti velim
Malo je jedino iritatno kaj sad non stop blica oznaka od senzori, jer nisam još 1600kn htel i za senzore dati..
Je bar neka korist od čeličnih felgi
Nemaš nikakve koristi od celicnih osim u off Roadu i cijeni.
Nemaš nikakve koristi od celicnih osim u off Roadu i cijeni.
Kak ne, pa Marko ti je objasnil, ne durim se s bubnjevima iza
Na kraju sve ispada skuplje za kupca, pocevsi od odrzavanja vozila. Jbt koliko ima tih filtera na autu, kat,egr,dpf, ovo, ono... Sve radi takozvane ekologije i onda mi nakraju placamo sva ta sranja.
Sva ta ekologija i euro norme su jedna velika prevara samo da se uzmu pare. Motori su postali sve teži sve kompliciraniji , više se kvare i skuplji su za održavanje samo zbog toga. Zbog toga motori u golf 2 prelaze po pola miljuna kilometara bez kvara. VW je namjerno izbacio iz ponude SDI motore samo zbog eko normi a bili su najpouzdaniji motori ikada.
Nemaš nikakve koristi od celicnih osim u off Roadu i cijeni.
Kak ne?
Pa manje mi žal čeličnih kad ih hrđa nagrize i kad protrunu, neg aluminijske, kad vidim one ralice kak hiću sol, najradije bi pješke išao...
EDIT:
Nesreća na Jankomiru (Zagreb) danas
Na kraju sve ispada skuplje za kupca, pocevsi od odrzavanja vozila. Jbt koliko ima tih filtera na autu, kat,egr,dpf, ovo, ono... Sve radi takozvane ekologije i onda mi nakraju placamo sva ta sranja.
Sva ta ekologija i euro norme su jedna velika prevara samo da se uzmu pare. Motori su postali sve teži sve kompliciraniji , više se kvare i skuplji su za održavanje samo zbog toga. Zbog toga motori u golf 2 prelaze po pola miljuna kilometara bez kvara. VW je namjerno izbacio iz ponude SDI motore samo zbog eko normi a bili su najpouzdaniji motori ikada.
Vidi se da nikada nisi bio u auto mehanicarskom servisu i malo ispitivao mehanicare tamo sta misle o novim vozilima i kako je to lagano za servisirati A da ne spomenem kad ti neki dildo na tabli izade i ti spojis dijagnostiku i ono ti kaze nesto sasvim drugo a uopce to nije problem.
Nemaš nikakve koristi od celicnih osim u off Roadu i cijeni.
Kak ne?
Pa manje mi žal čeličnih kad ih hrđa nagrize i kad protrunu, neg aluminijske, kad vidim one ralice kak hiću sol, najradije bi pješke išao...
EDIT:
Nesreća na Jankomiru (Zagreb) danas
Kod mene su aluminijske felge stare 17godina i to oplo felge i nigdje hrde ili oksidacije.
Na kraju sve ispada skuplje za kupca, pocevsi od odrzavanja vozila. Jbt koliko ima tih filtera na autu, kat,egr,dpf, ovo, ono... Sve radi takozvane ekologije i onda mi nakraju placamo sva ta sranja.
Sva ta ekologija i euro norme su jedna velika prevara samo da se uzmu pare. Motori su postali sve teži sve kompliciraniji , više se kvare i skuplji su za održavanje samo zbog toga. Zbog toga motori u golf 2 prelaze po pola miljuna kilometara bez kvara. VW je namjerno izbacio iz ponude SDI motore samo zbog eko normi a bili su najpouzdaniji motori ikada.
Vidi se da nikada nisi bio u auto mehanicarskom servisu i malo ispitivao mehanicare tamo sta misle o novim vozilima i kako je to lagano za servisirati A da ne spomenem kad ti neki dildo na tabli izade i ti spojis dijagnostiku i ono ti kaze nesto sasvim drugo a uopce to nije problem.
Da ali sam vidio kako na golf 2 1.6d nije promjenjeno ulje 4 godine i danas u 2016 godini uplai iz prve.
Kod mene su aluminijske felge stare 17godina i to oplo felge i nigdje hrde ili oksidacije.
I svih 17 godina su zimu vidle?
hm, onda je dobar plastifikat na njima
Ja sam kupio ove oz-racing šta imam trenutno od jednog lika, dosta jeftino, ali je plastifikat propao i malo su nagrižene bile, morao sam ih dati pjeskarit i plastificirat, ispale su odlično i nikakvih problema nemam, ali meni osobno bi bilo žao takve felge po snjegu/bljuzgi vozit i izlagati soli...
Evo kako je to izgledalo...
Ako baš mora izgledat felga, bolje onda potražit ovakvu čeličnu...