Dobro si čuo, veliki potrošači ulja...
i osim toga auto mrzi niske okretaje.... a kad ga stišćeš....troši!
Dobro si čuo, veliki potrošači ulja...
i osim toga auto mrzi niske okretaje.... a kad ga stišćeš....troši!
16v ako ima grešku na motoru,kupujes i mjenjas ulje svako tjedan i po dana, bio vec tu,patio zbog toga...
cabrio samo E36 sa swapanim i nadr*kanim 2.5 TDS
pih... zakaj misliš da se traktorsmokemašina nije ugrađivala serijski u cabrio?
zato jer nazalost nije :( istrazio sam vec i cijenovno sam gledao koliko bi me ispala jedna takva avantura...naravno gewinde u pod, bbska 17, m3 branici, lip iza, protocnjava da riga cadju iza i da mogu lijepo uzivati bez krova u zvuku sestaka, blow off i sve te pizd'arijce naravno
tipa ovo
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/11/98/0a/11980a9159d6e3fe2d2ae88c894e1075.jpg
Mislim da je i masa samog motora razlog sto ga nema u traktor edišn.
Mislim da je i masa samog motora razlog sto ga nema u traktor edišn.
nema veze masa.. stvar je u tome da kada je taj auto napravljen nikome ni na pamet nije palo staviti dizla u auto koji je za pokazati.
tek tamo 1997/1998 kada je EU odlučila problem emisija riješiti dizelima (manji porezi, jeftinije gorivo, manja potrošnja pa manje CO2), tek tad su se takve sulude ideje počele pojavljivati
ono spustiš krov, vjetar u kosi a sa prednje strane čekića ko kamion
evo što je prije bio pojam auta..
Hvala momci.Čekam jos nečije mišljenje da vidimo da li se poklapa :P
Inače moj Punto je 1.1 97 god 55 ks,da li da se usudim s njim iz Petrinje do Šibenika?
I ako bi mogli malo pronjuskati koji bi mi bio najbolji izbor,cca 3000e,poželjna mi je zamjena uz nadoplatu ako je moguće naravno.
Prošle godine nas 5 je išlo iz novske do vrsara s takvim autom. 1.1 mašina, 55KS, 97 god + LPG .... mislim da je ato imao samo 200 kg ako ne i više u limenkama pive i stvarima koje smo vozili ... jedva smo se svi stisli u njega. gepek pun do vrha, morao sam izbacit jedan zvučnik da bi mi se gepek mogao zatvorit .... suvozačko mjesto je bilo ispunjeno pivom sve do sjedala, tako i prostor iza :D auto na autocesti nije uspio postić brzinu od 130 km/h uz svu muku, ali je bez beda izdržao sav put, a vecinu putovanja papučica gasa je bila doslovce stisnuta do poda :) ta mašina je nepoderiva ... u 13 mjeseci s njim sam napravio nešto više od 70t km, svakih 15 000 km sam mjenjao ulje, ono najjeftinije iz kauflanda + filter ulja.... promjenio sasm ga kad sam se "spucao" u renaultov branik, auto je bio totalka, al pazi ovo ... mašina je i dalje radila bez obzira što je hladnjak bio probušen ... još samo da napomenem da sam ostao bez vode u hladnjaku jedno deset puta, auto bi cukao dok se nebi ugasio. staneš, nadoliješ vodu i vozi dalje ;) petrinja do šibenika? jedno 25 puta zaredom bez gašenja auta bez problema ;)
Hoces reci da se ugasio jer se pregrijao tj prekuhao?
baš tako, nadoliješ vode i vozi miško :) ne znam kako bi se neka druga mašina nosila s tim ... to mi se desilo samo jednom na renault meganeu 1.9 TDI (1997. god) (ili 1.7 nisam više siguran) i nisam ga više mogao upalit ... majstor mi uzeo 1000 kn za slaganje i više to nikad nije bio isti auto ... nikak više nije vukao ...
Hvala momci.Čekam jos nečije mišljenje da vidimo da li se poklapa :P
Inače moj Punto je 1.1 97 god 55 ks,da li da se usudim s njim iz Petrinje do Šibenika?
I ako bi mogli malo pronjuskati koji bi mi bio najbolji izbor,cca 3000e,poželjna mi je zamjena uz nadoplatu ako je moguće naravno.
Prošle godine nas 5 je išlo iz novske do vrsara s takvim autom. 1.1 mašina, 55KS, 97 god + LPG .... mislim da je ato imao samo 200 kg ako ne i više u limenkama pive i stvarima koje smo vozili ... jedva smo se svi stisli u njega. gepek pun do vrha, morao sam izbacit jedan zvučnik da bi mi se gepek mogao zatvorit .... suvozačko mjesto je bilo ispunjeno pivom sve do sjedala, tako i prostor iza :D auto na autocesti nije uspio postić brzinu od 130 km/h uz svu muku, ali je bez beda izdržao sav put, a vecinu putovanja papučica gasa je bila doslovce stisnuta do poda :) ta mašina je nepoderiva ... u 13 mjeseci s njim sam napravio nešto više od 70t km, svakih 15 000 km sam mjenjao ulje, ono najjeftinije iz kauflanda + filter ulja.... promjenio sasm ga kad sam se "spucao" u renaultov branik, auto je bio totalka, al pazi ovo ... mašina je i dalje radila bez obzira što je hladnjak bio probušen ... još samo da napomenem da sam ostao bez vode u hladnjaku jedno deset puta, auto bi cukao dok se nebi ugasio. staneš, nadoliješ vodu i vozi dalje ;) petrinja do šibenika? jedno 25 puta zaredom bez gašenja auta bez problema ;)
Hoces reci da se ugasio jer se pregrijao tj prekuhao?
baš tako, nadoliješ vode i vozi miško :) ne znam kako bi se neka druga mašina nosila s tim ... to mi se desilo samo jednom na renault meganeu 1.9 TDI (1997. god) (ili 1.7 nisam više siguran) i nisam ga više mogao upalit ... majstor mi uzeo 1000 kn za slaganje i više to nikad nije bio isti auto ... nikak više nije vukao ...
Samo mi jedna stvar nije bila jasna - kako si uspio ne primjetit da ti kazaljka temperature raste, ako nista drugo imaju lampice pa blinkaju u vezi vode... Malo mi neodgovorno onaj tvoj post zvuci ( prema autu ).. ne da zvuci nego i je?
Ima li neka preporuka za benzinca do 4000 eura ?
jel te zanima Elantra, 5 vrata, 174tkm, plin, registrirana do 5/2017.? Nemas nikakvih ulaganja, samo toci i vozi.
baš tako, nadoliješ vode i vozi miško :) ne znam kako bi se neka druga mašina nosila s tim ... to mi se desilo samo jednom na renault meganeu 1.9 TDI (1997. god) (ili 1.7 nisam više siguran) i nisam ga više mogao upalit ... majstor mi uzeo 1000 kn za slaganje i više to nikad nije bio isti auto ... nikak više nije vukao ...
Tebi u ruke ne bi više dao ni neki Burago...
Megane TDI?? To postoji?
Megane TDI?? To postoji?
Postojao je dTi.
Renault je DTI stariji traktor, DCi noviji.
Karlek i ostala ekipa s turbo mašinama a pogotovo turbo benzovima.. evo jedan videić. Budite svjesni da se turbinica može zarumeniti od topline samo nakon pola minute punog gasa, tako da, iako svi novi turbobenzovi imaju vodom hlađene ležajeve turbine, sjetite se nakon gaženja odvozit par min laganini da se sve stigne propisno ohladit, od turbine pa do glave i klipova. Na 1:20.
Karlek i ostala ekipa s turbo mašinama a pogotovo turbo benzovima.. evo jedan videić. Budite svjesni da se turbinica može zarumeniti od topline samo nakon pola minute punog gasa, tako da, iako svi novi turbobenzovi imaju vodom hlađene ležajeve turbine, sjetite se nakon gaženja odvozit par min laganini da se sve stigne propisno ohladit, od turbine pa do glave i klipova. Na 1:20.
Zato ljudima i rikavaju turbine jer neznaju vozit turbaka kako spada, gaženje na hladno i gašenje auta odmah nakon brze vožnje na autoputu bez čekanja da se ohladi..
Neznam kak je na Fiesti al Focus ima električnu pumpu koja se pali nakon što se ugasi auto i cirkulira vodu u motoru i turbini, naravno ne pali se svaki put, ovisi o temp motora/vode ili čega već. Meni je dobro kaj recimo nakon brže vožnje se pomalo vozim po kvartu, pa se u ulici na kraju okrenem pa moram otvorit ogradu, nakon nje garažna vrata i turbina se taman ohladi.
Na autoputu smanjim tempo prije silaska na benzinsku i kad stanem na parking ostavim još malo auto da radi na leru.
...Focus ima električnu pumpu koja se pali nakon što se ugasi auto i cirkulira vodu u motoru i turbini..
čak i moja stara krntija ima tako nešto.. nakon što stanem još cirkulira vodu i drži ventove neko vrijeme upaljene..
Karlek i ostala ekipa s turbo mašinama a pogotovo turbo benzovima.. evo jedan videić. Budite svjesni da se turbinica može zarumeniti od topline samo nakon pola minute punog gasa, tako da, iako svi novi turbobenzovi imaju vodom hlađene ležajeve turbine, sjetite se nakon gaženja odvozit par min laganini da se sve stigne propisno ohladit, od turbine pa do glave i klipova. Na 1:20.
Znam, znam, bez brige
Evo taman sam došao iz ZG, smao u VŽ pokupil majku, vozil se 10-tak km, 5. brzina 70-80.. I ostavim auto u garaži i zuji neki vrag u motoru. To je sigurno to hlađenje turba, već mi se jednom čulo tak.
Ne znam kak drugačije ohladiti nek se u 5. lagano voziti.. extra kilometre mislim da nema smisla raditi?
čak i moja stara krntija ima tako nešto.. nakon što stanem još cirkulira vodu i drži ventove neko vrijeme upaljene..
Čisto sumnjam da taj benzo ima dodatnu električnu pumpicu.
Znam, znam, bez brige
Evo taman sam došao iz ZG, smao u VŽ pokupil majku, vozil se 10-tak km, 5. brzina 70-80.. I ostavim auto u garaži i zuji neki vrag u motoru. To je sigurno to hlađenje turba, već mi se jednom čulo tak.
Ne znam kak drugačije ohladiti nek se u 5. lagano voziti.. extra kilometre mislim da nema smisla raditi?
Zuji baš zuji ili su se možda čuli ventilatori od hladnjaka?
Ako je samo tiho zujalo onda je to ta električna pumpica vode, po potrebi se pali u vožnji i po potrebi ostaje raditi nakon gašenja nekoliko minuta.
čak i moja stara krntija ima tako nešto.. nakon što stanem još cirkulira vodu i drži ventove neko vrijeme upaljene..
Meni je vodena pumpa preko zubčastog, čim ugasim motor, cirkulacija vode prestaje, kako staje i zubčasti, ali se ventilator na hladnjku zna upalit nakon šta se motor ugasi, a zanimljivo, primjetio sam da mi se prije motor ugrije od kakvog dužeg parkiranja/traženja parkiranja, nego nakon brže vožnje/divljanja...(a otprilike isto godište su nam kante).
Ventilatori na 1.0 EB se gase čim se auto ugasi, to mu je pumpa zujala, znači ima je. Još jedna pi_darija kaj ima je active grill shutters, kad je motor hladan žaluzine ispred kilera su zatvorene i kad se lagano krstari jednolikom brzinom su isto zatvorene (kao bolja aerodinamika pa je manja potrošnja), nakon nekog vremena ih otvara zbog hlađenja Ovo za potrošnju neznam koliko pomaže, al se motor strašno brzo zagrije na radnu temp, a grijanje po zimi počne jako toplo puhat već nakon 1min.
Baš me zanima kak bude to sve funkcioniralo nakon desetak godina..
Karlek_19 Kaj nema Fiesta sa 125 konja mjenjač sa 6 brzina?
Čisto sumnjam da taj benzo ima dodatnu električnu pumpicu.
da ti budem iskren nemam pojma.. znam da je stari A8 tog godišta to imao..
ako nema pumpicu onda samo pušu ventovi
primjetio sam da mi se prije motor ugrije od kakvog dužeg parkiranja/traženja parkiranja, nego nakon brže vožnje/divljanja...(a otprilike isto godište su nam kante).
naravno.. veća brzina - bolje hlađenje..
Prosle godine sam roknuo na eko testui nije mi se dalo zahebavat s popravljanjem pa sam prosao preko veze. No pred 2 mj. sam izmjenio lamba sondu kako su mi svi savjetovali te se ponadao da ovaj put nece bit problema. No eto opet sam pao na eko testu, pogotovo je problem pri visim okretajima. Covjek s tehnickog kaze da je katalizator vjerojatno u redu i da je lamba sonda problem. Kad sam mu rekao da je izmjenjena prije 2 mj. kaze da je mozda losa zamjenska, a mi uzeli Bosch. Stvarno mi nije jasno u cemu je problem. Ima tko ideju sta bi moglo bit? 206ica 1.1 motor.
naravno.. veća brzina - bolje hlađenje..
A je bolje hlađenje, al je veće opterećenje, kod parkinga je puno manje opterećen, a brzo se ugrije, mada dobro, kad malo bolje pogledam, neovisno o opterećenju, u vožnji ima kakvo takvo hlađenje, na parkingu skoro pa nikakvo
OT: naletio sam na jubitou na ovaj video, crash test u 2016 godini, kakav je ovo test di se hidraulikom pritišće pod kutem krov auta, kada bi to u praksi tjekom vožnje mene moglo nešto tako pritisnut kao preša?
(mislim kužim da oni tu testiraju krutost krova, ali kakvi bi to uvjeti trebali biti da se tako nešto dogodi na cesti...)
Prilikom prevrtanja auta ne padne auto direktno na krov nego uglavnom udari u rub di se spajaju vrata s krovom
Je, al to je sila koja traje možda sekundu, dvije, a oni sa tom prešom vrše pritisak i po 10 sekundi, to nisu isti uvjeti, zato mi je čudno...
Prosle godine sam roknuo na eko testui nije mi se dalo zahebavat s popravljanjem pa sam prosao preko veze. No pred 2 mj. sam izmjenio lamba sondu kako su mi svi savjetovali te se ponadao da ovaj put nece bit problema. No eto opet sam pao na eko testu, pogotovo je problem pri visim okretajima. Covjek s tehnickog kaze da je katalizator vjerojatno u redu i da je lamba sonda problem. Kad sam mu rekao da je izmjenjena prije 2 mj. kaze da je mozda losa zamjenska, a mi uzeli Bosch. Stvarno mi nije jasno u cemu je problem. Ima tko ideju sta bi moglo bit? 206ica 1.1 motor.
poviseni hc - imas visak neizgorenog goriva... lambdu provjeri na osciloskopu, a osim toga, pogotovo jer su visi djiri u pitanju moguce bobina, kablovi i/ili svicice
Vrse pritisak i povecavaju silu svaki trenutak i povecavaju dok auto pruza otpor i kad pukne onda imaju koliku silu auto moze podnijeti na tom mjestu.
A koju prednost sad imaju ovi novi turbo benzinci u odnosu na dizele?
Vrse pritisak i povecavaju silu svaki trenutak i povecavaju dok auto pruza otpor i kad pukne onda imaju koliku silu auto moze podnijeti na tom mjestu.
A koju prednost sad imaju ovi novi turbo benzinci u odnosu na dizele?
Ako gledas isti obujam motora, razvijaju vise snage, ali uglavnom je trend da se u 1.0 ili 1.2 stavi turbo pa ima 100-150ks s malim motorom.
Potrosnja je solidna, a naprama turbo dizelasima su jeftini u startu.
Ne brundaju jako ako su 4cyl ko dizelasi
Potrosnja je naravno veca.
I skuplje im je odrzavanje od atmo benza.
Jedino kaj na nizim okretajima imaju veci moment u odnosu na atmo.
EDIT:
Zalosna stvar je da se za par godina vise nece moci kupiti atmosferski benzinac s manualnom getribom
Ja mislim da ti 1.0 turbasi ne mogu prijeci vise od 150k km bez generalke.