za aute od 65-85kW ti registracija bude oko 4500kn, računaj plus minus 200 kn što ovisi o cijenama osiguravajuće kuće i tehničke stanice
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da, 80kW je recimo limit.
Zato i gledam,ima dosta snage,malo trosi,sumnjam daje podlozan kvarovima pogotovo ako se dobro pregleda prilikom kupnje i cisto ne znam zasto ne uzet takav auto :).
Osim ako rega zbilja nije 4.5k kn,onda sve pada u zaborav :D.
Od kad to ?
Pa ja sam polozio prije dva mjeseca i po zakonu nesmem vozit auto jaci od 75 kW frenda su mi uhvatili sa prejakim autom(vozio jeep-a) i naplatili 500 kunića zato se nemoj igrat!
Prema tome uzmi crx samo ako mislis placat kazne (i negativne bodove)
Kaj nije pomaknuta granica?
Pa dobro 75kW,da se nekako valjda,ogranicit snaga motora ili nesto.
Koliko bi onda bila registracija?
Kaj nije pomaknuta granica?
Pa dobro 75kW,da se nekako valjda,ogranicit snaga motora ili nesto.
Koliko bi onda bila registracija?
TO je dezinformacija, granica je pomaknuta na 80kW!
Iako ti i tu toleriraju ako ne divljaš sa autom.
Ja sam ljetos vozio auto na moru od 130KS (passat 1.9tdi) i kad me zaustavila samo sam morao "puhati" i gotova priča.
Auto nije na mene registriran (od starog auto)....
ALi opet, ako sebi kupuješ, traži neki auto do 75kW, nemoj baš ići u granicu...
Al opet ja sam brzi sa CRX i 900kg i 100ks nego ti sa Passatom od 2000kg i 150ks.
Mislim preocajan je zakon,ali dobro.
Dakle po n-ti put koliko,iz prve ruke,kosta registracija auta od 80kW i 1600cm3?
I da li postoji neki nacin za smanjivanje snage motora?
Neki remap ECU-a ili nesto?
Trebali su taj zakon nekako izmjeniti s obzirom na težinu vozila. Normalno da je brži auto sa 900kg i 100ks nego neki terenac od 2 tone i 150ks.
Inače, meni se od auta do 2-3k eura sviđa Fiat Bravo. Nadam se da ću ga jednog dana i voziti.
http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-bravo-1.9-gt-jtd-full-aut-klima-abs-airbag-top-stanje-oglas-4163254
http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-bravo-1.6-16v-sx-oglas-4159590
Trebali su taj zakon nekako izmjeniti s obzirom na težinu vozila. Normalno da je brži auto sa 900kg i 100ks nego neki terenac od 2 tone i 150ks.
Inače, meni se od auta do 2-3k eura sviđa Fiat Bravo. Nadam se da ću ga jednog dana i voziti.
http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-bravo-1.9-gt-jtd-full-aut-klima-abs-airbag-top-stanje-oglas-4163254
http://www.njuskalo.hr/auti/fiat-bravo-1.6-16v-sx-oglas-4159590
Slažem se, trebali su iskoristit "power-to-weight" brojku, a ne čistu snagu.
Nego, moj auto snova - SLR Sterling Moss
@RuskeGTT šta ću kad je gužva.. budem posnimio malo pošteno razvrtavanje na domovinskom mostu.
inače mob sam zaglavio na suvozački sic ispod naslonjača za glavu
znam mnogih slucajeva gdje 1 do 3 kW razlike su popili kaznu...tako da 9 od 10 bi ja rekao 5 od 10...mozda cak i 4 od 10...
Slažem se, trebali su iskoristit "power-to-weight" brojku, a ne čistu snagu.
u italiji je takav zakon...mislim da je 50kW na tonu
@RuskeGTT šta ću kad je gužva.. budem posnimio malo pošteno razvrtavanje na domovinskom mostu.
inače mob sam zaglavio na suvozački sic ispod naslonjača za glavu
onda imas visoke siceve :P kad sam ja u GTT-u stavio tako, em sta se treslo (dobro sicevi su bili razdrk), em sta se jedva vidjelo preko sajbe :)
mogao bi dignuti filmica dva takva...stavit cu linkove kad se dignu...imao sam ih prije na YT i jos mnogo ostalih, ali sam slucajno izbrisao 100 filmica :(
Neki će kaznit za 1kw dok neke boli racku da voziš auto od 200kw.
Zna li itko kakav je u BiH zakon u vezi te početničke vožnje? Viđao sam neke likove da su lijepili crveno P na zadnjem staklu(jedno vrijeme pa je to prestalo) ali ne znam da je itko govorio da ima ograničenja u vezi snage motora kad tek položiš i počneš vozit.
e a stvarno ste tu vise vas par naporni sa tim mercedesima.svakih 2-3 stranice mercedes i to po 100.ti put isti i stalno moj isti auto snova.otvorite si temu pa tamo udarajte do mile volje,nemam ja nista protiv,al ono c'mon,previse je.
e a stvarno ste tu vise vas par naporni sa tim mercedesima.svakih 2-3 stranice mercedes i to po 100.ti put isti i stalno moj isti auto snova.otvorite si temu pa tamo udarajte do mile volje,nemam ja nista protiv,al ono c'mon,previse je.
Ja vidim da se ovdje raspravlja o videima u kojima neki likovi gonjaju svoje mašine, ja nisam nikome prigovorija. I da znaš o čemu se radi ne bi to govorija jer ja nikad nisam postao 2 puta isto auto. Btw tema se zove Vaš Auto Snova i koliko sam ja primjetio Mercedes se u ovih 90 i nekoliko strana(za razliku od Honde, Toyote, Mazde itd) nije spomenuo više od 10 puta stoga ne kenjaj.
Ima jedan žuti u ZG
Svi noviji auti, cak i oni iz gradske klase imaju pre pre previše elektronike. Ok, briga o sigurnosti je sasvim u redu, ali kad vidim u nekom BMW-u, Mercedesu, Volvu ili bilo kojoj drugoj "skupljoj" marki jednostavno se iznendim kad vidim da auto sam koči i izbjegava prepreke, tj. skreće bez utjecaja vozača je jednostavno smiješno.
Ako voziš, onda voziš. Ti sam i bez pomoći kompjutera. Koji smo qrac išli u autoškolu kad već danas auti sami voze...
Da se razumjemo, nije da bih sebe mrzio ako bih imao jedan BMW u garaži umjesto Petice.
Ali đaba ti auto od 200 konja koji ima hrpu elektronike koja koči u zavojima, prepoznje da pada kiša pa se automatski smanjuje brzina itd.
EDIT:
Ajd da ne bude off-topic, evo par komada koji bi bili ok za pod bor :D
Svi noviji auti, cak i oni iz gradske klase imaju pre pre previše elektronike. Ok, briga o sigurnosti je sasvim u redu, ali kad vidim u nekom BMW-u, Mercedesu, Volvu ili bilo kojoj drugoj "skupljoj" marki jednostavno se iznendim kad vidim da auto sam koči i izbjegava prepreke, tj. skreće bez utjecaja vozača je jednostavno smiješno.
Ako voziš, onda voziš. Ti sam i bez pomoći kompjutera. Koji smo qrac išli u autoškolu kad već danas auti sami voze...
Da se razumjemo, nije da bih sebe mrzio ako bih imao jedan BMW u garaži umjesto Petice.
Ali đaba ti auto od 200 konja koji ima hrpu elektronike koja koči u zavojima, prepoznje da pada kiša pa se automatski smanjuje brzina itd.
Da ti to jednog dana spasi život ne biš se žalio.
Svi noviji auti, cak i oni iz gradske klase imaju pre pre previše elektronike. Ok, briga o sigurnosti je sasvim u redu, ali kad vidim u nekom BMW-u, Mercedesu, Volvu ili bilo kojoj drugoj "skupljoj" marki jednostavno se iznendim kad vidim da auto sam koči i izbjegava prepreke, tj. skreće bez utjecaja vozača je jednostavno smiješno.
Ako voziš, onda voziš. Ti sam i bez pomoći kompjutera. Koji smo qrac išli u autoškolu kad već danas auti sami voze...
Da se razumjemo, nije da bih sebe mrzio ako bih imao jedan BMW u garaži umjesto Petice.
Ali đaba ti auto od 200 konja koji ima hrpu elektronike koja koči u zavojima, prepoznje da pada kiša pa se automatski smanjuje brzina itd.
Zato treba kupovat "entry level" verziju sa što manje tih pomagala, i pogasit sve moguće ako ima standardno.
Da se razumjemo, nije da bih sebe mrzio ako bih imao jedan BMW u garaži umjesto Petice.
pa nije ni da je vw petica bas bez svih tih kontrola... (ako je rijec o vw)
treba auto od pred 15-20g i uzivati...
Da ti to jednog dana spasi život ne biš se žalio.
neka, ali ja bi radije da umrem u krampu nego u bmw-u...ima i takvih slucajeva, gdje sve silne kontrole koje bi te trebale spasiti, nemogu, ili cak neka od njih zasteka i ti se oslonis, kao ono imam ABS mogu kociti kasnije...tako se meni u vectri od starog jednom ugasio abs, jer senzor (koji kosta 8000kn) steka, pa sam se pukom srecom izvukao iz sranja...ono mislis sve ce biti ok, na kraju ne bude, pa ti auto bude kao kramp koji nema nista...
zato ja volim aute bez icega elektricnog, sto manje to bolje :)
kakav servo, kakav abs, kakvi zracni jastuci, kaki podizaci stakala...sve je to ono na sta ste naucili jer ste fine guze :P
treba zant muski voziti neki auto bez toga, onda mozes rec da si vozac...lako voziti vw koji se sam upakrirava, volvo koji sam koci, itd...
ja se nadam da cu zadrzati ove moje dvije krame sto duze i uzivati u voznji s osjetilima...
evo kako sam obecao, par starih filmica sa GTT-om, kamera isto kao kod kolege, izmedu sica i naslona za glavu...nije bas nesto, al ok, tad jos nisam imao ove nosace sta sad imam
a evo i ergele moje obitelji, neku noc sam slikao, ispod mog prozora :)
da pametni, moji su prošle godine imali passta od 75kW pa je puna registracija bila 4600kn. ali su imali 50% popusta pa su plaćali 2300kn. bolje šuti
e a stvarno ste tu vise vas par naporni sa tim mercedesima.svakih 2-3 stranice mercedes i to po 100.ti put isti i stalno moj isti auto snova.otvorite si temu pa tamo udarajte do mile volje,nemam ja nista protiv,al ono c'mon,previse je.
nismo mi krivi što je tebi auto snova kadet jaje
Da mislim na VW Golf 5.
U pravu si, ima ESP i ABS, ali nema perverzije poput samostalne voznje do 30 km/h ili samostalno parkiranje (WTF?!!!!)
Ali moj prvi auto, Škoda Fabia RS iz 2003. godine je bila pila. Jedino od dodatne opreme je imala servo volan i maglenke.
130 KS bez ikakve elektronike, ABS-a, ESP-a...
Nažalost auto sam zamjenio sa Golfom 5 jer sam se oženio, pa došli klinci... A put na more u takvom autu sa familijom nije baš najpametniji...
Još dan danas viđam auto i čak sam ga provozao pred mjesec dana sa novim gazdom, skoro sam zaplakao... Onda luđačka proklizavanja u zavoju, startanja na semaforima kad te zakuca u sjedalo...
Kolko god neki pljuvali po Škodi, ipak meni je taj auto bio jako drag :(
da pametni, moji su prošle godine imali passta od 75kW pa je puna registracija bila 4600kn. ali su imali 50% popusta pa su plaćali 2300kn. bolje šuti
e a stvarno ste tu vise vas par naporni sa tim mercedesima.svakih 2-3 stranice mercedes i to po 100.ti put isti i stalno moj isti auto snova.otvorite si temu pa tamo udarajte do mile volje,nemam ja nista protiv,al ono c'mon,previse je.
nismo mi krivi što je tebi auto snova kadet jaje
bas se vidi da si kamenjarko,ili u boljem slučaju koketiraš sa istima.
ne, nije mi opel auto snova vec BMW.auto, za razliku od vaših krampova 124ki tj 124 vaših očeva.
Da mislim na VW Golf 5.
I ja imam 5-icu, kako si zadovoljan odabirom?
Da mislim na VW Golf 5.
U pravu si, ima ESP i ABS, ali nema perverzije poput samostalne voznje do 30 km/h ili samostalno parkiranje (WTF?!!!!)
Ali moj prvi auto, Škoda Fabia RS iz 2003. godine je bila pila. Jedino od dodatne opreme je imala servo volan i maglenke.
130 KS bez ikakve elektronike, ABS-a, ESP-a...
Nažalost auto sam zamjenio sa Golfom 5 jer sam se oženio, pa došli klinci... A put na more u takvom autu sa familijom nije baš najpametniji...
Još dan danas viđam auto i čak sam ga provozao pred mjesec dana sa novim gazdom, skoro sam zaplakao... Onda luđačka proklizavanja u zavoju, startanja na semaforima kad te zakuca u sjedalo...
Kolko god neki pljuvali po Škodi, ipak meni je taj auto bio jako drag :(
Nema tko sta pljuvat po skodi, skoda jest VW, tj. obratno.
U principu se razlikuju jedino po boji svjetla komandne ploce.
Isti djelovi, isti motori...
Nema tko sta pljuvat po skodi, skoda jest VW, tj. obratno.
U principu se razlikuju jedino po boji svjetla komandne ploce.
Isti djelovi, isti motori...
U današnje vrijeme sve je to ista stvar, Škoda i VW kvaliteta i gotovo...