|
moderatori: XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Sudac je programer!

Sudac na suđenju Oracle - Google, William Alsup je programer. Evo što je izjavio Oracleovu odvjetniku:

I have done, and still do, a significant amount of programming in other languages. I've written blocks of code like rangeCheck a hundred times before. I could do it, you could do it. The idea that someone would copy that when they could do it themselves just as fast, it was an accident. There's no way you could say that was speeding them along to the marketplace. You're one of the best lawyers in America, how could you even make that kind of argument?

Na ovo je odvjetnik odgovorio da nije stručnjak za javu i da se vrate na raspravu o rangeChecku

link na članak 

Može li ljudima u tamnim odjelima u Bruxellesu biti stalo do Hrvatske?

7 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Sudac je programer!
hrvooje kaže...

Sudac na suđenju Oracle - Google, William Alsup je programer. Evo što je izjavio Oracleovu odvjetniku:

I have done, and still do, a significant amount of programming in other languages. I've written blocks of code like rangeCheck a hundred times before. I could do it, you could do it. The idea that someone would copy that when they could do it themselves just as fast, it was an accident. There's no way you could say that was speeding them along to the marketplace. You're one of the best lawyers in America, how could you even make that kind of argument?

Na ovo je odvjetnik odgovorio da nije stručnjak za javu i da se vrate na raspravu o rangeChecku.

link na članak 

Drago mi je da mu je takvu bukvicu očitao.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.5.2012 15:54 (g12356).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:

vrh stranice