Dinamičke stranice

poruka: 22
|
čitano: 6.058
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Dinamičke stranice
Poštovani trebam pomoć.
U izradi web stranica ja sam amater. Imam stari statički web o knjigama (koji nisam napravio, ali ga uređujem) sa više od 800 stranica, a uskoro će ih biti više od 1000. Novi web zamišljen je kao portal o knjigama sa nekoliko tisuća stranica.

Krenuo sam u samostalnu izradu novih stranica i koristeći XHTL 1.0 i CSS napravio statičke stranice.

U stanju sam napraviti bazu podataka u Accessu 2000. Problem je što ne znam kako od građe iz baze podataka napraviti web stranicu.

Po internetu sam tražio informacije o ASP-u, ASP.Net-u, Javascriptu, VBscriptu, Visual Basicu, na hrvatskom jeziku jer engleskim se ne služim, ali nisam našao opisan postupak-proceduru kako se to čini.

Imam XP OS.

Joomla, Dreamweaver i slično me ne zanimaju.
Želim naučiti kako se u Notepadu pišu tagovi ili kako se to već zove, kao što ih pišeam pri uporabi HTML-a.

U poslu šaljem puno istih mailova, te bih želio naučiti izrađivati Newslettere.

0 0 hvala 0
14 godina
Dinamičke stranice

Rekao bih da je učenje nečega naprednog na našem jeziku nemoguća misija.

http://key-storm.com/ But, you won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm.

5 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Dinamičke stranice

http://www.w3schools.com/html5/default.asp

http://www.w3schools.com/aspnet/default.asp
http://www.w3schools.com/php/default.asp

http://www.w3schools.com/sql/default.asp

http://www.w3schools.com/js/default.asp

http://www.w3schools.com/web/web_www.asp

http://www.dynamicwebsites.co.uk/

http://www.learnphp.org/

U Notepadu, LOL, valjda u Notepadu++, u Windows Notepadu nemaš mnogo opcija, dok u Notepadu++ je druga priča.
Uglavnom, zašto te CMS-ovi neinteresuju, uzmeš neki CMS i ti ga malo edituješ, ali kako hoćeš.