
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Jesi pokušao reinstalirati avast i koju verziju avasta koristiš?

A da skineš update i instaliraš najnoviju verziju (7.0.1474)?


uradi kako piše u ovom postu ...vrlo vjerojatno imaš rootkit na računalu
jedina razlika je što ćeš ovo kopirati u prazno polje
netsvcs
BASESERVICES
%SYSTEMDRIVE%\*.exe
/md5start
services.*
explorer.exe
winlogon.exe
Userinit.exe
svchost.exe
/md5stop
c:\windows\installer\@ /s
c:\windows\installer\*.@ /s
%systemdrive%\$Recycle.Bin|@;true;true;true
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\BITS /s
>C:\commands.txt echo list vol /raw /hide /c
/wait
>C:\DiskReport.txt diskpart /s C:\commands.txt /raw /hide /c
/wait
type c:\diskreport.txt /c
/wait
erase c:\commands.txt /hide /c
/wait
erase c:\diskreport.txt /hide /c
CREATERESTOREPOINT

imaš li dva računala?
možeš prebacit logove s stikom na drugo računalo i poslati logove
jesi li probao preko safe mode with networking?
Dali si imao prije Avasta instaliran Nod 32. Pokusaj skenirati racunar sa SuperAntispyware programom u njemu imas u opciji, Repairs za popravak internet konekcije. Prije toga deinstaliraj Nod 32 ako si ga imao na racunaru, pokusaj ukloniti i Avast pa preskeniraj gore navedenim softwerom.
pogledaj dali ti je vrijeme ispravno podeseno na kompu