Ovako, nije moj problem, ali nakon par mjeseci više ne znam koga pitat pa me zanima ako ima netko ovdje kakvo rješenje ili slična iskustva.
- Situacija je sljedeca, susjedima sam tamo sredinom 11-og mjeseca napravio onaj web formular za ADSL, i kazu oni nakon 2 tjedna sve ce bit rjeseno.
- Da bi me oni nazvali nakon nekih 3 tjedna, kažu nema ništa pa ja zovem onu službu za korisnike, i žena mi na telefonu kaže da je kao zahtjev predan ali samo za brzinu veze a ne i za promet???
- Dobro, kažem ja pa nemam valjda 10 god. da ne znam ispunit formular, a i ispunjavao sam ga za hrpu ljudi pa nikad problema... no dobro, ona to dovrši, dam opet sve podatke i kaže unutar 2 tjedna sve će stić.
- Opet čekaju oni 2 tjedna, ništa pa ja zovem opet, i sad mi kaže žena da je kao zbog "nemogućnost na telefonskoj centrali" zahtjev odobren, ali na čekanju??? Ja pitam kako, kad sam dan poslije ispunio za još neke ljude na istoj centrali 2 zahtjeva i oni su dobili skoro za 7 dana sve, pa mi kaže da ona nema pojma. Samo je dodala da će se unutar mjesec dana rješit u pozitivnom ili negativnom smislu, znači ili će bit ili ništa.
- I sad opet, nakon mjesec dana nitko nema pojma kavo je stanje toga... otišli su oni u t-centar da kao storniraju taj zahtjev, ali kaže lik da je previše posla to maknu pa da mu se ne da?!?!
Ali da će on nazvat kad provjeri situaciju... i čak je i nazvao, pa kaže da je u centrali mjesta za kakvih 10 spojeva, ali je spojeno već 6 njih pa da ne "zaguše" vezu, što je jednostavno neistinito obzirom da sam jednom naletio na tehničara koji išao u tu centralu za naše područje i ispitao ga malo... pa mi je rekao da ima još kakvih 50-ak spojeva slobodno, a već ih je nekih 60 spojeno ionako.
Sad više nemam pojma šta da im kažem, jer mi je malo već bed što se ljudi gnjave sa tim glupim tcom-om, a ja im stvarno više ne mogu nikako pomoć.
Bi možda to imalo kakve veze sa time da oni imaju 2 telefonska broja na isto ime?
U svakom slučaju, bilo kakav savjet je dobrodošao :)
Thanx,