Prekid ugovora (T-Com)

poruka: 7
|
čitano: 7.672
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Prekid ugovora (T-Com)

Znaci imam Max adsl i jos prije 14 mjeseci (znaci u 2. mjesecu 2008. godine) sam potpisao ugovor na 2 godine dobivsi bespaltni fotoaparat. Zanima me dali bih mogao prekinut ugovor sada i kolko bi me to kostalo!?

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Prekid ugovora (T-Com)

Obično ide:

mjesečna pretplata X broj mjeseci do isteka ugovora = iznos koji platiš za raskid ugovora

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Prekid ugovora (T-Com)
klimama kaže...

Obično ide:

mjesečna pretplata X broj mjeseci do isteka ugovora = iznos koji platiš za raskid ugovora

 tako je, znaci iznos tvoje mjesecne pretplate x10 (uzeo si na 2g prije 14mj)
Battlefield 2 Master Sergeant
15 godina
offline
RE: Prekid ugovora (T-Com)

A dal ima kakve veze ovaj fotoaparat?

15 godina
offline
RE: Prekid ugovora (T-Com)

nema nikakve veze on ostaje tebi, tj, T-com na taj način mami ljude da produžuju ugovore na 12 ili 24 mj.Namigiva

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/
14 godina
offline
Prekid ugovora (T-Com)

Pozdrav.Uzeo sam max3l paket prije nekih godinu i kusur sa onim smećem od tableta kojeg sam platio 198kn.Mene sad zanima dal placam penale samo za internet i maxtv il i tablet igra neku ulogu.

Hvala na odgovoru. 


 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prekid ugovora (T-Com)

Ekipa imam jedan poveci problem

 17.7.2014. potpisan je ugovor sa tcomom o prijelazu na njihov internet, telefon i tv

20.8.2014. njihov serviser dolazi namjestiti internet i telefon (obecana brzina je bila najmanje 10mbit/s a dobio sam 4)

8.9.2014. odlazim u t-centar da vidim sto je sa maxtv zasto jos nitko nije dosao oni tamo govore da zahtjev nije ni podnesen

13.8.2014. dolazi samoinstalacijski paket na adresu i kad ga pokusam spojit neradi

18.8.2014. nakopon nekako uspijem spojit sve nakon 5 poziva na njihovu tehnicku podrsku ali problem je sta pola programa koji su obecani i pisu u ugovoru nisu tu

zovem opet tehnicku podrsku i gospoda kaze da ce ukljucit ali da treba dodatno placati, to sam odbio i dogovorio se sa gospodom da zovem ujutro kada radi sluzba za prigovore ili da napisem mail

 

Znaci obecana je brzina koja nije isporucena nego treba dodatno placat da bi bilo max ta brzina a ne min, obecano je puno programa koji na kraju nisu ukljuceni nego ih treba dodatno placat...

 

Opcenito njihovi djelatnici su prodavali maglu

Neznam sta da radim kako da se postavim i kome da se obratim

Ako je netko imao slicna iskustva neka pomogne ili opise svoj slucaj

I namjeravao sam raskiniti ugovor ali mi govore da cu trebat platiti to zbog toga sto je ugovor potpisan na 2 godine

[URL=http://www.neobux.com/?r=Kelster][IMG]http://images.neobux.com/imagens/banner9.gif[/IMG][/URL]
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice