Evo ako neko zeli pomoc, htio bih nauciti svirati gitaru.
kako nisam isao u muzicku, sa notama nemam blage veze, ali sam vidio da su tabovima za GP 5 ispod nota neke brojke.
Npr. 3 2 1 0 3 2 itd
Jel zna neko kaj to znaci?
Evo ako neko zeli pomoc, htio bih nauciti svirati gitaru.
kako nisam isao u muzicku, sa notama nemam blage veze, ali sam vidio da su tabovima za GP 5 ispod nota neke brojke.
Npr. 3 2 1 0 3 2 itd
Jel zna neko kaj to znaci?
To znači na kojem polju trebaš pritisnit žicu...
Znači ako ti na najdonjoj crti piše broj 3 znači da trebaš pritisnit E žicu (bas) na trećem polju...
Na tabovima ti brojevi označavaju polje na kojem trebaš pritisnuti određenu žicu, ti brojevi su napisani na linijama koje označavaju žice koje trebaš trznut, eto ukratko...
bitno je da vježbaš pa češ neš i naučit
Uči akorde i mijenjanje istih.
Jel mi mozete jos malo pojasnit jer sam totalni pocetnik
Neznam ni koji su akordi!
Znaci uglavnom malo opseznije i skroz ispocetka.
Odi na youtube pa tamo potraži neke video zapise u vezi škole gitare...
Mislim da će ti tako biti najjednostavnije...
Evo, ovo je e-book o sviranju gitare. Apsolutno sve što ti treba je unutra. Prouči to dobro i puuuuno vježbaj. Guitar Pro će ti isto dosta pomoći.
Ako ćeš koristiti ovaj e-book, preporučujem ti da kreneš od Časova (satova) gitare II. dio, I. dio je teorija i manje važne stvari.
Preporučam ti da uzmeš nekoliko privatnih lekcija za početak, jer ovako ne možeš ništa naučiti.
Preporučam ti da uzmeš nekoliko privatnih lekcija za početak, jer ovako ne možeš ništa naučiti.
Možete li mi dat neke linkove gdje mogu naučiti osnove sviranja gitare, barem toliko da mogu odsvirat refrene Smoke on the Water recimo..
Možete li mi dat neke linkove gdje mogu naučiti osnove sviranja gitare, barem toliko da mogu odsvirat refrene Smoke on the Water recimo..
Skini guitar pro i upiši na google-u npr. Smoke on the Water guitar pro tab.