Električna cigareta vaša iskustva

poruka: 53
|
čitano: 72.465
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Električna cigareta vaša iskustva

Update:

parim 2 godine i tridesetak dana...još sam živ

{#}{#}

 

mutikaša i probisvijet
12 godina
neaktivan
offline
Električna cigareta vaša iskustva

Da ozivim malo temu.

Prije par godina sam koristio e cigaru,joyteck ja mislim ali kopija(2 su se dobivale za 200kn na njuskalu).

U glavnom opet sam nastavio sa bijelim marlborom 1-1,5kutija na dan.

Volio bi opet pokusat sa e cigarom al neznam sta bi kupio. Nije mi jasno kad neko daje preporuku pa navede neke za pocetnike i neke za profice. Ko je pocetnik a ko profesionalac? Ako pusim kutiju i po marlbora sta sam ja pocetnik? U glavnom volio bi dobit preporuku koji uredaj uzet,kako slozit dobar set,koju tekucinu koristit da zamijenim marlboro. 

16 godina
offline
Re: Električna cigareta vaša iskustva

Malo kasnim a i tema je prestara al ne škodi..

Ja sam pušio 23 godine, zadnjih cca 10 godina minimum kutiju i pol bijelog marlbora i tako se jedno jutro sjetio da neću više, jer mi je dosta smrada, žutih prstiju i love koja odlazi gore nego da je bacam iz auta i otišo i kupio joyetech cuboid mini i po preporuci tete na tom štandu sa parilicama neku usa mix tekućinu od 16 mg nikotina i prestao.

Eto sad ne pušim već 4 mjeseca 4 dana!!!

 

Na početku sam potrošio više nego da sam i dalje pušio, ali eto sad cca 2 mjeseca već nisam potrošio ni kune. Tekućinu sam slažem i dodje me pol litre + neka aroma u grubo oko 150kn a tih pol litre mi traje i traje (na dan cca potrošim 5-10 ml). Grijače isto tako sam slažem i kad skužiš šta ti paše, nema više trošenja. (po mom ukusu coton bacon cca 30kn a vate ima da daš i curi da šminku skida i žica npr 26ga kanthal A1 5 metara 15-20 kn će trajat i trajat i još možeš snjome ogradu u vrtu popravit)