Evo ekipa da podjelim svoje neugodno iskustvo s t-mobile.
Evo što sam im napisao na facebook i na mail poslao.
Vama je đabe neke stvari objašnjavat,date novu karticu koja je blokirana i onda sumnjate da je greška u telefonu,strašno nešto,pod hitno ću se morat prebacit dalje jer ovo je teška katastrofa. t-mobile good bye
Sad sam zvao i sad samo radi vaših grešaka moram u portanovu ić da bih rješio to a neće se sigurno rješiti,danas su mi dali drugu karticu u t-centru u osijeku i isti problem kao i s predhodnom,sada ako se neriješi odlazim s vaše mreže sigurno.Javit ću vam se nakon što dođem iz portanove.
I znači ništa i nova kartica zablokirana,tako da idem dalje neću više kidat živce koje nemam,ovo je velika sramota za vas,zapošljavate ljude koji nemaju blage veze o svom poslu,jučer kad sam dobio novu karticu još su mi i htjeli naplatit za nju i žena koja je radila staru karticu nije istestirala kao i novu isto tako i stavila je da je obavljen prvi poziv s novom karticom a od prvog poziva nema slovo p,sramota teška.
Evo i slika izvješća,djelatnica koja je radila preziva se radanović.
Stvarno su me razočarali,rekli su mi da trebam 24h sačekati da bi se aktivirala kartica i prošlo je 24h nazvao ih i rekli da je i ova zablokirana,njihov djelatnik u portanovoj je stavio svoju karticu i uređaj funkcionira kako treba.Eto ako se netko nađe u takvoj situaciji kao ja preostaje samo preć dalje.