Air Force cancels order for 3,000 Apple iPads
http://scitech.foxnews.mobi/quickPage.html?page=24046&content=66966483&pageNum=-1
mogu staviti bilo koji e-reader ili pak "obicni" ipad 1... i proci puuuuuno jeftinije...netriba in za nista osim dokumentacije
mogu staviti bilo koji e-reader ili pak "obicni" ipad 1... i proci puuuuuno jeftinije...netriba in za nista osim dokumentacije
Apple je jedan od vodecih pokretaca posrnule americke ekonomije. Smatraj ovo najobicnijom reklamom.
mogu staviti bilo koji e-reader ili pak "obicni" ipad 1... i proci puuuuuno jeftinije...netriba in za nista osim dokumentacije
Jako je dobro prije bacanja bisera se informirati.
mogu staviti bilo koji e-reader ili pak "obicni" ipad 1... i proci puuuuuno jeftinije...netriba in za nista osim dokumentacije
Jako je dobro prije bacanja bisera se informirati.
obrazlozi...
mogu staviti bilo koji e-reader ili pak "obicni" ipad 1... i proci puuuuuno jeftinije...netriba in za nista osim dokumentacije
Jako je dobro prije bacanja bisera se informirati.
obrazlozi...
Ne znam točno kako, jer na tom prelazu na tablet radi hrpa stručnjaka jako dugo vremena, dioničari gledaju da se jedan dolar ne utroši krivo i nakon toga predlože ovo rješenje a ti nažeš novo u deset sekundi. Mala je vjerojatnost da se radi o genijalnosti, veća je vjerojatnost da se radi o biseru.
Ne znam točno kako, jer na tom prelazu na tablet radi hrpa stručnjaka jako dugo vremena, dioničari gledaju da se jedan dolar ne utroši krivo i nakon toga predlože ovo rješenje a ti nažeš novo u deset sekundi. Mala je vjerojatnost da se radi o genijalnosti, veća je vjerojatnost da se radi o biseru.
znam znam nekad sam sebe iznenadim genijalnoscu
al gledam cisto logicki, ako im trba dokumentacija (tipa manuali), zasto trosit na uredjaj 500 dolara ako se moze nac nesto za 200?
naci nesto cime se jednostavno i brzo moze rukovat ( trazit brzo informacije us slucaju da triba) i nacin kako drzati taj uredjaj uvjek spremnim ( problemi baterije jel bi uredjaj tribao biti konstantno upaljen) su jedina dva velika problema?
nevidim sta je tu sporno? bi li tribalo biti jos ista cega se nemogu sitit? mozda se jos nisan dobro razbudija? hmmm...
http://www.wired.com/gadgetlab/2011/08/ipad-dominates-skies/
“What makes the iPad more attractive, in comparison to its competitors, is that it is extremely stable and is less likely to experience a system crash. Even if that did occur, the reboot time is one of the fastest in the tablet market,” said Resolve Market Research analyst Kari Cafouros. “These advantages are more appealing to companies when choosing to give out tablets to their employees, compounded by the fact that they know their employees already want the device for personal usage.”
evo vam neki od razloga zbog kojih nisu uzeli u upotrebu neki drugi američki ili 'uvozni' tablet.
Ma kakve upute, ak su piloti dosad letjeli bez uputa na iPad-u, onda ce letit i dalje.
Ovo je samo reklama, a zalosno je kaj ce puno drugih pratit poteze "glupih" amerikanaca.
Ma kakve upute, ak su piloti dosad letjeli bez uputa na iPad-u, onda ce letit i dalje.
Ovo je samo reklama, a zalosno je kaj ce puno drugih pratit poteze "glupih" amerikanaca.
Zalosno je i letjeti u avionu kojem pilot treba user manual :)
Ma kakve upute, ak su piloti dosad letjeli bez uputa na iPad-u, onda ce letit i dalje.
Ovo je samo reklama, a zalosno je kaj ce puno drugih pratit poteze "glupih" amerikanaca.
''The switch to tablets on board aircraft isn’t just good for Apple. United’s plan will save 16 million sheets of paper and 326,000 gallons of jet fuel a year, because each 1.5-pound iPad will take the place of about 38-pounds of operating manuals, flight charts and checklists, logbooks, and informational papers pilots normally reference. Paper-based flight bags normally house over 12,000 sheets of paper… per pilot.''
ovdje piše za što trebaju toliki silni papiri. ne radi se o tome da su 'piloti nesposobni' ili nešto drugo. radi se o propisima za sigurnost leta
Kao i uvijek:navode se prednosti a niko ne pomislja o potencijalnim manama do prvog izgubljenog ljudskog zivota.
Sreća pa imamo genijalce opće prakse po forumima.
a 100$ više il manje, za kompnije, i tako će ih dobit po skontu na količinu,
inače interesantno bi bilo imat tablet u autu u centralnoj konzoli, zamjena za radio, slušanje glazbe, navigacija, upravljanje sustavima auta, tipa klima, putno računalo, i ostali detalji koji se podešavaju preko ugrađene elektronike,, parkiraš, izvadiš ga i nastaviš dalje radit na njemu,
samo kad ti krepa tablet, nema više vožnje auta :))))
iPad je izvrsno pomagalo u avionu svakom pilotu koji ga zna koristiti, iz vrlo jednostavnog razloga, baterija mu drži hebeno dugo, a ekran je odličan za dnevne uvjete. S obzirom da mu je namjena prije svega pomoćna, kako u navigaciji tako i brzom pregledu dokumentacije, odlično riješenje. Naravno, ništa bolje ili lošije od ostalih tableta tih perfomansi. Laptop ne, touch screen bilo kakav naspram laptopa u kokpitu jednostavno pobjeđuje, a o baterijama da se ne priča.
Čini se da niste upućeni kako je to do sada išlo.
Imali su oni umjesto tih silnih papira koje birokracija prisiljeva imati kao alernativu nekakve strašne ogromne (par kg!!) specijalizirane elektroničke uređaje slične tabletima, koji su bili vraški skupi (par tisuća USD po komadu) i potpuno nezgrapni za upoterbu.
Zadnje što sam ja slušao o primjeni iPad-a je bilo zbog DIMENZIJA, superiornog sučelja i višestruko niže CIJENE.
Piloti (i istraživanja) su odmah dali do znanja da je taj iPad daleko praktičniji za upoterbu od starih elektroničih "flight bag" čime se povećava sigurnost leta, a istovremeno je menadžment oduševljen jako jeftinom cijenom za to što im piloti i stručnjaci kažu da je "superiorno" čak. Obično ide: što skuplje to bolje, ovdje dobili: bolje a puno jeftinije! San svakog menadžera! (bilo to avio industrija ili bilo koja druga, dvije muhe jednim udararcem, povećavaš i "efektivnosti" i "efikasnost" jednim potezom).
A znate koji im je (pilotima) najinteresaniji dio glede svega toga: čuli su da će novi iPad imati i još veću rezoluciju (iako je i ova veća od njihovih starih uređaja) čime bi korištenje zemljovida (fala Bogu koje se inače ne mora, ali u slučaju problema ih se mora imati) trebalo postati savršeno (dok je sada "blizu" savršenog).
Jedina stvar koju bi još htjeli: da je zaslon malo veći (radi zemljovida).
Dakle iPad im smanjuje troškove (cca. 500 USD umjesto cca. 2000 USD), pilotima posao u kriznim situacijama drastično olakšava, ubrzava, time povećava sigurnost leta, a jedina mana je to što bi bilo zgodno da je ekran još mrvicu veći, ali što ćeš, ništa nije savršeno.
Ma blabla, kakva vojska i ipad, naravno da je to reklama.
Reklamu za ipad/iphone se moze vidjeti golim okom, uvijek se spominje nekakva statistika/istrazivanje/papir koji dokazuje svijetu statisticki da je kockast ili slicno.
Zadnji ozbiljni puta kada je americka vojska koristila uredaje koje nije sama razvila (ilitiga “not consistent with the way the Air Force generally acquires IT products”) je bilo u nekom filmu :)
Čisto preseravanje ili pranje novca. Ko će u avion ić radit sad na iPadu, kolko sam vidio to je mnogo teže dok voziš ili čak i dok ne voziš. Ako su već htjeli digitalizirati, tu su e-readeri od 150 dolara.
zgodan je i u civilnom zrakoplovstvu jer sa svojom cijenom od 800 dolara sa par aplikacija i uz dodatak vanjske antene ravnopravno zamjenjuje garmin gpsmap 696 koji košta 2800 $ + ultraskupaskupa pretplata. i naravno, ima hrpu dodatnih mogućnosti i deset puta bolji ekran
Jel ti stvarno mislis da se u zrakoplovstvu upotrebljava rucna navigacija?
Sacuvaj me Boze leta u avionu koji se oslanja na iOS ili Android.
Jel ti stvarno mislis da se u zrakoplovstvu upotrebljava rucna navigacija?
Sacuvaj me Boze leta u avionu koji se oslanja na iOS ili Android.
Ne, to je samo u izvanrednim situacijama kada zakaze autopilot i glavna navigacija, onda piloti vade ovakvo nesto:
http://www.wholesaleonepiece.com/icoo-d70w-android-40-capacitive-tablet-7-inch-allwinner-a10-wifi-webcam-hdmi-15ghz_p3888.html
i spasavaju situaciju...
ako se uspije bootat...X
i ne skrsi odmah...
i imaju dovoljno vremena za upalit potrebne aplikacije...
Jel ti stvarno mislis da se u zrakoplovstvu upotrebljava rucna navigacija?
Sacuvaj me Boze leta u avionu koji se oslanja na iOS ili Android.
Pogresno sam se izrazio. Rekao sam 'civilna ' a mislio sam reci privatna, nekomecijalna, osobna... Rijec civilna je siri pojam i zapravo ukljucuje i komercijalni putnicki prijevoz. Ak si ti zakljucio da ja tvrdim kako netko upravlja jumbo- jetom koristeci ipad za navigaciju, stvarno si..
Jel ti stvarno mislis da se u zrakoplovstvu upotrebljava rucna navigacija?
Sacuvaj me Boze leta u avionu koji se oslanja na iOS ili Android.
bolje i to nego na Windowse :P
zgodan je i u civilnom zrakoplovstvu jer sa svojom cijenom od 800 dolara sa par aplikacija i uz dodatak vanjske antene ravnopravno zamjenjuje garmin gpsmap 696 koji košta 2800 $ + ultraskupaskupa pretplata. i naravno, ima hrpu dodatnih mogućnosti i deset puta bolji ekran
"zgodan" sve dok ne postane sigurnosni problem, a onda sve pada u vodu
bole mene i tebe neka stvar što će netko koristit za navigaciju u svojem osobnom zrakoplovu, i da li će pasti zbog toga.
jel možda imaš kakvi link na direktnu usporedbu stabilnosti i pouzdanosti u navigaciji garmin- ipad?
bole mene i tebe neka stvar što će netko koristit za navigaciju u svojem osobnom zrakoplovu, i da li će pasti zbog toga.
jel možda imaš kakvi link na direktnu usporedbu stabilnosti i pouzdanosti u navigaciji garmin- ipad?
ma gdje sam ja uspoređivao garmin i ipad?
ako neko koristi ipad za navigaciju u svom osobnom zrakoplovu i desi se nešto kao sa slike onda me je itekako briga
zgodan je i u civilnom zrakoplovstvu jer sa svojom cijenom od 800 dolara sa par aplikacija i uz dodatak vanjske antene ravnopravno zamjenjuje garmin gpsmap 696 koji košta 2800 $ + ultraskupaskupa pretplata. i naravno, ima hrpu dodatnih mogućnosti i deset puta bolji ekran
"zgodan" sve dok ne postane sigurnosni problem, a onda sve pada u vodu
ovdje gore si uspoređivao garmin i ipad. pazi drugi put što citiraš
..i ja pričam o učestaloj upotrebi ipada u sportskom zrakoplovstvu a ti nakeljiš sliku terorističkog zabijanja airlinera punog ljudi u wtc? i sad ja pitam ono, wtf?