nemereš to, bona, tu prodavat ako nije švapsko dizlo i ako nemoreš točit ložu. struja je skupa.
Svjetska premijera u Hawthorneu - kamion Tesla Sem
- poruka: 72
- |
- čitano: 20.717
- |
- moderatori:
vincimus
Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.
Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.
Nije jedno.
Unutrašnjost kamiona je totalni promašaj, ne zadovoljava ni minimalne norme šoferskog kodeksa.. nit' sjedala za putnike namjernike, nit' kreveta za zbližavanje sa istima, nit' prostora za kalendar s golim tetama.
..a najavljivati najbrži, najbolji i auto s najvećom autonomijom 3 godine unaprijed je presmiješno
Unutrašnjost kamiona je totalni promašaj, ne zadovoljava ni minimalne norme šoferskog kodeksa.. nit' sjedala za putnike namjernike, nit' kreveta za zbližavanje sa istima, nit' prostora za kalendar s golim tetama.
..a najavljivati najbrži, najbolji i auto s najvećom autonomijom 3 godine unaprijed je presmiješno
Koliko dugo Rimac već najavljuje svoj Concept One?
Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.
Nije jedno.
Ok ima pet sjedala.
Dobra.
Tolika kabina kamiona, a j(a)edno sjedalo. Kako oni ocekuju da se tu smjeste autostoperice. Kakva glupost.
Nije jedno.
Ok ima pet sjedala.
Pa nije 5, ali na jednoj od slika se vidi drugo sjedalo, sklopljeno, sa strane.
U novi roadster, koji je fizički mali auto će staviti 250kWh bateriju, za 1000 km dosega. Super, samo gdje će je staviti? (dobro, kao i na modelima 3, S i X na pod) Kolika će biti masa takve baterije? Ili imaju nešto novo, puno manje i lakše, a puno jače od sadašnjih baterija, samo što još ne govore o tome. Za kamion je prilično jasno, ima se gdje ugraditi i ne smeta ako je teža. Samo, što će kamionu ubrzanje do 100 za 5 sekundi?. I naravno, što su primjetili oni prije mene - nema mjesta za putnike namjernike i ostale aktivnosti koje uz to idu, a što reče Ajar, ne mo'š točit ložu i nije napravio Švabo pa ne može biti dobro.
Roadster tih karakteristika mogu napravit samo uz pomoć dream teama iz Svete Nedelje.
Bas me zanima kak bude zavrsila ta prica o Tesli i kad bude bailout od drzave sa dodatnim miljardama. Oni bas igraju na kartu zaduzenja u miljardama jer kad si tolko duzan onda si to big to fail i automatski drzava uskace. Samim time se osiguravaju od propasti i bankrota. Dobra shema, Elon skidam kapu.
"How to kill Rimac, Lamborghini and Ferrari in 3 years" - E. Musk
A sad ozbiljno, kamion je radio proizvođač automobila, minimalist, a ne neki vozač ili bar stručnjak u tom području
Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)
Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.
Serijski automobil za debelo ispod 1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.
Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.
Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)
Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.
Serijski automobil za debelo ispod 1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.
Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.
cekaj daleko smo mi jos od toga
Nek prvo napravi auto kojeg su ljudi vec kupili pa nek onda ide dalje
Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna.
Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.
Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)
Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.
Serijski automobil za debelo ispod 1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.
Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.
Mi smo svi ljubomorni hejteri!
Ne razmisljamo logicki i mrzimo sve i svakoga!
Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna.
Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.
Pa Nissan GT-R ima 2 tone koji se dokazao.
Kak je reko njegov dizajner "show me a man who says lightweight and better power to weight is better and I'll say he is an amateur"
i di ce vozac u tome spavati kad zatreba ,ocito je to samo za neke krace rute
i di ce vozac u tome spavati kad zatreba ,ocito je to samo za neke krace rute
Gore su neki kao pretinci, vjerojatno se moze preklopit u krevet. Kamion ide u proizvodnju za dvije godine, do onda stignu ugradit king size krevet i jacuzzi.
Kak je reko njegov dizajner "show me a man who says lightweight and better power to weight is better and I'll say he is an amateur"
Istina. Istina je i da ima podosta malih proizvođaca koji rade krugove oko njega jer su lightweigth i imaju bolji power to weight. A također vjerujem da bas zbog tog pristupa nije ostvario nista konkretno u toj konfiguraciji.
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti Lamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti Lamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare
Isto ko da kažeš da će ljudi rađe kupit novi Note umjesto iPhone X. Stvar je brenda, a tesla je super jer i bogati hipsteri svog konja za trku imaju. Pogledaj samo model 3, da ga sad naručiš čekao bi 2 godine da ga dobiješ, k'o da ga đabe djele. Isplativiji od nekog Volva ili Audija nije, brži- neznam, ekološkiji- upitno, dal je bolji to je stvar ukusa
Tesla roadster je dobar samo je preskup, ljudi će radije kupiti a, ja bi isto rađe FLamborghinija, Porschea, Ferrarija i slične za te pare
Stvar ukusa, ja bih isto rađe Ferkana, al da je ovo zvijer to stoji.
A za te pare nema šanse da dobiješ auto koji je blizu tih brojki, pogledaj si cijenu "osnovnog" modela Ferrarija.
Koliko negativnih komentara, sve neki Rimac fanovi :)
Kamion dometa 800km, charge na 80% za 30 minuta.
Serijski automobil za debelo ispod 1 000 000 € ubrzava za 1.9s do 100km/h.
Ako su performanse uistinu takve kako je navedeno u članku mislim da je to veliko postignuće.
Veliko je postignuće, ali za sad mi vidimo samo brojke, kao i brojku o proizvodnji 15000 modela 3 mjesečno do kraja godine. Procjenjuje se da Tesla kamion ima bateriju od 1,2MWh, 80% za 30 minuta (bez ikakvih popratnih gubitaka, kojih naravno ima) znači 2MW. Gdje će se to punit? Možeš ga spojit jedino direktno na dalekovod ili na elektranu.
Pa i ne. Onaj tko si može priuštit Ferrarija ili Lamba lako će si kupit još i Teslu. Osobno bih radije Teslu iako nisam baš nek fanboy. Naime Ferrari i Lambo su otprilike jednako neupotrebljivi automobili kao i Tesla, samo po drugim parametrima. Kad već biraš između dva zla onda bar uzmeš nešto novo. U Roadster više stane i sigurno je ugodniji za laganu vožnju pa možeš s njim po kruh i mlijeko. Uz sve to još je i jeftiniji ako cijena ostane $200k.
0-100 1.9sec, 0-160 (100 milja) 4,4sec, staza 402m 8,8sec.
Bit ce zanimljivo vidjeti to na djelu. Roadster je krasan (izvana, iznutra mi je svaka Tesla sranje), ali ak gledamo da 85kWh baterija u Tesli sada tezi 540kg, onda za Roadster tezi vise od tonu i pol. Nek sreze nekim evolucijama na 1300kg+šasija+motori (bit ce barem 2)+ sve ostalo, tesko da ce biti ispod 2 tone, sto je za sportski auto tesko sranje. Svi znaju da 500KS na 500kg ce uvijek biti bolje od 1000KS na 1000kg osim mozda na ovalu. Zasto mislim da opet nece ciljati na krug ili performanse u zavojima je jako slab aerodinamicki dio dizajna.
Drugo sto ce biti zanimljivo je hlađenje. To je najveci problem bio svakog elektricnog auta koji cilja na performanse iznad 400m. Snaga sigurno nije problem, ali zamislite kad ti motori povuku tu struju. Bit ce svega, ali sumnjam da ce biti bilo sto vise nego dobar GT auto. Gotovo sigurno ce obrisati pod sa 10x skupljim autima u pravocrtnom natjecanju i to ce biti dovoljno da se pojave na svakoj naslovnici svakog auto magazina i medija. Oh i 200k $ je kvragu dobra cijena, ali otom-potom. Jos ni M3 ne kosta 35k koliko cujem.
I Toyota i BMW najavljuju automobile bazirane na "solid-state" baterijama pocetkom 2020ih. Te baterije bi trebale biti sposobne pohraniti vecu gustocu energije, te imati mogucnost jos brzeg punjenja. Pretpostavljam da ni Tesla tu ne zaostaje.