Ovako nesto se ubrzo ocekuje i od Rimca? :D dobro je Bill Gates sve rekao sto se tice "elektricnog" te da nekog veceg napretka nece biti uskoro i da bi se trebali usredotociti u drugom smjeru, a pritom ne mislim na "cipiranje" ljudi iz RH :D
Prvi čovjek Nikole, Trevor Milton, podnio ostavku
- poruka: 43
- |
- čitano: 12.223
- |
- moderatori:
vincimus
13 milijardi dolara?! Za nešto što je čista magla?!?
Možda bi se ova faza kapitalizma umjesto liberalnog mogla nazivati cloud kapitalizmom
13 milijardi dolara?! Za nešto što je čista magla?!?
Možda bi se ova faza kapitalizma umjesto liberalnog mogla nazivati cloud kapitalizmom
Prije bih rekao .com kapitalizam, tak bu i završilo.
Koliko sam čitao u nekim dnevnim tiskovinama, dosta je "ekipe" stalo u obranu "Gazde"?!
Sada me je ova vijest ostavila zatečenog onim što sam do sada znao i ovog što je očigledno "last news"!
Pa i iz samog GM-a su barem u onom tiskanom tekstu izrazili da ga apasolutno podržavaju u svemu što su se već prije izdogovarali!
Tko koga ovdje i za čije nofce ?!?!
Ovako nesto se ubrzo ocekuje i od Rimca? :D dobro je Bill Gates sve rekao sto se tice "elektricnog" te da nekog veceg napretka nece biti uskoro i da bi se trebali usredotociti u drugom smjeru, a pritom ne mislim na "cipiranje" ljudi iz RH :D
A dobro Rimac ipak proizvodi komponente koje se uredno ugrađuju stranim naručiteljima. Automobile su ljudi i testirali, uključujući i ono legendarno izlijetanje Hammonda u švicarskoj. Pininfarina ima Rimčev auto Battistu. Razluči da su ovi imali samo maketu koja se koturala nizbrdo i to uspjeli nafejkati na 13 milijardi dolara.
Dobro je lik napisao na jednom portalu Theranos 2.0
Bug ima rubriku SKANDALI
A dobro Rimac ipak proizvodi komponente koje se uredno ugrađuju stranim naručiteljima. Automobile su ljudi i testirali, uključujući i ono legendarno izlijetanje Hammonda u švicarskoj. Pininfarina ima Rimčev auto Battistu. Razluči da su ovi imali samo maketu koja se koturala nizbrdo i to uspjeli nafejkati na 13 milijardi dolara.
Ovo je malo preteška riječ zato što nigdje nema službenog testa. Pod službeni test mislim na to da nigdje nema video, dokaz, clip cijelog kruga negdje. Bio je "test" na Grobniku, a test vozač je rekao da je auto jako brz. I to je to što se tiče testiranja. Nigdje nema službenog vremena, samo magla.
13 milijardi za nista opipljivo.
Wow. Americki san.
S obzirom da Toyota ima ispeglanu fuel cell tehnologiju vec par godina ocekivao sam da ce oni barem imati razvijenu tehnologije do te mjere da ce se kamion moci kretati po ravnici, ali eto, priznajem, zajebali su i mene. Dobro pa nisam ulagac, vec samo netko tko se nadao napretku. Ponadao se u nesto, a rezultat isti kao da sam se ponadao u to da bih trebao imati placu od 8000€ u slucaju da je Kolinda dobila 2. mandat.
kad neki startup kaže da proizvodi nešto što cijele industrije ovog svijeta nisu još u stanju proizvesti, onda znači da seru i lažu koliko su dugi i široki. ali jasno, zvuči jako romantično kad ti netko veli da u kasne sate proizvodi čuda u garaži, međutim u današnjem svijetu to nije moguće. onima koji u to ipak vjeruju preporučam da završe neki tehnički fakultet da vide koliko znanja i učenja stoji iza tehničkih znanosti, a pravi znanstveni rad gdje se pomiču granice tehnologije leži godinama i desetljećima poslije diplome, uz neminovno spaljivanje ogromnih količina novaca...
ali naravno, pero, mirko i slavko u podrumu proizvode vodikove ćelije zato jer su startup, imaju fensi video, a nazivaju se mladim stručnjacima.
A dobro Rimac ipak proizvodi komponente koje se uredno ugrađuju stranim naručiteljima. Automobile su ljudi i testirali, uključujući i ono legendarno izlijetanje Hammonda u švicarskoj. Pininfarina ima Rimčev auto Battistu. Razluči da su ovi imali samo maketu koja se koturala nizbrdo i to uspjeli nafejkati na 13 milijardi dolara.
Ovo je malo preteška riječ zato što nigdje nema službenog testa. Pod službeni test mislim na to da nigdje nema video, dokaz, clip cijelog kruga negdje. Bio je "test" na Grobniku, a test vozač je rekao da je auto jako brz. I to je to što se tiče testiranja. Nigdje nema službenog vremena, samo magla.
Čega nema? Nisi gledao Top Gear znači? Nisi gledao razna videa po youtubu, stranci koji su testirali? Nisi vidio Batistu, Regeru?
Službenih testova nema, jer možda još nema službenog serijskog auta? Nije ti to palo na pamet? Concept One je upravo to bio i ostao, koncept, ne službeni serijski auto. Concept Two još nije gotov i u fazi je dorade/testiranja. Pa naravno da neće radit službene testove prije nego dovrše auto. U biti, radili su službene crash testove, što je s tim?
Najbolje bit ljubomoran i pljuvat...
Drago, može koji članak o Bandiću?
Najbolje bit ljubomoran i pljuvat...
ne nužno. nije loše i štogod poševit pa neš pojest i malo odspavat.
Čega nema? Nisi gledao Top Gear znači? Nisi gledao razna videa po youtubu, stranci koji su testirali? Nisi vidio Batistu, Regeru?
Službenih testova nema, jer možda još nema službenog serijskog auta? Nije ti to palo na pamet? Concept One je upravo to bio i ostao, koncept, ne službeni serijski auto. Concept Two još nije gotov i u fazi je dorade/testiranja. Pa naravno da neće radit službene testove prije nego dovrše auto. U biti, radili su službene crash testove, što je s tim?
Najbolje bit ljubomoran i pljuvat...
Zasto bi bio ljubomoran? Valjda smijem propitkivati neciju poslovnu politiku i ono sto iznosi u javnost. Vi Rajmak fanbojevi cim se dirne u vaseg hrvatskog Muska odmah pocinjete sa ad hominem. A nema potrebe za time.
Ako C1 nije sluzbeni auto kako je onda bio prodan famoznom zubaru iz SAD-a?
Evo jedan podatak za C1:
- Ubrzanje: 0-100 km/h 2,6 sekundi
- Autonomnost: do 350 km
- Najveća brzina: 355 km/h
Od svih ljudi koji su testirali C1 jel itko potvrdio navedene brojke? Naravno da nije.
Sto se tice crash testova, to sam propustio. Mozes mi poslati video crash testa? Bas me zanima kako ih rade. Siguran sam da je internet pun videa R2 crash testova. Ja samo pronalazim tekstove gdje Rimac najavljuje crash testove.
Zasto bi bio ljubomoran? Valjda smijem propitkivati neciju poslovnu politiku i ono sto iznosi u javnost. Vi Rajmak fanbojevi cim se dirne u vaseg hrvatskog Muska odmah pocinjete sa ad hominem. A nema potrebe za time.
Ako C1 nije sluzbeni auto kako je onda bio prodan famoznom zubaru iz SAD-a?
Evo jedan podatak za C1:
- Ubrzanje: 0-100 km/h 2,6 sekundi
- Autonomnost: do 350 km
- Najveća brzina: 355 km/h
Od svih ljudi koji su testirali C1 jel itko potvrdio navedene brojke? Naravno da nije.
Sto se tice crash testova, to sam propustio. Mozes mi poslati video crash testa? Bas me zanima kako ih rade. Siguran sam da je internet pun videa R2 crash testova. Ja samo pronalazim tekstove gdje Rimac najavljuje crash testove.
Ponavaljm, C1 nije serijski automobil. Napravljeno je 8 komada, preživilo je 7 komada i to je prodano ljudima koji su dali novac za to. I dalje to nije serijski automobil, pa su i testovi nešto drugačiji. Da li si čuo da je itko od tih 8 (pardon, 7) kupaca imao neku primjedbu i da se žali na performanse? U Top Gearu smo mogli vidjeti kako se drži u usporedbi s konkurencijom.
I nisam ja nikakv fanboj, nego samo cijenim dobar proizvod, a ovdje vidim dobar proizvod. Zanimljivo je da ne vidim da van hrvatske itko govori nešto protiv Rimac automobila, ali zato domaći ljudi uporno blate tog tipa i njegovu firmu, bez ikakvih dokaza o tom što govore. Ti ovdje sugeriraš da automobil vozi sporije i kraće od deklariranog. Da je istina to što ti govoriš, onda ne bi najveći igrači ulagali milijune u Rimca i ne bi bila ovakva potražnja za C2 i ne bi ni Batista ni Regera koristili njegove baterije i sustave.
OK, ruku na srce, dobro kažeš, nema službenog testa i potvrde tih brojeva. S druge strane imaš toliko love koju veliki igrači ulažu u tu malo firmu. A to znači da ipak ne prodaje maglu, čisto sumnjam da bi Porscheu netko tek tako prodavao maglu. To mi potvrđuje da je firma stvarna i kvalitetna, te da zna što radi. Pa neće Koniegseg u Regeru stavit nešto neprovjereno i nepouzdano. Alo, Koniegseg Regera, među 5 najbrutalnijih hyperautomobila trenutno.
A crash testove na žalost ne mogu sad tražit, nemam pristup youtubeu trenutno, ali ima videa tih testova, pa izvoli sam potražit i gledaj kako se uništavaju Rimac C2 automobili.
Crash testove rade tako da će proizvest i uništit 50 C2 automobila, za razliku od Koniegsega koji uzme jedan auto, razbije ga, popravi ga, pa ga ponovno razbije i tako dalje...
P.S.
Što se testova za C1 tiče, uvijek možeš probat kontaktirat nekog od kupaca da ti potvrdi brojeve. Jednog od ovih 7 preostalih, a eno jedan primjerak se i prodaje u SAD na aukciji za oko 2 milijuna dolara. Zato jer ne valja i jer nema dobre performanse, zato mu je cijena 2 milje...
I ako baš želiš istraživat, provjeri ubrzanje Tesle u Ludacris modu, kao i ubraznje Ferrai LaFerrari, pa po tome zaključi koliko je brz Rimac C1. Jednostavno.
https://www.rimac-automobili.com/en/press/news/rimac-c_two-crash-test-program/
EDIT:
Kad Nikola bude imao ovoliko testova, teksova, poludovršenih proizvoda na kojima pokazuje mogućnosti, onda neće Nikola gubit milijune na burzi, niti će osnivač morat davat otkaz, nego će Nikola privlačit velike ulagače koje zanima ta tehnologija i ti proizvodi.
mene fasciniraju brojke...
mislim, nekakva općeprihvaćena brojka je da cca 85-90% start-upova prdne u čabar unutar prve godine...
od preživjele "nedonoščadi" cca 50% ne doživi 5 g, a samo 25% do 15 g dođe...
dakle, postoji metrika jer postoje dovoljno veliki brojevi..
pa kak u qratz tržitelji grincajga, magle i muda pod bubrege mogu uvaljat spiku o jebenom platinastom jednorogu (1 milijarda - unicorn, koji kukuruz je onda 13 ?!?!?) koji prdi dugu i zapišava čovječanstvo čistom srećom i zadovoljstvom.... ??????!?!?!
di je ta mudrost poslovnog svijeta, kak crkne pod tonama marketinškog bikovskog govnanja ?
tu ne govorimo o uračunatom 1:10 riziku da crkne unutar 1. godine, pa ak crkne, jebiga tak je grah taj dan pal, to je zaluđenost ko šiparice potkraj 50-ih za Elvisom...
Ponavaljm, C1 nije serijski automobil. Napravljeno je 8 komada, preživilo je 7 komada i to je prodano ljudima koji su dali novac za to. I dalje to nije serijski automobil, pa su i testovi nešto drugačiji. Da li si čuo da je itko od tih 8 (pardon, 7) kupaca imao neku primjedbu i da se žali na performanse? U Top Gearu smo mogli vidjeti kako se drži u usporedbi s konkurencijom.
I nisam ja nikakv fanboj, nego samo cijenim dobar proizvod, a ovdje vidim dobar proizvod. Zanimljivo je da ne vidim da van hrvatske itko govori nešto protiv Rimac automobila, ali zato domaći ljudi uporno blate tog tipa i njegovu firmu, bez ikakvih dokaza o tom što govore. Ti ovdje sugeriraš da automobil vozi sporije i kraće od deklariranog. Da je istina to što ti govoriš, onda ne bi najveći igrači ulagali milijune u Rimca i ne bi bila ovakva potražnja za C2 i ne bi ni Batista ni Regera koristili njegove baterije i sustave.
OK, ruku na srce, dobro kažeš, nema službenog testa i potvrde tih brojeva. S druge strane imaš toliko love koju veliki igrači ulažu u tu malo firmu. A to znači da ipak ne prodaje maglu, čisto sumnjam da bi Porscheu netko tek tako prodavao maglu. To mi potvrđuje da je firma stvarna i kvalitetna, te da zna što radi. Pa neće Koniegseg u Regeru stavit nešto neprovjereno i nepouzdano. Alo, Koniegseg Regera, među 5 najbrutalnijih hyperautomobila trenutno.
A crash testove na žalost ne mogu sad tražit, nemam pristup youtubeu trenutno, ali ima videa tih testova, pa izvoli sam potražit i gledaj kako se uništavaju Rimac C2 automobili.
Crash testove rade tako da će proizvest i uništit 50 C2 automobila, za razliku od Koniegsega koji uzme jedan auto, razbije ga, popravi ga, pa ga ponovno razbije i tako dalje...
P.S.
Što se testova za C1 tiče, uvijek možeš probat kontaktirat nekog od kupaca da ti potvrdi brojeve. Jednog od ovih 7 preostalih, a eno jedan primjerak se i prodaje u SAD na aukciji za oko 2 milijuna dolara. Zato jer ne valja i jer nema dobre performanse, zato mu je cijena 2 milje...
I ako baš želiš istraživat, provjeri ubrzanje Tesle u Ludacris modu, kao i ubraznje Ferrai LaFerrari, pa po tome zaključi koliko je brz Rimac C1. Jednostavno.
https://www.rimac-automobili.com/en/press/news/rimac-c_two-crash-test-program/
EDIT:
Kad Nikola bude imao ovoliko testova, teksova, poludovršenih proizvoda na kojima pokazuje mogućnosti, onda neće Nikola gubit milijune na burzi, niti će osnivač morat davat otkaz, nego će Nikola privlačit velike ulagače koje zanima ta tehnologija i ti proizvodi.
To da su dali novac je malo upitno jer ni u jednom financijskom izvjescu nema stavke za prodane aute. Mozda su ih dobili ispod stola, mozda su ih dobili u marketinske svrhe, a mozda Rimac ima dobrog knjigovodu.
Po cemu je to dobar proizvod? Sto je temelj tvoje tvrdnje da je to dobar proizvod osim sto vjerujes svemu sto Rimac kaze? Dobar proizvod bi bio kada bi u stvarnosti potvrdio brojke koje se navode kao sluzbene. Ja ne sugeriram da auto vozi sporije, ja sugeriram da mi nigdje nemamo dokaze da vozi onako kako Rimac tvrdi.
Sto bi ga kostalo da ode na pistu sa C2 i napravi duel sa Teslom na 500 metara. I pobijedi Teslu koja je u ludacris modeu. Zamisli koja bi to vijest bila, koji bi to bio besplatni marketning za malu hrvatsku tvrtku - Mate Rimac pobijedio Elona Muska, C2 je brzi od Tesle u Ludacris modeu. Zasto to ne napravi, vrlo jednostavno a marketinski fenomenalno? I time ujedno potvrdi one brojke koje stalno navodi.
Potraznja za C2 - kaze da je prodano 150 primjeraka. Ok. Za dostavu odredenih modela Ferraria ceka se izmedu sest i devet mjeseci. A Ferrari je ipak malo veca tvrtka od Rimca, s malo vecim kapacitetima. I njima treba minimalno pola godine...E sad, neka Rimcu treba sest mjeseci po modelu, u kojem vremenskom periodu on planira isporuciti svih 150 modela? Malo cudno, jel da? I malo mi je cudno da ce proizvesti 150 modela kada je u jednom od intervjua rekao da oni ustvari ne proizvode aute nego komponente za druge proizvodace. Hm...
Veliki igraci ulazu svuda. Pa sta ti mislis da je Porsche odnosno VW ulozio samo u Rimca. Pa ulozili su u desetke firmi, to apsolutno nista ne dokazuje, a Nikola ti je pravi primjer.
Ja ne zelim istrazivati. Ja samo zelim vidjeti jedan side by side video C2 i Tesle ili krug po Nordschleifeu. Ako na papiru navodi da je max brzina recimo 350km/h zasto je to toliko tesko potvrditi u stvarnosti?
To da su dali novac je malo upitno jer ni u jednom financijskom izvjescu nema stavke za prodane aute. Mozda su ih dobili ispod stola, mozda su ih dobili u marketinske svrhe, a mozda Rimac ima dobrog knjigovodu.
Po cemu je to dobar proizvod? Sto je temelj tvoje tvrdnje da je to dobar proizvod osim sto vjerujes svemu sto Rimac kaze? Dobar proizvod bi bio kada bi u stvarnosti potvrdio brojke koje se navode kao sluzbene. Ja ne sugeriram da auto vozi sporije, ja sugeriram da mi nigdje nemamo dokaze da vozi onako kako Rimac tvrdi.
Sto bi ga kostalo da ode na pistu sa C2 i napravi duel sa Teslom na 500 metara. I pobijedi Teslu koja je u ludacris modeu. Zamisli koja bi to vijest bila, koji bi to bio besplatni marketning za malu hrvatsku tvrtku - Mate Rimac pobijedio Elona Muska, C2 je brzi od Tesle u Ludacris modeu. Zasto to ne napravi, vrlo jednostavno a marketinski fenomenalno? I time ujedno potvrdi one brojke koje stalno navodi.
Potraznja za C2 - kaze da je prodano 150 primjeraka. Ok. Za dostavu odredenih modela Ferraria ceka se izmedu sest i devet mjeseci. A Ferrari je ipak malo veca tvrtka od Rimca, s malo vecim kapacitetima. I njima treba minimalno pola godine...E sad, neka Rimcu treba sest mjeseci po modelu, u kojem vremenskom periodu on planira isporuciti svih 150 modela? Malo cudno, jel da? I malo mi je cudno da ce proizvesti 150 modela kada je u jednom od intervjua rekao da oni ustvari ne proizvode aute nego komponente za druge proizvodace. Hm...
Veliki igraci ulazu svuda. Pa sta ti mislis da je Porsche odnosno VW ulozio samo u Rimca. Pa ulozili su u desetke firmi, to apsolutno nista ne dokazuje, a Nikola ti je pravi primjer.
Ja ne zelim istrazivati. Ja samo zelim vidjeti jedan side by side video C2 i Tesle ili krug po Nordschleifeu. Ako na papiru navodi da je max brzina recimo 350km/h zasto je to toliko tesko potvrditi u stvarnosti?
Zato jer još nema ni jedan 100% dovršen automobil C2. Ne razumijem šta ti je nejasno. Još se razvija, još se nadograđuje, još nisu ni svi crash testovi gotovi, još ne može na cestu... O kakvim onda usporedbama govorimo? Bit će usporedbe, kad auto krene u prodaju.
A C1 usporedba s LaFerrarijem i Teslom Ludacris? To te ne zanima, to nije bilo test? A Top Gear, pola emisije o C1 i na kraju izlijetanje, to nije bilo test i dokaz mogućnosti... Ne razumijem. Ja sam tu vidio dobar proizvod. Plus, meni osobno C1 izgleda vrhunski i jedan mi je od najljepših automobila ikad napravljenih. C2 ne baš toliko.
Zato je smiješno slaviti Rimca kao uspješnog proizvođača automobila. On je uspješan proizvođač nekih dijelova, a entuzijast i muljator kad su u pitanju automobili.
Zato je smiješno slaviti Rimca kao uspješnog proizvođača automobila. On je uspješan proizvođač nekih dijelova, a entuzijast i muljator kad su u pitanju automobili.
Nikola je napravio nula kamiona.
Rimac ih je napravio 7 (8) kako kaže, a bar smo 3 vidjeli kako voze, imamo snimke nekoliko testova što su ljudi radili s drugim automobilima, ima test protiv Porschea, protiv Ferraria i protiv Tesle. Onda imamo Rimca u Top Gearu protiv NSX i Aventadora. Meni je to skroz dovoljno testova za vidit da nije muljaža. Ako i ne vjeujem testovima koje su radili s Porscheom (918) i one s Ferrarijem i Teslom, uvijek imamo Top Gear kao jednu ozbiljnu emisiju i njih 3 debila koji se ipak cijeli život bave automobilima.
Znači da postoje Rimac automobili koji voze i koji su brži od najbrže konkurencije. Ja i dalje ne razumijem što vi ne vidite? Jel Richard Hammond skoro poginuo u nekom muljanju ili u Rimac Concept One?
EDIT:
I s Bugatti Veyron ima test i drag race... Što više pogledam, to više dokaza, testova i drag raceova nalazim. Kako to nitko u hrvatskoj ne zna za sve ove utrke i testiranja?
Kad je core business zapravo trgovanje dionicama, onda ovakvi slučajevi nisu ništa čudno - startupe su valjda i izmislili ti kockari i prevaranti.
Kupiš dionice jeftino, stvoriš hype, prodaš skupo.. i ajmo dalje.
Spomonjati suradnju s Porscheom u kontekstu C1 je smiješno, s njima rade druge stvari. Zato treba odvojiti ono što uspješno rade od ovih igranja s C1 i C2.
Spomonjati suradnju s Porscheom u kontekstu C1 je smiješno, s njima rade druge stvari. Zato treba odvojiti ono što uspješno rade od ovih igranja s C1 i C2.
Dobro, OK, istina. Uvijek je Rimac i govorio da oni prvenstveno prodaju tehnologiju za druge proizvođače, a da su njihova auta više kao pokazni modeli, gdje pokazuju što sve kao firma imaju i mogu.
Ali ovako omalovažavat C1 i C2 i reći da se s tim igraju i da to ne rade ozbiljno je ipak smiješno. Nemojte tako omalovažavat firmu i proizvod, samo zato jer je vlasnik iz hrvatske i ne volite mu tatu. To su gluposti. Naravno da ni C1 ni C2 nisu igračke i da to nije muljanje i sklopljeno onako da se nađe i da se izvuku pare. To su gluposti šta govorite.
A i pitanje je koliko bi igrača kao Porsche bilo zainteresirano za suradnju bez da su vidjeli što C1 može. Da je C1 igračka i muljanje, onda bi i Porsche odmahnuo rukom, zahvalio na toj "super" tehnologiji i otišao negdje drugo. Ako je netko ozbiljan, onda se ne može ovdje muljat, a tamo bit ozbiljan. Ili jesi ili nisi, nema pišiću/kakiću. Svaki proizvod mora bit jako ozbiljan i kvalitetan ako se žele zadržat ozbiljni igrači i zato smatram da su to totalne gluposti kad netko omalovažava kvalitetu i performanse Rimac C1 i C2 automobila.
Sad za domaći imate pogledat po youtube sve testove i drag raceove od C1.
A onda probajte nać tako nešto za Nikola kamione. I tu se vidi tko mulja, a tko proizvodi. Nikola postoji samo u kompjuterskim simulacijama i eventualno neki model bez pogona. Nikola nikad nije vozio i nema testove.
Porsche ne zanima jesi li čudak i lažeš li druge dok njima isporučuješ naručeno, kao što ni vjernike u Americi ne zanimaju Trumpovi preljubi dokle god postavlja konzervativne suce.
Stvarno misliš da je Rimac prodao 150 C2 u par dana?
Porsche ne zanima jesi li čudak i lažeš li druge dok njima isporučuješ naručeno, kao što ni vjernike u Americi ne zanimaju Trumpovi preljubi dokle god postavlja konzervativne suce.
Stvarno misliš da je Rimac prodao 150 C2 u par dana?
Prodao nije ni jednog još, ali da su naručeni, rezervirani i vjerojatno neki predujam uplaćen, to vjerujem. 150 auta nije velik broj, ovo je ekskluzivni hypercar koji izgleda odlicno i na papiru je prebrutalan. Prvi auto C1 je pokazao što mogu i po tome im ljudi vjeruju da je C2 još bolji.
Da, vjerujem da ima dovoljno lovaša u svijetu koji žele taj auto imat prvi i vjerujem da mu ni jedan neće ostat neprodan, jednom kad ih krene radit. Isto kao i svaki drugi ekskluzivni hypercar.
Zato jer još nema ni jedan 100% dovršen automobil C2. Ne razumijem šta ti je nejasno. Još se razvija, još se nadograđuje, još nisu ni svi crash testovi gotovi, još ne može na cestu... O kakvim onda usporedbama govorimo? Bit će usporedbe, kad auto krene u prodaju.
A C1 usporedba s LaFerrarijem i Teslom Ludacris? To te ne zanima, to nije bilo test? A Top Gear, pola emisije o C1 i na kraju izlijetanje, to nije bilo test i dokaz mogućnosti... Ne razumijem. Ja sam tu vidio dobar proizvod. Plus, meni osobno C1 izgleda vrhunski i jedan mi je od najljepših automobila ikad napravljenih. C2 ne baš toliko.
Znači želiš reći da je Rimac prodao 150 nepostojećih proizvoda? Kupite C2 - još nije gotov iako imamo informacije kolika je maskimalna brzina, doseg i slično. Ako auto nije gotov kako su došli do tih informacija? U simulatoru?
Vidiš, ta usporedba sa LaFerrarijem i Teslom je zanimljiva. Ne sporim autu ubrzanje, no ono što me zaintrigiralo je to što u cijelom videu nema nijednog kadra iz Rimca. Pa zašto ne pokažu tu unutrašnjost, taj inhouse infotaiment sustav? Možda je ništa, a opet, možda je...
Meni je C1 isto lijep auto, vjerujem da kit navedenog možeš naručiti sa stranice - https://www.factoryfive.com/gtm-supercar/
Gledaj, ja nemam ništa protiv Rimca. Pratim ga od davnih dana. Bio sam fasciniram kada je postao na Facebooku da u pola dva ujutro i dalje rješava poslovne mailove u firmi. No onda su se počele pojavljivati kontradiktorne informacije i svatko tko je malo objektivan se mora zapitati određene stvari.
Znači želiš reći da je Rimac prodao 150 nepostojećih proizvoda? Kupite C2 - još nije gotov iako imamo informacije kolika je maskimalna brzina, doseg i slično. Ako auto nije gotov kako su došli do tih informacija? U simulatoru?
Postoji prototip nekoliko prototipa s kojim testiraju već dosta dugo. Naravno, dobar dio posla se obavlja i na kompjuterima, u simulacijama. I drugi proizvođači daju informacije o proizvodu prije nego javnost uspije testirat. Jednom kad izađe onda mora opravdat te brojeve u stvarnom svijetu ili bude propast na burzi i slični problemi. I Nikola kamioni su imali simulacije, ali za razliku od Rimca, Nikola nije imao prototip koji se voza po cesti i po stazi i to im je sad prouzrokovalo ovaj veliki problem. Nakon cijele priče, Nikola ništa fizički nema za pokazat i dokazat svoje velike tvrdnje. Rimac ima. Pokazao je i pokazuje i dalje. Pitanje je na kraju hoće li 100% opravdati sve što je rečeno, ali to ćemo vidjeti kad izađe 100% gotov proizvod.
EDIT:
Meni je ovo super prikaz mogućnosti, a nije test vozač iz Rimca, nego ovaj novi voditelj Top Geara. Sve dobro objasni.
Čega nema? Nisi gledao Top Gear znači? Nisi gledao razna videa po youtubu, stranci koji su testirali? Nisi vidio Batistu, Regeru?
Službenih testova nema, jer možda još nema službenog serijskog auta? Nije ti to palo na pamet? Concept One je upravo to bio i ostao, koncept, ne službeni serijski auto. Concept Two još nije gotov i u fazi je dorade/testiranja. Pa naravno da neće radit službene testove prije nego dovrše auto. U biti, radili su službene crash testove, što je s tim?
Najbolje bit ljubomoran i pljuvat...
Zasto bi bio ljubomoran? Valjda smijem propitkivati neciju poslovnu politiku i ono sto iznosi u javnost. Vi Rajmak fanbojevi cim se dirne u vaseg hrvatskog Muska odmah pocinjete sa ad hominem. A nema potrebe za time.
Ako C1 nije sluzbeni auto kako je onda bio prodan famoznom zubaru iz SAD-a?
Evo jedan podatak za C1:
- Ubrzanje: 0-100 km/h 2,6 sekundi
- Autonomnost: do 350 km
- Najveća brzina: 355 km/h
Od svih ljudi koji su testirali C1 jel itko potvrdio navedene brojke? Naravno da nije.
Sto se tice crash testova, to sam propustio. Mozes mi poslati video crash testa? Bas me zanima kako ih rade. Siguran sam da je internet pun videa R2 crash testova. Ja samo pronalazim tekstove gdje Rimac najavljuje crash testove.
Znam ljude koji tamo rade kao inžinjeri, vjeruj mi... ne provode vrijeme fejkajući nepostojeće. No moram navesti disclaimer: definitivno mu nisam advokat, i ima on putra. Glumio je po našim novinama da je fenomenalan i kad nisu imali za platit račun za struju, naskupljao se raznoraznih poticaja (a kad se nnudi, nije lud), dobar dio biznisa ide preko poreznih oaza, a oni prijavljeni na zakonski minimum i tako dalje. No proizvodnja i razvoj se doista to prilično zakotrljala, i nije da prodaju maglu. Što se tiče modela, bio sam na demoima, stvar stvarno čupa asfalt (c1), ali zaborave navesti koliko kratko je auto otpimalan, tj koliko dugo ima dovoljno juicea kad ga se nagari za "utrke". Pričamo o desecima minuta, ne satima. No opet, definitivno nije ni teranos 2.0 ni nikola 1.0. Prije svega, eto ima više zaposlenih i manju "wallstreet valuaciju". Da je u USA, valjda bi mu izmislili vrijednost pola jednako prenapuhanog tesle.