Lijepa makina, isključivo za k....nje. Za skoro 13 000 000 kuna dobiješ dvosjeda koji u slučaju rada punom snagom potroši bateriju za 5,5 minuta. U svakom slučaju, tehnički a i estetski gledano, lijep stroj. Želim Mati da proda svih 150 komada iz serije, pa neka se razvija dalje. Najveća fora je prodati električne automobile naftnim šejkovima .
Predstavljen Rimac C_Two sa 1.914 KS i cijenom od
- poruka: 482
- |
- čitano: 108.831
- |
- moderatori:
vincimus
Ali sto je je, izgleda perverzija.
zašto odmah nisuzaokružili na 2 milje? Cijena mi nema smisla, automobil ionako nema izravnog konkurenta.
Felge su odvratne :D
Golemo i ovo:
Ubrzanje 0-300 km/h: 11,8 sekundi
max brzina 412 km/h
Ovo brze od formule
Jesu ga di testirali ili su samo teoretske brojke
neka ode napravit krug po Nürburgring
pa neka onda sere o ubrzanjima i krajnjoj brzini
jebes auto koji samo dobro ide pravocrtno
Mozda bi mu trebalo reci da ima i zavoja na cestama
Ne brini se ti za zavoje, provozali su ga oni na Pagu.
zasto nikad nije testiran u stvarnim uvjetima
nego samo se hvali u pravocrtnom ubrzanju
Po tvojoj logici bi se i drag race trebao voziti po zavoju jer pravocrtno je neispravno...
kupce ovoga ne zanimaju te stvari. Da su htjeli vožnju kupili bi si McL, Huracan, GT3, GTR... ovo cilja na Arape s malim mozgovima i malim pišama ali viškom para. Baš zato i mislim da je cijena preniska.
Felge su odvratne :D
mislim da su felge aerodinamične. Ne mo'š imat i ovce i novce, a i stvar je ukusa - sigurno se nekome baš takve sviđaju.
taman kao treći auto u familiji. do placa i natrag. stanu unutra i dvije-tri vreće zelja/paprike/krumpira. još kuka iza i ...
zasto ga ne testira na stazi da se vidi koliko vrijedi
nego samo ga nosi na drag race i onda ko pobijedio je Ferrari u ubrzanju do 450 metara
to mi se gadi
ovo je samo sto je rekao drug iznad za kurcenje do kafica i nista drugo
Znam da će sad neki srati da taj auto ne valja, zašto ga proizvode i sl.
Ovaj auto je perverzija, stvarno predobro izgleda, 1914 f...ing konja.
Rimcu želim sve najbolje
Za sigurnost se brine i 8 kamera, 12 ultrazvučnih senzora, te lidar sustav – dijelovi koji će mu omogućiti autonomnu vožnju (razine 4).
impresivno, 4. razina autonomne vožnje, ovime je daleko isped konkurencije kaoja koristi 2. i tek testira 3. razinu
Za sigurnost se brine i 8 kamera, 12 ultrazvučnih senzora, te lidar sustav – dijelovi koji će mu omogućiti autonomnu vožnju (razine 4).
impresivno, 4. razina autonomne vožnje, ovime je daleko isped konkurencije kaoja koristi 2. i tek testira 3. razinu
inače svaka čast rimcu, auto je brutalan... no kao i dosta ostalih ovdje... voiio bih vidjet taj auto u praksi, zanima me vrijeme na numberingu, zanima me kako izgleda 4. razina autonomije u praksi... no, vjerujem da onaj tko ga bude kupovao bude tražio te informacije, ili ne bude jer će mu služit u dubaiu za kur**nje.
vrhunska reklama bi bila da ga da hammondu da ga provoza... ali bez zajebancije.
kupce ovoga ne zanimaju te stvari. Da su htjeli vožnju kupili bi si McL, Huracan, GT3, GTR... ovo cilja na Arape s malim mozgovima i malim pišama ali viškom para. Baš zato i mislim da je cijena preniska.
Njima ne treba nikakvi pišljivi "totalno električni Rimac marketing-autek od dvije tone".
Ko hoče najbolje taj si naruči Koenigsegg One:1/1360kg=1360konjusina, i realno to je najbolje kaj moš naručit za dva vagona dolara.
kupce ovoga ne zanimaju te stvari. Da su htjeli vožnju kupili bi si McL, Huracan, GT3, GTR... ovo cilja na Arape s malim mozgovima i malim pišama ali viškom para. Baš zato i mislim da je cijena preniska.
Njima ne treba nikakvi pišljivi "totalno električni Rimac marketing-autek od dvije tone".
Ko hoče najbolje taj si naruči Koenigsegg One:1/1360kg=1360konjusina, i realno to je najbolje kaj moš naručit za dva vagona dolara.
E to je auto a ne ova elektricna kosilica
Da mi je znati što je tu tako brutalno. Napraviti atmo motor sa hrpom konja je uspjeh. Elektro realno nije uopće težak za sklopiti. Puno dečki preradi benzince u električne u svojoj garaži. Dovoljno je malo znanja i štednje. Naravno, to ne budu na nivou vozila kao što je bila kockica od Rimca koji je jadnik u hladnoj garaži sklapao tu kocku sa dijelovima od 100.000€.
Koja glupost! Predstavlja se velika investicija od 30mil$ i to nesto nevideno za takvu firmu blabla, a lik prodava 1 auto za 2.1mil$ tj za 30mil$ napravi 14 auta. Naravno takav balkanac prvo primi lovu onda pravi auto mjesecima. Bas me zanima koliko ce ih prodati, a to naravno nece reci, cak i da rece lagao bi.
Za sigurnost se brine i 8 kamera, 12 ultrazvučnih senzora, te lidar sustav – dijelovi koji će mu omogućiti autonomnu vožnju (razine 4).
impresivno, 4. razina autonomne vožnje, ovime je daleko isped konkurencije kaoja koristi 2. i tek testira 3. razinu
zanima me kako izgleda 4. razina autonomije u praksi...
Ispravljeno u clanku.... kaze sada "dijelovi koji će mu omogućiti, iako ne odmah, autonomnu vožnju (razine 4)."
Jako su najavljivali taj Level 4, ali izgleda da nista od toga za sada.
Trenutno je najbolji novi Audi A8 sa Level 3.
Bas me zanima koliko ce ih prodati
bio je prijenos u živo kojeg je radio Saša Cvetojević, u njemu je rečeno kako je već prodano 30 komada najnovijeg modela, tako da očito zainteresiranih kupaca ima
Koja takva jurilica uopće ima dobro vrijeme na ringu? Nije dizajniran za to. U tu klasu spada veyron, chiron(navodno su nešto popravili kod njega pa je sposobniji za krivine od veyrona), bilo koji konigsegg, venom f5. Na tom polju ih podere bilo koji porš, gtr, nabrijaniji m3, r10, ferdo, subaru...
Ovo su pokazna vozila da se vidi ko ima skupljeg jer to ionako ne voze stručni vozači čim izađe iz proizvodnje. Meni se auto sviđa, felge pogotovo i nadam se da će u serijskom modelu biti bar dio ove tehnologije koja je ovdje prikazana. Jedino se pitam kojom to oni tehnikom planiraju tu snago prenjet na cestu. Pa to nema dosta jakog vratila ni mjenjača da preživi taj moment.
Početna cijena C_Two je 1,7 milijuna eura, a prema neslužbenim informacijama, dosad ih je, prije same premijere, već prodano tridesetak.
bogataši navalili, 30 već prodano
Mogu samo reći Respect. Ovako nešto treba napraviti, pravo remek djelo. Bez puno rasprava kome to služi. I za kraj sa svim tim naprednim sustavima ovo je mokri san svakog geek-a. Ja bih se igrao sa svim postavkama bar jedno 6 mjeseci :)
Mate puno sreće i uz želju da slijedeći projekt bude i za nas običnu raju.
zasto ga ne testira na stazi da se vidi koliko vrijedi
nego samo ga nosi na drag race i onda ko pobijedio je Ferrari u ubrzanju do 450 metara
to mi se gadi
ovo je samo sto je rekao drug iznad za kurcenje do kafica i nista drugo
Pa testiran je na hill climbu St. Gallen. Stazu je prošao puno brže nego novi NSX a malo sporije od Aventadora kojeg je vozio Lamborghinijev test vozač (dok je Rimca vozio novinar). U svakom slučaju, biti na stazi brži od najbrže Honde ikad nije mala stvar. Nurburgring je samo jedna od staza i mnogi automobili nisu nikad službeno testirani na njoj. Spomenuti NSX (novi model), La Ferrari, Chiron...
E to je auto a ne ova elektricna kosilica
Zanimljivo, rekao si da nije auto dok ga ne vidiš na Ringu. Jesi ovog vidio?