Pozz. Radi se o philips led smart tv. Gornji dio ekrana u sjeni ( otprilike pola).
Vidi se ali jako slabo. Donji dio u redu.
Ostalo sve radi. Star je 4 godine ali ima produzeno jamstvo, sto mislite da li ce prihvatiti reklamaciju ili ne?

Pozz. Radi se o philips led smart tv. Gornji dio ekrana u sjeni ( otprilike pola).
Vidi se ali jako slabo. Donji dio u redu.
Ostalo sve radi. Star je 4 godine ali ima produzeno jamstvo, sto mislite da li ce prihvatiti reklamaciju ili ne?
50pus6262/12. Ima jamstvo ali ono produljeno ili kako ga vec zovu. Ono regularno od dvije godine je proslo
Odi pa vidi, u principu ne bi trebalo biti problema.
50pus6262/12. Ima jamstvo ali ono produljeno ili kako ga vec zovu. Ono regularno od dvije godine je proslo
Zovi ih i prijavi kvar, nemaš se što misliti, zato si i dobio (kupio) to produljeno jamstvo. Javi kako je prošlo.
Javio im se. Brzo su reagirali i poslali mi obrazac za ispuniti i u koji servis da to nosim.
Odnio sam sve to skupa u servis. Nikakve problematike nije bilo.
Otislo je pozadinsko osvjetljenje koje treba zamijeniti. Pa sad servis partumu salje predracun i ako ovi prihvate ide poprapravak.
Ako ne onda be znam. Ovaj iz servisa kaze da ne vidi razlog da ne bi prihvatili.
Inace cijena popravka je 1700 kn a da li je ista cifra i prema njima ne bih znao. Cekanje min.20 do 25 dana. A tad javim kako je proslo
Javio im se. Brzo su reagirali i poslali mi obrazac za ispuniti i u koji servis da to nosim.
Odnio sam sve to skupa u servis. Nikakve problematike nije bilo.
Otislo je pozadinsko osvjetljenje koje treba zamijeniti. Pa sad servis partumu salje predracun i ako ovi prihvate ide poprapravak.
Ako ne onda be znam. Ovaj iz servisa kaze da ne vidi razlog da ne bi prihvatili.
Inace cijena popravka je 1700 kn a da li je ista cifra i prema njima ne bih znao. Cekanje min.20 do 25 dana. A tad javim kako je proslo
"Solidna" cijena za servis, mislim da original osvjetljenje komplet dođe oko 500kn, a kod Kineza preko Aliexpressa se nabavi solidno osvjetljenje za 200kn. Iskusni serviser to sredi u sat vremena + još sat na testiranje (upališ TV i pustiš da radi).
Eto čisto da znaš ako ne bude ništa od servisa, mada ne vidim razloga da ne bude, i budu li gnjavili nemoj popuštati, to su u principu osiguranja, a ona se uživaju natezati i cjenkati.
A vidjet cemo. Uvijek postoji mogucnost da se natezu ili prode glatko.
Meni je tlaka sto sad nemam tv mjesec dana i sto sam ga sam morao nositi. To mi je vec dovoljno.
Ali to cu preboljeti ako sve prode glat sto i ocekujem jer inace nisam za cjenjkanja i cjepidlacenje u prazno. Ako vadim odmah i pucam :-)
Mali update. Nakon vise od 20 dana idem provjeriti sto je sa tevizorom.
Saljem partumu mail da mi provjere, oni vracaju nazad da je popravak odobren i da ce mi se servis javiti.
Saljem mail servisu, oni vracaju da jos cekaju od osigaranja potvrdu prihvacanja popravka.
Ja im odgovaram da ja imam mail u kojem je popravak odobren. Oni meni nakon sat vremena salju kako je popravak odobren i da ce se javiti kad bude gotovo.
Znaci da se nisam isao informirati to bi sve skupa i dalje stajalo bez pomaka.
Sad slijedi jos jedan takav period cekanja
Nažalost kod mnogih servisa to tako ide, ako nisi dosadan stave te na dno liste. Nedavno sam isto nešto poslao u servis, prošlo dva mjeseca, već sam i zaboravio na to, a očito i oni. Nazovem i pitam što je s tim, u roku od dva dana od poziva sve sređeno i poslano. Da sam čekao još 6 mjeseci vjerojatno se ne bi sami javili.
Velike su razlike od servisa do servisa. Recimo, Silnica tak-tak, kako koji put, dok KBZ Electronic stvarno brzo obavlja i odmah zove.
Moj je u silnici i mogu zakljuciti da je servis u k...cu. jos uvijek cekam. A da oni nemaju na lageru barem jedan set pozadinskog osvjetljenja onda neznam.
Kad ga ugradis narucis odmah jedan. I uvijek si spreman.
Sad sam bio kod njih i nikad vise
Moj je u silnici i mogu zakljuciti da je servis u k...cu. jos uvijek cekam. A da oni nemaju na lageru barem jedan set pozadinskog osvjetljenja onda neznam.
Kad ga ugradis narucis odmah jedan. I uvijek si spreman.
Sad sam bio kod njih i nikad vise
Za servis je prevelik teret imati sve dijelove na lageru. Znam po sebi da sam na početku razmišljao kao ti ali se ispostavilo da je jednostavnije za financije naručit i imat dio za dan-dva. Nikada ne znaš kaj će trebati pa onda hrpa dijelova ostane kod tebe za smeće.
Skoro svaki proizvođač i tip panela, veličina ima specifičan set pozadinskog tak da to ne bi imalo smisla.
Evo, npr., na husqvarninoj traktor kosilici mi je ispucao spremnik goriva. Ovlašteni husqvarna reseller kaže da ga može naručiti ali ne zna da li će stići za tjedan ili dva mjeseca. Do nedugo su ga mogli imati unutar 2-3 radna dana.
Generalno stanje tržišta je u rasulu. Ne ulazim da li je to umjetno stvorena situacija ili posljedica više faktora