Procitao sam, mozda prebrzo, al nisam nasao koliko je kostao cijeli projekt.
Nadogradnjom autoakustike do novog života francusk
- poruka: 31
- |
- čitano: 12.922
- |
- moderatori:
vincimus
Pretpostavljam da bi cijenom instalacije ove opreme za nas "smrtnike" (koji nemaju popust zbog promo članka) poduplali vrijednost 13 godina starog vozila niže klase. Da istu osobu pitam da li kupiti skupu grafičku karticu u stari PC, savjet bi bio prodaj sve to jer se ne isplati.
Ideja članka je dobra, ali realizacija za nas čitatelje neupotrebljiva (velika većina ne bi ugrađivala pojačala i raskopavala vrata). I još preporuka (u BUG-u) da bolje ništa ne raditi sam !?. Dakle, ako ste se već pretvorili u časopis za audiofile dajte temu: isplativa nadogradnja na android radio, što se dobiva/gubi, koji modeli (s kvalitetnim radio prijemom i sl.) itd..
Pretpostavljam da bi cijenom instalacije ove opreme za nas "smrtnike" (koji nemaju popust zbog promo članka) poduplali vrijednost 13 godina starog vozila niže klase.
Ne, to nam je Davor objašnjavao kad smo pričali o ovome, ovakva investicija je isključivo za tebe, kad ga budeš prodavao nećeš ni na koji način povećati njegovu cijenu.
vruce ljepilo u auto???
to ce otpasti nakon tijekom prvog ljeta.
vrucim ljepilom se lijepi privremeno, da odmah drzi, no mora se zalijepiti i drugim ljepilom koje je temperaturno otporno.
clanak svrstavam u sponzorski jer se spominje iskljucivoj jedna tvrtka, a majstora "experta" necu ni komentirati nakon zahvata na visokotoncima.
Ugraditi ovakvu opremu / potrošiti cca 4.000 € (oprema i rad navedeno u članku) u loše akustički izoliran auto je bačen novac.
" doznao sam kako do Bluetootha i hands-free telefoniranja mogu doći već za stotinjak eura"
Može i jeftinije, ali me zanima koja je to opcija za stotinjak eura.
A i ovaj Ronis prži cijene bolesno jedan Pioneer 265€, drugi dućan u hr 199€+rikver kamera.
Koliko vidim, ovakvim zahvatom gubiš upotrebljivost ventilacijskog otvora. Ili...?
Koliko vidim, ovakvim zahvatom gubiš upotrebljivost ventilacijskog otvora. Ili...?
ovim zahvatom sedlaš mrtvog konja. sam vrag zna koliko (osim navedene svote) bi se još moralo ulupati u citroena pa da izdrži još neko vrijeme. bolje frknut tu kramu (koliko god dobio, puna šaka brade), dodati ovo za "zabavu" i kupiti nešto bolje (đepenca?).
Al ste se usprdili.
Kad (i ako) Citroen završi na CIOS-u, Davor izvadi komponente van i prebaci u novi auto.
A ionak su svi tvornički sustavi smeće, tak da je to ionak obavezno.
Za te novce bi radije zamjenio tvornički zaslon i stavio zaslon umjesto njega da se uklopi estetski.
Čini mi se da je ovo samo dobra reklama jer nema odgovora kako jeftino riješiti pozive preko bluetootha.
Probao sam jeftina rješenja u golfu 5 i to jednostavno ne funkcionira zbog eha. Jednostavno mora biti
oriđiđi mic. poviše glave i original radio(novije generacije) da bi to sve funkcioniralo, a to košta kao pola auta,
a to je samo za pozive preko bluetootha, a ne za audiofile. Članak ne govori o cijeni jer je prevelika i
ne isplati se u automobil ove klase i godišta ugrađivati. Oni automobili u koje se isplati ugradnja
imaju ovo riješeno tvornički.
To je apsolutna istina. Želja mi je nekako ugradit kakav android u centralnu konzulu, gdje se odmara desna ruka na alfi 166. Izbaci se kožni umetak i spužva, na poslu od aluminija izglodam poklopac kučišta za android i složim si nešto. Tko zna o kojem je autu riječ, zna da je multimedija zastarjela i ne možeš je izbacit jer kontrolira jako puno sustava u automobilu. Nakon odsluženja, cijeli komplet izvadit i preselit u novo vozilo, jer za to u kompletu možda "dobijem" 100 eura gore na vrijednost auta. Znači, 2100 eura.
Šteta, Bug ekipa je imala priliku napravit dobar DIY jeftilen projekat za stare kante, a ovako smo samo pročitali loš sponzorirani članak.
Koliko vidim, ovakvim zahvatom gubiš upotrebljivost ventilacijskog otvora. Ili...?
ne.
visokotonac je ugradjen na originalnu poziciju. nema veze s ventilacijskim otvorom.
Ugraditi ovakvu opremu / potrošiti cca 4.000 € (oprema i rad navedeno u članku) u loše akustički izoliran auto je bačen novac.
to nitko ne spori.
no ne ulazimo u vlasnikove zelje i ideje. njegovi novci, njegova realizacija.
nista tu nije sporno, da ne vrijedi, nekome da, nekome ne. i da je dodao te novce za kupnju novog vozila, mozda bi kupio vozilo u gorem stanju nego postojece (nije nemoguce kako se trenutno krecu cijene rabljenih auta).
ako motor i limarija drze, kaj sad mi tu imamo komentirati.
poanta je da se spominje imenom, prezimenom i adresom, samo jedna tvrtka i to je za mene reklama. trebalo bi pisati da je clanak sponzoriran. ne vjerujem da vlasnik nije dobio lijep popust za napisani clanak, ako nije onda je bedak.
koliko su mene ucili novinarstvu, tako se ne pise clanak vec reklama. da je autor kontaktirao vise tvrtki koje se time bave (informaticki je pismen i zna pretrazivati internet) te napisao neovisan clanak sa vise navedenih tvrki gdje se to moze obaviti, bacio usporedbu cijena i rjesenja, ja ne bih imao prigovora, ovako imam.
Koliko vidim, ovakvim zahvatom gubiš upotrebljivost ventilacijskog otvora. Ili...?
ne.
visokotonac je ugradjen na originalnu poziciju. nema veze s ventilacijskim otvorom.
Ekran ne blokira ventilaciju?
Koliko vidim, ovakvim zahvatom gubiš upotrebljivost ventilacijskog otvora. Ili...?
ne.
visokotonac je ugradjen na originalnu poziciju. nema veze s ventilacijskim otvorom.
Ekran ne blokira ventilaciju?
ok, zabrijao sam, mislio sam da pita za rupe za visokotonac da su ventilacija...
sad sam skuzio kaj je covjek mislio. malo blokira, nista strasno, nije da je skroz zatvoreno. osobno ne preferiram centralne vent. otvore, vise volim da mi je zrak usmjeren preko vjetrobrana...
Ovakav projekt mi je za Citroen Saxo i vlasnika s kapom naopačke, a ne obiteljski 'kombi' sa djecjim sjedalicama.
I slažem se s komentarima da je trebalo nešto prikazati kao jednostavno rješenje problema s povezivosti moba i auto akustike, s primjerima...
Napravio sam slično na svome autu sličnog godišta, kao i kod autora. Isto kao i on vjerojatno je to odradio kompenzacijom (on člancima u BUGu, ja kroz jedan građevinski zahvat), nije poanta tko je kako platio svoje zadovoljstvo (da smo lovom plaćali i on i ja vjerojatno to ne bi ni radili, no kroz neki deal, hajde). Poanta svega, a to će skužiti i autor, da je to bačen novac. I da sve napraviš što misliš, jedan novi moderan auto, a posebice npr. Tesla jede sve što si napravio za doručak. Kad sam u konačnici prodavao auto, nemaš kome to prodati, a netko piše "prebaciš to u drugi auto", u koji? Novu npr. Teslu koja svojim sustavom postavlja standard. Frikovi koji troše lovu na ozvučenje u autu neće polovovno i rješenje za Citroen.
Nažalost, par hiljda eura bacio, uživao u autu nakon toga koju godinu, i idemo dalje,... tako i autor, sretno, ali prije ili kasnije ćeš skužiti - bačen novac.
Al ste se usprdili.
Kad (i ako) Citroen završi na CIOS-u, Davor izvadi komponente van i prebaci u novi auto.
A ionak su svi tvornički sustavi smeće, tak da je to ionak obavezno.
Dobro, nisu baš svi "tvornički sustavi smeće", ovisi koji model se kupuje. Ali da obično najveću glupost, kako autor kaže, auto proizvođači naplaćuju kao 24 karatno zlato, stoji.
Na kraju evo ovdje čitam, još je jedan Ferrari napravio najpametniju moguću stvar: dobar bazični bluetooth (ili wifi?) i mobitel poslužuje sve - od navigacije, razgovora do
playanja muzike. Još nek ima klimu na gumbe, i nedajbože opciju izmjene lcd zaslona bez uništavanja cockpita (i tak većini danas strše ekrani, pa nevidim razloga zašto su neodvojivi) i
auto je riješen. Meni je što se zvuka s mojim bez nekakve nadoplate stigao bose i nemam ni najblaže potrebe išta raskopavat radi dodatne buke u autu. Nisam više teenager kojem je
"što više basa" jedina bitna opcija za vožnju.
Napravio sam slično na svome autu sličnog godišta, kao i kod autora. Isto kao i on vjerojatno je to odradio kompenzacijom (on člancima u BUGu, ja kroz jedan građevinski zahvat), nije poanta tko je kako platio svoje zadovoljstvo (da smo lovom plaćali i on i ja vjerojatno to ne bi ni radili, no kroz neki deal, hajde). Poanta svega, a to će skužiti i autor, da je to bačen novac. I da sve napraviš što misliš, jedan novi moderan auto, a posebice npr. Tesla jede sve što si napravio za doručak. Kad sam u konačnici prodavao auto, nemaš kome to prodati, a netko piše "prebaciš to u drugi auto", u koji? Novu npr. Teslu koja svojim sustavom postavlja standard. Frikovi koji troše lovu na ozvučenje u autu neće polovovno i rješenje za Citroen.
Nažalost, par hiljda eura bacio, uživao u autu nakon toga koju godinu, i idemo dalje,... tako i autor, sretno, ali prije ili kasnije ćeš skužiti - bačen novac.
U nekoliko navrata nadogradio sam sustav svog Accenta iz 2007. godine.
Tri puta sam mijenjao HU i sad imam Alpineov 2DIN HU s Car Play i Android Auto.
Dva puta mijenjani prednji zvučnici, jednom mijenjani stražnji zvučnici, damping svih vrata i stražnje police, pojačalo u gepeku, subwoofer ispod sjedala.
Jedini "bačen novac" je što nisam odmah išao na full varijantu. Vrijedilo je svake lipe jer slušam muziku svaki dan i puno mi znači kvalitetniji zvuk. Jedini "problem" koji sad imam je što mi sub ne ide dovoljno nisko za moj ukus pa si razmišljam staviti nešto u gepek.
Zvuk je i ovako bolji od 99% auta u kojima sam se vozio.
Nije poanta porasta vrijednosti auta, poanta je užitka u vožnji.
Ne mora to bit posebno skup zahvat..a i ne moras baš sub i ampove stavljat..HUD i nove zvucnike vec se dobije poprilican upgrade!
Dok najskuplji paket opreme ima JBL ozvučenje.
A dodatno ništa ne naplaćuju to, nikako suvo zlato.
Dok najskuplji paket opreme ima JBL ozvučenje.
A dodatno ništa ne naplaćuju to, nikako suvo zlato.
Mos si mislit :) Moja nova Vitara ima gore zvucnike nego Polo iz 2014. A vozio sam se bome i u skupim Mazdama, Audijima i BMW i u svima je zvuk kifla. Jednostavno je to prvo na cem se stedi kod vecine brandova jer prosjecan covjek ne kuzi razliku.
Ili imamo drukciji kriterij dobrog :)
A opet ti si me demantirao svojim lošim iskustvom iz Suzuki Vitare. Koliko zvučnika ima Vitara,, dali je zaista tako loš zvuk ili si ti strog?
A opet ti si me demantirao svojim lošim iskustvom iz Suzuki Vitare. Koliko zvučnika ima Vitara,, dali je zaista tako loš zvuk ili si ti strog?
Imam full opremu, dakle 2 zvucnika 2 visokotonca naprijed i 2 zvucnika iza. Zvuk je uzasan - objektivno, tj gori znacajno od recimo mog starog auta, Polo s osnovnom opremom iz 2014... Uzasan u smislu da nema nikakve jasnoce, kad je neka jaca/ zahtjevnija pjesma di se vise toga dogada doslovno pol tog ne cujes neg je zamuljano. Pricam o pjesmama koje inace doma slusam na dobrom sustavu (DALI zvucnici i Marantz pojacalo) pa ih znam u dusu.
Hvalio mi se i poznanik sa zvucnicima u AUDIju, mislim da je ~2017.-2018. god, nisu bili nista bolji neg u mom Polu. Isto i za neku skupu Mazdu sa full opremom, isto tak negdje 2019. godiste, nije me nimalo impresionirao zvuk na prvu. Za KIU ne znam iz prve ruke pa necu tvrditi.
Mozda je problem sto usporedujem sa home sustavom, pa su ovo zapravo dobri sustavi za standarde auta, al tesko mi je u to povjerovat :) A Vitara je definitivno zivi uzas, to je poznati najveci downside tog auta. Vjerojatno cu za godinu dana radit nesto slicno kao autor ovog clanka, i to vjerojatno isto u Ronisu jer mi se nekako cine kao najstrucniji i s najvecom ponudom, iako su bezobrazno skupi...