Ne radi anketa.
Po meni, Kia je najgora jer je teško uopće pročitati što piše, izgleda kao KN.
Pegeout mi je čak fora.
Ne radi anketa.
Po meni, Kia je najgora jer je teško uopće pročitati što piše, izgleda kao KN.
Pegeout mi je čak fora.
kn daleko najgore
ok juve je uveo jednostavan logo ali oni nisu odbacili grb
VW kao najgori redizajn, ozbiljno!?
Ovo je san za svakog dizajnera, konačno su natjerali šefove da uzmu monokromatski logo kao konačni dizjan, nema više sjenčanja, akcentura, subliminalnih poruka, "vizija i misija" utkanih u brend.
No ovo je trend velike većine brendova, tj. ne amo brendova već i svega što gledamo oko nas. Kuće su monokromatske sa jasnim, čvrstim linijama. Automobili imaju linijska svjetla.
Iako se o dizjanu svijeta oko nas može pričati danima, kratko ću se posvetiti samo Techu.
Sans serifna tipografija je nova norma. Slično se dogodilo u prošlom stoljeću kada je Bauhaus zamjenio Art-deco, gotički revival i kič.
Dizjan ide u valovima, prvi val - dodaje se poruka, vizija, misija, koncept koji zaokružuje sve ono što brend želi biti; novi val - miče se sve što je nepotrebno da bi brend ostao isti.
Funkcionalnost je na prvom mjestu.
Reebok - RBK, Yves Saint Laurent - YSL, monogrami postaju brend. Tommy Hilfiger - TH.
Apple je dugo godina njegovao skeumorfizam koji je davao život minimalističkom, metalno-sterilnom dizjanu njihovih uređaja. Kutija je bila čista, ali sadržaj kutije je bio živ. Ideja je bila da visoko sofisticirani uređaj bude što jednostavniji i precizniji jer je aplikacija ta koja oživljava, koja se ponaša kao uređaj kojeg iPhone zamjenjuje. iPhone je bio bezličan komad stakla i metala, ali je kalkulator izgledao kao fizički kalkulator.
U Techu to ima još više smisla - brend mora biti visoko čitljiv na svim ekranima, multinacionalan - jasan svima na cijeloj planeti, responzivan.
Mnoge tech kompanije su nadišle logo kao reklamu/frontu svoje kompanije jer su npr Uber/Google/Zoom postali glagoli u svakodnevnom govoru pa sam logo više nije toliko bitan.
Pretvaranje svega u aplikacije na smartphoneu također je promjenilo našu percepciju. Ikone su postale toliko moćne da mozak reagira i prije nego je prihvaćena poruka ikone na ekranu.
Emojiji su prerasli jednostavno iskazivanje bazičnih emocija - i već se i po tome može vrlo točno pogoditi dob korisnika.
Zato je Google i pogodio i pogriješio sa svojim design smjerom:
1. Zato jer je toliko jak brend da logo nije potreban, Google se fokusirao na tipografiju, pa tako posebno odabrani fontovi već dovoljno pokazuju da se radi o Google proizvodu.
2. Minimalizam i uniformnost su doveli do točke neprepoznatljivosti pa je njiova ikonografija Google Apps zbunjujuća. Google radi grešku prečestog mjenjanja aplikacija novima, pa aplikacija i njena ikona nemaju dovoljno vremena da postanu univerzalna ikona za tu radnju.
Za koju godinu vratit će se (rode) Boje.
Da li Vam monokromatski minimalizam daje dojam luksuza i čvrstine (pouzdanosti) dok šaroliki, neujednačeni i teksturirani logo daju dojam dječijih igračaka:
10 | Da |
---|---|
31 | Ne |
logo se stavlja na merchandise zbog jednostavnosti i upecatljivosti. to ne znaci da je grb odbacen
onda hyundai koji reklamira krevete za turiste ocito))
Hyundai nije na listi, ali očiti dokaz da Hondin redizajn nije dobar
Prakticki su svi isto napravili, osim ovih par kaj su umjesto znaka stavili samo slova
onda kia koja se pretvorila u KI na cirilici (KИ)
Upće ne izgleda kao KИ na ćirilici. Mislim, možda nekome izgleda, meni je odmah bilo čitljivo KI "A", na to nisam ni pomislio. (fino oblikovano slovo A)
Pokazujem ga na automobilu jer na "papiru" ne izgleda impresivno. Logo se stopio se s automobilom i više ne strši kao na mom Stonicu iz 2021.
Sutra bih ga zamijenio, no nemoguće je jer je malo utkan u lim.
Stari KIA STONIC
Novi
A kako tek izgleda na moćnijem modelu.
Po meni, jedan od uspješnijih (ili promjene logo-a) zadnjuh 10 godina.
Dok svi idu na jednostavnost, Ajax vraća stari grb/logo:
https://www.index.hr/sport/clanak/ajax-ce-promijeniti-grb/2616283.aspx
Po meni je to i bolje, ovaj minimalizam koji se danas forsira je smeće i ni jedan logo nema dušu, tradiciju i prepoznatljivost.
Čemu? Zašto? Pa neki su doslovno katastrofa naspram starih. Misle da će im se prodaja povećati?
Dacia pokrala samo slogu srbima iz grba, sad ne znamo što srbina spašava, hoće li picousta vlada tužiti?
Glasa san za daciu a nissan za đaguara.
A kako tek izgleda na moćnijem modelu.
kn i mocno ne mozes stavit u istu recenicu. nemam nista protiv njih ali jednostavno, ne.
Peugeot nije nista novo napravio nego je bukvalno vratio stari logo iz 50tih. Meni licno oni imaju najbolji rebranding.
Nazalost danas je sve mrtva minimalistika. Nije problem u samom tom nekom minimalizmu koliko je problem sto svi u stopu jedni druge prate.
Kia i Jaguar definitivno najgori. Dacija odmah iza njih.
To je logo iz 1970ih, a boje su po teoriji izabrane jer je na crtežima BMW 3.0 CSL trebao imati livery u plavoj, ljubičastoj i crvenoj boji jer se očekivalo da će sponzor biti Texaco, naftna kompanija iz Texasa.
Sluzbeno, plava je BMW, crvena - motosport, ljubicasta je veza između tih boja.
Kakve to ima veze s lgbtom, nikakve... bitno je spomenuti omraženu babarogu, jel' tako?
onda kia koja se pretvorila u KI na cirilici (KИ)
Upće ne izgleda kao KИ na ćirilici. Mislim, možda nekome izgleda, meni je odmah bilo čitljivo KI "A", na to nisam ni pomislio. (fino oblikovano slovo A)
Pokazujem ga na automobilu jer na "papiru" ne izgleda impresivno. Logo se stopio se s automobilom i više ne strši kao na mom Stonicu iz 2021.
Sutra bih ga zamijenio, no nemoguće je jer je malo utkan u lim.
Stari KIA STONIC
Novi
A kako tek izgleda na moćnijem modelu.
Po meni, jedan od uspješnijih (ili promjene logo-a) zadnjuh 10 godina.
Imam Kiu Ceed iz 2021., moj je jedan od posljednjih koje su proizveli sa starim logom.
Meni je ljepši novi logo, jedino što bih ja ostavio poprečnu liniju na slovu "A" i stavio barem minimalni razmak između slova, na taj način bi logo bilo lakše čitati.
Inače, KIA je imala i posebnu inačicu loga za KDM vozila (Korean domestic market) koji je također ljepši i intrigantniji od starog loga.
Ako netko od vlasnika Kie to želi, taj stari logo se može odstraniti i staviti taj za korejsko tržište.
sviđaju mi se logotipi koji su se zapravo vratili na stari (povijesni) izgled: Škoda i Peugeot, možda sam samo star (djeco, sve je nekad bilo bolje...)
Uz Daciu meni je Kia logo najbolji od novodobnih, ne znam zašto se mnogima ne sviđa.
Alfa i Jaguar - sramota!
kia je imala ruzan logo prije, a novi je ljepsi, ali definitivno izgleda ko KN. svaki put kad hodam s nekim po gradu i vidim kiu to kazem, iako mi se svida logo izgledom.
hodam s curom po gradu i nova kia, pitam ju jel znas koji je ovo auto(o autima zna samo da dolaze u razlicitim bojama), kaze nemam pojma, reko pa pise ti na logu, veli vidim, al nikad nisam cula za KN.
hodam s curom po gradu i nova kia, pitam ju jel znas koji je ovo auto(o autima zna samo da dolaze u razlicitim bojama), kaze nemam pojma, reko pa pise ti na logu, veli vidim, al nikad nisam cula za KN.
Probaj hodati s dečkom, on će sigurno znati
Kakve to ima veze s lgbtom, nikakve... bitno je spomenuti omraženu babarogu, jel' tako?
čitaš me tko otvorenu knjigu, što ću sad, stjerat će me u tor za zadrte...
stjerat će me u tor za zadrte...
A što bi ti falilo među naci ultrašima i ostalim mrziteljima? Ti si nešto bolji?