System One

poruka: 50
|
čitano: 25.936
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
System One

Pozdrav, nisam nigdje na forumu naletio na forumu slicnu temu pa sam otvorio novu, ispricavam se ako tema vec postoji.

Dakle System One mi se navodi u jamstvenom listu kao ovlasteni servis za Dell monitor koji je jos pod garancijom. Po onome sto sam citao po nekim drugim forumima ljudi ih bas i ne hvale, pa me zanima ako neko ima kakve informacije iz prve ruke. Dali je neko konkretno imao posla s njima, kakvi su, koliko su brzi i slicno?

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
System One

Od System One bjezati sto dalje. Meni su pokvarili novi ispravan laptop (9000kn) prilikom ugradnje dodatnog HDD-a, koji se naravno mora ugraditi u ovlastenom servisu. Vec je 5 puta bio kod njih i uporno tvrde da je uredjaj ispravan, a nije. Nije veliki kvar ali ga oni ne mogu rijesiti. Jako gorko iskustvo, Idem dalje do drzavnog inspektorata, ako treba

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
System One

Da takve stvari sam cuo vec od nekoliko ljudi, pa sam bas zbog toga i postavio ovaj thread. Problem je sto su mi oni navedeni kao ovalsteni servis za ovaj monitor tako da bas i nemam nekog izbora mada mislim kupit novi monitor pa im poslat ovog nek se igraju s njim dok ga ne poprave.

Hvala u svakom slucaju.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
System One

Evo da dodam svoje iskustvo uglavnom katastrofa. Predao sam im laptop asus bio je oštečen gornji cover prvih mjesec dana bez ikakvog odgovora kakva je situacija sa popravljanjem uređajima sve dok ih nisam osobno pitao. onda još 2 tjedna čekam da zamjene cover. I napokon ga zamjene i pošalju mi ga doma kada ono gornji cover zamjenjen a dolji je oštečen (napuknot) a kad sam poslao laptop bio je cijeli. Žalosno što su oni ovlašteni servis za Asus.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
System One

Evo i mojeg iskustva.

Katastrofa je sve što mogu reći. Servis koji mi nakon 2 tjedna tek na moj poziv kaže da mogu preuzeti disk koji nije popravljen i da ga odnesem ili u dućan ili kod distributera da ga zamjene jer je navodno netko kod distributera upoznat s tim. Na upit tko je distributer ne zna se odgovor... Zašto oni ne razmjene disk s distributerom, ništa. Oni se ne bave internim diskovima... Iako Protis tvrdi drugačije, iako su ga uredno primili. Šećer na kraju, sad sam preuzeo disk i primku i na njoj ne piše apsolutno ništa - da li je uređaj dijagnosticiran, da li je kontaktiran distributer... Kolko ja vidim ,taj disk je mogao tamo stajati 2 tjedna bez da ga je itko pogledao ili išta napravio u pogledu njega. 2 tjedna izgubljena, jedno 10ak poziva i mailova i živciranja. Izbjegavati u širokom luku. A isto vrijedi za Toshibine diskove.

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...

Evo i mojeg iskustva.

Katastrofa je sve što mogu reći. Servis koji mi nakon 2 tjedna tek na moj poziv kaže da mogu preuzeti disk koji nije popravljen i da ga odnesem ili u dućan ili kod distributera da ga zamjene jer je navodno netko kod distributera upoznat s tim. Na upit tko je distributer ne zna se odgovor... Zašto oni ne razmjene disk s distributerom, ništa. Oni se ne bave internim diskovima... Iako Protis tvrdi drugačije, iako su ga uredno primili. Šećer na kraju, sad sam preuzeo disk i primku i na njoj ne piše apsolutno ništa - da li je uređaj dijagnosticiran, da li je kontaktiran distributer... Kolko ja vidim ,taj disk je mogao tamo stajati 2 tjedna bez da ga je itko pogledao ili išta napravio u pogledu njega. 2 tjedna izgubljena, jedno 10ak poziva i mailova i živciranja. Izbjegavati u širokom luku. A isto vrijedi za Toshibine diskove.

Eto, jos jednom potvrdjeno zasto se stvari nose u trgovinu ne u servis.

 

Ono sto meni nije jasno je zasto si ti preuzeo taj disk uopce ako si ga dao protisu a oni prosljedili u servis? Ako je to slucaj, nisi ga trebao ni preuzimat nit konktatirat s servisom, jer to i nije na tebi, vec sve informacije zahtjevat od protisa, a oni nek se dalje snalaze s servisom i distributerima i cime god.

Sad ako si ga preuzeo, fino ga odnesi opet protisu i trazi zamjenu jer su ti tako rekli u servisu i nek se sami dogovore s servisom ako im sto nije jasno i cekaj odgovor protisa i s nikim drugim vise ne komuniciraj. Pare si dao protisu, s njima imas "ugovor" i to je sve sto tebe kao kupca zanima.

13 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
Chronosus kaže...

Evo i mojeg iskustva.

Katastrofa je sve što mogu reći. Servis koji mi nakon 2 tjedna tek na moj poziv kaže da mogu preuzeti disk koji nije popravljen i da ga odnesem ili u dućan ili kod distributera da ga zamjene jer je navodno netko kod distributera upoznat s tim. Na upit tko je distributer ne zna se odgovor... Zašto oni ne razmjene disk s distributerom, ništa. Oni se ne bave internim diskovima... Iako Protis tvrdi drugačije, iako su ga uredno primili. Šećer na kraju, sad sam preuzeo disk i primku i na njoj ne piše apsolutno ništa - da li je uređaj dijagnosticiran, da li je kontaktiran distributer... Kolko ja vidim ,taj disk je mogao tamo stajati 2 tjedna bez da ga je itko pogledao ili išta napravio u pogledu njega. 2 tjedna izgubljena, jedno 10ak poziva i mailova i živciranja. Izbjegavati u širokom luku. A isto vrijedi za Toshibine diskove.

Eto, jos jednom potvrdjeno zasto se stvari nose u trgovinu ne u servis.

 

Ono sto meni nije jasno je zasto si ti preuzeo taj disk uopce ako si ga dao protisu a oni prosljedili u servis? Ako je to slucaj, nisi ga trebao ni preuzimat nit konktatirat s servisom, jer to i nije na tebi, vec sve informacije zahtjevat od protisa, a oni nek se dalje snalaze s servisom i distributerima i cime god.

Sad ako si ga preuzeo, fino ga odnesi opet protisu i trazi zamjenu jer su ti tako rekli u servisu i nek se sami dogovore s servisom ako im sto nije jasno i cekaj odgovor protisa i s nikim drugim vise ne komuniciraj. Pare si dao protisu, s njima imas "ugovor" i to je sve sto tebe kao kupca zanima.

 

E, al tu dolazi i Protis na tapetu. Naime, prvo sam poslao mail Protisu s opisom problema i pitanjem da li da njima odnesem ili negdje drugdje obzirom da znam da oni nemaju servis i da su užasno inertni kod riješavanja takvih stvari. Na to sam dobio od Protisa odgovor da ubrzam stvari tako da odnesem u System One direktno, obzirom da oni njima šalju. E, tu sam se zaj... Prva greška je što sam uopće kupovao u Protisu iako sam se već opekao prije par godina, druga je što sam ih slušao za servis. 

Dao sam Protisu benefit of a doubt, ali sad se pokazuju kao š*pci opet. Naime, danas sam ga odfurao kod njih i oni su rekli da će se isti dan čuti sa distributerom. Dao sam im primku iz S1 na kojoj apsolutno ništa ne piše, pa su zvali S1 da čuju što s tim, na što su dobili odgovor da je po njima disk ispravan!? (što ni u jednom trenu nije nitko meni spomenuo u 5 telefonskih razgovora, i iskreno sumnjam da je itko u S1 uopće taknuo taj disk u 2 tjedna) Istina je, taj disk normalno boota windowse i omogućuje rad, to sam i rekao prilikom predavanja na servis - ali od njega vibrira kompletno kućište i čuje ga se itekako dok se sjedi na kauču udaljenom 3 metra iz zatvorenog kućišta ispod stola dok radi u idleu, i dok se gleda tv. Ako je to sasvim ispravan disk u 2016.. onda stvarno.

Uglavnom, kaže mi lik iz protisa da je ta serija diskova glasnija. Ja kažem da već 15 godina slažem kompove i imao sam svakave diskove, al nijedan nije bio ni približno ovako glasan, niti tolko vibrirao (to je komp za starce, i oni su se žalili da im je glasan).

Inače, to je ovaj disk: https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=9W3OHdpZqQ4

http://www.tweaktown.com/reviews/5950/toshiba-dt01aca100-1tb-3-5-consumer-hdd-review/index6.html

 

I frajer u Protisu i dalje tupi da je to sasvim normalno i da bi trebao staviti gumice da umanjim vibracije. Žao mi je samo što nisam snimio disk dok je još bio u kućištu.

 

Uglavnom, i Protis križam s liste dućana u kojima kupujem. Sve je ok dok dobiš ispravnu robu, ali ako te dopadne neki defektni primjerak....

 

P.S. da ne bude offtopic ovo s Protisom, samo da spomenem da je lik iz Protisa jedno 3 puta spomenuo kak je System One loš servis

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.4.2016 22:57 (Chronosus).
12 godina
neaktivan
offline
System One

Predao sam im nov novcat lsptop na servis jer je lcd panel bio u defektu. oni uredno napisali kako su preuzeli laptop sa ostecenjima a nije bilo ni jedne crtice na njemu. i naravno nakon servisa ogreban je na vise mjesta, a oni se prave tulavi i kao takvog su zaprimili bla bla...a tek komunikacija sa njima, uzas koliko su bahati i bezobrazni.. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: System One

Znam da kad sam im slao ja svoj mob na servis jer mu se od pregrijavanja unistio lcd a mobitel je cuvan savrseno i nije ima nikakve udubine od padanja ni ogrebotine, oni su ga samo vratili i napisali da je na mobitelu na vise mjesta bilo vidljivo fizickih ostecenja i naravno potrosio sam i vrijeme i novac na slanje i primanje mobitela, plus su mi iskidali/razbili kutiju od moba...

Trebaš dizajnera? Posjeti IpL Design! www.ipl-design.info
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.4.2016 0:36 (ivanoman).
9 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...
Uglavnom, kaže mi lik iz protisa da je ta serija diskova glasnija. Ja kažem da već 15 godina slažem kompove i imao sam svakave diskove, al nijedan nije bio ni približno ovako glasan, niti tolko vibrirao (to je komp za starce, i oni su se žalili da im je glasan).

 Ako ti je samo buka problem, mislim da to neces moc provuc pod neispravnost jer ako nema posebno naglaseno tako nesto od proizvodjaca (koliku razinu buke proizvodi) tesko ces ti dokazat da taj primjerak nevalja. Mislim mozes pokusat, mozda i zamjene, al sto se tice tog, pravno gledano, nema bas neko uporiste. Mislim eventualno vjestacenje pa usporedbe s drugim takvim diskovima itd itd, al nekako mi to izgleda previse posla. Ti naravno uvijek imas te opcije.

user3468 kaže...

Predao sam im nov novcat lsptop na servis jer je lcd panel bio u defektu. oni uredno napisali kako su preuzeli laptop sa ostecenjima a nije bilo ni jedne crtice na njemu. i naravno nakon servisa ogreban je na vise mjesta, a oni se prave tulavi i kao takvog su zaprimili bla bla...a tek komunikacija sa njima, uzas koliko su bahati i bezobrazni.. 

 Da. Evo vidim isti slucajevi. Ja sam frendu predao laptop na servis, i detaljno smo ga poslikali prije slanja upravo radi ovih stvari. Sam kontakt i servis je oke odradjen, al je laptop i dalje dosao s ogrebotinom na kucistu. Nije velika al je tu i nije je prije bilo. Uredno sam pri preuzimanju to naveo te smo dokumentirali ogrebotinu. Vlasniku se nije dalo dalje s tim natezat pa eto. Nije nesto s cim bi se i meni dalo natezat, al izgleda da barataju s tim stvarima na servisu svakako.

13 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
Chronosus kaže...
Uglavnom, kaže mi lik iz protisa da je ta serija diskova glasnija. Ja kažem da već 15 godina slažem kompove i imao sam svakave diskove, al nijedan nije bio ni približno ovako glasan, niti tolko vibrirao (to je komp za starce, i oni su se žalili da im je glasan).

 Ako ti je samo buka problem, mislim da to neces moc provuc pod neispravnost jer ako nema posebno naglaseno tako nesto od proizvodjaca (koliku razinu buke proizvodi) tesko ces ti dokazat da taj primjerak nevalja. Mislim mozes pokusat, mozda i zamjene, al sto se tice tog, pravno gledano, nema bas neko uporiste. Mislim eventualno vjestacenje pa usporedbe s drugim takvim diskovima itd itd, al nekako mi to izgleda previse posla. Ti naravno uvijek imas te opcije.

 

Nema problema, u specifikacijama sve piše:

http://toshiba.semicon-storage.com/us/product/storage-products/client-hdd/dt01acaxxx.html

 

14 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...
sandokan111 kaže...
Chronosus kaže...

Evo i mojeg iskustva.

Katastrofa je sve što mogu reći. Servis koji mi nakon 2 tjedna tek na moj poziv kaže da mogu preuzeti disk koji nije popravljen i da ga odnesem ili u dućan ili kod distributera da ga zamjene jer je navodno netko kod distributera upoznat s tim. Na upit tko je distributer ne zna se odgovor... Zašto oni ne razmjene disk s distributerom, ništa. Oni se ne bave internim diskovima... Iako Protis tvrdi drugačije, iako su ga uredno primili. Šećer na kraju, sad sam preuzeo disk i primku i na njoj ne piše apsolutno ništa - da li je uređaj dijagnosticiran, da li je kontaktiran distributer... Kolko ja vidim ,taj disk je mogao tamo stajati 2 tjedna bez da ga je itko pogledao ili išta napravio u pogledu njega. 2 tjedna izgubljena, jedno 10ak poziva i mailova i živciranja. Izbjegavati u širokom luku. A isto vrijedi za Toshibine diskove.

Eto, jos jednom potvrdjeno zasto se stvari nose u trgovinu ne u servis.

 

Ono sto meni nije jasno je zasto si ti preuzeo taj disk uopce ako si ga dao protisu a oni prosljedili u servis? Ako je to slucaj, nisi ga trebao ni preuzimat nit konktatirat s servisom, jer to i nije na tebi, vec sve informacije zahtjevat od protisa, a oni nek se dalje snalaze s servisom i distributerima i cime god.

Sad ako si ga preuzeo, fino ga odnesi opet protisu i trazi zamjenu jer su ti tako rekli u servisu i nek se sami dogovore s servisom ako im sto nije jasno i cekaj odgovor protisa i s nikim drugim vise ne komuniciraj. Pare si dao protisu, s njima imas "ugovor" i to je sve sto tebe kao kupca zanima.

 

E, al tu dolazi i Protis na tapetu. Naime, prvo sam poslao mail Protisu s opisom problema i pitanjem da li da njima odnesem ili negdje drugdje obzirom da znam da oni nemaju servis i da su užasno inertni kod riješavanja takvih stvari. Na to sam dobio od Protisa odgovor da ubrzam stvari tako da odnesem u System One direktno, obzirom da oni njima šalju. E, tu sam se zaj... Prva greška je što sam uopće kupovao u Protisu iako sam se već opekao prije par godina, druga je što sam ih slušao za servis. 

Dao sam Protisu benefit of a doubt, ali sad se pokazuju kao š*pci opet. Naime, danas sam ga odfurao kod njih i oni su rekli da će se isti dan čuti sa distributerom. Dao sam im primku iz S1 na kojoj apsolutno ništa ne piše, pa su zvali S1 da čuju što s tim, na što su dobili odgovor da je po njima disk ispravan!? (što ni u jednom trenu nije nitko meni spomenuo u 5 telefonskih razgovora, i iskreno sumnjam da je itko u S1 uopće taknuo taj disk u 2 tjedna) Istina je, taj disk normalno boota windowse i omogućuje rad, to sam i rekao prilikom predavanja na servis - ali od njega vibrira kompletno kućište i čuje ga se itekako dok se sjedi na kauču udaljenom 3 metra iz zatvorenog kućišta ispod stola dok radi u idleu, i dok se gleda tv. Ako je to sasvim ispravan disk u 2016.. onda stvarno.

Uglavnom, kaže mi lik iz protisa da je ta serija diskova glasnija. Ja kažem da već 15 godina slažem kompove i imao sam svakave diskove, al nijedan nije bio ni približno ovako glasan, niti tolko vibrirao (to je komp za starce, i oni su se žalili da im je glasan).

Inače, to je ovaj disk: https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=9W3OHdpZqQ4

http://www.tweaktown.com/reviews/5950/toshiba-dt01aca100-1tb-3-5-consumer-hdd-review/index6.html

 

I frajer u Protisu i dalje tupi da je to sasvim normalno i da bi trebao staviti gumice da umanjim vibracije. Žao mi je samo što nisam snimio disk dok je još bio u kućištu.

 

Uglavnom, i Protis križam s liste dućana u kojima kupujem. Sve je ok dok dobiš ispravnu robu, ali ako te dopadne neki defektni primjerak....

 

P.S. da ne bude offtopic ovo s Protisom, samo da spomenem da je lik iz Protisa jedno 3 puta spomenuo kak je System One loš servis

 

Znači predao si na servis ispravan disk za kojeg si i sam znao da je ispravan i sad pljuješ po dućanu kod kojeg si kupio i servisu koji je ustanovio da je disk ispravan.

Da si kupio bilo gdje, svi bi ga poslali u isti servis i rekli bi ti da je isti dijagnosticirao disk kao ispravan.

Znači možeš slobodno prekrižiti sve dućane u HR.

9 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...

 E pa onda mozes ic dalje s tim. Prilozi to pod prigovor i posalji pismeno trgovini, ako ne pristanu zatrazi vjestacenje.

syxe kaže...
Znači predao si na servis ispravan disk za kojeg si i sam znao da je ispravan i sad pljuješ po dućanu kod kojeg si kupio i servisu koji je ustanovio da je disk ispravan

 Kako je ispravan ako nije? Evo imaju podatke vibracije i buke. Provjerom se znaci lako utvrdi dal je defektan primjerak il nije.

14 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...

 Kako je ispravan ako nije? Evo imaju podatke vibracije i buke. Provjerom se znaci lako utvrdi dal je defektan primjerak il nije.

Da nije ispravan ne bi čitao i pisao podatke(što mu je i osnovna namjena), dizao windowse.

Vjerujem da prolazi i softverske testove i tu završava priča o ispravnosti.

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.4.2016 13:26 (syxe).
9 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...

Da nije ispravan ne bi čitao i pisao podatke(što mu je i osnovna namjena), dizao windowse.

Vjerujem da prolazi i softverske testove i tu završava priča o ispravnosti.

 Sad vec gluposti pricas. Ako je na stranicama proizvoda navedeno malo vise specifikacija od "cita i pise podatke" onda su to SVE specifikacije proizvoda koje mora zadovoljavat. Samim time, na njegovim stranicama vidim pise cak i kolicina vibracija koje proizvodi, stoga, te smjernice mora zadovoljavat. Ako je vise od toga, proizvod NIJE ISPRAVAN. Stvarno ne vidim sta je tu nejasno.

14 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Da nije ispravan ne bi čitao i pisao podatke(što mu je i osnovna namjena), dizao windowse.

Vjerujem da prolazi i softverske testove i tu završava priča o ispravnosti.

 Sad vec gluposti pricas. Ako je na stranicama proizvoda navedeno malo vise specifikacija od "cita i pise podatke" onda su to SVE specifikacije proizvoda koje mora zadovoljavat. Samim time, na njegovim stranicama vidim pise cak i kolicina vibracija koje proizvodi, stoga, te smjernice mora zadovoljavat. Ako je vise od toga, proizvod NIJE ISPRAVAN. Stvarno ne vidim sta je tu nejasno.

 Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

13 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Da nije ispravan ne bi čitao i pisao podatke(što mu je i osnovna namjena), dizao windowse.

Vjerujem da prolazi i softverske testove i tu završava priča o ispravnosti.

 Sad vec gluposti pricas. Ako je na stranicama proizvoda navedeno malo vise specifikacija od "cita i pise podatke" onda su to SVE specifikacije proizvoda koje mora zadovoljavat. Samim time, na njegovim stranicama vidim pise cak i kolicina vibracija koje proizvodi, stoga, te smjernice mora zadovoljavat. Ako je vise od toga, proizvod NIJE ISPRAVAN. Stvarno ne vidim sta je tu nejasno.

 Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

 

Znači ak kupiš auto i u leru ti ga vrti na 1500 okretaja i kotači ti vibriraju al ga inače normalno voziš, to je ispravan auto?

 

Plus, meni nitko ni u jednom trenu iz servisa nije rekao da je po njima disk ispravan! Kažem ti, na primci ne piše apsolutno ništa tipa obavljena dijagnostika blablabla, piše samo moj mail nakon tjedan dana gdje sam im sve po spisku jer mi još nisu ništa javili uopće, tako da vjerujem da nisu uopće ništa radili s tim diskom.

P.S. Prije 4 godine sam također u protisu kupio napajanje na kojem je ventilator lagano laprdao. Po tvojoj logici i to je sasvim ispravan proizvod? S tim da mi u tom slučaju protis nije htio vratiti novce niti promjeniti napajanje prije nego su ga poslali na servis, iako je sve bilo unutar onih 7 dana od kupnje.

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.4.2016 19:44 (Chronosus).
9 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...

Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

Kakvu glupu specifikaciju? Sta nema opremu za mjerenje?? Kakve "parametre"?? Sad vec osim sta pricas gluposti i trabunjas samo da nesto napises.

Ako nemaju opremu, trebaju je nabavit.

Ono sta je proizvodjac napisao je sve opis proizvoda i mora sve zadovoljavat. Ni vise ni manje.

Itekako se reklamacija moze uvazit ako proizvod ne udovoljava SVIM specifikacijama proizvodjaca, i naravno da postoji oprema za isto, a servis je treba imat. Ako je on siguran u ovo sto prica (buka i vibracija) jedan pismeni dopis protisu i dobit ce novi hdd 100%, uopce se nece ic u reklamacijski proces dokazivanja tih vibracija jer ce ih samo vjestacenje izac vise od vrijednosti diska.

 

Bil platio novog bmwa po nabavnoj cijeni, samo eto, unutra nema nista osim jednog ofucanog sjedala. Al hej, VOZI i bmw je!

Chronosus kaže...
S tim da mi u tom slučaju protis nije htio vratiti novce niti promjeniti napajanje prije nego su ga poslali na servis, iako je sve bilo unutar onih 7 dana od kupnje.

 ? Kojih 7 dana? Nema 7 dana. Ako si preko weba kupio je 15.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.4.2016 0:53 (sandokan111).
15 godina
offline
System One

Pozdrav,

 

Evo i mene....

 

Nexus 7 FHD, prestao raditi touch screen i punjac. Nikad rootan, samo origigi updejtovi na 6.0.

Popravak 300 kn (novi firmware???), oni salju dostavljaca po tablet...

 

Nakon samo pola mjeseca je gotovo i salju mi tablet (petak 15.04. dolazi kutija), ja dolazim kuci navecer i otvaram kutiju a tableta NEMA!!!!???

 

Zovem od jutros vec 3 puta i kazu da tablet nije kod njih i da oni traze overseas sa podacima od vaganja....!!??

 

Mislim cekati kos jedno dva sta i zvat cu policiju, necu  ja istrazivati tko je dostavio praznu kutiju!!!

 

Ajme jesmo jadni sa ovakvima

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

Kakvu glupu specifikaciju? Sta nema opremu za mjerenje?? Kakve "parametre"?? Sad vec osim sta pricas gluposti i trabunjas samo da nesto napises.

Ako nemaju opremu, trebaju je nabavit.

Ono sta je proizvodjac napisao je sve opis proizvoda i mora sve zadovoljavat. Ni vise ni manje.

Itekako se reklamacija moze uvazit ako proizvod ne udovoljava SVIM specifikacijama proizvodjaca, i naravno da postoji oprema za isto, a servis je treba imat. Ako je on siguran u ovo sto prica (buka i vibracija) jedan pismeni dopis protisu i dobit ce novi hdd 100%, uopce se nece ic u reklamacijski proces dokazivanja tih vibracija jer ce ih samo vjestacenje izac vise od vrijednosti diska.

 

Bil platio novog bmwa po nabavnoj cijeni, samo eto, unutra nema nista osim jednog ofucanog sjedala. Al hej, VOZI i bmw je!

Chronosus kaže...
S tim da mi u tom slučaju protis nije htio vratiti novce niti promjeniti napajanje prije nego su ga poslali na servis, iako je sve bilo unutar onih 7 dana od kupnje.

 ? Kojih 7 dana? Nema 7 dana. Ako si preko weba kupio je 15.

 

Ne govorim o povratu bez razloga, već o povratu zbog defekta.

 

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494

 

Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak.

Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. 

 

 P.P.S. da ponovno napomenem, ja sam pri predavanju na servis rekao da disk generalno radi i da uredno mogu raditi s njim, al da vibrira i glasan je. Oni su uredno primili disk.  Jedina napomena na papiru koji sam dobio od njih je: Korisnik preuzima uređaj... ni riječi o bilo čemu drugome.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.4.2016 11:16 (Chronosus).
9 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...
sandokan111 kaže...
? Kojih 7 dana? Nema 7 dana. Ako si preko weba kupio je 15.

Ne govorim o povratu bez razloga, već o povratu zbog defekta.

 

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12494

 

Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak.

Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

 Pa tocno to. Ne postoji 7 dana. Znaci ili imas tih 15 dana, ili imas 2 godine za nedostatke itd itd.

14 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

Kakvu glupu specifikaciju? Sta nema opremu za mjerenje?? Kakve "parametre"?? Sad vec osim sta pricas gluposti i trabunjas samo da nesto napises.

Ako nemaju opremu, trebaju je nabavit.

Ono sta je proizvodjac napisao je sve opis proizvoda i mora sve zadovoljavat. Ni vise ni manje.

Itekako se reklamacija moze uvazit ako proizvod ne udovoljava SVIM specifikacijama proizvodjaca, i naravno da postoji oprema za isto, a servis je treba imat. Ako je on siguran u ovo sto prica (buka i vibracija) jedan pismeni dopis protisu i dobit ce novi hdd 100%, uopce se nece ic u reklamacijski proces dokazivanja tih vibracija jer ce ih samo vjestacenje izac vise od vrijednosti diska.

 

Bil platio novog bmwa po nabavnoj cijeni, samo eto, unutra nema nista osim jednog ofucanog sjedala. Al hej, VOZI i bmw je!

 Dečkić, ne trabunjam nego ti pričam kako je to u svakodnevnoj praksi.

Niti jedan servis nema mjerače buke i vibracija. Jel možeš to razumjeti?

Svi pregledi diskova testiraju samo čitanje, pisanje, bootanje i sektore.

Ako ne vjeruješ, slobodno zovi Microline, Asbis, Zel-cos, MR Servis pa se raspitaj.

 

 

13 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Ti se pozivaš na glupu specifikaciju koju niti ne možeš točno izmjeriti.

Ja sam ti napisao parametre po kojima ovlašetni servis ocjenjuje ispravnost diska.

Niti jedan servis ti neće uvažiti reklamaciju da disk "previše vibrira" jer nitko nema opremu za mjerenje količine vibracija niti glasnoće.

Kakvu glupu specifikaciju? Sta nema opremu za mjerenje?? Kakve "parametre"?? Sad vec osim sta pricas gluposti i trabunjas samo da nesto napises.

Ako nemaju opremu, trebaju je nabavit.

Ono sta je proizvodjac napisao je sve opis proizvoda i mora sve zadovoljavat. Ni vise ni manje.

Itekako se reklamacija moze uvazit ako proizvod ne udovoljava SVIM specifikacijama proizvodjaca, i naravno da postoji oprema za isto, a servis je treba imat. Ako je on siguran u ovo sto prica (buka i vibracija) jedan pismeni dopis protisu i dobit ce novi hdd 100%, uopce se nece ic u reklamacijski proces dokazivanja tih vibracija jer ce ih samo vjestacenje izac vise od vrijednosti diska.

 

Bil platio novog bmwa po nabavnoj cijeni, samo eto, unutra nema nista osim jednog ofucanog sjedala. Al hej, VOZI i bmw je!

 Dečkić, ne trabunjam nego ti pričam kako je to u svakodnevnoj praksi.

Niti jedan servis nema mjerače buke i vibracija. Jel možeš to razumjeti?

Svi pregledi diskova testiraju samo čitanje, pisanje, bootanje i sektore.

Ako ne vjeruješ, slobodno zovi Microline, Asbis, Zel-cos, MR Servis pa se raspitaj.

 

 

 

Naravno da nemaju. Zato se mogu i praviti mutavi unatoč očitom i nadati da ćeš odustati i progutati cipelu. Ali zato postoje i razni vještaci koji mogu to napraviti za njih. ;)

9 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...

Dečkić, ne trabunjam nego ti pričam kako je to u svakodnevnoj praksi.

Niti jedan servis nema mjerače buke i vibracija. Jel možeš to razumjeti?

Svi pregledi diskova testiraju samo čitanje, pisanje, bootanje i sektore.

Ako ne vjeruješ, slobodno zovi Microline, Asbis, Zel-cos, MR Servis pa se raspitaj.

 Oh, jos jedan iskompleksirani teenager :P

 

Kao sto sam ti vec napisao, potpuno je nebitno jel to oni imaju il ne. Proizvod mora sadrzavat sve specifikacije koje je proizvodjac naveo, a ti mozes sad puhat i tuc se u prsa koliko hoces. Svojstvo diska nije "citanje, pisanje, bootanje i sektori". Ova reklamacija prolazi 100% ako je on siguran da to buci toliko koliko buci.

14 godina
offline
Re: System One
sandokan111 kaže...
syxe kaže...

Dečkić, ne trabunjam nego ti pričam kako je to u svakodnevnoj praksi.

Niti jedan servis nema mjerače buke i vibracija. Jel možeš to razumjeti?

Svi pregledi diskova testiraju samo čitanje, pisanje, bootanje i sektore.

Ako ne vjeruješ, slobodno zovi Microline, Asbis, Zel-cos, MR Servis pa se raspitaj.

 Oh, jos jedan iskompleksirani teenager :P

 

Kao sto sam ti vec napisao, potpuno je nebitno jel to oni imaju il ne. Proizvod mora sadrzavat sve specifikacije koje je proizvodjac naveo, a ti mozes sad puhat i tuc se u prsa koliko hoces. Svojstvo diska nije "citanje, pisanje, bootanje i sektori". Ova reklamacija prolazi 100% ako je on siguran da to buci toliko koliko buci.

 Ne tučem se niti pušem već ti objašnjavam kako je to u našim ovlaštenim servisima(lako provjerljivo).

BTW: Proizvođači, tj. njihova HR predstavništva  su potpisali ugovore sa ovlaštenim servisima i nisu uvjetovali nabavku takve opreme.

Ti se zapitaj zašto je tome tako.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.4.2016 19:31 (syxe).
9 godina
offline
Re: System One
syxe kaže...

Ne tučem se niti pušem već ti objašnjavam kako je to u našim ovlaštenim servisima(lako provjerljivo).

BTW: Proizvođači, tj. njihova HR predstavništva  su potpisali ugovore sa ovlaštenim servisima i nisu uvjetovali nabavku takve opreme.

Ti se zapitaj zašto je tome tako.

Evoga jos jedan "to ti je tako kod nas". Jesam se tog naslusao tu po forumima. "je brajo nije ti to tako kod nas" "mozda je u zakonu al mi ti tako to ne radimo" i slicne spike, a svi do jedan ste bili u krivu i bit cete koliko god pokusali progurat tu spiku. Zanimljivo da se nijedan od vas koji fura tu spiku "tako ti je to kod nas" nije pismeno oglasio i na predstavku fino napisao "mi vas razumijemo ali tako vam je to kod nas" vec svi kad moraju nesto napismeno odgovorit postuju zakone. Isti slucaj ce bit i kod ovog. (naravno, ako je on u pravu sto se tice vibracija i buke).

 

To "kod nas" ne postoji. To sto nesto nije uvjetovano ne znaci da nije potrebno. Malo logickog razmisljanja bi bilo pozeljno. Prilicno sam siguran da u Hrvatskoj postoji mjesto gdje se ovako nesto moze izmjerit.

13 godina
offline
System One

Nema potrebe. Jučer preuzeo zamjenjeni hdd u Protisu, piše u primci: Hdd je testiran , uredno radi, stvara vibraciju , preventivno zamjenjen za drugi.

 

Spojio sam već novi disk i moram reć da nema veze sa starim - radi kao što se očekuje od modernog diska.

 

Eto, trotjedna odiseja napokon završena. Živio System One.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: System One
Chronosus kaže...

Nema potrebe. Jučer preuzeo zamjenjeni hdd u Protisu, piše u primci: Hdd je testiran , uredno radi, stvara vibraciju , preventivno zamjenjen za drugi.

sandokan111 kaže...
jedan pismeni dopis protisu i dobit ce novi hdd 100%, uopce se nece ic u reklamacijski proces dokazivanja tih vibracija jer ce ih samo vjestacenje izac vise od vrijednosti diska.

 rjeseno.

8 godina
offline
System One

Kad smo već kod buke.... Meni je eksterni disk vibrirao.. ali bošto je za backup, popravke konfi i tako, nije mi se dalo zezati.. rekoh tu je garancija....

Nakon godine i neš počeli rellocated sectori, a sys1 mi zamijenio u roku od 6 dana za novi. Ogroman plus je i sva poštarina je besplatna... prema njima i od njih.

Novi radi kako spada - bez niskotonske buke i vibracija.

 

Valjda sam imao sreće....

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
System One

Pozdrav,

 

Tema se razvodnila.......pa mali update:

 

Nakon razgovora sa neimenovanim likom na njihovom hotline-u (koji me htio odje..ti, kao... mi smo poslali , a to što vi niste primili nije naš problem...) sam lijepo nazvao ministarstvo....

Ljubazna gopođica mi je objasnila svu proceduru pa sam ih nazvao natrag (popraćeno mailom, pisani trag) i , vidi vraga, prča se promijenila, imam pravo na naknadu štete (transport, tableta nema, njihov dostavljač) i naknadu neostvarene uluge servisa prema meni (novi FW 300 kn, ali je tablet ukraden u transportu, usluga nije konzumirana).

Dobio sam i mail povrde od system one gdje traže moj iban, ali po uputi od ministarstva mi ne smiju slati uplatu prije moje psane potvrde da se slažem (naravno da sam im napisao i taj mail).

 

Šteta : cca 170 Eur+ 300 kn

 

AKo ne bude sve tako kako su mi objasnili u ministarstvu, sve šaljem na ministarstvo i njima (sytem one) pisanu kopiju (da, ispis mailova i njihov urudžbeni sa povratnicom...za ne povjerovati), uskoro je 15 dana od pisanog prigovora...nakon toga SVE riješava ministarstvo.

 

Malo sam se raspitivao i svi, ama baš svi s kojima sam pričao su dobili pozitivno riješenje nakon što je problem preuzelo ministarstvo...

 

Javim se za par dan kako je završilo...

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2016 20:02 (Provincija).
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice