ADM, reklamacija!

poruka: 92
|
čitano: 35.155
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
ADM, reklamacija!

Pozdrav,

 

 Narucio sam par komponenata iz ADM-a i nazalost dvije ne rade kako treba(HDD i PSU).

 

Mene sad zanima posto su komponente potpuno nove imam i bundle, dali da saljem sve ili samo komponente da smanjim tezinu paketa, jer nisam iz ZG-a.

 

 

Hvala

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
ADM, reklamacija!

Ako si si sam sastavljao komp, onda samo komponente saljes.

And Justice For All.... FUCK YEAH!!!
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2011 16:10 (Haf932).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!

-ako si kupio komponente, tad reklamišraš (neispravne) komponente. Sve ostalo bi ti mogli naplatiti kao lažnu reklamaciju.

-zato za kupljeno računalo postoji servisna markica..

 

btw. telefon ima svoju upotrebnu svrhu, kao i njihov broj u podatcima, tel imeniku itd. uz mogućnost e-maila ili ako nude i live support... pa iskoristi neki od tih predviđenih načina i pitaj ih.

 

edit:

-i mali 'problem', kad kažeš ''ne rade kako treba''? HDD i pogotovo PSU nisu uređaji koji se tako ponašaju, ili radi ili ne. Problem je vjerojatno negdje drugdje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2011 16:18 (ihush).
15 godina
neaktivan
offline
ADM, reklamacija!

No kolko ja znam troškove dostave snosi ADM, tako da nema problema oko tog..XD

Budući Microsoftov Bill Gates...ili Applov Steve Jobs!
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
ADM, reklamacija!

koje su to točno komponente koje ne rade? modeli?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: ADM, reklamacija!
indy500 kaže...

koje su to točno komponente koje ne rade? modeli?

HDD WD 500GB AAKX, neispravan pogledaj moje teme, PSU CORSAIR VX 450W(ventilator krcka)

15 godina
neaktivan
offline
ADM, reklamacija!

Sve navedeno je ok, ali problem koji mene muci jest taj sto ne zelim ispast kao tip koji sve grabi(tipa dodatni kablovi itd.). Receno mi je iz ADM, ukoliko su navedene komponente pod garancijom nema servisiranja nego zamjena, HDD nema teretske mogucnosti da porave, ali PSU da, jer treba samo vent zamijenit.

 

Ne znam neko je maloprije rekao da ADM placa dostava, odnosi li se to na slanje od mene ka njima i ponovno meni na njihov racun.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
ADM, reklamacija!
And Justice For All.... FUCK YEAH!!!
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
ADM, reklamacija!

Jos samo jedno pitaje kada to posaljem, dobivam li PSU i HDD sa cijelim bundel-om zapakiran u orginalnu ambalazu ili 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
ADM, reklamacija!

Dobit ćeš novi psu i hdd sa svime,barem sam ja tako za ploču.

Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
Wuk19 kaže...

 

Ne znam neko je maloprije rekao da ADM placa dostava, odnosi li se to na slanje od mene ka njima i ponovno meni na njihov racun.

 

  Ti plaćaš slanje neispravnih komponenti njima, a oni plaćaju slanje popravljenih (zamijenjenih) komponenti.

 

Ti plaćaš poštarinu od sebe do njih, a oni od sebe do tebe.

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2011 16:53 (klimama).
15 godina
neaktivan
offline
Re: ADM, reklamacija!
klimama kaže...
Wuk19 kaže...

 

Ne znam neko je maloprije rekao da ADM placa dostava, odnosi li se to na slanje od mene ka njima i ponovno meni na njihov racun.

 

  Ti plaćaš slanje neispravnih komponenti njima, a oni plaćaju slanje popravljenih (zamijenjenih) komponenti.

 

Ti plaćaš poštarinu od sebe do njih, a oni od sebe do tebe.

u mom slučaju su oni platili i put od mene do njih odnodno oni su organizirali privoz robe i sve, došo liki iz overseasa i za adm to i to.. i ošlo o njhovom trošku :D i tam i nazad :D

Budući Microsoftov Bill Gates...ili Applov Steve Jobs!
16 godina
neaktivan
offline
Re: ADM, reklamacija!
Klimama nije u pravu, oni placaju sve.
17 godina
offline
ADM, reklamacija!

Lijepo im pošalješ mail i sve im objasniš, šta to toliko teško? Ili ih nazoveš.

Barem ćeš dobiti (najtočniju) informaciju iz prve ruke, meni su uvijek odgovorili na sve mailove u jako kratkom roku.

I'll f*ck you till' you love me! - Mike Tyson
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
protjeran
offline
ADM, reklamacija!

Zanimljivo je sto se dogadja sa VX450 napajanjima od kad su otisli u EOL. Jedno vrijeme ih je nestalo sa naseg trzista ali sad ih opet ima koliko hoces, samo dok su to prije bila vrhunska napajanja (imam ih u 3 compa) danas su reklamacije i prituzbe skoro pa pravilo. ni prvi ni zadnji put da je nase trziste groblje repariranog hardwarea no najzalosnije to da umjesto da pojeftine s obzirom na EOL jos su i poskupjela.

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!

pozz ljudi,

 

uzeo sam prije 3 mjeseca komp u ADMu , radi mi sve ok, ostim sto imam ogavan problem sa cold boot BSODom i nakon sto ga ugasim i uaplim moze radit cijelo vrijeme nikad problema... vec sam imao postove o tome na forumu ali me sada zanima samo jedna stvar...

 

otisao bih reklamirat RAM u adm i zanima me da li trebam nesto posebno navodit u opisu kada budem s njima razgovarao, odnosno hoce li mi oni htjeti to normalno zamijenit nakon što im opišem problem??

 

testirao sam ju i memmtestom i pokazivalo je bez gresaka nakon 10 sati , a par puta sam to radio, stavljao keks po keks, ali taj cold boot BSOD je uvijek tu ako ga palim nakon 8,9,10h ne koristenja... garanciju imam na sve komponente koje sam tamo uzeo, osim grafe i coolera to sam u drugim shopovima uzeo...

 

mislio sam im isfurat cijeli komp, ali mi se ne da davat 100kn +pdv az dijagnozu po satu da bi mi oni zamijenili sto ne valja...

 

svaki savjet je dobrodosao... hvala

 

MuWu
15 godina
neaktivan
offline
Re: ADM, reklamacija!
MujagaWudakhi kaže...

pozz ljudi,

 

uzeo sam prije 3 mjeseca komp u ADMu , radi mi sve ok, ostim sto imam ogavan problem sa cold boot BSODom i nakon sto ga ugasim i uaplim moze radit cijelo vrijeme nikad problema... vec sam imao postove o tome na forumu ali me sada zanima samo jedna stvar...

 

otisao bih reklamirat RAM u adm i zanima me da li trebam nesto posebno navodit u opisu kada budem s njima razgovarao, odnosno hoce li mi oni htjeti to normalno zamijenit nakon što im opišem problem??

 

testirao sam ju i memmtestom i pokazivalo je bez gresaka nakon 10 sati , a par puta sam to radio, stavljao keks po keks, ali taj cold boot BSOD je uvijek tu ako ga palim nakon 8,9,10h ne koristenja... garanciju imam na sve komponente koje sam tamo uzeo, osim grafe i coolera to sam u drugim shopovima uzeo...

 

mislio sam im isfurat cijeli komp, ali mi se ne da davat 100kn +pdv az dijagnozu po satu da bi mi oni zamijenili sto ne valja...

 

svaki savjet je dobrodosao... hvala

 

Probaj očistit mem pločice i utore s  kistom, možda je do hard-a, izvrti hd tune pro, formatiraj hdd

16 godina
offline
ADM, reklamacija!

ljudi evo konacno sam prosli tjedan odnio komp na detekciju i sve je rjeseno... problem je bila nekompatibilna memorija sa maticnom plocom... sada mi je kingston memorija u kompu i trebam ga pokupit ovaj tjedan kad se vratim u ZGB... u svakom slucaju, ako netko uzima Asrock Pro 3 P67 neka ne uzima Cosairovu XMS3 memoriju, jer ocito da nesto ne stima, odnosno nije stimalo kada sam ja uzimao komp... ugl... frajer iz ADMa mi je javio da sve radi sada oke i morat cu platiti 120kn detekciju kao i 60kn nadoplatu za RAM... to je to... ako bude sve sljakalo konacno... ja zadovoljan... eto ljudi..

 

pozz

MuWu
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!

Evo da se nadovezem! Ja sam im pc nosio jedno 4-5 puta na servis! Jer mi se ledio u radu i neke beeeeepove bacao!

Kod njih radi normalno a kod mene doma ne! Vidio sam i sam da im je sa 3dmarkom radio 2 dana bez problema! Ali nije mi bilo jasno zasto meni doma ne!

Onda mi se po ko zna koji put zaledo i resitirao nakon toga se nije htio ni cooler pokrenut i rekli mi da je plocia otisla u vijecna lovista!

Kresimir
16 godina
neaktivan
offline
ADM, reklamacija!

Ovako, moje iskustvo s kupnjom u ADM-u je minimalno, pa me zanima par stvari,

Prije par dana mi je u drugoj konfi riknula ploča ASRock 970 Pro3 (ASSRock {#}) , budući da mi je to već neznam koje po redu neugodno iskustvo sa ASSRockom, odlučio sam da nema šanse da ikad više uzmem ASSRock. Koliko mi je dana života ta kompanija ukrala....

E sad matična je kupljena u 11/2012, trebao bih im poslati ploču na reklamaciju (ja sam iz Rijeke), ali naravno ja snosim troškove slanja njima. No, o troškovima, kasnije.
Pretpostavljam da će mi dati u zamjenu drugu ispravnu identičnu ploču, a to bih htio izbjeći u što širem luku. Pa čak neželim ni bolji model od ASSRocka. 
Htio bih ako je ikako moguće da mi daju neku Asus ploču. Asus mi je najbolji i s njim NIKAD problema. Samo najbolja iskustva.
Čak ako je moguće i uz sitniju nadoplatu. Zanima me jel itko imao takvo iskustvo s njima, te dali oni uopće dozvoljavaju to?
Links je uvijek susretljiv glede toga.
Budući da je ova ploča tek prvi put da nešto kupujem od ADM-a, nemam pojma kako šta ide u ADM-u.


Još jedno pitanje glede troškova slanja, dali itko zna neku povoljniju opciju za slanje ADM-u? Oni su mi preporučili Overseas, al 35-40kn mi je trenutno novac koji nemam (nezaposlen sam).


Pitam ovdje jer je vikend pa vjerojatno neću dobiti odgovor od njih do Ponedjeljka, a htio bih još u ponedjeljak poslati ako budem u mogućnosti. Trenutno me najviše koči trošak slanja.... 

Pomogao sam? Zar nije lakše kliknuti gumb Hvala ili Thumb Up, nego pisati nepotrebni(spam) post
Poruka je uređivana zadnji put sub 13.7.2013 23:07 (xZero).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
xZero kaže...

Ovako, moje iskustvo s kupnjom u ADM-u je minimalno, pa me zanima par stvari,

Prije par dana mi je u drugoj konfi riknula ploča ASRock 970 Pro3 (ASSRock {#}) , budući da mi je to već neznam koje po redu neugodno iskustvo sa ASSRockom, odlučio sam da nema šanse da ikad više uzmem ASSRock. Koliko mi je dana života ta kompanija ukrala....

E sad matična je kupljena u 11/2012, trebao bih im poslati ploču na reklamaciju (ja sam iz Rijeke), ali naravno ja snosim troškove slanja njima. No, o troškovima, kasnije.
Pretpostavljam da će mi dati u zamjenu drugu ispravnu identičnu ploču, a to bih htio izbjeći u što širem luku. Pa čak neželim ni bolji model od ASSRocka. 
Htio bih ako je ikako moguće da mi daju neku Asus ploču. Asus mi je najbolji i s njim NIKAD problema. Samo najbolja iskustva.
Čak ako je moguće i uz sitniju nadoplatu. Zanima me jel itko imao takvo iskustvo s njima, te dali oni uopće dozvoljavaju to?
Links je uvijek susretljiv glede toga.
Budući da je ova ploča tek prvi put da nešto kupujem od ADM-a, nemam pojma kako šta ide u ADM-u.


Još jedno pitanje glede troškova slanja, dali itko zna neku povoljniju opciju za slanje ADM-u? Oni su mi preporučili Overseas, al 35-40kn mi je trenutno novac koji nemam (nezaposlen sam).


Pitam ovdje jer je vikend pa vjerojatno neću dobiti odgovor od njih do Ponedjeljka, a htio bih još u ponedjeljak poslati ako budem u mogućnosti. Trenutno me najviše koči trošak slanja.... 

Ako imaš garancijr ne plačaš slanje,spakiraš matičnu ,nazoveš oversis i pošaleš o njihovom trošku.

Kad ti iz adm-a pošalju novu ploču za zamjenu,trošak dostave također pada na njih.

 

Pošto ti želiš matičnu od drugog proizvođsća,najbolje nazovi adm,pa vidi dali to može,

12 godina
offline
ADM, reklamacija!

Netočno, kupac je dužan o svome trošku prenijeti neispravan proizvod tamo gdje ga je kupio. Bilo to poštom, busom, autom, biciklom, avionom. Sve ostale troškove snose oni (trošak dostave do uvoznika, pa povrat kupcu...).

 
2 1 hvala 1
13 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
xZero kaže...

Ovako, moje iskustvo s kupnjom u ADM-u je minimalno, pa me zanima par stvari,

Prije par dana mi je u drugoj konfi riknula ploča ASRock 970 Pro3 (ASSRock {#}) , budući da mi je to već neznam koje po redu neugodno iskustvo sa ASSRockom, odlučio sam da nema šanse da ikad više uzmem ASSRock. Koliko mi je dana života ta kompanija ukrala....

E sad matična je kupljena u 11/2012, trebao bih im poslati ploču na reklamaciju (ja sam iz Rijeke), ali naravno ja snosim troškove slanja njima. No, o troškovima, kasnije.
Pretpostavljam da će mi dati u zamjenu drugu ispravnu identičnu ploču, a to bih htio izbjeći u što širem luku. Pa čak neželim ni bolji model od ASSRocka. 
Htio bih ako je ikako moguće da mi daju neku Asus ploču. Asus mi je najbolji i s njim NIKAD problema. Samo najbolja iskustva.
Čak ako je moguće i uz sitniju nadoplatu. Zanima me jel itko imao takvo iskustvo s njima, te dali oni uopće dozvoljavaju to?
Links je uvijek susretljiv glede toga.
Budući da je ova ploča tek prvi put da nešto kupujem od ADM-a, nemam pojma kako šta ide u ADM-u.


Još jedno pitanje glede troškova slanja, dali itko zna neku povoljniju opciju za slanje ADM-u? Oni su mi preporučili Overseas, al 35-40kn mi je trenutno novac koji nemam (nezaposlen sam).


Pitam ovdje jer je vikend pa vjerojatno neću dobiti odgovor od njih do Ponedjeljka, a htio bih još u ponedjeljak poslati ako budem u mogućnosti. Trenutno me najviše koči trošak slanja.... 

Prvo sto mene zanima, koji procesor je na toj ploči i jel ima adekvatno hlađenje na njemu?

 

A sada,

 

Ti snosiš troškove slanja prema njima, najeftinija opcija ti je pošta (paket vrijednosti 100kn). Znaci ljepo ploču spakiraj u orginal kutiju, te kutiju omotaj papirom, i na papir njihovu i svoju adresu. Odes u poštu, kazes teti na šalteru, poslao bi ovo kao paket te molim papiric za slanje paketa...dobiti ces mali listic,kojeg ispunis, znaci metnes svoju adresu, njihovu adresu i vrijednost: 100kn ostalo prekrizis jer ti ne treba...Cijena ne smije biti vise od 20kn...

 

Za sve ostalo nazovi adm i vidi s njima. Takodjer iako dobijes "istu" ploču, dobiti ces R2,0 verziju jer ovih starih vise nema u prodaji... I mislim da nemas problema, jer su bolje i ispravljene neke greške...Ali takodjer kazem, ako je gore neki proc koji se grije, trebas bolje hlađenje...

16 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
FakeDeath kaže...
xZero kaže...

Ovako, moje iskustvo s kupnjom u ADM-u je minimalno, pa me zanima par stvari,

Prije par dana mi je u drugoj konfi riknula ploča ASRock 970 Pro3 (ASSRock {#}) , budući da mi je to već neznam koje po redu neugodno iskustvo sa ASSRockom, odlučio sam da nema šanse da ikad više uzmem ASSRock. Koliko mi je dana života ta kompanija ukrala....

E sad matična je kupljena u 11/2012, trebao bih im poslati ploču na reklamaciju (ja sam iz Rijeke), ali naravno ja snosim troškove slanja njima. No, o troškovima, kasnije.
Pretpostavljam da će mi dati u zamjenu drugu ispravnu identičnu ploču, a to bih htio izbjeći u što širem luku. Pa čak neželim ni bolji model od ASSRocka. 
Htio bih ako je ikako moguće da mi daju neku Asus ploču. Asus mi je najbolji i s njim NIKAD problema. Samo najbolja iskustva.
Čak ako je moguće i uz sitniju nadoplatu. Zanima me jel itko imao takvo iskustvo s njima, te dali oni uopće dozvoljavaju to?
Links je uvijek susretljiv glede toga.
Budući da je ova ploča tek prvi put da nešto kupujem od ADM-a, nemam pojma kako šta ide u ADM-u.


Još jedno pitanje glede troškova slanja, dali itko zna neku povoljniju opciju za slanje ADM-u? Oni su mi preporučili Overseas, al 35-40kn mi je trenutno novac koji nemam (nezaposlen sam).


Pitam ovdje jer je vikend pa vjerojatno neću dobiti odgovor od njih do Ponedjeljka, a htio bih još u ponedjeljak poslati ako budem u mogućnosti. Trenutno me najviše koči trošak slanja.... 

Prvo sto mene zanima, koji procesor je na toj ploči i jel ima adekvatno hlađenje na njemu?

 

A sada,

 

Ti snosiš troškove slanja prema njima, najeftinija opcija ti je pošta (paket vrijednosti 100kn). Znaci ljepo ploču spakiraj u orginal kutiju, te kutiju omotaj papirom, i na papir njihovu i svoju adresu. Odes u poštu, kazes teti na šalteru, poslao bi ovo kao paket te molim papiric za slanje paketa...dobiti ces mali listic,kojeg ispunis, znaci metnes svoju adresu, njihovu adresu i vrijednost: 100kn ostalo prekrizis jer ti ne treba...Cijena ne smije biti vise od 20kn...

 

Za sve ostalo nazovi adm i vidi s njima. Takodjer iako dobijes "istu" ploču, dobiti ces R2,0 verziju jer ovih starih vise nema u prodaji... I mislim da nemas problema, jer su bolje i ispravljene neke greške...Ali takodjer kazem, ako je gore neki proc koji se grije, trebas bolje hlađenje...

Ja imam drugačije iskustvo sa adm-om,kad mi je riknija ssd nazvao sam adm,rekli su mi pošalji oversisom o našem trošku.Dobio sam novi ssd za nekih desetak dana.Poslali su ga također oversisom o njihovom trošku.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.7.2013 9:23 (zzz).
13 godina
offline
ADM, reklamacija!

to je mozda bilo prije 1-2 god...sada znaju naplatiti i tamo i vamo :D

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
FakeDeath kaže...

to je mozda bilo prije 1-2 god...sada znaju naplatiti i tamo i vamo :D

 

 

  Probaju, pa ako prođe, prođe.

 

U grantnom roku neispravan proizvod mora biti popravljan ili zamijenjen novim bez troškova po kupca, što uključuje i troškove slanja. U principu trgovac mora pokriti sve troškove slanja rad ostvarivanja garancije (i kad ti šalješ njima pokvareni proizvod i kad oni tebi šalju nazad ispravni).

 

Trgovac eventualno može tražiti da ti platiš dostavu do njih kako bi oni provjerili da je proizvod uistinu pokvaren i da garancija vrijedi. U tom slučaju platiš dostavu do njih, ali ako se pokaže da si bio u pravu (proizvod je pokvaren i garancija vrijedeća) možeš od trgovca tražiti povrat sredstava za troškove slanja do njih.

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.7.2013 10:01 (klimama).
12 godina
offline
ADM, reklamacija!

Ne drži ti to vodu. Zakonski oni su dužni samo prenijeti robu do servisa i vratiti o svome trošku kupcu natrag. Nisu dužni o svome trošku prihvatiti paket koji im netko šalje. Neki prihvaćaju troškove i u jednome i u drugome smjeru, ali zakonski to nisu dužni napraviti. To je ono, kako bi se reklo, dobra volja prodavača.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/703/adminspektorat.jpg/?sa=0

 

Državni inspektorat propisuje samo ovo što sam ti i napisao, da o svome trošku moraju prenijeti paket do servisa i natrag kupcu. Za troškove od kupca do mjesta prodaje, zakonski nije regulirano da troškove snosi prodavač.

 

Edit: zapravo čitam to sve skupa malo. Nigdje nije zakonski točno regulirano od kupca do prodavača. Regulirano je da prodavač snosi troškove kad primi paket, pa do servisa i natrag kupcu. Ali ovaj dio kupca prema prodavaču to svugdje fali. Čini mi se da je to ostavljeno na dobru volju prodavača i dogovor s kupcem.

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.7.2013 10:35 (Texpi).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
ADM, reklamacija!

dobit ces sve novo moram priznat da su jako korektni sto se tiče reklamacije u admu meni su ventilator i ram odmah zamijenili bez provjere jel mi je trebalo a matičnu su mi nakon 3 dana novu dali a posto nisam bio prezadovoljan njom čak su mi dali mogućnost da uzmem drugu neku stvar u toj vrijednosti..

 

edit: sad tek vidim da je gornji dio teme star al ostavit cu post pošto vidim da čovjek zeli kao i ja zamijenit matičnu ako ti ova stvarno ispadne pokvarena dat će ti da uzmeš neku drugu bar su meni dali..:)

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.7.2013 10:40 (tomislavivic).
Moj PC  
1 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: ADM, reklamacija!
Texpi kaže...

Ne drži ti to vodu. Zakonski oni su dužni samo prenijeti robu do servisa i vratiti o svome trošku kupcu natrag. Nisu dužni o svome trošku prihvatiti paket koji im netko šalje. Neki prihvaćaju troškove i u jednome i u drugome smjeru, ali zakonski to nisu dužni napraviti. To je ono, kako bi se reklo, dobra volja prodavača.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/703/adminspektorat.jpg/?sa=0

 

Državni inspektorat propisuje samo ovo što sam ti i napisao, da o svome trošku moraju prenijeti paket do servisa i natrag kupcu. Za troškove od kupca do mjesta prodaje, zakonski nije regulirano da troškove snosi prodavač.

 

Edit: zapravo čitam to sve skupa malo. Nigdje nije zakonski točno regulirano od kupca do prodavača. Regulirano je da prodavač snosi troškove kad primi paket, pa do servisa i natrag kupcu. Ali ovaj dio kupca prema prodavaču to svugdje fali. Čini mi se da je to ostavljeno na dobru volju prodavača i dogovor s kupcem.

  Ovako kaže EU (još nije dodan hrvatski jezik, pa stavljam na engleskom):

 

Under EU law, within the legal guarantee period of two years, defective products must be repaired or replaced without any cost to the consumer. This includes shipping costs. So, in principle, the seller should cover all shipping costs (your sending the faulty camera to the seller; the seller's returning the repaired camera to you).

However, the seller may wish to examine the camera to check whether it was defective when you bought it. In this case, you may have to pay to return the camera and ask to be refunded the shipping costs if the seller agrees that it was defective.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/faq/index_en.htm

12 godina
offline
ADM, reklamacija!

ali tu je druga stvar, a to je da naši zakoni još nisu svi usklađeni s EU. Prvi primjer ti je toga ovo s obaveznim dvogodišnjim jamstvom (provjereno, taj zakon još nije usklađen). Vjerojatno to bude sve uskoro, ali trenutno je situacija takva kakva je, tak da ne znam točno što je ispravno a što ne. Ovo sve su samo nagađanja s naše strane.

 
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice