Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

poruka: 23
|
čitano: 7.922
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Pozdrav svima!

 

Evo, pošto su se u određenim temama pojavile nesuglasice glede propusnosti PCIe utora, odlučio sam osobno istestirati performanse na svojoj ATi Radeon HD5850 grafičkoj kartici. Pošto je ploča ASRock M3A770DE također u mom vlasništvu, pokazala se kao vrlo koristan materijal pošto uz jedan x16 utor i ima mogućnost CrossFirea, međutim drugi utor ima manju x4 propusnost. Kako se 5850 ponašala u x4 saznat ćete u ovom testu.

 

TESTNA KONFIGURACIJA:

 

MBO: ASRock M3A770DE

CPU: AMD Athlon II X4 630 @ 3,4GHz

RAM: 2x2GB DDR3 1333MHz

GPU: ATI Radeon HD5850

 

OS: Windows 7 x64

DRIVER: Catalyst 10.9

 

TESTNI SOFTWARE:

 

TEST 1: 3DMark Vantage

TEST 2: Unigine Heaven Benchmark

TEST 3: DIRT 2

TEST 4: Crysis Warhead

TEST 5: Metro 2033

TEST 6: Far Cry 2

TEST 7: Mafia 2

TEST 8: GTA IV

TEST 9: STALKER: Call of Pripyat

 

Sve igre testirane su na 1680x1050 rezoluciji.

 

TESTOVI:

 

1. 3DMark Vantage GPU score:

 

PCIe x16: 13 745 PTS

PCIe x4:  13 454 PTS

 

 
 

 

2. Heaven Benchmark

 

PCIe x16: 17,1 FPS

PCIe x4:  16,5 FPS

 

 
 

 

 

U prva 2 testa vidimo da se smanjena propusnost x4 utora nije puno osjetila. 

 

3. DIRT 2 (Ultra high/8xAA/DX11)

 

PCIe x16: min: 55 FPS/avg : 63 FPS

PCIe x4:   min: 36 FPS/avg: 43 FPS

 

 
 

 

Vidimo je u ovoj igri gubat performansi velik. Dirt 2 jednostavno ne trpi x4 utor.

 

4. Crysis Warhead (enthusiast/4xAA/DX10)

 

PCIe x16: min: 20,48 FPS/avg: 31 FPS/max: 40 FPS

PCIe x4:   min: 19,40 FPS/avg: 28,40 FPS/max: 36,63 FPS

 

 
 

 

Pad performansi u Crysisu mnogo je manji od onog u prethodnom testu. Prosječno 8% niže performanse mogu se tolerirati.

 

5. Metro 2033 (Very high/AAA/DX11)

 

PCIe x16: min: 18 FPS/avg: 33 FPS/max: 47 FPS

PCIe x4:   min: 16 FPS/avg: 29 FPS/max: 41 FPS

 

Ovdje se osjeti pad performansi od 13%. Uz to što igra na x16 utoru ide oku glađe, i rezultati mjereni FRAPS-om pokazuju nešto manje sličica po sekundi u sva tri stupca.

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.9.2010 23:14 (ATiGamer).
Moj PC  
30 0 hvala 27
14 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

6. Far Cry 2 (Ultra high/8xAA/DX10)

 

PCIe x16: min: 33,58 FPS/avg : 53 FPS/max: 77 FPS

PCIe x4:   min: 31,28 FPS/avg: 46,40 FPS/max: 67,33 FPS

 

Neki bi rekli igra se vrti fluidnije na x4 ;)

 

I u ovoj igri se primjeti manja propusnost. Gubitak performansi je ponovno veći od 10%

 

 
 

 

7. Mafia II (Very high/AA ON)

 

PCIe x16: AVERAGE: 52,1 FPS

PCIe x4:   AVERAGE: 51 FPS

 

 
 

8. GTA IV (Very high)

 

PCIe x16: AVERAGE: 49,25 FPS

PCIe x4:   AVERAGE: 48,24 FPS

 

 

 

9. STALKER: Call of Pripyat (Ultra high/4xAA/DX11)

 

PCIe x16: DAY                 min: 25 FPS/avg: 45 FPS/max: 61 FPS

                 NIGHT             min: 26 FPS/avg: 40 FPS/max: 58 FPS

                 RAIN               min: 28 FPS/avg: 42 FPS/max: 56 FPS

                 SUN SHAFTS   min: 19 FPS/avg: 27 FPS/max: 41 FPS

 

PCIe x4:   DAY                 min: 24 FPS/avg: 44 FPS/max: 59 FPS

                 NIGHT             min: 27 FPS/avg: 39 FPS/max: 55 FPS

                 RAIN               min: 27 FPS/avg: 41 FPS/max: 58 FPS

                 SUN SHAFTS   min: 20 FPS/avg: 27 FPS/max: 41 FPS

 

 
 

 

U posljednja 3 testa performanse su jednake na oba utora. Dakle propusnost x4 utora u tim testovima nije ograničavajuća okolnost.

 

 

ZAKLJUČAK:

 

Nakon opsežnog testiranja i benchanja, dosta je teško donijeti zaključak. Vidjeli smo da x4 u nekim testovima (Dirt 2) osjetno smanjuje broj sličica po sekundi no u poljednja 3 testa je potpuno druga stvar i x4 utor daje ekvivalente performanse x16 utoru. Dakle mogli bismo reći da utjecaj x4 utora ovisi i o igri koja se u tom trenutku izvodi. Okvirno gledajući, x4 utor je u većini slučajeva ipak ograničavajuća okolnost za HD5850 ili kartice u tom rangu i ne može iskoristiti njihov puni potencijal. Vjerujem da se kod slabijih kartica (5830/GTX460 768MB) to ne bi osjetilo.

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.9.2010 23:14 (ATiGamer).
Moj PC  
34 0 hvala 31
14 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Kaj je to, nikog ne zanima? Don?

 

Nakon one silne rasprave o propusnosti PCIe utora, na kraju bi bilo

bolje da sam skinuo porn 1080p umjesto yebavat se s ovim benchevima :D

Moj PC  
18 0 hvala 5
14 godina
odjavljen
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Hvala na testu - A što se tiče rezultata tako nekako sam i očekivao - Uglavnom x8 2.0 je i više nego dovoljno, x4 ipak ne.

 

No to neznači da nije potrebno uzeti ploču sa punom x16 2.0 propusnoscu.

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

lol, nezahvalni gadovi! ko bi reko da ima tako mali pad performansi? mene, ko laika, bi zayebalo gadno. jos ti stignes skinut hd porn, to nikad nije uzalud

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Sve to i mnogo više si imao u onim linkovima...

 

Vidi se razlika na nižim rezolucijama,

ali što je više reza, to je razlika manja...

 

Uglavnom, PCI-E 4x @ 2.0 ima jednaku propusnost

kao PCI-E 8x @ 1.0 kod starijih ploča.

A kako je onda moguće da su te starije ploče dovoljno dobre

za SLI, recimo 9800GTX+?

Po tome to nikako nebi radilo, ali ipak radi...

 

Sa dolaskom PCI-E 3.0, ta propusnost će se još više pomaknuti

(ne samo za grafike, nego i ostale uređaje koje dijele PCI-E sabirnicu),

tako da će PCI-E 4x @ 3.0 biti ekvivalent PCI-E 8x @ 2.0 u propusnosti,

odnosno PCI-E 16x @ 1.0.

 

I bit će dovoljan za sve grafike ternutno na tržištu, pa o 5970HD/480GTX.

 

Stvar je tome što je taj gubitak zanemariv zbog serijske sabirnice.

Sa većom širinom se samo sabirnica rastereti, te pomaže u igrama

koje i nisu preveć optimizirane, kao DIRT2.

Meni je on na 4850HD neigriv. God knows why...

 

Dok Crysis mogu na fullHD rezi igrati na medium postavkama.

 

Jednostavno, neke igre koliko god se mi trudili, neće nikad biti dovolujno optimizirane.

Se sjeća tko DooM3? To je ubijalo 6600GT AGP,

dok je Quake4 kojeg je pogonio isti engine jednostavno letio.

 

Zaključak:

U igrama u kojima imaš mali br. frameova, imat ćeš još manji.

U igrama u kojima imaš velik br. frameova, nećeš ni osjetiti razliku.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
14 godina
odjavljen
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]
Don Kihoty kaže...

Sve to i mnogo više si imao u onim linkovima...

 

Vidi se razlika na nižim rezolucijama,

ali što je više reza, to je razlika manja...

 

Uglavnom, PCI-E 4x @ 2.0 ima jednaku propusnost

kao PCI-E 8x @ 1.0 kod starijih ploča.

A kako je onda moguće da su te starije ploče dovoljno dobre

za SLI, recimo 9800GTX+?

Po tome to nikako nebi radilo, ali ipak radi...

 

Sa dolaskom PCI-E 3.0, ta propusnost će se još više pomaknuti

(ne samo za grafike, nego i ostale uređaje koje dijele PCI-E sabirnicu),

tako da će PCI-E 4x @ 3.0 biti ekvivalent PCI-E 8x @ 2.0 u propusnosti,

odnosno PCI-E 16x @ 1.0.

 

I bit će dovoljan za sve grafike ternutno na tržištu, pa o 5970HD/480GTX.

 

Stvar je tome što je taj gubitak zanemariv zbog serijske sabirnice.

Sa većom širinom se samo sabirnica rastereti, te pomaže u igrama

koje i nisu preveć optimizirane, kao DIRT2.

Meni je on na 4850HD neigriv. God knows why...

 

Dok Crysis mogu na fullHD rezi igrati na medium postavkama.

 

Jednostavno, neke igre koliko god se mi trudili, neće nikad biti dovolujno optimizirane.

Se sjeća tko DooM3? To je ubijalo 6600GT AGP,

dok je Quake4 kojeg je pogonio isti engine jednostavno letio.

 

Zaključak:

U igrama u kojima imaš mali br. frameova, imat ćeš još manji.

U igrama u kojima imaš velik br. frameova, nećeš ni osjetiti razliku.

  Uh što ga pretjeruješ i ti.

 

DiRT 2 ti

raditi barem na High i Full HD.

 

DooM 3 je uz Crysis jedna od najbolje optimiziranih igara ikada. Pa carmack je toNamigiva Pogledaj kakvu danas grafiku ima, i zamisli samo činjenicu da je ta grafika letjela na nekoj 6600GT.

 

Quake 4 je bio jednako zahtjevan kao i Doom 3, a okoprilike je isto i izgledao.

 

Nešto tebe zeza. Nema šanse ovo sve što si rekao. DiRT 2 mora letjeti i igra je super optimizirana, a doom 3 jednostavno ti nestoji.

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
14 godina
protjeran
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Znaš ti kad je DooM3 izašao?

 

Svima je štekao, nemoj pričati o optimizaciji...

 

Sa 6800Ultra je bio igriv...

Više zahtjevan od Far Cry koji je tada bio BOG za grafiku.

 

DIRT2 mi ne leti... Pogledaj gore performanse sa 5850HD, pa zamisli

kakve su na FullHD sa 4850HD...

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
14 godina
odjavljen
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]
Don Kihoty kaže...

Znaš ti kad je DooM3 izašao?

 

Svima je štekao, nemoj pričati o optimizaciji...

 

Sa 6800Ultra je bio igriv...

Više zahtjevan od Far Cry koji je tada bio BOG za grafiku.

 

DIRT2 mi ne leti... Pogledaj gore performanse sa 5850HD, pa zamisli

kakve su na FullHD sa 4850HD...

  Znam. Napamet znam kada je izišao. 03.08.2004. Igrao sam ga na Radeonu 9800Pro po izlasku, i išao je 1024x768 HIGH 4xAA u 30-40 FPS. I igra je bila potpuno igriva i izgledala sjajno. Samo je bio problem ATi-a da sredi par verzija drivera za igru.

 

Nije stvar što je svima štekao. Isto kao i Crysis kada je izišao. Ta igra je state of the art i mora biti zahtjevna jer je tehnološki bila barem 3 godine ispred svoga vremena. Igra je bila jednostavno tehnološki ispred svoga vremena i opravdano je da traži više.

 

P.S Nestoji ti to da je tek bio igriv sa 6800Ultra. Kao što sam rekao ja sam ga gurao skoro na max u 1024x768 rezolucij 2-3 mjeseca nakon izlaska sa starom 9800Pro grafičkom.

Far Cry je bio više zahtjevan, pogotovo za RAM - Ali je izgleda također fenomelanlno.

 

 

DiRT 2 mora letjeli - Naravno ne na Ultra High 8xAA, vec bi High bez AA morao ici - Kad kazem moram onda mislim (" PA HEBEMU KAKO NEIDE KADA SVIMA IDE???") - BTW, kod HD 5850 je DX11 uključen koji nešto usporava izvodenje.

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.9.2010 15:21 (Weky).
14 godina
protjeran
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]
Weky kaže...

  Znam. Napamet znam kada je izišao. 03.08.2004. Igrao sam ga na Radeonu 9800Pro po izlasku, i išao je 1024x768 HIGH 4xAA u 30-40 FPS.

 

To nije letjenje, to je rub igrivosti...

Pri frame dropu pada ispod 15...

 

Pogledaj, 6600GT @ 1280x1024 -> jedva 40 sličica...

To nije igrivo, to je rub igrivosti...

 

Da je recimo 60, pa pad na 30, onda je to OK, ali pad na 15 je bullshit,

a na 640x480 mi se nije dalo igrati...

 

Far Cry uopće nije toliko zahtjevan, samo je tražio dobru grafiku.

Čak i 32bit bartoni sa 1GB RAM-a i 6600GT su fino vozili na 1280x1024 medium-high,

9800Pro možeš zaboraviti... Ni blizu 6600GT, a kamoli Ultri,

gdje se Far Cry uz 754 3600+ i 1GB DDR400 vrtio na High-Very High sa dobrih 80-90 sličica...

 

Imao sam i 6800LE modanu u GT (u Ultricu se nije dala), i mogu ti reći da je DooM3 naspram Far Cry-a loše optimiziran...

40 sličica nije sreća, niti optimizacija.

 

Ako bi taj framerate bio 25=konst, onda bi imali o nečemu pričati, ali zbog padova,

nemožemo pričati o optimiziranosti.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

ja san far cry, sa starim kompom

athlon 3200+, ati 9600pro i 1,5g rama

igra na ultra, reza je bila 1280*1024

Najbolji osjećaj je upala mišića........ Krema Foruma!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]
Makić kaže...

ja san far cry, sa starim kompom

athlon 3200+, ati 9600pro i 1,5g rama

igra na ultra, reza je bila 1280*1024

Gledanje slika se ne može nazvati igranjem...Cool

 

A sa R9600 ne možeš ni usporediti detalje sa nekom 6xxx ili X8xxx.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
14 godina
odjavljen
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Optimizacija koda nije zahtjevnost. Mješaš dva totalno različita pojma. Činjenica da id tech 4 engine, uz Stencil Shadows i dan danas najnaprednij engine za računanje sjena. Nikakav Cryengine 232323. Jeli ti to išta govori?

 

Nadalje, za ugodno igranje je dovoljno 25-30, uglavnom da nepada ispod 25. Naravno ako tražiš 60 FPS, onda ti je trebala mašina, ali nepotrebno jer je igra odlično radila i sa 25 sličica u sekundi u najvećoj akcija. Dobro meni nije bila tako glatka, ali bez AA je bilo prosječno 40-60 FPS (1024x768) - Što i dalje govori o odličnoj optimizacij.

 

FC je bio malo zahtjevnij, ali ništa strašno, dao je se i on izgurati na Very High sa AA.

 

 

9800Pro nije bila bitno sporija od 6600GT, naravno u Doom 3 koji je OpenGL što daleko daleko više odgovara nvidij nego atiju. Recimo, 6600GT je uistinu dosta brža u Doomu 3 od 9800Pro, dok recimo u Far Cry-u su bile podjednake, te u ostalim benchmarkovima 6600GT je bila tek nezamjetno brža.

 

Ponavljam još jednom, optimizacija nije isto što i zahtjevnost. Totalno različiti pojmovi.

 

Uostalom totalno smo offtopic i o ovome smo trebali raspravljati prije 4-5 godina ;)

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.9.2010 15:46 (Weky).
14 godina
protjeran
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Dobro, ali ti uvjek odvajaš optimizaciju od zahtjevnosti.

 

Da je DIRT2 optimiziran, nebi bio toliko zahtjevan, zar ne?

 

Šta je za tebe zahtjevnost?

 

Min req. u readme-u?

Da, to je zahtjevnost, ono što tamo piše,

jer igra zahtjeva "XXX i YYY" hardware da bi se pokrenula.

Ali dali je igriva? Vjerovatno ne u onom smislu koji bi željeli,

osim ako 640x480 smatraš igrivost.

 

Pogledaj jedan Vampire the Masquerade - Blood Lines...

Igra je neoptimizirana do bola, makar nije zahtjevna.

Dapače, poguni ju Half Life 1.5 (ili bolji) engine,

na kojem je temeljen Half Life 2.

 

Instaliraj danas VtM-BL, igra će ti se vući u nekim scenama,

loading će trajati danima...

 

Dakle nije do hardwarea, slažemo li se?

 

Bitna je optimizacija, min. zahtjeve sam uvjek ispunjavao.

Meni je dosta 60 sličica, jer pri scenama na kojima se stvarno grafika potegnete u crveno,

to pada na 30, i to je OK.

 

Ali 40 sličica definitivno nije igrivo kad u nekoj eksploziji to padne na 15,

i gledaš slide show.

 

Mislim, možda ti to tako voliš. Ima nas svakakvih.

Možda je tebi super kada vidiš "malo malo trč trč slika".

 

Meni to nije baš nešto, osobno preferiram da je sve fino fluidno u nativnoj rezoluciji monitora,

ne 1024x768 ili 800x600 ili 640x480...

 

Tad mi je nativna bila 1280x1024 i nisam išao ispod toga.

 

Usput, evo samo za tebe sam išao prekopati stare časopise,

i ispred sebe imam PC Welt iz 2004., August.

Tu je veliki test GPU-a, imaš 6600/6800 i 9800/9600.

 

Poslikat ću ti da vidiš da 9800 nikako nije mogla parirati 6800 niti 6600.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
14 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

pa dobro istina da ima nesto u toj optimizaciji ,, za gta4 stvarno treba imat masivan hardware , igra je meni super ali jako jako zahtjevna , sto joj nije opravdano jer kvaliteta grafike nije nesto ultra, crysisu je itekako opravdana zahtjevnost kad se vidi ona prekrasna grafika

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Da, ali opet moraš gledati kakvu grafiku igra nudi. Logično da će se grafička vuć ako natrpaš svega i svačeg. I iako je ono uredno optimizirano. Doom 3 je bio upravo kao i Crysis, kao i Metro, Far Cry, Quake 3..... Serious Sam i sl. Dakle, upozoreni smo da će igra biti state of the art u tehnološkom smislu i logično da trenutne grafičke nisu dovoljno jake da je pogone.

 

Znači, Doom 3 je napravljen da prikazuje totalno real time sjene, teksture visokih rezolucija sa bump mapingom, te napredni sustav animacija, fizike, particle sistema i sl. - Svatko bi dao zaključiti da je to tehnološki vrhunac i da od igre nemožemo očekivati da radi dobro na trenutnim grafičkim karticama.

 

Ista stvar je i Crysis, EVO kolega moderator je pisao o toj stvari - Pročitaj ako ti se da. Ukratko, jednostavno tehnički vrhunac nemozemo vrtjeti na Nižem mainstream end segmentu (HD 4850) i to na Full HD Rezolucij.

 

Ono što mi nisi još rekao, a to je da kako ti DiRT 2 trza? Na kojim detaljima? U kojim scenama? Koliki je framerate u tim trenutcima? Koje postavke? Mislim, nemožeš očekivati igre koja je izdata kako bi iskoristila 5870 i 5850 kartice sa naprednijim DX11 modom da je vrtiš na max i to u Full HD i na 60 FPS na mainstream hardveru. HD 4850 je danas 700Kn kartica... Mainstream teži. Kartice od 1-1100kn (HD 5770, HD 4870) vrte igru bez problema na maksimalnim postavkama u Ful HD sa 60 FPS-a što je odlično, i igra izgleda dobro. Stoga je optimizacija izvrsna.

 

Loših optimizacija je primjer milijun, evo naveo bi stari Operation Flashpoint koji je 2001. godište i trza na GTX 260, kao i na 4870X2, ArmA serijal, Spiderman zadnji i sl. Uglavnom uz neoptimizaciju se obično i stigne hrpa bugova.

 

Za rezoluciju se slažem. 2010. je godina, a uskoro i 2011. i vrijeme je da Full HD postane mainstream.

 

Za FPS je meni dovoljno da nije nikad manji od 25 u najgorem trenutku, a što se tiče prosjeka dovoljno je i 30-ak i igra bude fluidna dovoljno.

 

Nemožeš očekivati od mainstream hardvera da pogoni igru na max u Full HD sa 60 FPS. To je apsolutno nemoguće, a hrvatsko tržište je nepostojeće da bi se developer prilagodavao njima. Optimiziraju igru za mogućnosti trenutno najnovijeg hardvera.

 

btw, evo ti test sa tvoj i mog najdrazeg i najpouzdanijeg anandtecha - Jedino u Doomu je razlika, ostalo je sve unutar 10-ak %. 6600GT je u prosjeku bila brza 10-15%, u doomu nešto više.

 

Da sumiram, optimizacija je omjer perfomansi i KVALITETE grafike. Ako je igra tehnološki napredna i nudi zasljepljujuću grafiku, nemožemo očekivati da High End grafiku pogonimo na Mainstream End hardveru i to u visokoj rezolucij i hardveru koji je uskoro star 2 godine.

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
Poruka je uređivana zadnji put sri 29.9.2010 16:44 (Weky).
14 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Ali Dirt 2 uopće nije neoptimiziran. Svaka mainstream kartica može ga pokretati na maksimalnim detaljima.

I to je baš ono što se traži od optimizacije - da ga jedan solidan hardver cjenovno dostupan širokim masama može pokretati na very high-max detaljima.

 

Primjer neoptimizacije je GTA IV koji je bez patcha je poptpuno neigriv, čak i na mojoj konfi.

A grafika mu jednostavno ne opravdava tako niski framerate.

 

Ne razumijem po čemu si zaključio da je Dirt 2 neoptimiziran. Vjerujem da čak i na nekoj prosječnoj mainstream grafi leti na max u DX10 API-u.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]
ATiGamer kaže...

Ali Dirt 2 uopće nije neoptimiziran. Svaka mainstream kartica može ga pokretati na maksimalnim detaljima.

I to je baš ono što se traži od optimizacije - da ga jedan solidan hardver cjenovno dostupan širokim masama može pokretati na very high-max detaljima.

 

Primjer neoptimizacije je GTA IV koji je bez patcha je poptpuno neigriv, čak i na mojoj konfi.

A grafika mu jednostavno ne opravdava tako niski framerate.

 

Ne razumijem po čemu si zaključio da je Dirt 2 neoptimiziran. Vjerujem da čak i na nekoj prosječnoj mainstream grafi leti na max u DX10 API-u.

  Ako GTX 260 vrti igru u zakucanih 60 FPS na Full HD, a 4870 je tu negdje ili čak jača kako neki tvrde (iako po meni ne), onda mora imati isto, a HD 4850 je nekih 15-25% sporija od iste, nemože nikako biti neigriv. 30-ak FPS-a je sasvim OK. Uostalom DiRT 2 ima smješno male padove FPS-a. FPS je jako stabilan.

// OFP Forever Fan // PM isključen zbog izuzetno dosadnih likova koji pitaju glupa pitanja.
14 godina
protjeran
offline
15 godina
online
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Dirt 2 je meni na 4850 na dx 10 high 1680x1050 išao potpuno fluidno .Onaj benčmark je koliko se sjećam pokazivao 40 fps-a.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Don Kihot, moraš uzeti u obzir napredovanje divera od 2004. jer nije sve u kartici

Do the inposible, see the invisible ROW ROW FIGHT THE POWER
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

da li je propusnost ovih PCi-e utora za grafičke limitirana hardverski ili li to softverski tj. pod kontrolom biosa ili nećeg trećeg?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Propusnost PCIe utora - x16 vs x4 [REVIEW]

Hardverski je limitirano...

Ako imaš x4 slot pogledaj malo bolje u njega i vidjet ćeš duplo manji broj linija...{#}

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice