zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
Tesla Model Y Long Range AWD: Nakon redizajna je m
- poruka: 61
- |
- čitano: 7.640
- |
- moderatori:
vincimus
I prodaja se oporavila evo bilježe rekor za rekordom prodaje. Ide auto kao halva. Evo ima sad rekordnu prodaju u EU
izvor? ovo kaze suprotno https://www.reuters.com/business/autos-transportation/teslas-european-sales-slump-fifth-month-ev-rivals-gain-momentum-2025-06-25/
s malo guglanja, navodno raste jedino u norveskoj. svi ostali pisu da pada
Tesla sales fell 27.9% to 13,863 units in the combined European Union, Britain, and the European Free Trade Association in May 2025 versus the same month in 2024, according to CNBC. It was the fifth consecutive month for the automaker's numbers to drop in the region. The decrease in deliveries was even more dire because battery-electric vehicle volume in the area increased 25% year-over-year in the region, according to the latest statistics from the European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA). These figures mean that Tesla's stats dropped nearly the same amount as the EV market grew in the area.
Evo i izvor za sve clanke https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-0-6-in-may-2025-year-to-date-battery-electric-15-4-market-share/
i pdf ispod clanka s tablicom https://www.acea.auto/files/Press_release_car_registrations_May_2025.pdf
tesla je prodala 50k vozila do 1.6. u 2025. u EU, a u 2024 u tom istom periodu skoro 92k vozila, pad od 45%.
Za eu+efta+uk 75k vs 119k, pad od 37%
Ima i za svaki mjesec clanak pa mozes vidjeti da tone. Bumo vidli za mjesec dana kak je ovaj presel, ali nije optimisticno.
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
U današnjoj EU gdje vlada jednoumlje u svim glavnim (mainstream) medijima, itekako ima važnu ulogu!
Zatiranje pluralizma otišlo je toliko daleko da ljudima razbijaju, oštećuju Tesline aute pa su neki čak i stavili natpise "Tesla je kupljena prije nego je Musk postao Trumpovac"!
Musk bi se sad trebao isključiti iz politike, napraviti neki zelenoljubni potez, više promovirati svoj SpaceX, platiti ozbiljnu količinu novaca "za reklame" u glavnim medijima pa će se za godinu dana sve zaboraviti (i oprostiti)...
izvor? ovo kaze suprotno https://www.reuters.com/business/autos-transportation/teslas-european-sales-slump-fifth-month-ev-rivals-gain-momentum-2025-06-25/
s malo guglanja, navodno raste jedino u norveskoj. svi ostali pisu da pada
Tesla sales fell 27.9% to 13,863 units in the combined European Union, Britain, and the European Free Trade Association in May 2025 versus the same month in 2024, according to CNBC. It was the fifth consecutive month for the automaker's numbers to drop in the region. The decrease in deliveries was even more dire because battery-electric vehicle volume in the area increased 25% year-over-year in the region, according to the latest statistics from the European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA). These figures mean that Tesla's stats dropped nearly the same amount as the EV market grew in the area.
Evo i izvor za sve clanke https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-0-6-in-may-2025-year-to-date-battery-electric-15-4-market-share/
i pdf ispod clanka s tablicom https://www.acea.auto/files/Press_release_car_registrations_May_2025.pdf
tesla je prodala 50k vozila do 1.6. u 2025. u EU, a u 2024 u tom istom periodu skoro 92k vozila, pad od 45%.
Za eu+efta+uk 75k vs 119k, pad od 37%
Ima i za svaki mjesec clanak pa mozes vidjeti da tone. Bumo vidli za mjesec dana kak je ovaj presel, ali nije optimisticno.
Sve su to laži, istina je dručija. Oni lažu ovaj narod. Tesča je prva po prodaji. Ne vjeruj lažima koje ti serviraju ovo su prave brojke. Prodano je 100k Tesla Y a ne 8k kako zli jezici govre.
aha, ti bi bio malo sarkastican? onda stima sve, prodaje se tesla ko kifle u HR pekari :D
Mjenjač na ekranu. Ovi su gori nego Apple što se tiče forsiranja svojih fix ideja. To samo kompletnom idiotu može na pamet pasti.
"Cijenu je teško nadmašiti". Nije. Vrlo jednostavno ju je nadmašiti ICE automoblom s većim dometom, mjenjačem koji nije na ekranu, ručicama za pokazivače smjera i ostalim zdravorazumskim detaljima.
aha, ti bi bio malo sarkastican? onda stima sve, prodaje se tesla ko kifle u HR pekari :D
Bilo je više na račun jednog forumaša koji živi u paralelnom svemiru u kojem je Tesla i dalje broj 1. Baš danas čitam ove tragične podatke. EV tržište u EU je baš fino krenulo prema gore ali Tesla i dalje u slobodnom padu.
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
U današnjoj EU gdje vlada jednoumlje u svim glavnim (mainstream) medijima, itekako ima važnu ulogu!
Zatiranje pluralizma otišlo je toliko daleko da ljudima razbijaju, oštećuju Tesline aute pa su neki čak i stavili natpise "Tesla je kupljena prije nego je Musk postao Trumpovac"!
Musk bi se sad trebao isključiti iz politike, napraviti neki zelenoljubni potez, više promovirati svoj SpaceX, platiti ozbiljnu količinu novaca "za reklame" u glavnim medijima pa će se za godinu dana sve zaboraviti (i oprostiti)...
Neznam bas
kad je netko sprema potrositi 45t€ ili vise da li ga je briga za stajalista vlasnika o politici zemlje sa kojom nema veze.
Na kraju krajeva, da li ti isti ljudi izbjegavaju kupovinu VW, MB i ostalih marki? mislim da su te kompanije imale puno veće grijehe u svojoj prošlosti nego jedan Musk
Mjenjač na ekranu. Ovi su gori nego Apple što se tiče forsiranja svojih fix ideja. To samo kompletnom idiotu može na pamet pasti.
"Cijenu je teško nadmašiti". Nije. Vrlo jednostavno ju je nadmašiti ICE automoblom s većim dometom, mjenjačem koji nije na ekranu, ručicama za pokazivače smjera i ostalim zdravorazumskim detaljima.
Okej, koji to ICE možeš kupiti sa tim performansama i sa toliko putničkog/prtljažnog prostora za isto novca? Baš me zanima.
Vjerujem da nisi niti isprobao kako funkcionira ovo mjenjanje smjera jer uopće nije toliko nezgrapno kada se navikneš i voziš auto više od 2-3 dana. Dapače, imaš dobre hintove/upute na ekranu koji ti govore kada će se smjer promjeniti, samo se treba naviknuti koristiti iste.
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
U današnjoj EU gdje vlada jednoumlje u svim glavnim (mainstream) medijima, itekako ima važnu ulogu!
Zatiranje pluralizma otišlo je toliko daleko da ljudima razbijaju, oštećuju Tesline aute pa su neki čak i stavili natpise "Tesla je kupljena prije nego je Musk postao Trumpovac"!
Musk bi se sad trebao isključiti iz politike, napraviti neki zelenoljubni potez, više promovirati svoj SpaceX, platiti ozbiljnu količinu novaca "za reklame" u glavnim medijima pa će se za godinu dana sve zaboraviti (i oprostiti)...
Neznam bas
kad je netko sprema potrositi 45t€ ili vise da li ga je briga za stajalista vlasnika o politici zemlje sa kojom nema veze.
Na kraju krajeva, da li ti isti ljudi izbjegavaju kupovinu VW, MB i ostalih marki? mislim da su te kompanije imale puno veće grijehe u svojoj prošlosti nego jedan Musk
Pa tu je ključ priče. Imali su u prošlosti. Musk probleme radi danas. 45k€ je danas cijena prosječnog automobila srednje klase i ako trebam birati, izabrati ću bilo što osim Tesle.
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
U današnjoj EU gdje vlada jednoumlje u svim glavnim (mainstream) medijima, itekako ima važnu ulogu!
Zatiranje pluralizma otišlo je toliko daleko da ljudima razbijaju, oštećuju Tesline aute pa su neki čak i stavili natpise "Tesla je kupljena prije nego je Musk postao Trumpovac"!
Musk bi se sad trebao isključiti iz politike, napraviti neki zelenoljubni potez, više promovirati svoj SpaceX, platiti ozbiljnu količinu novaca "za reklame" u glavnim medijima pa će se za godinu dana sve zaboraviti (i oprostiti)...
Neznam bas
kad je netko sprema potrositi 45t€ ili vise da li ga je briga za stajalista vlasnika o politici zemlje sa kojom nema veze.
Na kraju krajeva, da li ti isti ljudi izbjegavaju kupovinu VW, MB i ostalih marki? mislim da su te kompanije imale puno veće grijehe u svojoj prošlosti nego jedan Musk
Pa tu je ključ priče. Imali su u prošlosti. Musk probleme radi danas. 45k€ je danas cijena prosječnog automobila srednje klase i ako trebam birati, izabrati ću bilo što osim Tesle.
Ako zelis bas pravi kljuc price, te kompanije su svoje carstvo stvorile upravo na toj prošlosti.
Musk svoje carstvo ne stvar na trenutnoj prici, al prije svega mene zanima koje on to probleme radi? a pogotovo koje probleme radi jednom hrvatu ili europljaninu?
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
Zato što su ga prije kupovali zbog vlasnika.
A kako toga momenta više nema onda Tesla prolazi u Evropi kao i svako drugo američko auto. U stvari mnogo bolje nego druga američka auta. Ali ima vremena da ih uhvati.
zbog cega bi itko na svijetu rekao "necu kupiti taj auto zbog vlasnika kompanije"?
sumnjam da to igra ulogu preko 1% potencijalnih kupaca
Zato što su ga prije kupovali zbog vlasnika.
A kako toga momenta više nema onda Tesla prolazi u Evropi kao i svako drugo američko auto. U stvari mnogo bolje nego druga američka auta. Ali ima vremena da ih uhvati.
budimo realni, kupovali su ih zbog glupih subvencija od strane EU
Ako zelis bas pravi kljuc price, te kompanije su svoje carstvo stvorile upravo na toj prošlosti.
Musk svoje carstvo ne stvar na trenutnoj prici, al prije svega mene zanima koje on to probleme radi? a pogotovo koje probleme radi jednom hrvatu ili europljaninu?
ako se u današnje doba pitaš zašto postoje trendovi i kako to masa reagira na trenutni podražaj, a lako zaboravlja prošlost, onda si očito dosad živio na pustom otoku
da ne spominjemo ovo pitanje o hrvatu i ili europljaninu, pa svijet je postao globalno selo i trendovi se šire gotovo momentalno, nije to cimet kojem je trebalo godinu dana vožnje putem svile da bi došao u europu i postao popularan, danas na drugom kraju svijeta čitaš sve o svemu u isto vrijeme kad i onaj kojem je to u susjedstvu
Okej, koji to ICE možeš kupiti sa tim performansama i sa toliko putničkog/prtljažnog prostora za isto novca? Baš me zanima.
Vjerujem da nisi niti isprobao kako funkcionira ovo mjenjanje smjera jer uopće nije toliko nezgrapno kada se navikneš i voziš auto više od 2-3 dana. Dapače, imaš dobre hintove/upute na ekranu koji ti govore kada će se smjer promjeniti, samo se treba naviknuti koristiti iste.
Jedan primjer:
https://www.volkswagen.hr/tayron/tayron
Nema toliko konjskih snaga ali u svemu ostalom je bolji. A da ne govorim o unutarnjem dizajnu, gdje tesle izgledaju ko lijesovi s ekranom. Odvratno.
"samo se treba naviknuti..."
Jesu ga obnovili 🤣, ruzan bio i ostao, cak ga i kinezi razvaljuju sa dizajnom vani i unutra 😎
Namjerno si izostavio btina tržišta ili? Ne znam znaš li ali UK nije više dio EU
Znam da sebe lažeš ali nemoj nas lagati. Mislim mogao si barem editirati ovkao sliku da se ne vide zemlje iz kojih uzimaš brojeve :D :D :D :D :D :D
Bez obzira na tehnologiju, kupio bi bilo koji drugi EV prije.
Po autocesti moraš voziti ispod limita ako želiš igdje stići.
Električni automobili imaju svoju nišu, ali to nisu veliki obiteljski automobili.
Ali dobio sam i poticaje tako da mi je mY bio no-brainer u smislu value for money.
Za moj lifestyle (vecinom ZG voznja uz nekoliko puta godisnje duži putevi i obitelj sa 2 djece) - super. Svakom svoje 🙂
Otkako smo kupili ioniqa putujemo više nego ikad. Auto je ogroman troši ništa. Kod nas aj ok ali kad odeš u EU Ionity punionica more. 400 - 500 km na dobar dan
Tako da za sad imam dva automobila od kojih je jedan mali električni za lokalno zujanje.
Iako ne vidim sto je toliko problem u stajanju na brzi punjac na 15min i napuniti se od 10 do 80% i nastaviti dalje.
Pogotovo sad kad je Tesla najavila cijeli niz brzih punjaca diljem Hrvatske. Ako jos uracunamo i Ionity i njihove punjace od 350kW, nema zime.
Iako ne vidim sto je toliko problem u stajanju na brzi punjac na 15min i napuniti se od 10 do 80% i nastaviti dalje.
Pogotovo sad kad je Tesla najavila cijeli niz brzih punjaca diljem Hrvatske. Ako jos uracunamo i Ionity i njihove punjace od 350kW, nema zime.
Taj "WLTP" domet je samo Teslin marketinški trik. Realan izmjeren domet na autocesti u najboljoj situaciji (ne radi klima, nema zastoja, 120km/h) je 530km
U najgoroj situaciji domet pada na ispod 400km.
Ne vozim niti želim voziti 120km/h. Koji kurac će mi onda tih 500KS (još jedan marketinški trik). Želim na svoju destinaciju stići danas. Sa 140km/h na toj relaciji put mi traje 7-8h ovisno o stanju na cesti. Ne treba mi još sat vremena duži put.
Ne znam ako si se ljeti vozio dalmatinom, ali praznih punjača ljeti - NEMA, ako ti se da čekati pol sata da uopće ukopčaš - samo daj, a da silazim sa autoputa i tražim lokalne punjače - ne pada mi na pamet.
Kupili smo isti takav model kakav je opisan cak i tu overpriced farbu ima.
Auto je i dalje najbolji EV u EU do 55k. Usporedba ruznog VW Tayrona koji kosta 62k kad mu stavis svu opremu koju ima Y je u najmanju ruku smijesno.
Bili smo ove godine na moru sa tim Y i auto ima 450km domet ako se vozite ko covjek. Znaci nikakvo 100 na sat nego 140. Kamp u kojem smo bili ima besplatne punjace tak da smo djabaleske napravili nekih 200km kad smo bili na moru jer smo se okolo navazali i punili besplatno te smo doma dosli sa besplatnom strujom.
Svi zivi koji seru po Tesli ocito nisu sjedili u jednoj a jos manje se vozili.
Jedini problem u toj prici je kamata u RH. Kod mene je kamata 0% i auto je samim time drasticno jeftiniji ako ne uzimate za cash.
Kod auta ima nekih sitnica koje me smetaju i vjerojatno bude ovo prvi i zadnji model Tesle koju smo kupili ali ne zato jer mislim da je auto los nego zato jer jos nema Xpenga i Zeekera za kupiti. Cim oni dodu Tesla vise ne dolazi u obzir.
Tesla je u 50k price range debelo debelo best buy auto koji je od EU konkurencije bolji po svemu!
Auto je i dalje najbolji EV u EU do 60k. Usporedba ruznog VW Tayrona koji kosta 62k kad mu stavis svu opremu koju ima Y je u najmanju ruku smijesno.
Bili smo ove godine na moru sa tim Y i auto ima 450km domet ako se vozite ko covijek. Znaci nikakvo 100 na sat nego 140. Kamp u kojem smo bili ima besplatne punjace tak da smo djabaleske napravili nekih 200km kad smo bili na moru jer smo se okolo navazali i punili besplatno te smo doma dosli sa besplatnom strujom.
Svi zivi koji seru po Tesli ocito nisu sjedili u jednoj a jos manje se vozili.
Jedini problem u toj prici je kamata u RH. Kod mene je kamata 0% i auto je samim time drasticno jeftiniji ako ne uzimate za cash.
Kod auta ima nekih sitnica koje me smetaju i vjerojatno bude ovo prvi i zadnji model Tesle koju smo kupili ali ne zato jer mislim da je auto los nego zato jer jos nema Xpenga i Zeekera za kupiti. Cim oni dodu Tesla vise ne dolazi u obzir.
Tesla je u 50k price range debelo debelo best buy auto koji je od EU konkurencije bolji po svemu!
Proba osam nedavno nekoliko EV-a, meni tesla nikako nije "najbolji" do 60k€, naravno najbolji se misli najbolji tebi i za tvoje potrebe. Meni najveci domet nije bitan jer imam drugi auto za daleka putovanja, meni za dnevne potrebe 150 - 200 km dovoljno pa svaki koji ima peko 400 km dometa je ok. Osobno mi se BYD sealion 7 svidio najviše, vozio sam i Seal U, ostale brandove necu spominjati radi antireklame :) , nisam očekivao to od kineza, ali auto je zvjer, brz , udoban, odlicno opremljen sobar domet, ja se zaljubio na prvi pogled. Uživo ljepši nego na slikama, a interijer bar klasu iznad ostalih. Znam da nema najveci domet, niti najveci prtljaznik u klasi, niti sportski ovjes, ali nit i mora imati, jako dobro je zaokruzen, odlican obiteljski auto za normalnu voznju. Svasta se tu pricalo za kineze, ali treba prvo isprobati pa suditi. Da i meni jako bitan faktor koji se često ne spominje po raznim testovima, ima blade bateriju koja je daleko otpornija, trajnija i sigurnija, ne zapali se, nikad ne bi uzeo ev s lion baterijom
Auto je i dalje najbolji EV u EU do 60k. Usporedba ruznog VW Tayrona koji kosta 62k kad mu stavis svu opremu koju ima Y je u najmanju ruku smijesno.
Bili smo ove godine na moru sa tim Y i auto ima 450km domet ako se vozite ko covijek. Znaci nikakvo 100 na sat nego 140. Kamp u kojem smo bili ima besplatne punjace tak da smo djabaleske napravili nekih 200km kad smo bili na moru jer smo se okolo navazali i punili besplatno te smo doma dosli sa besplatnom strujom.
Svi zivi koji seru po Tesli ocito nisu sjedili u jednoj a jos manje se vozili.
Jedini problem u toj prici je kamata u RH. Kod mene je kamata 0% i auto je samim time drasticno jeftiniji ako ne uzimate za cash.
Kod auta ima nekih sitnica koje me smetaju i vjerojatno bude ovo prvi i zadnji model Tesle koju smo kupili ali ne zato jer mislim da je auto los nego zato jer jos nema Xpenga i Zeekera za kupiti. Cim oni dodu Tesla vise ne dolazi u obzir.
Tesla je u 50k price range debelo debelo best buy auto koji je od EU konkurencije bolji po svemu!
Proba osam nedavno nekoliko EV-a, meni tesla nikako nije "najbolji" do 60k€, naravno najbolji se misli najbolji tebi i za tvoje potrebe. Meni najveci domet nije bitan jer imam drugi auto za daleka putovanja, meni za dnevne potrebe 150 - 200 km dovoljno pa svaki koji ima peko 400 km dometa je ok. Osobno mi se BYD sealion 7 svidio najviše, vozio sam i Seal U, ostale brandove necu spominjati radi antireklame :) , nisam očekivao to od kineza, ali auto je zvjer, brz , udoban, odlicno opremljen sobar domet, ja se zaljubio na prvi pogled. Uživo ljepši nego na slikama, a interijer bar klasu iznad ostalih. Znam da nema najveci domet, niti najveci prtljaznik u klasi, niti sportski ovjes, ali nit i mora imati, jako dobro je zaokruzen, odlican obiteljski auto za normalnu voznju. Svasta se tu pricalo za kineze, ali treba prvo isprobati pa suditi.
Napravili smo probnu voznju sa Sealion 7 i auto je bomba. Vozil sam najjaci model i auto je bonkers. BYD nismo uzeli jer je visoka kamata i auto me izade skoro 10k vise nego Tesla a nije toliko bolji. Naj naj najveci minus kod Tesle je manjak HUDa, nema 360 kameru i Android auto!
Samo radi toga kaj auto nema HUD i Android auto ga vise nikad necu kupiti.
Kroz pet godina kad otplatim Teslu bude u EU sve zivo iz Kine i sljedeci auto bude Xpeng ili Zeekr.