Zanimljivo. A gdje je Tesla koji uporno prodaje najvise el. vozila u vecini zemalja?
ADAC objavio listu najboljih i najgorih automobila
- poruka: 31
- |
- čitano: 5.622
- |
- moderatori:
vincimus
Čista propaganda. VW na vrhu, a u svim drugim zemljama je na začelju po izvještajima pouzdanosti. Možda se ovakvim plaćenim člancima pokušavaju uhvatiti za slamku spasa.
Zanimljivo. A gdje je Tesla koji uporno prodaje najvise el. vozila u vecini zemalja?
Pa na listi je s ocjenom 2.0.
Čista propaganda. VW na vrhu, a u svim drugim zemljama je na začelju po izvještajima pouzdanosti. Možda se ovakvim plaćenim člancima pokušavaju uhvatiti za slamku spasa.
Čim su stavili da Corsa ima prolaznu ocjenu 2.5 znao sam da je namješteno
Čista propaganda. VW na vrhu, a u svim drugim zemljama je na začelju po izvještajima pouzdanosti. Možda se ovakvim plaćenim člancima pokušavaju uhvatiti za slamku spasa.
VW ima tvornice u 26 zemalja po cijelom svijetu. Možda je u tome tajna. TAS golfovi su bili slabiji od originala, tako je možda i danas.
Jedina ljestvica automobila koju priznajem
Meni je najbolji recenzent, tehničar majstor koji je na tehničkom pregledu iskreno rekao, da najmanje kvarova pronalaze kod Toyota i Kia vozila.
Golfovi serije 6,7 su mu prvi vrhu s kvarovima, odn često ih ruše na tehničkom.
Sam ne vozi ni jedan od te dvije marke, već Octaviu.
Kakav podcjenivački komentar "Pri dnu ljestvice mogu se pronaći još dva SsanYongova modela, Kia Picanto, Hyundaijevi i10 i i20, Suzuki Swift, Nissan Juke te MG# - dakle, odreda dalekoistočni modeli."
Uvijek bi prije kupio Koreanca ili Japanca , nego bilo koji europski auto...i to pričam iz vlastitog iskustva!
Meni je najbolji recenzent, tehničar majstor koji je na tehničkom pregledu iskreno rekao, da najmanje kvarova pronalaze kod Toyota i Kia vozila.
Golfovi serije 6,7 su mu prvi vrhu s kvarovima, odn često ih ruše na tehničkom.
Sam ne vozi ni jedan od te dvije marke, već Octaviu.
i tu opet ima kvaka. Toyota i Kia imaju dulje jamstvo, a to znači da ih ljudi dulje servisiraju po predviđenim servisnim intervalima (jer bi inače izgubili jamstvo) pa je zato manje neispravnosti. Ne tvrdim da je VW kvalitetniji od njih (znamo da nije), ali nije sve tako jednostavno.
Meni je najbolji recenzent, tehničar majstor koji je na tehničkom pregledu iskreno rekao, da najmanje kvarova pronalaze kod Toyota i Kia vozila.
Golfovi serije 6,7 su mu prvi vrhu s kvarovima, odn često ih ruše na tehničkom.
Sam ne vozi ni jedan od te dvije marke, već Octaviu.
i tu opet ima kvaka. Toyota i Kia imaju dulje jamstvo, a to znači da ih ljudi dulje servisiraju po predviđenim servisnim intervalima (jer bi inače izgubili jamstvo) pa je zato manje neispravnosti. Ne tvrdim da je VW kvalitetniji od njih (znamo da nije), ali nije sve tako jednostavno.
Drugim riječima, auti bi bili kvalitetniji da ih ljudi redovito servisiraju, znači i nije samo problem u proizvodu..
Ali staviti Hiundai i20 tako nisko , ajd što ima "samo" pet godina garancije ali auto je odličan. Kako je u istoj klasi kao polo reklo bi se puno više se dobije za manje novca nego za Pola.
Nek dođu ocijeniti kod nas te cijenjene golfove i Opele, svi imaju trule šasije , svima truli pragovi, a motori smrde troše ulje .
I VW ima 6 godina garancije od rujna 2022.
E, sad ,- ima nas hrpa judi koji uopće ne idemo svake godine na servis. (ne mijenjam automobile svakih 4-5 godina da bi na oglasu pisalo "servisiran"). Da bi ostvario to jamstvo od 6-7 godina, moraš svake godine na servis koji ne košta baš malo.
Ne prelazim puno kilometara godišnje i meni je obvezni tehnički pregled majka. Tamo mi čovjek sve pregleda i miran sam do next year.
Na servisu mi promijene ulje i filter, koji koštaju duplo od ulja koje sam kupim i odnesem kod privatnog majstora da mi promijeni. Isto tako, mijenjaju i antifriz bespotrebno svake godine, ulje za kočnice kao. U stvari samo ga dopune u posudu, jer ulje za kočnice ne gubi viskoznost svake godine. Znaju skinuti zdrav dio i promijeniti ga repariranim, nije tajna.
Tako mi je prošao kolega u Opel servisu s nekom pumpom koju su mu maznuli (ne sjećam se je li pumpa za gorivo). Auto je mjesec dana nakon servisa počeo trzati, cupkati i nagovorio sam ga da ide kod moga majstora. Tamo je ustanovljeno da je originalni dio zamijenjen repariranim. Automobil je bio star dvije godine.
Kolegi je moj majstor naručio i ugradio novi dio.
Nakon nekoliko dana dnijeli smo taj dio u ovlašteni Opel servis , u kojemu je i rađen servis, no tamo su ga odj. jer se "to" kako su rekli, kod njih nije dogodilo.
Većinu tih "ovlaštenih" prodavatelja vozila, kod kojih moraš na servis, drže bivši mafijaši. znam ih većinu dobro od ratnih zbivanja, gdje su se nakrali stanova, kafića, podizali izbjeglicama iz Srbije novac iz hrvatskih banaka i uzimali proviziju 30%, a sad "legalno" posluju. Izbjeglice su na to pristajali, davali punomoć, jer su mislili da nikad neće vidjeti iz banke svoj novac.
U servisima im rade "mlađahni" pupoljci mafijaških org. te nije čudo što za nekog svoga prijatelja skinu tebi zdrav dio.
Možeš komotno onda odvesti auto u Bosanski Brod na servis. Dobiješ zamjenu remena za 150€. Meni osobno Toyota ovlašteni je jeftiniji nego kod lokalnog za ženin Polo.
A s Opelom sam se baš isplakao suza a ni jednom nije bio u ovlaštenom. Uvjeren sam da su zamjenski dijelovi bolji od orginala u tim smečima od auta (Corsa i Astra ex owner).
Možeš komotno onda odvesti auto u Bosanski Brod na servis. Dobiješ zamjenu remena za 150€. Meni osobno Toyota ovlašteni je jeftiniji nego kod lokalnog za ženin Polo.
A s Opelom sam se baš isplakao suza a ni jednom nije bio u ovlaštenom.
Blizu sam BB. Nisam na to ni pomislio.
Možeš komotno onda odvesti auto u Bosanski Brod na servis. Dobiješ zamjenu remena za 150€. Meni osobno Toyota ovlašteni je jeftiniji nego kod lokalnog za ženin Polo.
A s Opelom sam se baš isplakao suza a ni jednom nije bio u ovlaštenom.
Blizu sam BB. Nisam na to ni pomislio.
Ali za Opela u bobu kako si opisao u službenom servisu, s tim da sam imao baš ekstremnu situaciju. Ne želim im ni imena spomenuti. Stradao motor u prvoj vožnji nakon servisa, onda onda je još tri mjeseca bio kod njih dok nisu motor cijeli zamjenili.
Pa su zaboravili neke dijelove ugraditi, pa su onaj spoj od visokotlačne pumpe nakoso stavili i bacala ulje.
I VW ima 6 godina garancije od rujna 2022.
E, sad ,- ima nas hrpa judi koji uopće ne idemo svake godine na servis. (ne mijenjam automobile svakih 4-5 godina da bi na oglasu pisalo "servisiran"). Da bi ostvario to jamstvo od 6-7 godina, moraš svake godine na servis koji ne košta baš malo.
Ne prelazim puno kilometara godišnje i meni je obvezni tehnički pregled majka. Tamo mi čovjek sve pregleda i miran sam do next year.
Nije to samo kod nas. Na zapadu je možda i gore. Važno je samo da udare pečat i uzmu pare. Nebrojeno puta su ljudi markirali čep od kartera da bi vidjeli da ga na servisu nitko nije dirao, ulje uopće nije promijenjeno a servisni interval je poništen. Ista stvar je i s drugim potrošnim materijalom. Prevaranata ima svuda. Jedino možeš bit 100% siguran ako servis odradiš sam.
O cijenama da ne govorimo... Uh!
E, sad ,- ima nas hrpa judi koji uopće ne idemo svake godine na servis. (ne mijenjam automobile svakih 4-5 godina da bi na oglasu pisalo "servisiran"). Da bi ostvario to jamstvo od 6-7 godina, moraš svake godine na servis koji ne košta baš malo.
ne servisiraš niti ono obavezno, makar da pokriješ garanciju
de, molim te, kad budeš prodavao auto, ostavi nick zaporožac na njuškalu, čisto da barem mi na forumu znamo koga izbjegavat
Ti si uvijek jako pametan, ili samo nekada to osjetiš ?
Kupio sam novi Kia Stonic 1.4 u veljači 2021 god.
Do sad sam prešao samo 12 tisuća i nešto sitno kilometara.
Ti sebi lijepo kupi servisiran, koji je godišnje prelazio 35 tkm.
Auto treba servisirati jednom godisnje ili kada predes odredeni broj kilometara, sto prije od toga dode. Ako zelis da ti traje, naravno.
Da mi je skuzitit taj tvoj mentalni sklop u glavi samo.
Ti si kao moj bivsi kolega, nije mijenjao gume jer kao, sta on napravi godisnje isto par tisuca km, to je nova guma. Pa da vidis na tehnicki kada je dosao, zice vire iz gume. Imao je srece budala.
ih, da su samo gume...
nove generacije švapčića uzimaju aute na leaasing, na 2-3 g. i UOPĆE ne održavaju, samo ga zamijene...
te koje vrate, auto-kuće prodaju balkanjezerima svih fela, koji su sretni jer su kupili "skoro novo nemačko avto"...
jer NE SMIJU prodati ljudima s domicilnim dokumentima, budući da moraju dati jamstvo za bar 1. g. mobilnosti..
Što treba servisirati s mojom kilometražom?
Ulje i uljni filter mijenjam svake godine, iako bih trebao svake dvije. Antifriz je u odličnom stanju, ulje za kočnice također kao i zračni filter
Sve mi to pogleda "moj" majstor prije no što kod njega mijenjam zimsko -ljetne kotače, a krajem ovoga mjeseca i ulje u motoru.
Na koncu, ovjes, remenje pregleda meštar na tehničkom.
Njima u KIA centru ne dam ni centa.
Kad sam kupio novi automobil "poklon" je bio četiri zimska pneumatika kineske firme APlus. Nisam htio primiti "poklon". To je pokazatelj koliko oni brinu o meni i sigurnosni putnika.
Automobil ide kao curica i bez njihovih brljanja po vozilu.
Napiši kod prodaje da nisi 3god servisiral, možda kupi kakva naivčina.
I još napiši da više nema garancije.
Napiši kod prodaje da nisi 3god servisiral, možda kupi kakva naivčina.
I još napiši da više nema garancije.
Kao prvo .- zašto bih ga prodavao ?!
Kao drugo. - tko se razumije u automobile, bio na servisu ili ne, odvest će ga nekome na pregled.
Kao treće.- kad ustanovi da je s vozilom sve ok, prije će kupiti moj uskoro 4 god star s 12 tisuća pređenih, nego uredno servisiran isti takav s 140 tisuća pređenih km za četiri godine.
Nego,
Viskozitet ulja za kočnice mi uvijek pregledaju na tehničkom i uvijek je top.
No, krajem ove godine idem na izmjenu ulja za kočnice i antifriza. Koliko ja vozim, potrajat će još četiri godine.
Švercerima nisam nikada prodao ni jedan automobil.
Zaporožac, promjena ulja i filtera ti je servis, tj. mali servis. Ti si počeo priču kao da već skoro 4 godine nisi ni ulje promjenio na novom autu jer valjda servisom smatraš da tamo majstori pol mašine rastave
Dacia je na vrhu najnepouzdanijih, dakle ima nešto u ovoj ljestvici...
Ili očeš reči da svojim neservisiranjem zahebeš prijatelje i rodbinu?