Pozdrav.
Znači imam dva Sheet-a, prvi gdje bi ljudi ispunjavali neke kolone, podatke itd., a drugi koji konfiguracijski.
Uspio sam napraviti u konfiguracijskom Sheetu listu, npr. od A1 do A20 ispunim vrijednostima, označim, desni klik -> Define name ( kao definiranje imena liste ).
Kasnije označim u prvom Sheetu dio ( kolone, ćelije ) gdje želim da korisnik odabire vrijednosti iz drop down menija, odem na Data validation, list, stavim ime liste i stvar radi kao drop down meni.
Međutim sada ima puno tih vrijednosti u listi i traženje istih u drop down meniu predstavlja problem,
pa smo došli na ideju da korisnik npr. u ćeliji počne pisati tipa "jabu" i ono mu ponudi Jabuka, automatski mu nadopunjava ( autocompleta ).
Sada dobra opcija bi bila autocompletat kod unosa ili kad bi mogli unijet jab i da ponudi u dropdownu sve što sadrži u sebi "jab".
Ako mi netko može napisati upute kako se to radi u excelu, pošto sam totalni "panj" po pitanju naprednog excela, bio bih zahvalan.
Hvala svima na trudu i vremenu.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
pa smo došli na ideju da korisnik npr. u ćeliji počne pisati tipa "jabu" i ono mu ponudi Jabuka, automatski mu nadopunjava ( autocompleta ).
Google daje dosta prijedloga
vidi ove linkove
- http://www.ozgrid.com/Excel/autocomplete-validation.htm
- http://www.ozgrid.com/forum/showthread.php?t=69632
- http://stackoverflow.com/questions/7989763/excel-2010-how-to-use-autocomplete-in-validation-list