Koji auto tablet sa android auto uzeti?

poruka: 7
|
čitano: 1.465
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Koji auto tablet sa android auto uzeti?

Pošto imam stariji auto koji nema nikakav ekran osim običnog radija, odlučio sam kupiti tablet sa koji se montira naprijed i povezati se sa bluetoothom na android auto, jer mi mobitel ima ugrađen android auto. Dao bi nekih 100-150 eur za tablet koji podržava android auto, ima relativno kvalitetnu sliku i po mogućnosti prednju kameru za snimanje.

 

Problem koji čujem je da android auto nije dostupan u Hrvatskoj, ali ja ga imam na mobitelu integriran, pa ne znam da li će uopće to funkionirati bez neke daljnje zajebancije sa kabelima i skidanjem sa nekih shady stranica. 

 

Ideja ja da tablet bude spojen na radio ili kabelom ili bluetoothom i da sa mobitelom mirroram preko android auto, da mogu bez tipkanja dok vozim koristiti navigaciju, muziku, obavljati pozive i druge stvari a da mi bude zvuk preko zvucnika u autu.

 

Ili je možda bolja ideja umjesto tableta ugraditi direktno u auto neki specifičan sustav koji će pasat sa starijim autom.

 

Uglavnom pitanje je, koji takav tablet bi bio najbolji a najpovoljniji jer na aliexpressu ih ima previše.

 
0 0 hvala 0
8 mjeseci
offline
Re: Koji auto tablet sa android auto uzeti?
freshyy kaže...

Pošto imam stariji auto koji nema nikakav ekran osim običnog radija, odlučio sam kupiti tablet sa koji se montira naprijed i povezati se sa bluetoothom na android auto, jer mi mobitel ima ugrađen android auto. Dao bi nekih 100-150 eur za tablet koji podržava android auto, ima relativno kvalitetnu sliku i po mogućnosti prednju kameru za snimanje.

 

Problem koji čujem je da android auto nije dostupan u Hrvatskoj, ali ja ga imam na mobitelu integriran, pa ne znam da li će uopće to funkionirati bez neke daljnje zajebancije sa kabelima i skidanjem sa nekih shady stranica. 

 

Ideja ja da tablet bude spojen na radio ili kabelom ili bluetoothom i da sa mobitelom mirroram preko android auto, da mogu bez tipkanja dok vozim koristiti navigaciju, muziku, obavljati pozive i druge stvari a da mi bude zvuk preko zvucnika u autu.

 

Ili je možda bolja ideja umjesto tableta ugraditi direktno u auto neki specifičan sustav koji će pasat sa starijim autom.

 

Uglavnom pitanje je, koji takav tablet bi bio najbolji a najpovoljniji jer na aliexpressu ih ima previše.

Možeš li koristiti tablet kao ekran za android auto?

14 godina
offline
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Koji auto tablet sa android auto uzeti?
14 godina
offline
Re: Koji auto tablet sa android auto uzeti?

Daj napisi o kojem se autu radi. Danas ima hrpa tipskih android uredaja za auto

4 godine
offline
Re: Koji auto tablet sa android auto uzeti?

 

freshyy kaže...

 Oba su super na izgled, djeluju praktično.

Jedino mi nije jasno koliko kvalitetno se drže za plastiku ili gumiranu plastiku, kožu itd (ovisi o automobilu)

合気道 五段 Me, myself and I
16 godina
offline
Re: Koji auto tablet sa android auto uzeti?

-preciznije, jer zbog sličnosti i 'sve je to isto' lako se napravi greška ili kriterij što tražiti-gledati kao i kako će to sve raditi, dobro-loše..

 

-toertski je tablet=autoradio s androidom.. ali ti ne tražiš tablet koji ćeš ugraditi (naslov), nego autoradio, već zbog samih dimenzija-oblika i priključaka.. mada teoretski sve to možeš i drugačije riješiti, selotejpom i sl. ..

-tako ovisno o dimenziji kokpita može biti 1xDIN ili 2xDIN dimenzija, npr stara astra ima problem konzole za regulaciju zraka pa se to reže i sl. .. tj u svaki auto-rupu može ići din-1, 2 samo u one koji imaju dovoljno veliku rupu, većina ali ne svi. .. tad taj početni kriterij služi za početnu filtraciju što tražiš, što možeš kao i dimenzije ekrana i sl.

-za 1din su ekrani ograničeni prostorom displaya.. recimo 4 inča.. i problem što je na touchscreenu teško nabadati prstom u vožnji, drmavo-neprecizno, tj svakako je bolje imati klasične-fizičke kontrole kao glasnoća-stanice.. barem to, a sve to traži neki fizički prostor, ograničeno. .. za 1din se zato rade i preklopni ekrani koji se izvlače.. no pitanje je trajnosit-robustnosti.. a i praktičnost + cijena je viša zbog mehanizma mada je sam rad isti tj klasa uređaja.

-vjerojatnije da ćeš ići na 2-din, veći izbor čak povoljnije, .. no tu već ima većeg raspona samog ekrana, mada na prvu zvuči da je jedini mogući-isti.. nije, od 7inča, 8-9-10, do 11.. tj ovisi o lajsni-maski i samom modelu auta, internoj plastici i ostatku postojećeg 'entertajmenta' pa tako npr stara octavija ima ekran +10-11inča.. narvno, može i manji s većom lajsnom koja pokrije razliku.. no već na pogled je to osjetno veće od ostalih, tj duplo u odnosu na 7 inča (fizički dva ekrana okomito jedan do drugog), tek da dobiješ dojam stvarne dimenzije.. + pitanje rasporeda buttona koji su u slučaju octavije na postojećem dijelu maske-kokpita, tj ne 'kradu' dio za ekran-lajsnu.. a kod drugih modela to mora, .. kao što noviji automobili imaju osnovne kontrole na volanu.. tako da konkretno o ekranu-dimenzijama i tipka-buttonima ovisiš koij auto, model, pa i želji-odluci što ti je važnije, kompromis bez buttona za veći ekran ili obrnuto..

-kod izbora treba paziti i na generaciju auta-godište, jer se maska-oblik-raspored mijenja i u nekim kompletima dobiješ sve, npr tri komada za octaviju, dok se u drugima to ne dobije uopće, a cijena pojedine maskice može s dostavom biti kao i za sam uređaj.. ima svega, pa i sam lim-okvir ima takve cijene, najviše zbog dostave-dimenzija kutije..

-kao i promjene konektora-standarda, no to se riješi lemilicom ako mora..

 

-meni je bolji izbor s buttonima, lakše u vožnji.. time si ograničen na 7-8 inča ekrana koji u oba slučaja može imati i touchscreen, ima, jer je u osnovi isti uređaj, samo s fizičkim buttonima ima dodatno na lajsni kontrole i zato nešto malo skuplji.

-dugi dio su usb prikljuci.. koji mogu biti važnij, zbog spajanja mobitela i punjača.. ili playanja s usb-stikića (ili sd kartice).. pa problem jedan-dva-do 4 usb priključka i po tipu usb-a (normalan-veliki) ili usb-c (mali).. na što dodamo i ajfon stari-novi s thunderboltom itd.. dok sam uređaj obično ima 2 porta na lajsni (modeli s buttonima) i dodatna dva iza za spojiti kabel.. koji se može provući do npr kutije za sitnice i sl. pa čak i predviđenih usb priključaka opet ovisno o modelu auta.. moguć problem duljine kablova, moguć problem pada signala-napona, što kraće je bolje.. no može biti i do stražnjeg sjedala na sredini itd..

 

-sve je to isto.. :)

.. android, os, ne sam uređaj, od android 10 je podržan nativno android auto, za starije je to soft-dodatak koji se instalira.. minimum 6 ili 8.. no ispod 10 je android-uređaj za smeće.. zastario, preslabi čipovi i mogućnosti, previše izmjena u međuvremenu, ne samo radio i izgled.. sve, bluetuth-verzije, kodeci koje (ne)podržava kao i protokoli za spajanje-prijenos.. pa nije isto ima li uređaj (i mobitel) npr BT 4 ili bt 5-- 5,3 decimale, svašta.. jer o tome ovisi koji audio standard podržava kao i brzine prijenosa pa ima veće-manje probleme kao i kvaliteta zvuka i kompletno rada spajanja uređaja radio-mob, npr navigacija, brzina reakcije-odziva i mogućnost da se dobro ili loše spajaju i rade zajedno, tj tad glavni dio posla radi mob a ekran je samo prikaz + touch.. za razgovore, navigaciju pa i glasovne naredbe (koje su problem jezika i piđin-ingliš-hrvatskog da bi soft prepoznao ime iz adresara, no teoretski radi..).

-naravno, imamo android-os i imamo ajfon-ios, tj android-auto i carplay.. dvije 'iste' app, koje rade isto, tj kao driver za spojiti printer-nešto.. poveznica-linker-spoj..

-ovisno o mobitelu to treba biti upareno, tj obje strane koristiti isti soft.. što je samo po sebi razumljivo, + žičane verzije na koje su kasnije došle wifi-bežične kao i bt .. a to su oznake koje tad treba paziti kod kupnje, tj reklamira se često nešto dok sitnim slovima piše nešto drugo.. pa pripaziti. .. prvo je došao carplay-apple, zatim android, pa može biti nrp da ajfon radi bežično a ostali žično itd.. no ako se uzme neki noviji model tad je 99% ok.. ali treba paziti, jer možda je to razlog neke niže cijene kao rasprodaja .. paziti na sitnice.

-u pravilu bi svi uređaji trebali biti što novijih os-soft verzija.. npr android 14.. a to je važno zbog supporta-nadogradnji, istina više za mob nego autoradio.. no kad se dodaju i ostali fičeri koji se pojave kroz recimo 5-10 god, noviji uvjek imaju prednost viših brzina i novih standarda, npr podrška za h265 video kojeg ako ima čip playa glatko, ako nema tad nikako ili jedva jer nema snagu itd.. odnosno tad je važno kod kreiranja sadržaja kao glazba-video paziti i na takve 'sitnice', kao i za korištenje na npr tv-u.. .. a nakon par prvih dana to sve zaboraviš i slušaš radio uz poneko korištenje navigacije i fičer da se prebaci poziv na zvučnike itd.. tj pola tih tehničih detalja nakon par dana postanu nevažni.. ali nekome je možda baš to ono zbog čega sve i radi, gušt.. pa i o tome treba misliti, tj lako je platiti parsto eura više i tad se nadati da na skpom možda sve radi.. dok u klasi ispod 100€ to sve možda ne radi mada možda reklame navode.. jer je možda starije, slabije i nema neki fičer.. tj zato se neke zastarjele stvari prodaju bagatelno-jeftino. ... no problem što i novo-jače može biti jeftino, pa cijena nije baš kriterij tj osjećaj da si platio previše-glupo nešto što je jednako na x-puta jeftinijem uređaju. .. a to sve znaš tek kad spojiš-probaš i ako nakon dva dana stvarno i koristiš.. potrošiti 100 ili 500€ nije baš isto i imati osjećaj promašaja, dok ako je sve ok imaš nešto kao gušt..

 

-uz to mogu još biti sitnice, kao tip-oblik priključka iso-din za struju-ostalo, noviji za androide, kombinacije ovisno kad je koja generacija vozila nešto mijenjala.. i adaptere staro na novo ili jednostavno od žica napraviš potrebno + moguća drugačija antena adapter + moguća i dab-antena, + moguća sat-navigacija-senzor .. pa sad već i tv i sl. fore a sve te žice-konektori moraju biti čvrsti-kvalitetni i stati u rupu recimo uredno..

 

-hr... odavno jezik nije poseban problem (osim za glasovne naredbe..) tj android i ažuriranja, kao računalo ili tablet.. izabereš, podesiš, radi.. ali poželjno je imati internet, u dvorištu možda kućni wlan.. ili s mobitela-šeranjem.. ovisno o tarifi koju imaš, pa pripaziti... prvih par dana dok sve usklađuješ može biti veći promet, ako nisi na flatu..

 

-mobitel.. ako se spoji usb kablom za podatke (za napajanje može biti samo dvije žice plus-minus-struja..) na usb port koji je za komunikaciju, ne samo punjač, tad se automatikom sve spoji.. poveže, ono što je nekad bilo odvojeno kao miracast-mirroring.. bez pinova-šifri itd.. i za prvo spajanje je to logičnije, radi.. nakon tog ćeš vjerojatno koristiti samo bt, .. bežično. .. a dok se to sve podešava, bira, uključuje-isključuje.. treba par puta probati, žicom, bežično.. ili pitanje koliko uređaja-mobitela želiš spajati, dok se primjećuje da tad malo blentiraju kao da očekuju uvjek jedan-isti mobitel, ne drugi-treći.. a svaki ima drugačiji os-verziju, postavke + sinkronizacija podataka kao adresar-pozivi whatsup-glazba.. pa to može potrajati dok se upali-pojavi tj ponekad samo iz tog razloga treba pričekati, ne čačkati-resetirati prerano.. no to ne znaš .. ako proradi to je ok, ako ne proradi par minuta tek tad čačkaš dalje  npr paljenjem bt na uređaju i mobitelu ili uparivanjem pa i brisanjem uparenog i ponovno uprarivanje itd. :) .. taj dio je sličan paljenju računala i resetiranju internet linije, kad treba par minuta da sve proradi, .. i ako tad čačkaš samo odmažeš i stvaraš problem pa možda ne proradi itd. tj većina automatike nešto pokušava neko ograničeno vrijeme, npr 300 sec.. i tad odustane-stane.. npr spoj na wifi .. a ponekad u opet nepoznatom rasponu provjeri ponovo postoji li spoj... i tad proradi, dok klasičnim gašenjem-paljenjem kao na računalu to možda skratimo-ubrzamo a možda smo baš ugasili sekundu prerano kad bi proradilo :)

 

-cijene.. eu, domaće, kina-online.. raspon cijena je dovoljan za razmisliti, rizik.. naravno da je u domaćoj trgovini par puta skuplje kao i ponuda-izbor.. a problem ponude je i model-maska-oblik.. i da je samo to, tj da je klasičan autoradio koji se nije mijenjao desetljeće.. no ovo su računala i promjene su svakih par godina za poneku bitnu stvar kao spajanje mobitela i bt-wlan .. najmanji problem su ažuriranja, npr na starim navigacijama same karte-mape s novim cestama.. na googleu tog problema nema, jer je online-ažuran.. no treba mobitel i internet, odnosno zato su klasične odvojene navigacije postale višak + radio može imati i sat-senzor za pozicioniranje pa i to može raditi, sve ostalo je software-app i resursi kao snaga cpu-gpu-čipa i rama.. kriteriji kao za gaming računala da to sve može vrtiti.. a tad je skuplje-novije.. ili rizik s kinezom za nižu cijenu pa možda radi itd.

-u specifikacijama osim verzije androida tad vidiš čipove-generaciju, kao za mobitele-računala.. jer je ekšli 'isto'.. i tad teoretski možeš zaključiti koliko kutijica nešto stvarno može a što je reklamni bulšit dok kinezima baš ne možeš vjerovati u točnost podataka barem za prvu kupnju.. :) no tako recimo vidiš nešto kao octacore i recimo 4gb-128gb ram i storagea... vrlo usporedivo s reklamom za mobitel, odnosno ako su iste-slične teh.spec tad možeš prema mobitelu zaključiti kako dobro-brzo bi radio autoradio + uz napomenu, važno, u mobitele se ugrađuju top-novi-jači cpu-generacije, jer su skupi, zarada, isplativost biznisa.. u autoradio (ili tablete) ide starija serija čipova, od prije koje godine, dok se ne potroše.. i tu je veća razlika u brandu-klasi-cijeni, tj jeftikaner se tad vidi kao problem ili ako imaš sreće kod izbora, tad jeftino kupiš nešto dobro (i javiš svima nama da to znamo..) :)

 

-kamere... klasično ide stražnja-rikverc.. dodatna kao prednja se može dodati, jer je autoradio ekšli mediaplayer-uređaj s line-in, video-in.. i za razliku od stražnjeg kojeg se pali rikvercom, to prebacuješ kao običan izbor-ulaz.. praktički nema veze s androidom, fičerima, autima.. generacijski ili nešto.. dio za sebe koji je tu skoro oduvjek i razlike su skoro nikakve, osim mogućeg broja priključaka kao video-in.. pri čemu većina 99% nema prednju, a dobar dio ni stražnju-rikverc kameru, važnije za kamione i sl. pa i kvaliteta slike-signala kao hd-720p itd.. i kvalitete senzora-optike, noćno, .. sve to ima neku cijenu, može biti dio kompleta ili odvojeno a elektronika podržava recimo višu ili nižu rezoluciju pa sad kamere dolaze s dodatnom žicom kojom se to određuje, rezanjem ili spajanjem žice (bijela).. ovisno što elektrnonika ulaznog signala podržava..

-za snimke, u slučaju nezgode i sl. .. koriste se odvojeni 'dashboradovi' nešto što se naljepi na staklo ili sjenilo i nema veze s ostatkom auta, tj ima internu sd karticu-storage i snima.. dok nije primarna uloga playati na ekranu ili kao nadzorna kamera oko kuće spojiš se npr mobitelom kad želiš i vidiš.. inače beskorisno, tj rikverc vožnja za parkiranje ima smisla, prednja kamera je sasvim zasebna stvar i ne bi trebala biti dio teme ...

 

-koji uređaj izabrati? poželjno neki koji radi ono što želiš.. no šanse da će se sve poklopiti i biti jeftinije su minimalne.. pogotovo dok to tražiš prvi put, kao igrati loto i dobiti jackpot.. može-ali :)

-za početak prije kupnje-odluke-izbora, sjedni u auto i provjeri takve sitnice-detalje.. koji konektor za što kao struja-antena pa i to gdje bi teorestki smjestio neku kameru i kako bi postavio žice ako je to potrebno, dok za stražnju-rikverc postoji nekoliko predviđenih kombinacija, npr u plastičnom okviru tablice što nije ograničeno modelom auta, .. ili nešto na vratima pa je tad konkretno za taj auto .. to direktno određuje cijenu, a i takva sitnica je ono što na kraju imaš kao iznos-total ako želiš sve nabrojeno .. nakupi se a ovi dodatci mogu biti i skplji od autoradija ili kasnije požališ što za isti iznos ili manji nisi uzeo takav komplet itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice