- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Što se mene tiče ljudska veličina Max može imati DNF svaku utrku do kraja karijere, ja ne bih suzu pustio.
U odnosu na njega Alonso mi je čak i simpatičan.
Nadam se da će Mclaren uzeti obe titule čisto da malo gledamo kako se Max i tatica roštiljaju i vjerovatno napuštaju brod koji tone...
Prvenstvo ni blizu nije gotovo,9 utrka do kraja,ispred RB trenutno 3 tima po brzini, McLaren dominantan,70 bodova se vrlo brzo istopi osim ako RB ne napravi neki dobar upgrade.

Entries 120 (119 starts)
Career points 858
Previous series:
FIA Formula 2 Championship
FIA F3 European Championship
Eurocup Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0 NEC
BRDC British Formula 3 Championship
Toyota Racing Series
MSA Formula
BRDC Formula 4 Autumn Trophy
Italian Formula 4 Championship
ADAC Formula 4
Ginetta Junior Championship
Championship titles:
2014 FIA F3 European Championship
Eurocup Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0 NEC
Toyota Racing Series
MSA Formula
Karting World Championship
Awards:
Lorenzo Bandini Trophy
Autosport British Competition Driver of the Year
Autosport British Competition Driver of the Year
Autosport British Competition Driver of the Year
Autosport British Competition Driver of the Year
Autosport National Driver of the Year
McLaren Autosport BRDC Award
Autosport British Club Driver of the Year
Ma da, cim vodi utrku, uhvati ga trema i padne, treba jos iskustva. Da bar ima tebe kao privatnog trenera da mu pomognes.
Svi su vozaci amateri osim VeRStaPena i HaMilToNa.
Razlog je vrlo jednostavan, piastri moze voziti pod pritiskom dok Lando ne moze.


Forza Ferrari!!👏👏👏💪💪

Hahaha, ajde da i oni konačno pogode sa strategijom. Bravo Ferrari!
Bome Ferrari svaka čast, zadnje dvije utrke baš lijepo vode utrke, pametne odluke. Iznenađenje
Njemu je problem doći u vodeći položaj. To se ponavlja iz trke u trku... eto i danas. To što si se potrudio i izvadio te beskorisne podatke ne znači ništa za Formulu 1. Bio je i Brundle maher u nižim kategorijama i mlatio se sa Sennom pa znamo kako je završio u F1.
Jel vam sad jasno zakaj norris nikad neće birti prvak ili vam treba ponovit?
Mclaren je sebi izbio dvostruku pobjedu tim što ne lupe šakom o sto i vozačima kažu prije utrke radićemo ovako i ovako, kome se ne sviđa doviđenja.
Da su to fino odredili ne bi se desio onaj manevar Piastrija koji Lando nije očekivao pa je pao na treće mjesto.
Da su, kako su i trebali, zadržali pozicije prvih nekoliko krugova odvojili bi se u čistom zraku od Ferrarija, napravili prednost prije prvih boksova pa su mogli birati hoće li jedan ili dva stopa.
Pa kad imaš 1-2 u džepu onda im daj da se bore ko će uzeti pobjedu iako i tu trebaju staviti sve karte na jednog vozača da probaju uzeti oba prvenstva.
Norris i dalje ima problema završiti prvi krug pa je to vjerojatno i psiha u pitanju. Čak je imao dobar start, ali slabo je branio svoj položaj. Svaka čast Ferrariju. Pogodili su strategiju i dobili zasluženo. Da su strategije bile iste vjerojatno bi McLaren imao ubjedljivi 1-2.
Ja mislim da on uopšte nije očekivao da će ga Oscar napasti, vrlo vjerovatno da su to i dogovorili prije utrke, ali je mali odlučio da će ipak napasti.
A da su mogli nekako na pocetku branit 1-2 mogli su..ali Papaya rules jebu stvar!

Forza Ferrari!
Predivno za vidjeti. Umanjuje malo činjenicu da je RB20 midfield car trenutno

A da su mogli nekako na pocetku branit 1-2 mogli su..ali Papaya rules jebu stvar!
Mogli su pobijediti i sa 2 zaustavljanja da su pametno odradili na početku i napravili prednost prije prvog stopa.
I ovako je bilo veoma blizu, taman im je trebalo tih nekoliko sekundi koje su izgubili.
Vrlo moguće. Da Piastri nije navalio već čuvao drugo mjesto od Ferrarija vjerojatno bi odmaglili i imali kontrolu trke. Ušao je divlje Verstappenovski u borbu s Norrisom i vrlo lako se mogla dogoditi katastrofa za Mclaren. Previše propuštenih prilika. Norris je mogao biti prilično ispod 50 bodova zaostatka za Maxom.
jel moguce da na forumu vidim da postoje fanovi formule koji se žale na utrkivanje?
da papaya rules, jedino zbog toga mi i je simpatican mclaren
"Ušao u borbu" = frajer ga maestralno obišao u prvoj šikani.
To što Piastri ne puši fore, a pogotovo činjenica da ga mentorira Mark Webber koji jako ima puno iskustva s timom kod kojeg se znalo tko je vozač broj jedan.
Lando je u zabludi kao i ostatak zajednice ako misli da će ga Oscar gurati do prvenstva.
Pucanje pod pritiskom je u narednim utrkama neminovno.


1. Konstruktorski naslov je timu uvijek bitniji nego vozački
2. Piastri je vrhunski napao i prošao Norrisa, i to je nešto što svi i želimo. Ako te zanima F1 naravno, jel.
da je to tako, sudci bi imali sto reci na to
koliko god Norris bio simpatican ljudima, nije mi on materijal za prvaka... nije prgav, nema tu agresiju, slabo podnosi pritisak.
Piastri je to odradio skolski. idu mi na zivce ova spominjanja "da nije kocio, da ga nije pustio, bla bla bla..."
Norris je opet zeznuo stvar na startu.
mogli su se žentlmenski dogovoriti da se nece trkat u prvu sikanu i nebi imao potrebe zatvarat ga u prvi zavoj.
samim time, nebi si kompromitirao izlazak iz prve sikane i Piastri nebi imao sanse u drugoj sikani.
lik puca pod pritiskom i po mojem to mu je najveca prepreka da bi bio prvak...
mali je jednostavno imao vise kohones za drugu sikanu i pokazao mu kako se to radi.
Ferrari nije tolko strateski briljirao koliko su drugi slabi pod pritiskom (ipak je napeta borba).
tu ce Mercedes i Ferrari jos profitirati do kraja sezone.
koliko god Norris bio simpatican ljudima, nije mi on materijal za prvaka... nije prgav, nema tu agresiju, slabo podnosi pritisak.
Piastri je to odradio skolski. idu mi na zivce ova spominjanja "da nije kocio, da ga nije pustio, bla bla bla..."
Norris je opet zeznuo stvar na startu.
mogli su se žentlmenski dogovoriti da se nece trkat u prvu sikanu i nebi imao potrebe zatvarat ga u prvi zavoj.
samim time, nebi si kompromitirao izlazak iz prve sikane i Piastri nebi imao sanse u drugoj sikani.
lik puca pod pritiskom i po mojem to mu je najveca prepreka da bi bio prvak...
mali je jednostavno imao vise kohones za drugu sikanu i pokazao mu kako se to radi.
Ferrari nije tolko strateski briljirao koliko su drugi slabi pod pritiskom (ipak je napeta borba).
tu ce Mercedes i Ferrari jos profitirati do kraja sezone.
Nemoj to uzimati više kao garantirano.
Radi Norris jako dobro na tom da od osobe koja je bila voljena na paddocku ide u smjeru da ga ne vole.
Ne znam koliko pratite zakulisnu F1 i sve što se događa izvan same staze, ali podjebavanje Lewisa nakon Mađarske mislim, Maxa sa radiom "Simply lovely, huh?" i slično ne pridonosi baš tome da budeš voljen.
Kad si u potencijalnom fajtu za naslov s višestrukim svjetskim prvakom, moraš biti punooo zreliji i stabilniji u glavi.
Što je dokazao prije i dokazuje stalno - ne može se nositi s pritiskom.
Max 2021. nije pucao pod pritiskom, a imao je kud i kamo veći fajt s Lewisom tada.
Norrisu je ovaj fajt nametnut. Od britanksih medija i fanova.
Dok nije bio pod pritiskom, funkcionirao je ok, sad se vidi da puca po šavovima. Dovoljno je pogledati i poslušati komentare. Pogledati cooldown room, pressicu nakon utrke.
S druge strane, Piastri je zreliji od polovice vozača iako je među najmlađima.
I on je još uvijek maksimalno korektan jer on nije osjetio još krv. Kad on nanjuši priliku, kreće 2007. McLaren ili 2016. Mercedes.
Piastri će prije biti prvak nego Lando, i u to sam sigurniji nego hoće li ove godine Max osvojiti ili ne (što sam prilično siguran).
Treba imati na umu da Mclaren dugo godina nije imao dva dobra vozača i da dugo godina nisu bili u borbi za vrh - jednostavno su zahrđali i puno se teže snalaze od recimo Red Bulla i Mercedesa.
Drago mi je zbog Ferrarija, stvarno nisam očekivao da mogu pobijediti. Sve u svemu, dobra utrka.
Na drugom mjestu u konstruktorskom prvenstvu? 8 bodova iza prvoplasirane momčadi?
"Ušao u borbu" = frajer ga maestralno obišao u prvoj šikani.
To što Piastri ne puši fore, a pogotovo činjenica da ga mentorira Mark Webber koji jako ima puno iskustva s timom kod kojeg se znalo tko je vozač broj jedan.
Lando je u zabludi kao i ostatak zajednice ako misli da će ga Oscar gurati do prvenstva.
Pucanje pod pritiskom je u narednim utrkama neminovno.
Zbog agresije u trećem zavoju Piastrija McLaren je najvjerojatnije izgubio 10 bodova u konstruktorskom poretku s kojima bi već sada bili ispred Red Bulla. Isto tako je i Norris izgubio svojih 10 bodova da ga se tretiralo kao vozača br.1 s kojima bi došao na 52 boda od Verstappena. U ovoj fazi natjecanja kad se vide uočljivi problemi Red Bulla i kad je otvorena bitka za konstruktorski naslov, a moguća i za vozački, McLaren je jednostavno morao postaviti pravila utrkivanja, proglasiti Norrisa vozačem br.1 i njemu sve podrediti. Da su izišli kao 1-2 nakon prvog kruga ne vjerujem da bi Ferrariju pomogla bilo kakva strategija.