Kutak za ljubitelje Formule 1 izdvojena tema

poruka: 29.077
|
čitano: 3.344.935
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Max je bio toliki krelac da je trebao dobiti 5 kazni za svaku dobivenu.

Na gro utrka nasilno je pretjecao (kontakt i to pravi) te imao obrane zig zag vožnjom po cijeloj duljini staze i na samom kočenju. (Nikom ništa)

 

Hamilton također, lik je imao kao mladac 3 utrke za redom kada se zaletavao u Massu i na silu ga pretjecao. (Kazne vidio nije, a ovo je samo mali primjerčić)

 

Zlatna koka je svojevremeno bio i Sebastian Vettel. Kada se i njemu sve gledalo kroz prste.

 

Vidim Kimija, Buttona, Alonsa i Rosberga kao prvake koji klinci pod zaštitom sudaca nikada nisu bili.

 

 

 

 

Boris_CRO (War thunder, il2 Sturmovik, DCS, Steam)
14 godina
neaktivan
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Korny1603987 kaže...

Max je bio toliki krelac da je trebao dobiti 5 kazni za svaku dobivenu.

Na gro utrka nasilno je pretjecao (kontakt i to pravi) te imao obrane zig zag vožnjom po cijeloj duljini staze i na samom kočenju. (Nikom ništa)

 

Hamilton također, lik je imao kao mladac 3 utrke za redom kada se zaletavao u Massu i na silu ga pretjecao. (Kazne vidio nije, a ovo je samo mali primjerčić)

 

Zlatna koka je svojevremeno bio i Sebastian Vettel. Kada se i njemu sve gledalo kroz prste.

 

Vidim Kimija, Buttona, Alonsa i Rosberga kao prvake koji klinci pod zaštitom sudaca nikada nisu bili.

 

 

 

 

 Ali ne možeš uspoređivati vrijeme kad je Ham došao u F1 sa vremenom kad je Max došao u F1. Jednostavno su pravila skroz drukčija. I meni to nije sporno...sporno mi je što nema konzistentnosti kažnjavanja unutar jedne sezone, odnosno unutar istog seta pravila.

Ali svakako bi bilo daleko bolje da se vjerojatno 80% tih pravila ukine, jer vozači će se pobrinuti sami za one koji se ne ponašaju fer, to je u ljudskoj prirodi, čak i nesvjesno ako već ne svjesno. I vrlo brzo bi sve došlo na svoje.
Naravno ruku pod ruku s time bi ja vratio i šljunčane zone posvuda, ali ok, jasno mi je da to iz mnogih razloga neće ići, a najviše financijskih. Ali bar da se ta pravila ukinu, tj prorijede...mislim to je cijeli ekosustav, interakcije vozača međusobno, i puno to ima vezanih događaja koji utječu na potencijalni incident...
Ali ako se ukine većina pravila onda neće biti ni potrebe za kmečanjem na radio jer neće biti kazne u vidu bodova, pozicija, vremena i slično...pa ćemo dobiti i puno iskrenije poglede na takve situacije od strane uključenih vozača, pa samim time će se i točnije znati tko je problematičan, tko nije dorastao pritisku, tko koristi situaciju a tko jednostavno ne zna...
Te bi to samo po sebi bilo i više nego dovoljno da se ustvari broj incidenata svede na najmanju moguću mjeru, kao što je to općenito bilo u povijesti.
I da, uvijek je bilo prgavih vozača, i često su to bili vrhunski vozači, i uvijek je bilo kontroverzi, ali pratim F1 je već duuuugi niz godina, i jasno je da je broj kontroverzi sada daleko veći nego prije, čim su kompliciranija pravila, i čim ih je više to su kontroverze češće. A još dodatni problem je što u ovoj situaciji, gdje suci odlučuju, vozači apsolutno ne znaju što mogu očekivati u kojem incidentu...a ako nema pravila, i nema sudaca onda vozači generalno znaju što mogu očekivati od svojih kolega, i prilagođavaju se jedni drugima. 
Najstrože prekršaje (znači naprimjer svako namjerno zabijanje ili pokušaj zabijanja, vidljivo po telemetriji) u konkurenta treba strogo kazniti i to kaznom tipa zabrana utrkivanja na recimo 19 utrka (ili koliko već bude aktualni broj utrka u jednoj sezoni), ali to su stvari koje se ionako dogode jednom u 10ak godina...i to je to.
Sve ostalo prepustiti vozačima.

16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

U načelu se slažem s tobom. Kazniti mora sama staza, a ne sudac.

Do god pravila picajzliraju neće biti ravnomjernog provođenja.

 

Primjer je bio LECov izlazak iz pitstopa. Pravilo kaže jedno, ali situacija nije bila primjenjiva jer se radilo o kaosu u pitstopima. Da je zastao na sekundu sa izlaskom morao bi pustiti 10 automobila iza sebe.

Primjer bi bio i Vettelov izlet u Kanadi. Istina je da se nije vratio sa trave na stazu na siguran način, ali pravilo nije namjenjeno za tu situaciju.

Jer on nije izletio sa staze u klasičnom smislu nego je više preskočio  4 metra trave u većoj brzini. Nije niti stigao išta napraviti.

 

Eh sad sporni su bili izleti Hama prije bokseva u Njemačkoj 2018 i 2019., ali uvijek se može naći razlog zašto je netko prelazio preko crta.

Jedan nije vidio pa dobije kaznu, a drugi kaže da je bio prisiljen zbog nekih razloga.

 

U Japanu 2018. Max 2 puta sjebe vozače Ferrarija (oba puta je upravo on trebao dobiti kaznu) i nikom ništa.

Sa Kimijem je bilo klasično izguravanje, a sa Vetetlom je bilo malo kompliciranije. Istina je da je Vettel napravio hail marry dive bomb no uspio je biti uz bok Maksu u apexu zavoja.

Samim time to znači da je Maks morao priznati pravo Vettelu na njegov dio staze, a kako to nije učinio došlo je do sudara i onda još Vettel popuši kaznu iako je bio maksimalno uz rub koliko je mogao biti (vidjelo sa kako skreće do kraja lijevo).

 

Ako ćemo pošteno, ajmo mi maknuti i skresati pravila na neki minimum sigurnosti i očuvanja života, a ostalo neka bude do kosti. Svima jednako.

 

Boris_CRO (War thunder, il2 Sturmovik, DCS, Steam)
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Korny1603987 kaže...

Primjer je bio LECov izlazak iz pitstopa. Pravilo kaže jedno, ali situacija nije bila primjenjiva jer se radilo o kaosu u pitstopima. Da je zastao na sekundu sa izlaskom morao bi pustiti 10 automobila iza sebe.

 

"Pravilo je pravilo, nemoj mi se vaditi na ove gluposti jel utrka, jel slobodni trening". Kaže kolega Ferrarista na prošloj stranici...Kako god bilo čini se da je i taj problem riješen jer su se svi složili da je novčana kazna premalo za takav prekršaj.

F1 race director Michael Masi met with the team bosses ahead of the Hungarian GP where, according to reports, they unanimously agreed that a monetary fine is not enough.

From now on an unsafe release with always come with a time penalty.

 

 

14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Hoće li ovo biti najdosadnija utrka ove sezone?!

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
x18x05x kaže...

Hoće li ovo biti najdosadnija utrka ove sezone?!

 Ne. 

14 godina
online
Kutak za ljubitelje Formule 1

Sreća Maxova da je staza retardirana pa ga Ham ne može prestići Toga smo se ovdje nagledali kroz godine...

But Father, I have dreams and courage, and the name of an excellent cosmetic surgeon. Fear not, one day word will reach you of the success of me, the great Eskimo actor, Jennifer Love Hewitt.
16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ferrari taktički tim na razini; Vettel tik do LeClerca prije boxa; dolazi van 20sec iza. Nekako su zaključili da je to ispravna taktika. Sad znam da nisu Kimia undermineali već su jednostavno moroni na tom wallu.

EDIT: opa, nezz dal su to izračunali ili je Seb jednostavno stiskao do limita

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.8.2019 16:48 (Lovac).
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Utrka je bila jebeno zanimljiva.

 

 

 

NoooooooT

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Odlična vožnja Vertappena i Hamiltona. Borba za pobjedu do kraja i zaslužena pobjeda Hamiltona. Odvozio do kraja bez greške. Utrka je bila iznad prosjeka i dobra, bez obzira što je bila mađarska

14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
formula1live kaže...

Odlična vožnja Vertappena i Hamiltona. Borba za pobjedu do kraja i zaslužena pobjeda Hamiltona. Odvozio do kraja bez greške. Utrka je bila iznad prosjeka i dobra, bez obzira što je bila mađarska

Jedan napad Hamiltona i izlijetanje. Drugi napad sa ultra brzim gumama, prolazak lagan. Ništa prije neviđeno. Meni osobno jako dosadna utrka. 

 

F1 je otišla u K..., kad jedan Ferrari u jednom trenutku cijelu minutu zaostaje za prvim.

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
x18x05x kaže...

F1 je otišla u K..., kad jedan Ferrari u jednom trenutku cijelu minutu zaostaje za prvim.

Pa ovo F1 ne stoji za Ferrari 1, već Formula 1. To kaj ti gledaš u TV samo kad su crveni prikazani, i to kaj te samo oni interesiraju apsolutno nije problem Formule 1. Istina je da smo dobili 4. (!!!) odličnu utrku za redom, a to se ne događa često, pogotovo ne u zadnjih 10 godina.

12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ja sam navijač ferraria jako, jako dugo. Ferrari je podbacio još jednu sezonu. Ne početku sezone kada su imali najbrži bolid bio sam optimističan da ćemo bar gledati borbu do samog kraja prvenstva ako ne već osvajanje istog, ali kako su utrke odmicale bilo je vidljivo da su opet zeznuli razvoj bolida. Ovo dodatno povećanje downforce-a koji su napravili na ovoj utrci ih je još više unazadilo za vodećima. Problem kod ferraria je što nemaju nikakvo vodstvo i viziju, jednostavno nesposobni ljudi rade na razvoju bolida. Pa pogledaj hondu. Kakav su napredak napravili. Istina da velika pohvala ide i Verstappenu jer ove sezone vozi stvarno "zrelo" i promišljeno te redbullu na aerodinamici, ali hondin motor se pokazao jako dobar i na brzim dijelovima.

 

Ne možeš mi reći da utrka nije bila dobra. Pritiskanja Hamiltona i odlično hrvanje Versappena, te savršena vožnja Hamiltona nakon promjene guma gdje je svaki krug bio kvalifikacijski bez greške... Pa daj, takvo pritiskanje nismo već dugo gledali, to me podsjetilo na utrke Schumachera i Häkkinena.

 

PS: pa i u zlatnim trenucima ferraria i Schumachera prednost ferraria je isto bila ogromna.

Poruka je uređivana zadnji put ned 4.8.2019 17:38 (formula1live).
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Promster kaže...
x18x05x kaže...

F1 je otišla u K..., kad jedan Ferrari u jednom trenutku cijelu minutu zaostaje za prvim.

Pa ovo F1 ne stoji za Ferrari 1, već Formula 1. To kaj ti gledaš u TV samo kad su crveni prikazani, i to kaj te samo oni interesiraju apsolutno nije problem Formule 1. Istina je da smo dobili 4. (!!!) odličnu utrku za redom, a to se ne događa često, pogotovo ne u zadnjih 10 godina.

 Koga briga za tvoje mišljenje, mene ne?!. Ali kad već pišeš gluposti da ti odg.

 Pratim F1 već godinama, ne samo kad su crveni prikazani. F1 ima ogroman problem, a to je da Mercedes postoji. Ubili su svu draž F1. Nikad nisam rekao da me samo Ferrari zanima, drag mi je McLaren te RacingPoint. 

Odlična utrka je kad se više vozača/momčadi bori za prvo mjesto( barem 3 ). 

Tako da je zanimljivije pratit šta se dešava od 7-15 mjesta nego ove gluposti naprijed.

 

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
10 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
@x18x05x
Problem F1 nije Mercedes, vec nemogucnost ostalih ekipa da im pariraju. Kratko, jasno i vrlo jednostavno.
14 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Chico12 kaže...
@x18x05x
Problem F1 nije Mercedes, vec nemogucnost ostalih ekipa da im pariraju. Kratko, jasno i vrlo jednostavno.

 Je, baš Mercedes. Da i nema bilo bi zanimljivo, ovako svake sezone isto. Nitko im nije ni blizu.

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.8.2019 21:06 (x18x05x).
12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ti očito ne pratiš formulu jako dugo. Oduvijek je tako bilo, osim par iznimaka

14 godina
online
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ovo je Ferrari od odlaska Brawna/Todta/Schummija...

But Father, I have dreams and courage, and the name of an excellent cosmetic surgeon. Fear not, one day word will reach you of the success of me, the great Eskimo actor, Jennifer Love Hewitt.
16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Kao što je već netko rekao, uvijek je bio barem jedan dominantan tim svake sezone, i jako je rjetko da u to vrijeme taj vozač ne osviji titulu.

Imali smo godine kad je Ferrari bio nedodirljiv, pa mclaren (izuzetak kad je kimi oteo titulu zbog međusobne borbe između Alonsa i Hamiltona), pa Brown GP (duplo stražnje krilo), pa RB i Vetell, i sad Hamilton i Mercedes.

Sljedeći put će to možda netko drugi biti, ali uvijek ima jedan tim koji se prilagodi pravilima bolje od ostalih, a dok se ostali onda prilagode tim pravilima kao ovi prvi, ovi prvi napreduju još više jer oni imaju više slobodnog vrmenea od ostalih.

Sve u svemu, ova godina bi mogla biti zanimljiva, Hamilton je možda skoro osvojio naslov već sad, ali jedan ili dva odustajanja i nema ga više. RB uvijek bude bolji što sezona više odmiče.

 

Zadnje 4 utrke su super, uključujući i ovu jučer. Imali smo taktičko nadmudrivanje naprijed, imali smo Ferrari u sredini ničega u međusobnoj borbi na različitim strategijama, a iza toga pravi kaos.

Loše odrađen pitstop Norrisa ga je košta praktički 3 mjesta! Tako malo izgubljenog vremena bila je razlika između 6 i 9 mjesta u tom trenutku. Osim toga Sainz je vozio briljantnu utrku, čak na početku zaprijetio Ferrarijima, a cijelu utrku je držao Norrisa i Gasly iza sebe.

Uz to, da se ne zaboravi da je Kimi još jednom odvozio utrku za pamčenje, i da je uspio završiti ispred Bottasa! On sedmi, a momčadski kolega 18ti!!!

A bilo je još tu dosta borbi čak i za jedan bod (Perez-Albon) a i za ona koja nose samo prestiž (Riki i Kmag).

 

Sve u svemu, meni je bilo super gledati ovu utrku, bilo je svega, možda je još samo falio koji SC, ali ni to se ne može očekivati svaku utrku.

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
rooswelt1991 kaže...

Kao što je već netko rekao, uvijek je bio barem jedan dominantan tim svake sezone, i jako je rjetko da u to vrijeme taj vozač ne osviji titulu.

Imali smo godine kad je Ferrari bio nedodirljiv, pa mclaren (izuzetak kad je kimi oteo titulu zbog međusobne borbe između Alonsa i Hamiltona), pa Brown GP (duplo stražnje krilo), pa RB i Vetell, i sad Hamilton i Mercedes.

Sljedeći put će to možda netko drugi biti, ali uvijek ima jedan tim koji se prilagodi pravilima bolje od ostalih, a dok se ostali onda prilagode tim pravilima kao ovi prvi, ovi prvi napreduju još više jer oni imaju više slobodnog vrmenea od ostalih.

 

 

Sve to stoji ali bilo je daleko zanimljivije, ja osobno gledam F1 od cca sredine 90ih i ne sjecam se bas da je tak dosadno kao danas.

 

Sjetimo se samo koliko je bilo trka di je mečka u qualy odletela ispred svih pola sekunde i to je bilo to, kombinacija glupih pravila,guma osjetljivijih od klitorisa i toliko velika dominacija jedne momčadi (svejedno koje) je napravila F1 toliko dosadnom.

Za primjer uzimaju ferrari i Schumija, da sve to stoji ali ipak je tu bio Alonso,Kimi,Montoya pa pred kraj i Ralf i Kubica koji su kud i kamo vise udaraca izmenjivali s crevnima nego danas bilo ko s mečkama tako da i nije bas bilo isto.

 

Isto tako kad smo kod mečke neznam dal je u autosportu ili di bio članak da je Mercedes toliko dominantan koliko je, jer su prije nego su se vratili u F1 trazili od FIA-e garanciju 1.6 hibridnih motora i samim time poceli raditi na tome prije od ostatka grida sad dali je to istina ili ne neznam ali nebi me cudilo posto uvijek di je u pitanju veliki novac uvijek ima korupcije.

 

 

twice the pride double the fall
12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Sve to stoji. Od kada se naglasak stavlja na aerodinamiku, čuvanje guma, čuvanje motora, goriva (neka bud**a misli da će se svijet spasiti ako će se štedijeti gorivo u f1), utrke jesu dosadnije nego prije kada je "mehanički grip" bio više naglašen. To nitko ne spori, ali ove zadnje utke su stvarno bile zanimljive i iznad prosjeka u zadnjih nekoliko godina. U f1 se previše toga želi kontrolirati pomoću pravila, čak i ponašanje vozača. Trenutna f1 je previše umjetna

 

A što se tiče motora mercedesa, pa nije sve u njemu, aerodinamika je trenutno puno važnija od motora, treba samo pogledati williams

 

13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
formula1live kaže...

Sve to stoji. Od kada se naglasak stavlja na aerodinamiku, čuvanje guma, čuvanje motora, goriva (neka bud**a misli da će se svijet spasiti ako će se štedijeti gorivo u f1), utrke jesu dosadnije nego prije kada je "mehanički grip" bio više naglašen. To nitko ne spori, ali ove zadnje utke su stvarno bile zanimljive i iznad prosjeka u zadnjih nekoliko godina. U f1 se previše toga želi kontrolirati pomoću pravila, čak i ponašanje vozača. Trenutna f1 je previše umjetna

 

A što se tiče motora mercedesa, pa nije sve u njemu, aerodinamika je trenutno puno važnija od motora, treba samo pogledati williams

 

 

Nisam mislil generalno na motor nego na cijeli paket, da se samo motor gleda ferrari bi bil #1 tj nebi jer bi njihovi mastermindovi to sjebali

 

Ali to je recimo meni smijesno dok su poceli s budalaštinama oko potrosnje goriva i zagađivanju ono ko tu koga jebe pa glavni sponzori su im naftne kompanije koje zagadaju iz sekunde u sekundu cijeli svijet i sad je problem u F1 bio potrosnja i zagađivanje 

Šta se tice pravila ja se stvarno nadam da se u buducnosti jako smanjiti ovisnost o aerodinamici jer gledamo utrkivanje koje je gotovo nemoguce zbog glupih tehnickih regula i to kak kazes da previse pokusavaju sve kontrolirati sa pravilima.

twice the pride double the fall
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.8.2019 11:12 (dad0r).
12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Da malo popunimo prazninu kroz ljetnu stanku.

 

Gasly-u se trese mjesto u redbull. Horner je izjavio da nisu zadovoljni njegovom vožnjom, ako se pogledaju vožnje Versttappena i da zbog njega gube 2 poziciju u ukupnom poretku, te da je nedopustivo da su osvojili isti broj bodova u mađarskoj kao i ferrari. Cijela ekipa je uz njega i da pomoći će mu, ali se sada kroz praznike treba naći i početi, ako već ne voziti isto kao Versttappen, onda uzimati bodove ferrariu jer ekipa treba 2 mjesto. 

 

S obzirom da dolazi par utrka koje bi trebale odgovarati ferrariu, možda se dogodi da ga se zamijeni prije kraja sezone.

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.8.2019 20:43 (formula1live).
11 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

predviđam ocona u mercedesu, bottasa u haasu umjesto grosjeana i albona umjesto gaslyja u red bullu iduce godine mada kako je krenulo mogao bi i kvyat dobit priliku opet

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
formula1live kaže...

Da malo popunimo prazninu kroz ljetnu stanku.

 

Gasly-u se trese mjesto u redbull. Horner je izjavio da nisu zadovoljni njegovom vožnjom, ako se pogledaju vožnje Versttappena i da zbog njega gube 2 poziciju u ukupnom poretku, te da je nedopustivo da su osvojili isti broj bodova u mađarskoj kao i ferrari. Cijela ekipa je uz njega i da pomoći će mu, ali se sada kroz praznike treba naći i početi, ako već ne voziti isto kao Versttappen, onda uzimati bodove ferrariu jer ekipa treba 2 mjesto. 

 

S obzirom da dolazi par utrka koje bi trebale odgovarati ferrariu, možda se dogodi da ga se zamijeni prije kraja sezone.

 Treba ga sad zamijeniti, jer ako Versttappen može konkurirati mercedesu, drugi vozač bi morao bar biti u rivalstvu s ferrari-ma i mercedesom kada napravi grešku (Bottasom), jer ima još 9 utrka i dosta bodova za osvojiti.

 

Lik nije niti jedanput uzeo bodove, tj. ušao u borbu za bodove ispod 6 mjesta, a Red bull je mogao biti na drugom mijestu u prvenstvu, po prikazanoj snazi bolida u zadnijh 4-5 utrka.

12 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Rezultati Ricciarda i Gaslya u RB su neusporedivi,teski fail RB za izbor drugog vozaca!
AUDIOFIL
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
volegradele kaže...
Rezultati Ricciarda i Gaslya u RB su neusporedivi,teski fail RB za izbor drugog vozaca!

 A i teški fail Ricciarda za zamjenu tima. Znao je dok je bio u RB-u kakve Renault ima probleme s motorima i svejedno je tamo otišao. Ne razumijem kako je on razmišljao. Bio je sumnjičav u Hondu, to mi je jasno, ali Horner ne bi nikada napravio tako riskantan potez da nije imao neke podatke ili informacije koje su ga uvjerile da je Honda dobar izbor motora. Evo u dosadašnjem tijeku sezone niti jedan Hondin motor nije otkazao, a pogledajte Renaultove. Horner i RB su vjerojatno cijelu prošlu sezonu radili na testiranju Hondinog motora te su zato bili tako sigurni u svoju odluku. Mislim, već na pola prošle sezone je Horner rekao da više neće biti u partnerstvu s Renaultom. Kako bi tek sezona bila dobra da je Ricciardo u RB-u, a ne Gasly, uh.

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.8.2019 11:22 (emerik).
12 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Ja sam isto bio iznenađen izbirom RB za Hondine motore,ali kao sto si rekao ocito su znali nesto vise sto je i normalno za tako ozbiljan team!
AUDIOFIL
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
emerik kaže...
volegradele kaže...
Rezultati Ricciarda i Gaslya u RB su neusporedivi,teski fail RB za izbor drugog vozaca!

 A i teški fail Ricciarda za zamjenu tima. Znao je dok je bio u RB-u kakve Renault ima probleme s motorima i svejedno je tamo otišao. Ne razumijem kako je on razmišljao. Bio je sumnjičav u Hondu, to mi je jasno, ali Horner ne bi nikada napravio tako riskantan potez da nije imao neke podatke ili informacije koje su ga uvjerile da je Honda dobar izbor motora. Evo u dosadašnjem tijeku sezone niti jedan Hondin motor nije otkazao, a pogledajte Renaultove. Horner i RB su vjerojatno cijelu prošlu sezonu radili na testiranju Hondinog motora te su zato bili tako sigurni u svoju odluku. Mislim, već na pola prošle sezone je Horner rekao da više neće biti u partnerstvu s Renaultom. Kako bi tek sezona bila dobra da je Ricciardo u RB-u, a ne Gasly, uh.

 Po meni je Ricciardo više otišao radi Verstappena, tj. njegovim dolaskom više nije bi prvi vozač momčadi, vidio je da je Verstappen brz ili brži od njega. 

Imali bi, možda, slučaj kao s Vettelom i Webberom, i ako Red Bull nema striktno 1. i 2. vozača.

12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Pa razlog njegovog odlaska je i bio Versttappen. Nakon onog incidenta s Versttappenom gdje ga momčad nije kaznila vidjelo se na njegovom licu da nije zadovoljan. Isto tako po izjavama koje su davali Horner i Ricciardo, moglo se isčitati da nešto ne štima. Ricviardo nije iznosio svoje nezadovljostvo jer je profesionalac i znao je da bi mu to moglo ugroziti mjesto u nekome drugome timu. Potvrda razloga je bila nakon što je objavio da će voziti za Renault, gdje je on govorio da mora krenuti dalje s karijerom jer ovdje nije zadovoljan, dok je Horner u jednoj izjavi rekao malo podcjenivački da se Richiardo možda boji Versttappena jer je bolji vozač. 

 

Ali svejedno kako god bilo, Richiardo je zadovoljan u Renaultu unatoč slabome rezultatu, a to je najvažnije. Zašto ostati u Redbull i nervirati se kada može ovdje voziti smireno. Ovo godine RedBull je puno bolji, ali budimo realni naslov prvaka će opet osvojiti Hamilton i Mercedes, a to je jedino bitno. Tko će za 5-10 godina znati tko je bila druga momčad i viceprvak? Jako malo ljudi, tako da trenutno ne gubi tako puno.

 

Ako RedBull sljedeće godine ili za par godina osvoji prvenstvo, e onda će možda razmišljati da li bi mu se isplatilo pretrpjeti nervozu koju bi imao u timu za mogučnost biti prvak ili ne?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice