ma nije istina mentalist, jest da je 2.3 ili 2.4 nešto grozno, ali sa znam mnogo ljudi koji imaju prosjeke oko 3.0 i riješavaju maturu, pa i fakultet.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kad te profesor pita što je to voltmetar i kako se spaja, a ti mu odgovoriš da je to uređaj za mjerenje jakosti struje i spaja se serijski, da je dobio ime po amperima, s kojima se izražava jakost struje...i onda skužiš da si krivo rekao. Ispravim se, sve točno kažem i zvoni. Ja pitam za ocjenu, ono 4. Puj, ja se zeznem on odma snizi ocjenu.
Odkad je 4 loša ocjena?
Četiri je dobra ocjena samo ako misliš da ćeš da dobiješ jedan pa možeš reći Aj makar nije jedan.
Kad imaš 4.0 prosjek ne prolaziš s pet.
Hahaha šta pričaš ti? Pa 4 je ocjena bogom dana, ja kad dobijem 4 sretan sam ko malo dijete. Kad dobiješ 2 možeš govori Aj makar nije jedan, ali 4 , pa bolje od toga je samo petica, a petica ovisi o tome dali te profesor voli ili ne voli, nikako o tvom znanju.
Kad te profesor pita što je to voltmetar i kako se spaja, a ti mu odgovoriš da je to uređaj za mjerenje jakosti struje i spaja se serijski, da je dobio ime po amperima, s kojima se izražava jakost struje...i onda skužiš da si krivo rekao. Ispravim se, sve točno kažem i zvoni. Ja pitam za ocjenu, ono 4. Puj, ja se zeznem on odma snizi ocjenu.
Odkad je 4 loša ocjena?
Četiri je dobra ocjena samo ako misliš da ćeš da dobiješ jedan pa možeš reći Aj makar nije jedan.
Kad imaš 4.0 prosjek ne prolaziš s pet.
Hahaha šta pričaš ti? Pa 4 je ocjena bogom dana, ja kad dobijem 4 sretan sam ko malo dijete. Kad dobiješ 2 možeš govori Aj makar nije jedan, ali 4 , pa bolje od toga je samo petica, a petica ovisi o tome dali te profesor voli ili ne voli, nikako o tvom znanju.
Ma meni je jadno to što male nijanse srozaju peticu na četvorku.Čisto primjer.Odgovaram nekidan predmet, znam sve u detalje, objašnjavam i tumačim razredu praktički, dobijem jedno podpitanje na kojem se zbunim i riješim ga uz pomoć profesora i dobijem 4 u znanje, a 5 u odnos prema radu.Kriminal -.-
, a petica ovisi o tome dali te profesor voli ili ne voli, nikako o tvom znanju.
Kod mene ne.
EDIT: Da ne počne neki flame war iako ih ne viđam toliko ovdje, ovisi naravno dijelom, ali ovisi itekako o znanju, barem kod mene. :)
Kad te profesor pita što je to voltmetar i kako se spaja, a ti mu odgovoriš da je to uređaj za mjerenje jakosti struje i spaja se serijski, da je dobio ime po amperima, s kojima se izražava jakost struje...i onda skužiš da si krivo rekao. Ispravim se, sve točno kažem i zvoni. Ja pitam za ocjenu, ono 4. Puj, ja se zeznem on odma snizi ocjenu.
Pobrkaš ampermetar i voltmetar, oprosti ti, dobiješ 4 i žališ se?
I onda se nađete govoriti da su vam nastavnici nepravedni.
Kad te profesor pita što je to voltmetar i kako se spaja, a ti mu odgovoriš da je to uređaj za mjerenje jakosti struje i spaja se serijski, da je dobio ime po amperima, s kojima se izražava jakost struje...i onda skužiš da si krivo rekao. Ispravim se, sve točno kažem i zvoni. Ja pitam za ocjenu, ono 4. Puj, ja se zeznem on odma snizi ocjenu.
Pobrkaš ampermetar i voltmetar, oprosti ti, dobiješ 4 i žališ se?
I onda se nađete govoriti da su vam nastavnici nepravedni.
Ja sam skontao da sam pomješao. Zapravo, ja sam i mislio da me pitao što je ampermetar. Samo sam ja brzoplet i odma počeo, nisam razmišljao. Ispravio sam se....i onda me još pitao el bi pticu zdrmala struja ako je na strujnom krugu spojena žarulja i ako nije.
Ja sam skontao da sam pomješao. Zapravo, ja sam i mislio da me pitao što je ampermetar. Samo sam ja brzoplet i odma počeo, nisam razmišljao. Ispravio sam se....i onda me još pitao el bi pticu zdrmala struja ako je na strujnom krugu spojena žarulja i ako nije.
Onda je to najnormalnija četvorka, ukoliko su ostala pitanja odgovorena dobro. Uopće ne razumijem kako ti na pamet pada tražiti 5.
Ja sam skontao da sam pomješao. Zapravo, ja sam i mislio da me pitao što je ampermetar. Samo sam ja brzoplet i odma počeo, nisam razmišljao. Ispravio sam se....i onda me još pitao el bi pticu zdrmala struja ako je na strujnom krugu spojena žarulja i ako nije.
Pa gdje ti je pamet?
Bolje ti je sačekati minut-dva i u glavi formulirati odgovor pa polako i jasno reći nego fdgfdsgfagadgfasdg voltmetardfdasfasf.
Kad te profesor pita što je to voltmetar i kako se spaja, a ti mu odgovoriš da je to uređaj za mjerenje jakosti struje i spaja se serijski, da je dobio ime po amperima, s kojima se izražava jakost struje...i onda skužiš da si krivo rekao. Ispravim se, sve točno kažem i zvoni. Ja pitam za ocjenu, ono 4. Puj, ja se zeznem on odma snizi ocjenu.
Odkad je 4 loša ocjena?
Četiri je dobra ocjena samo ako misliš da ćeš da dobiješ jedan pa možeš reći Aj makar nije jedan.
Kad imaš 4.0 prosjek ne prolaziš s pet.
Oko ceg se vi zamarate gledas da prodes kod nas u srednjoj si bil sretam ak je 2 !
Tad se na fakultet moglo upisati s prosjekom 2.3 ili 2.4, sad moramo ganjati petice i slično da se upišemo...
Znam lika koji je upiso faks sa 2,6 prosjekom ali samo zato jer je dobro napisa maturu !
nul-3 koja si ti škola?
nul-3 koja si ti škola?
Osnovna
Hahaha šta pričaš ti? Pa 4 je ocjena bogom dana, ja kad dobijem 4 sretan sam ko malo dijete. Kad dobiješ 2 možeš govori Aj makar nije jedan, ali 4 , pa bolje od toga je samo petica, a petica ovisi o tome dali te profesor voli ili ne voli, nikako o tvom znanju.
Ne znam kako kod tebe ali kod mene itekako ovisi o znanju. To možeš reći samo ako si nemiran na satu, zafrkavaš profesora, praviš nered, ne zalažeš se itd. tad je normalno da ti profesor ne da pet jer za ocijenu odličan moraš slušati na satu, zalagati se za taj predmet, te svoje znanje dokazati prilikom ispitivanja i pisanja pismene provjere.
Ne znam kako kod tebe ali kod mene itekako ovisi o znanju. To možeš reći samo ako si nemiran na satu, zafrkavaš profesora, praviš nered, ne zalažeš se itd. tad je normalno da ti profesor ne da pet jer za ocijenu odličan moraš slušati na satu, zalagati se za taj predmet, te svoje znanje dokazati prilikom ispitivanja i pisanja pismene provjere.
I evo ga ponovo!
To je zato jer mi zivimo u rupi!
U nas sve da si super genije, ako profesoru kažeš da se ne piše pijesma nego pjesma opet ćeš imati 3 zaključno.
Ovako to kod mene bi išlo da sam profesor:
Pokazao je trud i poštovanje prema predmetu, no ne i razumjevanje i znanje - Ocjena 2
Pokazao je trud i određeno prosječno znanje - Ocjena 3
Pokazao je trud i dosta dobro razumjevanje i sudjeluje u praćenju nastave - Ocjena 4
Pokazao je trud i potpuno shvaćanje gradiva i sudjeluje u potpunosti u praćenju nastave - Ocjena 5
Nije pokazao nikakav trud, bahat je, bezobrazan, ne dolazi na satove - Ocjena 1.
Kod nas u školi (Osnovnoj) nema markiranja. Prijateljica je bila u Šibeniku i kaže da je to tamo normalno i da je i ona radila. Mi smo jedan od boljih razreda, tako da ne pravimo probleme pod nastavom...ali naravno, znamo se zafrkavat pa se nekad dižemo pod nastavom i tako. Profa iz fizike smatramo više prijateljem nego nastavnikom. Dakako, slušamo nastavu i pratimo, ali bude tu i zezancije.
Ja sam sada znao što je voltmetar a što ampermetar. Jednostavno ga nisam dobro čuo. Imao sam 5.0 7 raz, iz fizike jednu 4 cijelu godinu. Prošlo polugodište sam malo zbrljao jer nisam radnu do kraja skocko. I sad me on zezne i da mi 4 4. Al provocira on, namjerno te želi zeznuti i uvući u zamku. Tako da treba paziti, a ja brzoplet ko uvijek, se dam da me zezne i tako ispaštam.
Ovako to kod mene bi išlo da sam profesor:
Pokazao je trud i poštovanje prema predmetu, no ne i razumjevanje i znanje - Ocjena 2
Pokazao je trud i određeno prosječno znanje - Ocjena 3
Pokazao je trud i dosta dobro razumjevanje i sudjeluje u praćenju nastave - Ocjena 4
Pokazao je trud i potpuno shvaćanje gradiva i sudjeluje u potpunosti u praćenju nastave - Ocjena 5
Nije pokazao nikakav trud, bahat je, bezobrazan, ne dolazi na satove - Ocjena 1.
Ovako bi trebalo funkcionirati ,ali nije,barem ne u potpunosti.Kod nas ,recimo,važnu ulogu igraju financijski status,natjecanja( naši profesori smatraju da su osobe koje idu na natjecanja intelientnije od onih ostalih), a da ne spominjem prosjek ocjena.Dakle,ako imam ,recimo,3,nema teoretske šanse da ću dobiti višu ocjenu,iz,npr. Hrvatskog jezika.
Mrzim ovdašnje školstvo.
Ovako to kod mene bi išlo da sam profesor:
Pokazao je trud i poštovanje prema predmetu, no ne i razumjevanje i znanje - Ocjena 2
Pokazao je trud i određeno prosječno znanje - Ocjena 3
Pokazao je trud i dosta dobro razumjevanje i sudjeluje u praćenju nastave - Ocjena 4
Pokazao je trud i potpuno shvaćanje gradiva i sudjeluje u potpunosti u praćenju nastave - Ocjena 5
Nije pokazao nikakav trud, bahat je, bezobrazan, ne dolazi na satove - Ocjena 1.
Upravo tako!
Još u svom 10-godišnjem školovanju nisam upoznao takvog profesora, osim učitelja od 1.-4.:)
Od prvog do četvrtog raza....pa moj raz je po tome bio multitalentiran. Mi smo svi po tome shvaćali nastavu s razumljevanjem, bili pametni, vrijedni....svi smo s 5 prošli
Upravo tako!
Još u svom 10-godišnjem školovanju nisam upoznao takvog profesora, osim učitelja od 1.-4.:)
U osnovnoj nismo imali ni jednog takvog nastavnika,a ni u gimnaziji situacija nije bajna,uz par iznimki.
Trebamo Ranka za profesora
Ja da sam profesor ovako bi bilo predavanje:
- Ti iz prve klupe, izađi i diktiraj lekciju, tko progovori pada predmet, slijedeći sat pitam
A na ispitivanju:
- Nije okean nego ocean (predajem matematiku), evo ti kečina
- Ružan si mi, evo ti kečina
- Imaš lak na noktima, evo ti kečina
- Propustio si jednu riječ, evo ti kečina
Cause you know that I can.
A sad ozbiljno:
- Učenik zna nešta malo, nije retard, ocjena 2
- Učenik zna sastaviti par rečenica iz gradiva, ocjena 3
- Učenik zna glavne teze iz lekcije, ocjena 4
- Učenik zna većinu definicija, ocjena 5
- Učenik ne zna ništa na drugom (zakazanom) datumu odgovora, ocjena 1
Par dodataka:
- Koga briga je li učenik pokazao trud?
- Koga briga kako je tko obučen?
- Koga briga koliko netko dolazi na časove?
- Koga briga da li učenik piše zadaću?
- Koga briga da li učenik voli predmet?
To su stvari za prvi razred osnovne.
Ja da sam profesor ovako bi bilo predavanje:
- Ti iz prve klupe, izađi i diktiraj lekciju, tko progovori pada predmet, slijedeći sat pitam
A na ispitivanju:
- Nije okean nego ocean (predajem matematiku), evo ti kečina
- Ružan si mi, evo ti kečina
- Imaš lak na noktima, evo ti kečina
- Propustio si jednu riječ, evo ti kečina
Cause you know that I can.
fali ti apostrof na cause :D
Cause you know that I can.
fali ti apostrof na cause :D
KEČINA!
P.S.
Moj post je na zadnjem mjestu na prošloj stranici, izvolite link koji će vas do njega odvesti.
Ovako to kod mene bi išlo da sam profesor:
Pokazao je trud i poštovanje prema predmetu, no ne i razumjevanje i znanje - Ocjena 2
Pokazao je trud i određeno prosječno znanje - Ocjena 3
Pokazao je trud i dosta dobro razumjevanje i sudjeluje u praćenju nastave - Ocjena 4
Pokazao je trud i potpuno shvaćanje gradiva i sudjeluje u potpunosti u praćenju nastave - Ocjena 5
Nije pokazao nikakav trud, bahat je, bezobrazan, ne dolazi na satove - Ocjena 1.
Neznam zašto ljudi gledaju praćenje nastave kao faktor ocjenjivanja. Mislim ak lik zna sve, a ne prati baš pod satom, to bi još uvijek trebalo biti 5 po meni.
Tak naša profa iz engeskog se stalno žali da niko ne prati pod satom (totalan kaos u razredu), i kaže: "Vidjet ćete vi na testu". Da nam test i svi dobimo 5 o.O
Ako netko zna onda zna. Ocjena se najbolje na testu vidi.
Neznam zašto ljudi gledaju praćenje nastave kao faktor ocjenjivanja. Mislim ak lik zna sve, a ne prati baš pod satom, to bi još uvijek trebalo biti 5 po meni.
Tak naša profa iz engeskog se stalno žali da niko ne prati pod satom (totalan kaos u razredu), i kaže: "Vidjet ćete vi na testu". Da nam test i svi dobimo 5 o.O
Ako netko zna onda zna. Ocjena se najbolje na testu vidi.
Test je jedini pravi način ocjenjivanja.
Znate kako to rade u razvijenim zemljama, tamo gdje je edukacija bitna jer od nje zavisi kakv će netko doktor biti ili inženjer...
- Test je jednak za sve
- Pitanja se odgovaraju zaokruživanjem ponuđenih odgovora (da nema ja ovako, ti onako i oba točna)
Znate kako profesor ocjenjuje?
- Preko testa stavi jedan papir na kojemu su prorezi tamo gdje su točni odgovori
- Ako nije zaokruženo samo križa
- Ispravi test za 2 minute
- Pošteno za sve
A sad ozbiljno:
- Učenik zna nešta malo, nije retard, ocjena 2
- Učenik zna sastaviti par rečenica iz gradiva, ocjena 3
- Učenik zna glavne teze iz lekcije, ocjena 4
- Učenik zna većinu definicija, ocjena 5
- Učenik ne zna ništa na drugom (zakazanom) datumu odgovora, ocjena 1
Par dodataka:
- Koga briga je li učenik pokazao trud?
- Koga briga kako je tko obučen?
- Koga briga koliko netko dolazi na časove?
- Koga briga da li učenik piše zadaću?
- Koga briga da li učenik voli predmet?
To su stvari za prvi razred osnovne.
Ovo je više teorija fakulteta. Možeš se pojavljivati a i nemoraš. Al' ispit polažeš ako nosiš lakostice ili adike. Pokaži mi znanje.
Neki dan nam je prof. donjela zadacnice, par komada nije stigla/zaboravila je ispraviti i rekla je "sad cu ja to" ...
Prvo pogleda ime i prezime i onda krene ispravljati...
Fuj!
Neznam zašto ljudi gledaju praćenje nastave kao faktor ocjenjivanja.....
Test je jedini pravi način ocjenjivanja.
Znate kako to rade u razvijenim zemljama, tamo gdje je edukacija bitna jer od nje zavisi kakv će netko doktor biti ili inženjer...
- Test je jednak za sve
- Pitanja se odgovaraju zaokruživanjem ponuđenih odgovora (da nema ja ovako, ti onako i oba točna)
Znate kako profesor ocjenjuje?
- Preko testa stavi jedan papir na kojemu su prorezi tamo gdje su točni odgovori
- Ako nije zaokruženo samo križa
- Ispravi test za 2 minute
- Pošteno za sve
U potpunosti se slažem. Daj mi test i pokazat ću znanje, ne ove idiotske prezentacije, odgovaranja, zalaganje, itd.
Test je svima jednak. Ili je točno ili nije, nema tu previše filozofije.
Može se dogodit lapsus, da ti je loš dan, nisi koncentriran. Zato ima više ocjena.
Najgori su mi ovi koji npr. iz fizike štrebaju definicije, formule, izvode. Kod ispitivanja dobe 5. Na testu, na konkretnom zadatku, dobiju 1.
Najgori su mi ovi koji npr. iz fizike štrebaju definicije, formule, izvode. Kod ispitivanja dobe 5. Na testu, na konkretnom zadatku, dobiju 1.
Fizika je poseban predmet.
Možete pročitati 5000 stranica knjiga iz fizike, a da naiđete na 2 formule. To je jako lijepa znanost.
kod nas u gimnaziji nema sanse da đaci koji su iz njenog mjesta dobiju 1(hrv jezik)
to je nevjerovatno
moj frend 6 lektira dobije 1,a svi vidimo da je procitao i da zna vecinu al mu ona ne vjeruje i opet mu da 1