Thunderbird - dupli mailovi

poruka: 26
|
čitano: 6.783
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Thunderbird - dupli mailovi, Optima

Thunderbird mi je u zadnje vrijeme počeo u inboxu očivavati više istih poruka, primjer u Inboxu prikazuje npr. tri nove poruke, a ono sve tri iste,

obrišem dvije preko duplicate messages remove addona za Thunderbird, kasnije provjerim sandučić i opet vidim novu poruku, ista ona koju sam već dobio i pročitao.

Kao da ne zna da ta poruka već dostavljena u sandučić.

ps. isti problem imam na više računala OS Win 10 ili Win 7, zadnji Thunderbird, imam više računala koja primaju mailove sa iste mail adrese.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi, Optima
Valentin17 kaže...

Thunderbird mi je u zadnje vrijeme počeo u inboxu očivavati više istih poruka, primjer u Inboxu prikazuje npr. tri nove poruke, a ono sve tri iste,

obrišem dvije preko duplicate messages remove addona za Thunderbird, kasnije provjerim sandučić i opet vidim novu poruku, ista ona koju sam već dobio i pročitao.

Kao da ne zna da ta poruka već dostavljena u sandučić.

ps. isti problem imam na više računala OS Win 10 ili Win 7, zadnji Thunderbird, imam više računala koja primaju mailove sa iste mail adrese.

 POP3 ili IMAP? Je li moguće da ti je negdje podešen IMAP, a negdje POP3 pa prvi resetira status maila u "neprimljeno" i onda drugi ponovno pokupi mail sa servera jer je označen kao "nepročitan"?

14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi, Optima
mzopg kaže...

Ma račun je POP3 po svuda, adresa je pop.optinet.hr.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.12.2021 5:46 (Valentin17).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi, Optima
Valentin17 kaže...
mzopg kaže...

Ma račun je POP3 po svuda, adresa je pop.optinet.hr.

Vidi pomaže li nešto od ovoga:

http://kb.mozillazine.org/Repeatably_downloading_the_same_messages

https://support.mozilla.org/en-US/questions/1247951

 

Moj savjet je da prije brisanja neke datoteke napraviš backup za svaki slučaj.

16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi, Optima

možda nije problem u mailu-serveru-clientu.. nego (banalno) alias-duplić ako koristiš.. tad stiže duplo, na oba maila isti mesiđ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Ako POP accountu nije namješteno u mail klijentu brisanje poruke sa servera, to bi mogao biti razlog.
To se obično radi kad je u pitanju više računala koje pristupaju istom inboxu.
 
1 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Old Iggy kaže...
Ako POP accountu nije namješteno u mail klijentu brisanje poruke sa servera, to bi mogao biti razlog.

Ma ovo moram imati podešeno jer istom računu pristupa više računala.

Vjerujem da je problem do Optime telekoma jer tamo se nalazi mail server.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D Ajmooooooo. :D
17 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
To je standardno ponašanje POP mail servera. Veliki problem kod upotrebe istog inboxa na više računala. Nestaju na serveru tek kad "zadnji" klijent s uključenim brisanjem prođe po inboxu. Zato je IMAP bolji.
Moram negdje složiti POP account za probu.
 
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Valentin17 kaže...
Old Iggy kaže...
Ako POP accountu nije namješteno u mail klijentu brisanje poruke sa servera, to bi mogao biti razlog.

Ma ovo moram imati podešeno jer istom računu pristupa više računala.

Vjerujem da je problem do Optime telekoma jer tamo se nalazi mail server.

 -to u pravilu nije problem.. grešku tad radi client-mail tj učitava već učitan mail, dok on mora biti x-dana na serveru dostupan ostalim računalima.. tj nešto s filterom je problem.

 

btw, pop radi normalno, čak lakše od imap-a osim kad se nešto poremeti ili ako klijenti nemaju odgovarajuće-jednako podešenu automatiku (defaultno brisanje nakon prvog čitanja, kad se ostavlja tad trigger pokrene odbrojavanje ovisno koliko dana smo odredili..). Server će nakon tog vjerojatno točno obrisati mail po isteku roka.. a do tad client koji je već učitao taj mail ga ne bi trebao učitavati, zato je to njegov filter-problem, slično kao spam i sl. .. možda reset thundera pomogne tj to mora biti problem na onom računu-računalu gdje se primjećuje, ne povezan s ostalim računalima koja su vjerojatno ok. (pa ako možeš probaj s drugog računala, trebalo bi biti ok.. i time potvrdiš da je problem na tom računalu gdje imaš duplikate-ponavljanje maila..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
ihush kaže..

Ma problem je na više računala prisutan, tri računala otvaraju jednu zajedničku adresu, dok druga tri otvaraju drugu zajedniču adresu.

I na kraju svih šest imaju isti problem iako rade sa dvije različite mail adrese, na obje adrese se duplaju neki mailovi iako ne svi.

Moram probat za test staviti Outlook umjesto Thunderbirda, Avast koji skenira mailove sam eliminirao tako da sam ga zamjenio sa Kaspersky free.

Nisam siguran da li bih u Thunderbirdu trebao maknuti kvačice sa opcija "leave message on server: for at least 14 days i until i delete them.

Old Iggy kaže...
Nestaju na serveru tek kad "zadnji" klijent s uključenim brisanjem prođe po inboxu.

Nemam ni jedno računalu podešeno da briše, svuda je postavljena početna postavka na leave message on server for at least 14 days:until i delete them.

Nisam siguran sada npr. na jednom računalu vidim dva ista maila, obrišem jedan, kaj to znači sada za druga dva računala koja još nisu povukla te mailove.

Za sada si pomažem tako da sam na sva računala postavio addon remove duplicates https://addons.thunderbird.net/en-us/thunderbird/addon/remove-duplicates/.

Ovaj addon sam podesio da kod usporedbe mailova ne gleda veličinu poruke, jer dva identična maila, jedan veličine 16.1 KB, drugi veličine 16.2 KB ne prepoznaje kao dupla.

Svi dupli mailovi na svim računalima su identični osim po veličini, svuda je razlika po 0.1 KB, ne možeš vjerovati.

 

EDIT:

 

Npr. znam da će mi se sutra ujutro u sandučiću pojaviti novi mail sa sa jučerašnjim datumom, mail koji mi je prvi put učitao jučer kad je došao prvi put.

Misliš da je nešto novo, a ono već sve što je već viđeno.

 

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D Ajmooooooo. :D
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 20:48 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi

thuder je smeće (odavno zamro, postoji samo kao alternativa mso-outlooku ili web-đmajlu i sl...) + antivirusi koje nabacuješ..

-pravilo, kad radi normalno, brisanje maila pop3 je nakon skidanja (čitanja) ili ovisi koliko dana ostaviš odgodu, tj to je okidač-timer koji pokreče štopericu, kad prvi klijent pročita tad se starta i čeka x-dana koliko si zadao, prije brisanja .. to nije problem, ne smije biti, nema razloga..

-provjeri ipak alisase.. tj više imena za ekšli isti mailbox koji tad dovodi do duplikata ovisno koliko aliasa-zajedničkih inboxa imaš .. npr s tri bi imao trostruki mail..

.. ali, ako ti to nije stalno-jednako nego random, tad thunder nešto kenjka,...

-razlika u veličini? npr potpis-provjera antivirusa i sl. ili forwarduše i sl rulovi (ako koristiš više acca, logično postaviš pravila prebavicanja-prosljeđivanja.. a to može generirati dodatak od 1kb i manje tj cluster i sl. + novi timestamp..

 

-previše problema za ono što u pravilu podesiš-radi (godinama bez problema..) tj radiš nešto suprotno KISS-pravilu i ovo su posljedice, tj neki viškovi, dodatci.. smanji to, eliminiraj, tad sve radi ok čak s thunderom.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
ihush kaže...

-provjeri ipak alisase.. tj više imena za ekšli isti mailbox koji tad dovodi do duplikata ovisno koliko aliasa-zajedničkih inboxa imaš .. npr s tri bi imao trostruki mail..

Hm, ovo bi mogao biti problem, vjerujem da je adresa npr. prodaja@domena.hr ustvari alias na koji kad se pošalje poruka, ona se preusmjerava na korisnike na koje je preusmjeravanje podešeno.

Tri računala, sva tri dobiju poruku poslanu na prodaja@domena.hr, tri kopije istoga maila na svakom računalu.

Jebga, cilj ovako nečega je da ako jedan korisnik ne radi jedan dan, da mail preuzme drugi korisnik koji radi taj dan.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D Ajmooooooo. :D
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 21:03 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi

vjerojatno.. tj može biti jedan acc-inbox s aliasima (i tad je to normalno ponašanje, nema fixa.. jer nije isti acc tj alias ali je isti inbox..), ili su forwarduše, tad bi se ponašalo normalno + povećanje od 0,1.. a može biti i mix fwd+duplići.. tad je sve ok :)) mada nisi zadovoljan.

 

-vjerojatno se može nekim filterom eliminirati, problem je što su to tri-više acca .. tj kako objasniti u jednostavnom pravilu da je 'pero' i 'stipe' isti inbox-acc i da je već pokupio poštu, tj filter može nešto kao spam-duplić, ali ako nisu identični (+0,1) tad opet prođe.. tj previše kemijanja i ako to želiš eliminrati kreni od nule, kiss,.. tad će raditi neprogriješivo narednih partisuća godina (ili do updatea) :))

-ako si admin, kvalitetnije to riješiš fwdom, ne aliasi (zbog duplića), dok sve možeš fwdati na npr gmail koji se koristi kao 'backup' zbog više gb kapaciteta i dostupnosti.. dodatno time eliminiraš moguće ograničenje mjesta na serveru npr 100mb (stari default..) a kad to pomnožiš s danima čekanja i masovnim postovima ni gb nije nešto puno tj ovisi o poslu-mailovima.. meni dovoljno tebi možda ne .. pa zato fwd .. radi.

 

edit: + vrijeme ostavljanje na serveru.. praktično je 3-7 dana, komotno 10-14.. problem je moguća količina, tj danas je u poslu nemoguće biti duže od tjedan bez kontakta.. par dana i već problemi, tak da nema smisla, tj prakički duži vikend je realno pauza dok se ponovo ne logiraš na neko računalo, no pitanje ostalih juzera, navika itd..

-razlika, ako isti mail treba primiti više juzera, tad ću to obaviti fwdom, eliminiraš pitanje koliko dugo držati na serveru do brisana tj lako se može zatrpati i tad imaš veći problem (primanja maila..).

-ako juzer ne primi mail u par dana, npr godišnji, tad ili je nevažno ili je već prekasno za recimo tjedan.. ili mjesec. .. ako se briše, problem, tj kvalitetnije je tad i kao arhiva, fwd.. ali naravno moraš tad kreiriati potrebne mailove, imati servere-- biti admin. (tako zvučiš, pa ne vidim problem) :)

-ovo s brisanjem prefeiram za kućne juzere koji jednako imaju više računala, .. u najgorem slučaju tad mail nema na oba-više, nego na jednom računalu.. tj barem jednom, a pošto je jedna osoba to nije problem kao u firmi, tj sve se mora prilagoditi poslu, kriterijima, nije isto za kućnog ili poslovnog.. nije isto za malu firmu od par ljudi gdje svi sve znaju ili velikih gdje ne znaš ni portira.. i tad se neko riješenje primjenjivo u slučaju a, ne može jednako primjeniti u slučaju b.. mada je teoretski 'isto'. Klasično, prvo moraš imati probleme pa iskustvo, tad to eliminiraš, ne po formuli nego za svakog kijenta-fimru ili osobu drugačije-različito, tj ne postoji najbolje pravilo-način-odgovor, nego svaki slučaj za sebe.. super za jednog, loše za drugog itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 21:14 (ihush).
14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
ihush kaže...

vjerojatno.. 

Ustvari da, kontra od onoga što sam ja rekao, prodaja@domena.hr stvarni mail, a ovo što je podešeno na računalima (npr. pero.peric@domena.hr) ustvari je alias na koji je preusmjeren mail sa prodaja@domena.hr.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D Ajmooooooo. :D
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 21:15 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Valentin17 kaže...
ihush kaže...

vjerojatno.. 

Ustvari da, kontra od onoga što sam ja rekao, prodaja@domena.hr stvarni mail, a ovo što je podešeno na računalima (npr. pero.peric@domena.hr) ustvari je alias na koji je preusmjeren mail sa prodaja@domena.hr.

 -po opisu je to uzrok dupliranju, alias.. (ne treba dalje tražiti.. samo smisliti kako elegantije srediti, kiss..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
ihush kaže...

 -po opisu je to uzrok dupliranju, alias.. (ne treba dalje tražiti.. samo smisliti kako elegantije srediti, kiss..).

Po tome zar ne bi bio najlakše na sva tri računala podesiti taj račun prodaja@domena.hr?

Preusmjeravanje - forward mi neće pomoći kad te tri adrese ne postoje - alias.

AMD/Intel ljubitelj/mrzitelj, ovisno kakav mi je dan. :D Ajmooooooo. :D
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 21:21 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi

-ovisi.. tj pitanje zašto je uopće rađen alias ako nije potreban itd.. tj u pravilu želiš da 'pero' i 'stipe' imaju odvojeno mail, primanje+slanje + da dobiju i ono što trebaju dobiti 'svi'.. tj izgleda da je admin u ovom slučaju kemijao-snalazio se.. umjesto da napravi fwd.. automatiku, ali nema svaki admin sve, nema svaki server-CP.. čak ne samo znanje, nego i iskustvo da će se problem desiti, klasično ifthen.. ili kod otkaza ili kod godišnjeg itd..

+ može biti zgodno, tj kad je ok podešeno, tad recimo odgovoriti možeš kao prodaja ili kao osoba-pero, tj ovisi kako primiš, kao osoba ili firma-prodaja.. tj to su 'dva mail acca', .. tj bolje da su dva nego kemijanje.

-automatika, kad primiš neki mail i imaš više mail-accova u clientu, tad će odgovor biti automatski s acc-mailom na koji replayaš, prodaja ili pero ovisno jesi li dobio kao prodaja ili pero.. dok je za slanje novog stvar defaulta ili izbora .. pa default može biti prodaja ili osoba..

-kad su to odvojeni mailovi, na pravom serveru tad možeš sve, svi dobiju potrebno itd .. i nema problema dupliranja, pogotovo za 'glavne' kao prodaja koji se tad forwardušom stalno prazne tj nema problema da netko nešto neće moći poslati zbog zaštopanog inboxa dok osoba može biti na bolovanju i tad će taj mail biti zaštopan.. no bit će jasno gdje je problem itd.. pa i durga strana koja šalje ima povratno neisporučen mail, dok u ovom slučaju sa aliasima i dijeljenjem tog nema, tj pošiljatelj je poslao, primljeno je.. a svaki djelatnik može misliti nije za mene, ne zanima me itd.. i tad se desi da nitko to ne hendla.

 

par jednostavnih pravila, koja godina prakse u poslu i tad to nije problem, naučit ćeš :)) ..

 

edit: i kao btw, ako nisi znao, FWDan mail zadržava ime pošiljatelja kao vidljivo, tj to je važno za odgovor-nazad..  tebi u inboxu kao da je došao direktno od pošiljatelja. fwd je kao obična skretnica + možeš na više adresa kad je to potrebno a može i složeniji filter pa po nekom kriteriju fwd određenim mailovima.. tj ne mora ići sve svima. Alias jednostavno nema te flexibilnosti, tj to je ekšli jedan mail kojeg mogu čitati više osoba i može izgledati zasebno-jedan dok client kao thunder nema neki pametni kriterij kako bi prepoznao da je isti mail stigao peri, stipi i prodaji.. tj da ne to isti mail višestuko prikazan.. jer i treba biti, osim kad vidiš da je višak-duplić, no kao pravilo ne možeš to objasniti skretnici-filteru tako jednostavno.

 

-sve hi-teč điđe koje radiš, ekšli moraju biti lowteč, osnovno, skretnica lijevo-desno, ne komplicirano, tad radi i ne pretjerati s kriterijima jer se tad sve može raspasti, usporiti i sl. ako radiš plan na komadu papira, tad upute moraju biti jednostavne-jasne kao prometni putokazi, tako ćeš napraviti neku shemu tko-kome-što šalje za fwd, prodaja-osoba .. lako je, kao kad tražiš put iz labirinta, mada izgleda zapeljano samo se držiš jedne strane i izađeš... :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2021 21:40 (ihush).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Old Iggy kaže...
Ako POP accountu nije namješteno u mail klijentu brisanje poruke sa servera, to bi mogao biti razlog.
To se obično radi kad je u pitanju više računala koje pristupaju istom inboxu.

Neće biti kolega, ovo samo utječe na brisanje maila sa servera nakon određenog broja dana.

 

Old Iggy kaže...
To je standardno ponašanje POP mail servera. Veliki problem kod upotrebe istog inboxa na više računala. Nestaju na serveru tek kad "zadnji" klijent s uključenim brisanjem prođe po inboxu. Zato je IMAP bolji.
Moram negdje složiti POP account za probu.

Nije :) Koliko sam shvatio kolegi nije problem što mailovi ostaju na serveru već što isti mail računala preuzimaju više puta.

IMAP ima svoje prednosti, a ima i mane, ovisi o korisniku i njegovim željama što je bolje POP3 ili IMAP.

Računaj da kod IMAPa svi mailovi stoje na serveru i sinkroniziraju se između njega i svih klijenata, pa ako se mailovi ne arhiviraju vrlo brzo će ponestati prostora na serveru, što znači veća cijena hostinga.

 

Valentin17 kaže...
ihush kaže..

Ma problem je na više računala prisutan, tri računala otvaraju jednu zajedničku adresu, dok druga tri otvaraju drugu zajedniču adresu.

I na kraju svih šest imaju isti problem iako rade sa dvije različite mail adrese, na obje adrese se duplaju neki mailovi iako ne svi.

Moram probat za test staviti Outlook umjesto Thunderbirda, Avast koji skenira mailove sam eliminirao tako da sam ga zamjenio sa Kaspersky free.

Nisam siguran da li bih u Thunderbirdu trebao maknuti kvačice sa opcija "leave message on server: for at least 14 days i until i delete them.

Old Iggy kaže...
Nestaju na serveru tek kad "zadnji" klijent s uključenim brisanjem prođe po inboxu.

Nemam ni jedno računalu podešeno da briše, svuda je postavljena početna postavka na leave message on server for at least 14 days:until i delete them.

Nisam siguran sada npr. na jednom računalu vidim dva ista maila, obrišem jedan, kaj to znači sada za druga dva računala koja još nisu povukla te mailove.

Za sada si pomažem tako da sam na sva računala postavio addon remove duplicates https://addons.thunderbird.net/en-us/thunderbird/addon/remove-duplicates/.

Ovaj addon sam podesio da kod usporedbe mailova ne gleda veličinu poruke, jer dva identična maila, jedan veličine 16.1 KB, drugi veličine 16.2 KB ne prepoznaje kao dupla.

Svi dupli mailovi na svim računalima su identični osim po veličini, svuda je razlika po 0.1 KB, ne možeš vjerovati.

 

EDIT:

 

Npr. znam da će mi se sutra ujutro u sandučiću pojaviti novi mail sa sa jučerašnjim datumom, mail koji mi je prvi put učitao jučer kad je došao prvi put.

Misliš da je nešto novo, a ono već sve što je već viđeno.

 

 Ne mora značiti da je problem na svim računalima i vjerojatno nije jer su šanse za tako nešto jako malene.

Da li ćeš ostavljati kopiju na serveru ili ne nema i nebi trebalo imati nikakve veze s ovim problemom.

 

Ako odabereš opciju "until i delete them" kad obrišeš mail na tom računalu obrisati će se i sa servera, ali ne i sa drugih računala koji su već preuyeli taj mail jer POP3 nema sinkronizaciju, to radi kad se koristi IMAP.

 

Ukoliko ti dan kasnije Thunderbird sa servera ponovno pokupi mail koji je stigao dan prije i koji si već primio može biti u pitanju samo jedna stvar, a to je da nešto već primljene mailove označava kao neprimljene. Ništa drugo tu nije u pitanju, nikakve POP3 leave a message opcije ili forwarderi tu nemaju veze.
U ovom slučaju greška može biti u mail serveru ili mail clientu, ja naginjem ovom drugom jer da je server u pitanju imali bi jako puno prijava i takve stvari se riješavaju kroz 24h.

Znači ostaje opcija da tvoja računala ne pamte koje su mailove već preuzela. Jesi li probao savjet sa linka koji sam stavio? Brisanje .dat datoteke koja se zna korumpirati i praviti problem.

 

ihush kaže...

thuder je smeće (odavno zamro, postoji samo kao alternativa mso-outlooku ili web-đmajlu i sl...) + antivirusi koje nabacuješ..

-pravilo, kad radi normalno, brisanje maila pop3 je nakon skidanja (čitanja) ili ovisi koliko dana ostaviš odgodu, tj to je okidač-timer koji pokreče štopericu, kad prvi klijent pročita tad se starta i čeka x-dana koliko si zadao, prije brisanja .. to nije problem, ne smije biti, nema razloga..

-provjeri ipak alisase.. tj više imena za ekšli isti mailbox koji tad dovodi do duplikata ovisno koliko aliasa-zajedničkih inboxa imaš .. npr s tri bi imao trostruki mail..

.. ali, ako ti to nije stalno-jednako nego random, tad thunder nešto kenjka,...

-razlika u veličini? npr potpis-provjera antivirusa i sl. ili forwarduše i sl rulovi (ako koristiš više acca, logično postaviš pravila prebavicanja-prosljeđivanja.. a to može generirati dodatak od 1kb i manje tj cluster i sl. + novi timestamp..

 

-previše problema za ono što u pravilu podesiš-radi (godinama bez problema..) tj radiš nešto suprotno KISS-pravilu i ovo su posljedice, tj neki viškovi, dodatci.. smanji to, eliminiraj, tad sve radi ok čak s thunderom.. :)

Kolega ne slažem se sa prvim navodom, što više Thunderbird je puno bolji izbor od starijih Outlook verzija koje većina korisnika koristi jer su ili došli uz stare Windowse ili uz staru verziju Officea. Te verzije Outlooka nisu predviđene za današnji mail promet i baze im često pucaju i vidio sam puno situacija gdje korisnici jedan dan upale Outlook i shvate da im u njemu nema niti jednog maila.

 

Mozilla aktivno podržava i razvija Thunderbird, redovito stižu nove verzije, nadogradnje, zakrpe. Trenutno imamo Thunderbird na barem stotinjak računala i svugdje radi bez ikakvih problema.

 

Valentin17 kaže...
ihush kaže...

-provjeri ipak alisase.. tj više imena za ekšli isti mailbox koji tad dovodi do duplikata ovisno koliko aliasa-zajedničkih inboxa imaš .. npr s tri bi imao trostruki mail..

Hm, ovo bi mogao biti problem, vjerujem da je adresa npr. prodaja@domena.hr ustvari alias na koji kad se pošalje poruka, ona se preusmjerava na korisnike na koje je preusmjeravanje podešeno.

Tri računala, sva tri dobiju poruku poslanu na prodaja@domena.hr, tri kopije istoga maila na svakom računalu.

Jebga, cilj ovako nečega je da ako jedan korisnik ne radi jedan dan, da mail preuzme drugi korisnik koji radi taj dan.

 Ne bi trebalo imati nikakve veze, to ne objašnjava zašto ti računalo preuzme mail kao novi danas sa jučerašnjim datumom. Ako imaš jedan forwarder koji preusmjerava poruku na tri različite mail adrese onda će svaka od tih mail adresa primiti jednu kopiju tog maila i to je to. Ukoliko je jedan forwarder usmjeren na jednu mail adresu onda će na tu mail adresu stići samo jedna kopija maila. Računala koja preuzimaju mail imaju postavke koje određuju da li ostaje kopija ili ne i kada se ta kopija na mail serveru briše.

 

Za ovo što si ti napisao da ti treba je dovoljno isti mail račun podesiti na sva tri ili koliko već imaš računala i barem na jednom koje je ajmo reći glavno i stalno se koristi podesiti da briše mail sa server u roku od recimo 14 dana.

U ovom slučaju će sva računala imati istu mail adresu podešenu i sva će primiti iste mailove, ali poslane mailove ćeš imati samo na računalu sa kojeg je poslan.

Ukoliko želiš i poslane mailove imati na svim računalima trebaš podesiti IMAP.

 

Ukoliko ne želiš istu poruku primati na svim računalima, već ti je dosta da je primiš na jednom, ugasi opciju ostavljanja maila na serveru. Na taj način prvo računalo koje primi mail će ga automatski obrisati sa mail servera i druga računala ga neće primiti.

14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
mzopg kaže...

Ma do problema dolazi na šest računala, tri rade sa adresom prodaja@domena.hr, tri rade sa nabava@domena.hr, ih šest računala imaju svoje račune npr. pero.peric@domena.hr, na tu adresu se preusmjeravaju mailovi poslani na prodaja@domena.hr,

ne mogu postaviti isti račun na sva računala jer mailovi dolaze i na npr. adresu pero.peric@domena.hr, a preusmjeravanje sa adrese prodaja@domena.hr na adrese

npr. pero.peric@domena.hr, ivan.horvat@domena.hr, maja...@domena.hr moraju biti jer ako danas nema Pere, poslani mail će preuzeti Ivan ili Maja.

Po tome jedino riješenje je IMAP račun.

 

Pitanje, ako obrištem taj fail, zar mi neće u tom slučaju ponovno povući sve mailove koji su na serveru?

A čudno mi je to, problem identičan je na šest različitih računala, neka nadograđuju Thunderbird već ne znam koliko verzija, a neka su instalacije stare možda šest mjeseci.

Intel ljubitelj, život dajem, ali na Intel ne dam. :D
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.12.2021 18:18 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi

ne, nije jedino. .. tj 'najgore', najbolje je fwd s jednog maila svima koji mogu prezueti-obaviti posao, tj uvjek se može desiti da netko nešto zaboravi, da ga nema, umro.. crklo računalo itd. i može biti jako važno da ostali koji to mogu preuzeti dobiju obavijest.. tj kriterij da će svatko odrađivati svoj mail, ali da će dobijati svi sve.. je 'bolji' ... ili ovisi o firmi, odnosima, potrebi.

 

-imap, prednost za npr webmail, kao gmail i sl + mobač itd..

-pop, za klasičan mail, s kojim ti dalje radiš sve što treba, backup-arhiva i ostalo.. kao u odlomku iznad, tj može biti važno ne ovisiti o recimo dostupnosti servera, npr ako padne google i sl. mada tad svi imamo problema s internetom-mrežom.. jer je sve previše povezano. + za firme i sigurnost, pogotovo tip podataka koji može biti važan, zaštićen itd. da ne drži takve podatke 'negdje u oblaku'.. pa čitava irelandija služi kao mail server za usa+uk iz razloga jurisdikcije i sl. .. jednom obrisan pop je obrisan, imap nije.. može biti važno (onom kome je, ili je nevažno većini) .. :) .. .tj većini je sporedno koji mail, važno da radi...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Old Iggy kaže...
Ako POP accountu nije namješteno u mail klijentu brisanje poruke sa servera, to bi mogao biti razlog.
To se obično radi kad je u pitanju više računala koje pristupaju istom inboxu.

 

Pa baš i ne ako nije omogućeno brisanje poruka tj. ako je stavljena kvačica u e-mail klijentu da poruka ostane na serveru. Čitam e-mail s više servera na više računala i s više klijenata (Outlook, Thunderbird, Webmail) svaki taj account i nemam tih problema.


Problem se jednom pojavio kada sam u e-mail klijentu slučajno za e-mail account proglasio alias, pa je e-mail klijent počeo skidati duple mailove u isti PST file u Outlooku na PC-u, jednom za originalni account, a drugi put za alias, jer su login i password za POP3 account bili identični (drugačiji nisu ni mogli biti jer je jedno bio alias, a ne pravi account).

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.12.2021 21:04 (zelenapaprika).
5 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Valentin17 kaže...
ihush kaže...

-provjeri ipak alisase.. tj više imena za ekšli isti mailbox koji tad dovodi do duplikata ovisno koliko aliasa-zajedničkih inboxa imaš .. npr s tri bi imao trostruki mail..

Hm, ovo bi mogao biti problem, vjerujem da je adresa npr. prodaja@domena.hr ustvari alias na koji kad se pošalje poruka, ona se preusmjerava na korisnike na koje je preusmjeravanje podešeno.

Tri računala, sva tri dobiju poruku poslanu na prodaja@domena.hr, tri kopije istoga maila na svakom računalu.

Jebga, cilj ovako nečega je da ako jedan korisnik ne radi jedan dan, da mail preuzme drugi korisnik koji radi taj dan.

 

Nema veze koliko računala tj. klijenata netko čita isti mailbox na serveru putem POP3. Svaki e-mail klijent ima svoj indeks poruka i sam označava pročitane poruke na PC-u na kojem se čita mail. Ako si na jednom računalu pročitao mail, na drugom je ta poruka nepročitana onda je na tim računalima poruka tako i označena. Sve to vrijedi za POP. Radim to svakodnevno i sve štima.

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.12.2021 21:11 (zelenapaprika).
5 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
mzopg kaže...

Računaj da kod IMAPa svi mailovi stoje na serveru i sinkroniziraju se između njega i svih klijenata, pa ako se mailovi ne arhiviraju vrlo brzo će ponestati prostora na serveru, što znači veća cijena hostinga.

 


Kolega ne slažem se sa prvim navodom, što više Thunderbird je puno bolji izbor od starijih Outlook verzija koje većina korisnika koristi jer su ili došli uz stare Windowse ili uz staru verziju Officea. Te verzije Outlooka nisu predviđene za današnji mail promet i baze im često pucaju i vidio sam puno situacija gdje korisnici jedan dan upale Outlook i shvate da im u njemu nema niti jednog maila.

 

Mozilla aktivno podržava i razvija Thunderbird, redovito stižu nove verzije, nadogradnje, zakrpe. Trenutno imamo Thunderbird na barem stotinjak računala i svugdje radi bez ikakvih problema.

 

 I kod POP-a netko na kraju mora pobrisati stare mailove da se ne zapuni zakupljeni prostor. Samo je pitanje, tko je taj koji će obrisati stare poruke, sve ili samo do nekog datuma i sl.

 

Svaka verzija Outlooka ima ograničenje veličine PST filea (POP varijanta): "By default, a Unicode pst-file or ost-file can grow as large as 20GB in Outlook 2007 and 50GB in Outlook 2010, 2013, 2016, 2019 and Office 365." (https://www.msoutlook.info/question/852). NTu je uvijek backup. Neki backup software koji će po rasporedu kopirati PST na sigurno onoliko često koliko to korisnik odredi. Ni IMAP nije loš, ako je to izbor korisnika. I opet netko treba počistiti stari mail. Sve ovisi koliko netko prima i šalje mailova i koje su veličine.

 

Thunderbird je jedno vrijeme imao neizvjesnu sudbinu: "Thunderbird's future has been on shaky ground for a number of years. Mozilla dropped development on the email client in 2015, saying that it would only deliver security and maintenance updates in the future." (https://www.theregister.com/2020/01/30/mozilla_thunderbird_has_a_new_nest/).

 

 

5 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Valentin17 kaže...
mzopg kaže...

Ma do problema dolazi na šest računala, tri rade sa adresom prodaja@domena.hr, tri rade sa nabava@domena.hr, ih šest računala imaju svoje račune npr. pero.peric@domena.hr, na tu adresu se preusmjeravaju mailovi poslani na prodaja@domena.hr,

ne mogu postaviti isti račun na sva računala jer mailovi dolaze i na npr. adresu pero.peric@domena.hr, a preusmjeravanje sa adrese prodaja@domena.hr na adrese

npr. pero.peric@domena.hr, ivan.horvat@domena.hr, maja...@domena.hr moraju biti jer ako danas nema Pere, poslani mail će preuzeti Ivan ili Maja.

Po tome jedino riješenje je IMAP račun.

 U slučaju POP3, postoji par varijanti.

 

Mail može biti proslijeđen na adrese pero, ivan i maja i svo troje imaju stvarni account, svaki sa svojim mailboxom u koji automatski svima stižu poruke proslijeđene s prodaja@domena.hr. Problem je u tome da kada netko od ovo troje odgovori, ostali to ne vide, osim ako se kod odgovaranja ne stavi prodaja@domena.hr u Cc: ili Bcc: da i ivan i maja vide da je pero odgovorio. Nije spretno ali je itekako moguće i to se radi kada više ljudi komunicira o istoj temi.

 

U slučaju aliasa, svi koriste zajednički account prodaja@domena.hr ali imaju svoje aliase pero@, ivan@ i maja@. U tom slučaju mogu odgovoriti na mail sa svojeg aliasa ali se u polju from u Outlooku vidi: Prodaja <prodaja@domena.hr>; on behalf of; pero.peric@domena.hr. To sam upravo napravio na poslu poslavši mail s aliasa (pero.peric) putem glavnog accounta (prodaja). Nespretno, ali moguće.

 

Posebno je nespretno koordinirati više ljudi kod odgovaranja, pa ih sve moraš naučiti da stave ostalo dvoje u Cc: ili Bcc: ili barem prodaja@domena.hr u Cc: ili Bcc:, pa će odgovor biti proslijeđen ivanu i maju. Pero odgovara na upit kupca, a stavlja ivana i maju ili prodaja@domena.hr u Cc: ili Bcc: I to se uredno radi svakodnevno.

 

Pogledaj dobro što nudi IMAP, pa odluči je li to bolji POP ili IMAP.

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.12.2021 21:10 (zelenapaprika).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
Valentin17 kaže...
mzopg kaže...

Ma do problema dolazi na šest računala, tri rade sa adresom prodaja@domena.hr, tri rade sa nabava@domena.hr, ih šest računala imaju svoje račune npr. pero.peric@domena.hr, na tu adresu se preusmjeravaju mailovi poslani na prodaja@domena.hr,

ne mogu postaviti isti račun na sva računala jer mailovi dolaze i na npr. adresu pero.peric@domena.hr, a preusmjeravanje sa adrese prodaja@domena.hr na adrese

npr. pero.peric@domena.hr, ivan.horvat@domena.hr, maja...@domena.hr moraju biti jer ako danas nema Pere, poslani mail će preuzeti Ivan ili Maja.

Po tome jedino riješenje je IMAP račun.

 

Pitanje, ako obrištem taj fail, zar mi neće u tom slučaju ponovno povući sve mailove koji su na serveru?

A čudno mi je to, problem identičan je na šest različitih računala, neka nadograđuju Thunderbird već ne znam koliko verzija, a neka su instalacije stare možda šest mjeseci.

Ok, znači imaš ovako:

 

prodaja@domena.hr (forwarder) -≥ pero.peric@domena.hr (mail acc.), maja.majic@domena.hr (mail acc.), ante.antic@domena.hr (mail acc.)

nabava@domena.hr (forwarder) -≥ mate.matic@domena.hr (mail acc.), iva.ivic@domena.hr (mail acc.), ana.anic@domena.hr (mail acc.)

 

I to je ok, s tim da kad oni odgovaraju odgovor stiže sa njihovih mail adresa (osim ako nije drugačije upisano pod "from", ali to može prouzročiti niz drugih problema i nije preporučivo).

 

E sad bi ti trebao napisati što točno želiš da bi ti se mogao dati koristan savjet. Ovo što imaš mora raditi, nedostaci su kao što sam već spomenuo odgovaranje ide sa npr. pero.peric, a ne sa prodaja@ ili nabava@. Drugi potencijalni nedostatak je što onaj tko sve to nadzire nema uvid u njihovu poslanu poštu, znači ne zna je li Pero odgovorio ili nije, za tako nešto ti treba IMAP ili korištenje cc i bcc kopija, ali to opet nije najbolje i najpouzdanije riješenje, ali može poslužiti.

 

Ovo za Thunderbird te nisam najbolje shvatio, jesu li nadograđeni na zadnje verzije? Je li postavljeno korištenje TLSa za dolazni i odlazni mail server?

 

Ako obrišeš file teoretski bi ti trebao preuzeti sve mailove koje imaš na serveru, ali ako imaš podešeno brisanje nakon 14 dana onda ne bi trebao imati previše mailova.

 

O kojoj uopće količini mailova pričamo? Čisto da znam napisati dodatne savjete kako bi se sačuvala baza podataka.

 

ihush kaže...

ne, nije jedino. .. tj 'najgore', najbolje je fwd s jednog maila svima koji mogu prezueti-obaviti posao, tj uvjek se može desiti da netko nešto zaboravi, da ga nema, umro.. crklo računalo itd. i može biti jako važno da ostali koji to mogu preuzeti dobiju obavijest.. tj kriterij da će svatko odrađivati svoj mail, ali da će dobijati svi sve.. je 'bolji' ... ili ovisi o firmi, odnosima, potrebi.

 

-imap, prednost za npr webmail, kao gmail i sl + mobač itd..

-pop, za klasičan mail, s kojim ti dalje radiš sve što treba, backup-arhiva i ostalo.. kao u odlomku iznad, tj može biti važno ne ovisiti o recimo dostupnosti servera, npr ako padne google i sl. mada tad svi imamo problema s internetom-mrežom.. jer je sve previše povezano. + za firme i sigurnost, pogotovo tip podataka koji može biti važan, zaštićen itd. da ne drži takve podatke 'negdje u oblaku'.. pa čitava irelandija služi kao mail server za usa+uk iz razloga jurisdikcije i sl. .. jednom obrisan pop je obrisan, imap nije.. može biti važno (onom kome je, ili je nevažno većini) .. :) .. .tj većini je sporedno koji mail, važno da radi...

 Teoretski POP3 može koristiti preko webmaila, naravno vidjeti će samo mailove koje ostavlja na serveru, ovisno o postavkama prilikom preuzimanja mailova to može biti "svi mailovi" ili "mailovi unazad zadnjih xx dana".

 

zelenapaprika kaže...
mzopg kaže...

Računaj da kod IMAPa svi mailovi stoje na serveru i sinkroniziraju se između njega i svih klijenata, pa ako se mailovi ne arhiviraju vrlo brzo će ponestati prostora na serveru, što znači veća cijena hostinga.

 


Kolega ne slažem se sa prvim navodom, što više Thunderbird je puno bolji izbor od starijih Outlook verzija koje većina korisnika koristi jer su ili došli uz stare Windowse ili uz staru verziju Officea. Te verzije Outlooka nisu predviđene za današnji mail promet i baze im često pucaju i vidio sam puno situacija gdje korisnici jedan dan upale Outlook i shvate da im u njemu nema niti jednog maila.

 

Mozilla aktivno podržava i razvija Thunderbird, redovito stižu nove verzije, nadogradnje, zakrpe. Trenutno imamo Thunderbird na barem stotinjak računala i svugdje radi bez ikakvih problema.

 

 I kod POP-a netko na kraju mora pobrisati stare mailove da se ne zapuni zakupljeni prostor. Samo je pitanje, tko je taj koji će obrisati stare poruke, sve ili samo do nekog datuma i sl.

 

Svaka verzija Outlooka ima ograničenje veličine PST filea (POP varijanta): "By default, a Unicode pst-file or ost-file can grow as large as 20GB in Outlook 2007 and 50GB in Outlook 2010, 2013, 2016, 2019 and Office 365." (https://www.msoutlook.info/question/852). NTu je uvijek backup. Neki backup software koji će po rasporedu kopirati PST na sigurno onoliko često koliko to korisnik odredi. Ni IMAP nije loš, ako je to izbor korisnika. I opet netko treba počistiti stari mail. Sve ovisi koliko netko prima i šalje mailova i koje su veličine.

 

Thunderbird je jedno vrijeme imao neizvjesnu sudbinu: "Thunderbird's future has been on shaky ground for a number of years. Mozilla dropped development on the email client in 2015, saying that it would only deliver security and maintenance updates in the future." (https://www.theregister.com/2020/01/30/mozilla_thunderbird_has_a_new_nest/).

 

 

 Istina, ali kod POP3 to obično odrađuje automatski "mehanizam" preko opcije "leave a message on server for xx days", obično je 14 dana sasvim dovoljno.

14 godina
offline
Re: Thunderbird - dupli mailovi
mzopg kaže...

Ok, znači imaš ovako:

 

prodaja@domena.hr (forwarder) -≥ pero.peric@domena.hr (mail acc.), maja.majic@domena.hr (mail acc.), ante.antic@domena.hr (mail acc.)

nabava@domena.hr (forwarder) -≥ mate.matic@domena.hr (mail acc.), iva.ivic@domena.hr (mail acc.), ana.anic@domena.hr (mail acc.)

 

I to je ok, s tim da kad oni odgovaraju odgovor stiže sa njihovih mail adresa (osim ako nije drugačije upisano pod "from", ali to može prouzročiti niz drugih problema i nije preporučivo).

 

E sad bi ti trebao napisati što točno želiš da bi ti se mogao dati koristan savjet. Ovo što imaš mora raditi, nedostaci su kao što sam već spomenuo odgovaranje ide sa npr. pero.peric, a ne sa prodaja@ ili nabava@. Drugi potencijalni nedostatak je što onaj tko sve to nadzire nema uvid u njihovu poslanu poštu, znači ne zna je li Pero odgovorio ili nije, za tako nešto ti treba IMAP ili korištenje cc i bcc kopija, ali to opet nije najbolje i najpouzdanije riješenje, ali može poslužiti.

 

Ovo za Thunderbird te nisam najbolje shvatio, jesu li nadograđeni na zadnje verzije? Je li postavljeno korištenje TLSa za dolazni i odlazni mail server?

 

Ako obrišeš file teoretski bi ti trebao preuzeti sve mailove koje imaš na serveru, ali ako imaš podešeno brisanje nakon 14 dana onda ne bi trebao imati previše mailova.

 

O kojoj uopće količini mailova pričamo? Čisto da znam napisati dodatne savjete kako bi se sačuvala baza podataka.

Tako je posloženo kako si napisao. Adresa za odgovor je baš ova prodaja@domena.hr jer ovaj kome se odgovara zna samo da komunicira sa prodajom,

pa tko god od kolega mu odgovorio, njemu je to prodaja@domena.hr.

Thunderbird je nadograđen na zadnju verziju dostupnu, nadogradnje sve su na auto i tu nema problema.

Ma vjerujem da se ovdje radi o nekih možda čak i preko 100 mailova, mogu ih obrisati preko remove duplicates addona za thunderbird jer će biti dupli.

Intel ljubitelj, život dajem, ali na Intel ne dam. :D
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice