Razvoj TXT igre na poteze u C++

poruka: 89
|
čitano: 13.369
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++

-

DUMP udruga mladih programera
Poruka je uređivana zadnji put pon 21.3.2011 17:49 (Fearless).
15 godina
odjavljen
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
Fearless kaže...


btw, pozdrav Dump hejterima, volimo vas :-*

DUMP hejteri(//small heart) DUMP, DUMP(//big heart) DUMP hejteri.

Pokretači teme i ini koji to nisu, svima držim palčeve.Mala ideja, zašto sam razvoj, algoritam i kod nebi objavljivali ovdje?Možda neko iz redakcije prepozna entuzijazam, i pomogne vam.Malo je bilo prepucavanja na relaciji član MS partner programa i onaj koji nema za skupe razvojne alate(ponekad za to kažu C++), ali vidim da će se iz idej eroditi nešto.

 

Svi, samo naprijed.

17 godina
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

Fearless... isto si malo prebahat za svoje godine. Ka sta je Buffer reka... ni neznas profil ljudi po forumu. Nisu svi mulci koji uce hello world. A to sto si u DAMPu... super. Ali ne toliko super.


Ali ipak se slazem sa tobom u dosta stvari. Pogotovo kao sto si reka C++ vs .Net = zlica vs bager. Samo to ljudi nikako da skuze. Ali takodjer, neosnovano podcjenjujes C++. Sve ima svoju primjenu.

Idemo kod Petre Sanader na party... nema joj staroga doma!
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.1.2011 9:51 (tnakir).
 
6 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
Fearless kaže...
Basecamp ima free varijantu i ludilo je, stvarno je mrak. Placena ima jos neke statse ovo ono.

SVN je "protokol" za kolaboraciju na projektima, isto je luda stvar. Googlaj, nemogu tipkat sve sad, na mobu san i ladno je.

Nisan offline :)

Team Foundation je puno bolji za integraciju sa Visual Studiom i puno bolje radi sve skupa. Tako da ako programiraš u C#-u, onda bi morao to koristiti

tnakir kaže...

Fearless... isto si malo prebahat za svoje godine. Ka sta je Buffer reka... ni neznas profil ljudi po forumu. Nisu svi mulci koji uce hello world. A to sto si u DAMPu... super. Ali ne toliko super.


Ali ipak se slazem sa tobom u dosta stvari. Pogotovo kao sto si reka C++ vs .Net = zlica vs bager. Samo to ljudi nikako da skuze. Ali takodjer, neosnovano podcjenjujes C++. Sve ima svoju primjenu.

Jep dečko jest malo prebahat, ali molim te (znam da si iz dalmacije), nemoj početi i ti "ikati"

 

Kak bi unda bilo da ve ja počnem frtiljiti tu na svojim domaćim.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
17 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

Moj prijedlog je da igru radite u Javi, da naglasak stavite na AI, da ju objavite kao Apache/GPL i hostate na sourceforgeu ili tako nečem. Ovo je i tako vježba za mozak, a ne neko dizajnersko preseravanje.

Kasnije ćete ju lako portati na Android ako dobro ispadne. 

 

Fearless - nadam se da Bug ne briše postove - da se možeš čitati i crveniti za jedno 10 godina:)

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
funat kaže...

Moj prijedlog je da igru radite u Javi, da naglasak stavite na AI, da ju objavite kao Apache/GPL i hostate na sourceforgeu ili tako nečem. Ovo je i tako vježba za mozak, a ne neko dizajnersko preseravanje.

Kasnije ćete ju lako portati na Android ako dobro ispadne. 

 

Fearless - nadam se da Bug ne briše postove - da se možeš čitati i crveniti za jedno 10 godina:)

 

A sad... ko zna Javu???

LOL...

Thnx na prijedlogu al mislim da nitko od sadašnje ekipe nezna Javu...

 

I Am Making New Bot Coded From Scratch In C++. But I Don't Know How To Code.
17 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

Java/C#/C - koja je razlika? Sintaksa je ista, uključiš pakete/namespace/header fileove i deri. Sve je to isto - treba ti 3 dana prilagodbe i ideš dalje. 

Uostalom - dok riješiš 2 segmentation faulta u C++-u, u Javi ćeš napravit pol programa:D

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
funat kaže...

Java/C#/C - koja je razlika? Sintaksa je ista, uključiš pakete/namespace/header fileove i deri. Sve je to isto - treba ti 3 dana prilagodbe i ideš dalje. 

Uostalom - dok riješiš 2 segmentation faulta u C++-u, u Javi ćeš napravit pol programa:D

Znaš li ti radit u Javi?

I Am Making New Bot Coded From Scratch In C++. But I Don't Know How To Code.
17 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

znam, iako mi je primarni jezik C#. ali vjeruj mi da nema razlike. C# ima neke codesugar ključne riječi (event, delegate, dynamic) koje se u Javi riješavaju kroz bazne klase, ali kad dođe do kodiranja nema razlike.

možete trošiti i C# (GTK), pa portati na Mono, a Miguel nam i tako sprema MonoDroid pa će valjda jednom raditi i na mom Galaxiju;)

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
funat kaže...

znam, iako mi je primarni jezik C#. ali vjeruj mi da nema razlike. C# ima neke codesugar ključne riječi (event, delegate, dynamic) koje se u Javi riješavaju kroz bazne klase, ali kad dođe do kodiranja nema razlike.

možete trošiti i C# (GTK), pa portati na Mono, a Miguel nam i tako sprema MonoDroid pa će valjda jednom raditi i na mom Galaxiju;)

bi li se htio priključiti grupici?

I Am Making New Bot Coded From Scratch In C++. But I Don't Know How To Code.
17 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

volio bih, ali pun sam do brat bratu kraja 2. mjeseca s projektima, a možda i duže ("planiramo baš zato što nikad ništa ne ide po planu").

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
dado2202 kaže...

... ali molim te (znam da si iz dalmacije), nemoj početi i ti "ikati"

 

Kak bi unda bilo da ve ja počnem frtiljiti tu na svojim domaćim.

Necu, ne brini :) Ja sam malo normalniji od decka. Mene je pubertet prosao :)

Idemo kod Petre Sanader na party... nema joj staroga doma!
17 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

<trollmode>
Ja volim Objective-C. I, C++ je toliko katastrofalno loš da mi nikako nismo mogli napisati ijednu igru u njemu.

Sa štovanjem, član jedne od najboljih udruga za darovite mlade informatičare
</trollmode>

Ok boys, feed me.

the evil programming mastermind
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.1.2011 15:20 (ivucica).
 
6 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++

@Ivucica: saces bre da naj***s

 

Ontopic:

Jel' ovo mrtvo, radi li se ista na tome? Hoce li si autor ove teme dozvoliti da zavrsi ovako?

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.1.2011 19:45 (rustweaver).
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
ivucica kaže...

<trollmode>
Ja volim Objective-C. I, C++ je toliko katastrofalno loš da mi nikako nismo mogli napisati ijednu igru u njemu.

Sa štovanjem, član jedne od najboljih udruga za darovite mlade informatičare
</trollmode>

Ok boys, feed me.

LOL... daroviti informatičari a nemogu napisat igru... LOL

rustweaver kaže...

@Ivucica: saces bre da naj***s

 

Ontopic:

Jel' ovo mrtvo, radi li se ista na tome? Hoce li si autor ove teme dozvoliti da zavrsi ovako?

Nije mrtvo... bez brige... želiš se možda priključit?

Isprogramirat ću igricu na kojoj ću zaraditi milione. Ali ne znam programirati.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++

Ne mogu se prikljuciti, sve da i zelim, ako ne postoje nikakvi dizajn dokumenti, ti si mastermind, mogao bi barem to napisati. {#}

 

Tvoj originalni opis igre nije ni izbliza dovoljno detaljan, to je OK da bi opisao forumasima ukratko o cemu je igra ali nije dovoljno ljudima koji rade na igri, oni trebaju nesto puno detaljnije od toga.

 

Pali notepad i pisi... do najsitnijih detalja.

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.1.2011 20:25 (rustweaver).
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
rustweaver kaže...

Ne mogu se prikljuciti, sve da i zelim, ako ne postoje nikakvi dizajn dokumenti, ti si mastermind, mogao bi barem to napisati. {#}

 

Tvoj originalni opis igre nije ni izbliza dovoljno detaljan, to je OK da bi opisao forumasima ukratko o cemu je igra ali nije dovoljno ljudima koji rade na igri, oni trebaju nesto puno detaljnije od toga.

 

Pali notepad i pisi... do najsitnijih detalja.

Eto sad za sve koji se žele priključiti:

 

U igri su dvije vrste bodova: akcijski i istraživački.

Akcijski služe za: sabotažu, nuklearni pokus, vojnu vježbu.

Istraživački služe sa: razvoj industrije, razvoj znanosti, svemirski program.

Glavni cilj igre je: sa svemirskim programom doći do lvl 100.

sad trebam nekog da napiše AI.

Ako ima još pitanja vezanih uz razvoj javite...

 

Isprogramirat ću igricu na kojoj ću zaraditi milione. Ali ne znam programirati.
14 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

{#}Samo se svađate.

 
0 5 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
CodEA kaže...

{#}Samo se svađate.

{#} Dečko je odlučio napraviti igru, i svaka mu čast na trudu a zbog ovih par "pametnih" postova ne isplati se zatvarati temu i osobno ne vidim razlog, a ukoliko ti se ne sviđaju ti autori samo klikni Ignoriraj autora i problem rješen.

 

15 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
beno101 kaže...

Eto sad za sve koji se žele priključiti:

 

U igri su dvije vrste bodova: akcijski i istraživački.

Akcijski služe za: sabotažu, nuklearni pokus, vojnu vježbu.

Istraživački služe sa: razvoj industrije, razvoj znanosti, svemirski program.

Glavni cilj igre je: sa svemirskim programom doći do lvl 100.

sad trebam nekog da napiše AI.

Ako ima još pitanja vezanih uz razvoj javite...

 

Koliko kojih bodova dobivas na pocetku? Kako uopce stjeces te bodove tokom igre. Razvoj industrije, kakve industrije? Sto tocno ta industrija sve radi u igri. Znanost? Sto tocno ta znanost sve omogucava...

Sabotaza. Sto sve mogu sabotirati? Moze li ta sabotaza ne uspjeti, i ako mi ne uspije kakve su poslijedice? Sto tocno znaci nuklearni pokus, nosi li mi on nekakve bodove ili mi omogucava da bacam atomske bombe uokolo, ili gradim nuklearne elektrane...

 

Vidis kako sve trebas u detalje, nemoj misliti da te yebem jer mi to nije cilj. Nego te zelim natjerati da sve (i tu mislim SVE) razradis na papiru i da imas tocan plan pravila igre i njenih mogucnosti. Ako ja sad krenem pisati igru po ovome sto si ti zadao to ce biti vise moja igra nego tvoja, jer cu vlastitom mastom morati popunjavati rupe koje nedostaju. Zelis li to?

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
15 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

Benjamin, šta kažeš da ja objavim moj core ovdje, da ljudi isprogramiraju AI?

Ja sam već gotov skoror sve, imam razrede za jednostavno dodavanje akcije (npr sabotaza) i gospodarstava (znanost, indust...) i razred nacija u kojemu se to programira. još par pomoćnih razred (za izbornik) i funkcije za jednostavna da-ne pitanja - koje ne rade :( . Uglavnom, sve glatko radi (cjene nadogradnji sam izmislio) samo fali user interface i AI.

Da objavim?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++

Ajde... da i to vidimo... :P

Isprogramirat ću igricu na kojoj ću zaraditi milione. Ali ne znam programirati.
15 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
King of Games kaže...

Skinuo, sad se malo igram s time. Uf koliko klasa, ovo ce me natjerati da malo bolje naucim C++ xD

 

Prva primjedba je sto je sve u istoj source datoteci, svaka klasa i njene pripadajuce metode bi trebala biti definirana u svojoj vlastitoj source datoteci (radi preglednosti)

 

Inace, pitanjeDaNe i pitanjeDaNatrag nisu razredi (klase), nego funkcije (ili kako ih C++ naziva, metode)

ja bih to razbio na jos vise manjih funkcija, pogotovo ono sto se vrti u glavnoj petlji... bumo vidli hocu li nesto pametno dodati u to, ako budem dobijete cijeli kôd zajedno sa mojim izmjenama, naravno.

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
15 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

@rustweaver

hvala što si bacio pogled!

@nisu klase već su funkcije:Ovako, znam da ovo nisu razredi (jesam li uopće rekao da jesu?)

@razdvoji u više datoteka: Neznam odvojiti u datoteke. Napravi ti ako želiš.

@trebalo bi dodat više funkcija: Koje funkcije naprimjer?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
King of Games kaže...
@nisu klase već su funkcije:Ovako, znam da ovo nisu razredi (jesam li uopće rekao da jesu?)

Stoji u komentaru u kôdu, ali nije bitno, to je samo semantika.

 

King of Games kaže...
@razdvoji u više datoteka: Neznam odvojiti u datoteke. Napravi ti ako želiš.

Nije tesko, budem.

 

King of Games kaže...
@trebalo bi dodat više funkcija: Koje funkcije naprimjer?

Nisam rekao da treba vise funkcija, nego bih onu kobasicu u glavnoj petlji razbio na vise funkcija, tako da glavna petlja ne izgleda tako natrpano ;)

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
15 godina
neaktivan
offline
Razvoj TXT igre na poteze u C++

ahaaa dakle main razbiti u više funkcija! briljantno! nisam ni znao da se to radi. super.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
beno101 kaže...
ivucica kaže...

<trollmode>
Ja volim Objective-C. I, C++ je toliko katastrofalno loš da mi nikako nismo mogli napisati ijednu igru u njemu.

Sa štovanjem, član jedne od najboljih udruga za darovite mlade informatičare
</trollmode>

Ok boys, feed me.

LOL... daroviti informatičari a nemogu napisat igru... LOL

beno101, post je bio u podršku tebi, firma nema veze s udrugama, a u firmi sve najnovije igre radimo s C++. Također, ponekad treba prepoznati sarkazam :-)

Živio, i dabogda ti igra dobro napredovala :-)
the evil programming mastermind
15 godina
protjeran
offline
RE: Razvoj TXT igre na poteze u C++
ivucica kaže...
beno101, post je bio u podršku tebi, firma nema veze s udrugama, a u firmi sve najnovije igre radimo s C++. Također, ponekad treba prepoznati sarkazam :-)

Živio, i dabogda ti igra dobro napredovala :-)

Ma skužio to tek malo poslije.

A odma se izlanuo. {#}

Hvala!

Ja sam toliko zakon da mi potpis opće ne treba. I ako komentirate moj potpis (kojeg nemam) bacit ću nuklearku na Vas bez da je aktiviram!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice