veliki sam početnik u c++ programiranju. samo bi mi trebao netko napisati program u kojem idu dva inputa (dva broja) i znak za računsku radnju. npr:
ja upišem 2 onda 3 i onda * i program pomnoži 2 i 3. Hvala!
veliki sam početnik u c++ programiranju. samo bi mi trebao netko napisati program u kojem idu dva inputa (dva broja) i znak za računsku radnju. npr:
ja upišem 2 onda 3 i onda * i program pomnoži 2 i 3. Hvala!
#include <iostream>
#include <cstdlib>
using namespace::std;
int main()
{
int broj1, broj2;
char racunska_operacija;
cout << "Unesi prvi broj: ";
cin >> broj1;
cout << "\nUnesi racunsku operaciju [+ - * /] ";
cin >> racunska_operacija;
cout << "\nUnesi drugi broj: ";
cin >> broj2;
switch (racunska_operacija)
{
case '+':
cout << broj1+broj2 << endl;
break;
case '-':
cout << broj1-broj2 << endl;
break;
case '*':
cout << broj1*broj2 << endl;
break;
case '/':
cout << broj1/broj2 << endl;
break;
default:
cout << "\nPogreska pri odabiru racunske operacije\n";
break;
}
system("pause");
return 0;
}
Uzmi radije neku knjigu i radi po njoj. Jer ako ne znaš to napraviti, onda ne znaš ni osnove osnova od osnova.
Imaš broj1, broj2 i operacija. I onda imaš - ako je operacija=="+", rezultat = broj1 + broj2. Ako je operacija=="-", rezultat = broj1 - broj2. Itd.
Edit - rusty, rusty - pusti ga nek se malo prvo sam oznoji. Daj mu opis kako to napraviti, daj mu pseudokod pa nek prvo sam proba, jer zbilja nema smisla da se tako jednostavni zadaci "rješavaju" na forumu.
Pa ovakvo nesto bi procitao i na prvim stranicama knjige, to su osnove osnova. Necu mu ja tu objasnjavati koja linija cemu sluzi, za to ima knjigu. Ovo je samo da mu ubrzam proces ucenja, da shvati koliko je knjiga nezamjenjiva :D
Ne znam kako bi mu uopce napisao pseudokod za nesto ovako jednostavno, a da pri tome prakticki ne rijesim zadatak...