Po čemu je tako dobar Intel i7?

poruka: 49
|
čitano: 7.078
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan

A što je ta voltaža?Ja sam početnik u OC-u,jednom sam laptop skoro spržio s OC-om :D

Punk's not dead!!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
RE: Po čemu je tako dobar Intel i7?
Oly_E3 kaže...

Uglavnom na stocku bez problema možeš ga staviti na 3.3-3.5GHz i kada se tržište sa after-market hladnjacima za socket 1366 stabilizira onda vidiš koji ti najviše paše i uzmeš si

Evo ja na pre-visokih 1.6V sa 65nm procesorom u idleu (mirovanju) imam 42C, a u loadu (opterećenju) 65C sa ne tako skupim (nije high-end cooler), ali jako dobrim hladnjakom; Coolermaster Gemin II S

Neznam bas more li do 3.5 sa stockom, ali ja nebi isao vise od 3.0Ghz, mislim nema potrebe, 1 sec prije ili poslje u obradi!

I don't care...
16 godina
markoal kaže...
Oly_E3 kaže...

Uglavnom na stocku bez problema možeš ga staviti na 3.3-3.5GHz i kada se tržište sa after-market hladnjacima za socket 1366 stabilizira onda vidiš koji ti najviše paše i uzmeš si

Evo ja na pre-visokih 1.6V sa 65nm procesorom u idleu (mirovanju) imam 42C, a u loadu (opterećenju) 65C sa ne tako skupim (nije high-end cooler), ali jako dobrim hladnjakom; Coolermaster Gemin II S

Neznam bas more li do 3.5 sa stockom, ali ja nebi isao vise od 3.0Ghz, mislim nema potrebe, 1 sec prije ili poslje u obradi!

ima markoal pravo, ja ti govorim iz vlastitog iskustva, imam 920 i radi sve i PREdobro, sad sam isbrobao GTA IV, odusevljen sam, a nisam ga ni malo klokao!!! jednio sta mi je grafa usko grlo, al nisam imao izbora!!

Potpis: JA
Poruka je uređivana zadnji put ned 28.6.2009 13:27 (Tionio).
16 godina
neaktivan
emerik kaže...
doctor_crash kaže...

Evo ja osobno nerazumijem po čemu je tak dobar Intel i7?

Ako mi neko može odgovorit neznam dali bi to možda uzo il ne pa ako mi

može pomoć??'