Savjetovanje oko servisa

poruka: 11
|
čitano: 2.645
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Savjetovanje oko servisa

Daklem,

imam jedno kratko pitanje u vezi situacije koju su mi priredili na servisu. 
Dao sam laptop (koji je pod garancijom još pune dvije godine) na servis jer mu je temperatura u idleu prelazila 70 stupnjeva i jer se redovito gasio. Prašnjav nije bio, radio je normalno, ali s prevelikom temperaturom (znam da se laptopi griju, al da se gasi u Idleu, to nije u redu, stoga sam se pozvao na garanciju koja traje 3 godine).

Radi se o dućanu Links, al službeni servis za Dell laptop je Asbis i oni su prosljedili njima.

Jučer su me zvali sa servisa da mogu doći preuzeti laptop i da imam platiti 200kn radi termovodljive paste koje su promjenili.

LOL

 

Molim vas da me savjetujete što mi je dalje činiti, jer ja ne planiram njima platiti 200kn za pastu koja košta 30kn i koju su promjenili na svoju ruku, a ako se ne varam servis je DUŽAN nazvati me i reči što su otkrili i pitati me dali želim da mi rade to i po kojoj cjeni. A ne nazvati nakon obavljenog posla i reci mi plati....

jos laptop koji je pod jamstvom

 

Postoji li nekakav zakon o potrošačima koji govori o ovome? Što mi je činiti? Što bi vi napravili na mom mjestu? 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Savjetovanje oko servisa

Servis ne treba tvoj pristanak za popravak ukoliko je cijena popravka ispod 500kn.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Savjetovanje oko servisa

Ma jel bogati di to pise?

Uostalom proizvod je pod garancijom, znaci mora se napravit sve da bi proizvod i radio, za kojeg GARANTIRAJU... a ako vec nesto ne pokriva garancija, onda bi valjda trebali pitat dal da to rade ili ne....

nema logike

16 godina
neaktivan
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
Alucard kaže...

Ma jel bogati di to pise?

Uostalom proizvod je pod garancijom, znaci mora se napravit sve da bi proizvod i radio, za kojeg GARANTIRAJU... a ako vec nesto ne pokriva garancija, onda bi valjda trebali pitat dal da to rade ili ne....

nema logike

Pitanje je koliko je točno prošlo od kupnje laptopa.

 

Naime, Dell ima pomalo čudljivo jamstvo koje u trajanju od 3 godine zapravno ne funkcionira kako bi čovjek očekivao. Radi se o tome da je full jamstvo (pokriva sve troškove popravka, te rada servisa) aktivno samo tokom prve godine jamstva. Tokom druge i trece godine jamstva isto pokriva samo dijelove, dok se sve ostalo, a u ovom slučaju je to termalna pasta, te rad servisa, naplaćuje.

 

Pozdraf....

Zed's dead baby, Zed's dead...
14 godina
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
Sphynx kaže...

Pitanje je koliko je točno prošlo od kupnje laptopa.

 

Naime, Dell ima pomalo čudljivo jamstvo koje u trajanju od 3 godine zapravno ne funkcionira kako bi čovjek očekivao. Radi se o tome da je full jamstvo (pokriva sve troškove popravka, te rada servisa) aktivno samo tokom prve godine jamstva. Tokom druge i trece godine jamstva isto pokriva samo dijelove, dok se sve ostalo, a u ovom slučaju je to termalna pasta, te rad servisa, naplaćuje.

 

Pozdraf....

Upravo tako, malo p_ederski s njihove strane. Na ovu činjenicu me upozorio dobavljač IT opreme kod nabavke zadnjeg laptopa pa sam se odlučio na Lenovo (umjesto Della) kod kojeg dobiješ 1 godinu jamstva ali imaš opciju dokupa još 2 godine (tijekom prve godine).

Stručnjak za odmaganje...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
mario.L_hr kaže...
Sphynx kaže...

Pitanje je koliko je točno prošlo od kupnje laptopa.

 

Naime, Dell ima pomalo čudljivo jamstvo koje u trajanju od 3 godine zapravno ne funkcionira kako bi čovjek očekivao. Radi se o tome da je full jamstvo (pokriva sve troškove popravka, te rada servisa) aktivno samo tokom prve godine jamstva. Tokom druge i trece godine jamstva isto pokriva samo dijelove, dok se sve ostalo, a u ovom slučaju je to termalna pasta, te rad servisa, naplaćuje.

 

Pozdraf....

Upravo tako, malo p_ederski s njihove strane. Na ovu činjenicu me upozorio dobavljač IT opreme kod nabavke zadnjeg laptopa pa sam se odlučio na Lenovo (umjesto Della) kod kojeg dobiješ 1 godinu jamstva ali imaš opciju dokupa još 2 godine (tijekom prve godine).

Ja bih rekao da je to jako veliki problem, pogotovo jer to nigdje u uvjetima jamstva ne piše i onda ako covjeka ne upozoris, sami problemi nastanu oko toga....

Zed's dead baby, Zed's dead...
14 godina
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
Sphynx kaže...

Ja bih rekao da je to jako veliki problem, pogotovo jer to nigdje u uvjetima jamstva ne piše i onda ako covjeka ne upozoris, sami problemi nastanu oko toga....

Ali zato moraš biti informiran, ako pitaš trgovca on će ti (tj morao bi) to reći. Po meni je to navlakuša, poštenije je ono što rade ostali doplati cca 500 kn i imaš tri godine jamstva ali punog materijal + rad.

Stručnjak za odmaganje...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
mario.L_hr kaže...
Sphynx kaže...

Ja bih rekao da je to jako veliki problem, pogotovo jer to nigdje u uvjetima jamstva ne piše i onda ako covjeka ne upozoris, sami problemi nastanu oko toga....

Ali zato moraš biti informiran, ako pitaš trgovca on će ti (tj morao bi) to reći. Po meni je to navlakuša, poštenije je ono što rade ostali doplati cca 500 kn i imaš tri godine jamstva ali punog materijal + rad.

Problem je sto trgovci to ne znaju (s obzirom da radim u bransi) jer to nigdje ne pise, a dell to ne komunicira prema van...

Zed's dead baby, Zed's dead...
14 godina
offline
Re: Savjetovanje oko servisa
Sphynx kaže...

Problem je sto trgovci to ne znaju (s obzirom da radim u bransi) jer to nigdje ne pise, a dell to ne komunicira prema van...

Onda je moj dobavljač jako dobro informiran.

Stručnjak za odmaganje...
13 godina
offline
Savjetovanje oko servisa

decki malo ste odlutali od teme covjeka zanima dali da plati ili ne ja imam isto dellov laptop i upozoren sam na garanciju od 1god koja ukljucije pastu i bateriju i punjac tj svu potrosnu robu a 3 godine je na dijelove u svakom slucaju nevjerujem da je tvoj laptop star 1god jel je relativno noviji model al mozda se varam ako je prek 1 god inda ces ocito morat platit..

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.9.2012 17:29 (tomislavivic).
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Savjetovanje oko servisa

Pozz, ako nekome zatreba pomoc oko racunalnih problema i informatike, moze se obratit provjerenoj i iskusnoj grupi ljudi za IT savjetovanje. Slobodno me ispravite ako zna tko bolje ;)

Poruka je uređivana zadnji put uto 24.3.2015 9:10 (bubasvaba78).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice