Daklem,
imam jedno kratko pitanje u vezi situacije koju su mi priredili na servisu.
Dao sam laptop (koji je pod garancijom još pune dvije godine) na servis jer mu je temperatura u idleu prelazila 70 stupnjeva i jer se redovito gasio. Prašnjav nije bio, radio je normalno, ali s prevelikom temperaturom (znam da se laptopi griju, al da se gasi u Idleu, to nije u redu, stoga sam se pozvao na garanciju koja traje 3 godine).
Radi se o dućanu Links, al službeni servis za Dell laptop je Asbis i oni su prosljedili njima.
Jučer su me zvali sa servisa da mogu doći preuzeti laptop i da imam platiti 200kn radi termovodljive paste koje su promjenili.
LOL
Molim vas da me savjetujete što mi je dalje činiti, jer ja ne planiram njima platiti 200kn za pastu koja košta 30kn i koju su promjenili na svoju ruku, a ako se ne varam servis je DUŽAN nazvati me i reči što su otkrili i pitati me dali želim da mi rade to i po kojoj cjeni. A ne nazvati nakon obavljenog posla i reci mi plati....
jos laptop koji je pod jamstvom
Postoji li nekakav zakon o potrošačima koji govori o ovome? Što mi je činiti? Što bi vi napravili na mom mjestu?