Tele2 mobilni internet

poruka: 2
|
čitano: 1.869
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Tele2 mobilni internet

Imam ugovor s Tele2 za mobilni internet, paket 1 gb. Prošli mjesec sam poprilično izašao iz paketa i dobio poveći račun. Od početka drugog mjeseca prilikom pokušaja spajanja na internet dobivam "error". Nakon kontaktiranja službe za korisnike(što kod Tele2 može potrajati) u vezi problema dobio sam sljedeći odgovor: "Ovim putem vas obavještavamo da Vam je linija za mobilni internet privremeno isključena zbog prekoračenja Vašeg kreditnog limita te je potrebno izvršiti uplatu." Naravno obavijestili su me tek nakon što sam ja kontaktirao njih. Mene zanima imaju li zapravo oni pravo na to, jer u ugovoru koji sam potpisa, primjer imam kod sebe, se nigdje ne spominje nikakav "kreditni limit"?? Isto tako ja nikako nisam bio u mogućnosti platiti račun odmah na početku mjeseca pošto račun dolazi tek nakon 10. u mjesecu, prijašnji računi su bili podmireni svi na vrijeme.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Tele2 mobilni internet
Ako si prešo kreditni limit očito nešt nije plačeni, ili bar kod njih nije provedeno. Kolko ja znam, svi imaju kreditni limit 500kn pa možda ako ti je račun veći od toga zato su ti usključili.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice